Hop til indhold
Gæst

Sprøde mænd...

Recommended Posts

 

Link driller... Jeg kan ikke sætte billedet ind, havde ellers fundet et fint et af Niels Haugsgaard, som jeg klart ville snuppe, selvom han måske ikke ligefrem er sprød ;-) 

Det er jeg nu ret opmuntret af - alder, statur og hårfarve er ikke fremmed  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke I følger DILFS Of Disneyland på Instagram, så går i glip af seriøst lækre mandslinger. Jeg får en akut trang, til at reproducere mig med størstedelen af dem. Omsorgsfulde mænd med børn, er skide pisse lækre!

1411071196347_Image_galleryImage_http_in

tumblr_inline_ntghdooxcU1ttkbno_500.jpg

man-buns-disneyland-instagram-08262015-l

11349168_478292099007226_1708115407_n.jp

screen_shot_2015-06-21_at_12.04.26_pm.pn

tumblr_inline_ntouipETAH1tt3bw1_500.png

1411070732152_Image_galleryImage_http_in

Og ja, jeg har muligvis en ting for mænd med skæg. :D 

Hold da op. Tak for tippet. :wub:

Og nej, jeg behøvede sikkert ikke at citere hele indlægget, men jo, det gjorde jeg så. Den stribe kan sagtens tåle en runde mere.

 

Spindende,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold da op. Tak for tippet. :wub:

Og nej, jeg behøvede sikkert ikke at citere hele indlægget, men jo, det gjorde jeg så. Den stribe kan sagtens tåle en runde mere.

 

Spindende,

/Gina.

Ja, man var squ nok lidt mere sexy, dengang man var far til nogle små pus. Gud ved om man kan tage en ekstra runde som farfar, når den tid kommer ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvis dubber 'sprød' til den tid, så ja - hvorfor ikke...? smiler... bliver forkortelsen så GDILF... granddads i l......?

hvis 40-erne er de nye 30-ene, så må 60-erne være de nye 50'ere og det er jo kun lige voksen... så klart ja - go for it!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke I følger DILFS Of Disneyland på Instagram, så går i glip af seriøst lækre mandslinger. Jeg får en akut trang, til at reproducere mig med størstedelen af dem. Omsorgsfulde mænd med børn, er skide pisse lækre!

 

Jeg har fem - børn. Sex børnebørn. Og langt hår. Og er skidepisselækker.... eller noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har fem - børn. Sex børnebørn. Og langt hår. Og er skidepisselækker.... eller noget.

 

Men har du måske skæg og en stor pik? 

595d048f950c4af46200c82eaa7b4fdf.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu for sjovt.... kan da godt være man(d) skulle gøre lidt mere ud af sin faderrolle.... mener egentlig, jeg er grim som arvesynden, men har ufatteligt nok kønne børn (kan jo være, en anden har leveret haletudserne, hvem ved??).... og kan vel også godt fylde en skovmandskjorte ud og lade skægget stå lidt længere... Det går åbenbart lige i trussen på Bly violer m.fl.... Og her gik man og troede, man bare skulle flashe jakkesættet foran stjernen på kølergrillen... (nej, er ikke taxachauffør, og det har i øvrigt ikke virket endnu).... Griner !!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu for sjovt.... kan da godt være man(d) skulle gøre lidt mere ud af sin faderrolle.... mener egentlig, jeg er grim som arvesynden, men har ufatteligt nok kønne børn (kan jo være, en anden har leveret haletudserne, hvem ved??).... og kan vel også godt fylde en skovmandskjorte ud og lade skægget stå lidt længere... Det går åbenbart lige i trussen på Bly violer m.fl.... Og her gik man og troede, man bare skulle flashe jakkesættet foran stjernen på kølergrillen... (nej, er ikke taxachauffør, og det har i øvrigt ikke virket endnu).... Griner !!!!

Kan det IKKE være faderen mon. Sorry kunne IKKE lade være):D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... undskyld, men tænder sgu ikke vildt på alt det skæg... skægstubbe, ja, tak - hvis de er tætte, men ikke fuldskæg og bakkenbarter til mig, så der er stadig håb, kære wobleren..., smiler. smag og behag er jo forskellig for både mænd og kvinder... - og undskyld, hvis jeg fornærmer dig, men det er kun ganske få bilmodeller med 'stjerne' som er virkelig lækre - er topvild med lækre biler, men altså ikke med stjerne... måske vi skulle starte en tråd med hotte biler, måske... - er der en herre, som bil begynde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... undskyld, men tænder sgu ikke vildt på alt det skæg... skægstubbe, ja, tak - hvis de er tætte, men ikke fuldskæg og bakkenbarter til mig, så der er stadig håb, kære wobleren..., smiler. smag og behag er jo forskellig for både mænd og kvinder... - og undskyld, hvis jeg fornærmer dig, men det er kun ganske få bilmodeller med 'stjerne' som er virkelig lækre - er topvild med lækre biler, men altså ikke med stjerne... måske vi skulle starte en tråd med hotte biler, måske... - er der en herre, som bil begynde?

Så vil jeg overveje at starte en tråd med lækre stiletter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Side 2? Hvad tænker I på, damer!

Hvorfor har ingen fortalt mig om "hotmenreading" på Instagram før nu. :o Jøsses, de ser flinke ud.

 

OceansEleven2001-Still22015212122705.jpg

B-hHwJqIgAAbYSG.jpg

10261284_415771608609077_1030934252_n.jp

 

1599235_800004486760353_1742309062_n.jpg

11376397_520337204787647_1561785511_n.jp

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

...takker ydmygt 'iscenesat virkelighed' nr. tre er da 'to die for' uhm...

Måske han vil læse højt for os? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
wobleren skrev, den 20. okt. 2015 at 13:17:

Det er sgu for sjovt.... kan da godt være man(d) skulle gøre lidt mere ud af sin faderrolle.... mener egentlig, jeg er grim som arvesynden, men har ufatteligt nok kønne børn (kan jo være, en anden har leveret haletudserne, hvem ved??).... og kan vel også godt fylde en skovmandskjorte ud og lade skægget stå lidt længere... Det går åbenbart lige i trussen på Bly violer m.fl.... Og her gik man og troede, man bare skulle flashe jakkesættet foran stjernen på kølergrillen... (nej, er ikke taxachauffør, og det har i øvrigt ikke virket endnu).... Griner !!!!

 

... Om det er skovmandsskjorte eller suit er underordnet, så længe det sidder ordentligt..., og at alle de afarter af skæg er blevet SÅ moderne, fatter jeg så ikke lige. Og det uanset om manden er sammen med småbørn eller ej, griner.

Og om du kører Mercedes, Audi, Ferrari eller blot en mere ydmyg model er ikke så væsentligt. Men det frække glimt i dine øjne , din maskulinitet og personlighed, og at du ikke tager dig selv alt for højtideligt og rent faktisk er så intelligent, at du kan føre en samtale om andet end 'bold', se det vil bringe det bedste frem i denne kælne Q.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha da.... her gik man og håbede på, at man kunne trække den hjem på (fake?) økonomisk udstråling i form af en leaset mercedes og et semi-velsiddende jakkesæt, der kan skjule de værste fysiske skavanker, og så stiller I lige pludselig krav om charme, personlighed og (gys !!) intelligent samtale, der ikke drejer sig om fodbold (er det ikke i sig selv selvmodsigende??).....

Brødre - der er ikke andet at gøre, end at kopiere de kære kvinders ældste trick i bogen: FAKE IT...

By the way - udover min ucharmerende personlighed og grimme ydre i øvrigt, har jeg også fuldskæg.... godt nok ikke de lange fiskergarn, alskens knejter render rundt med, men tæt og forholdsvis veltrimmet (sjovt nok hvordan det nu er på mode med full bush for mænd og fuldstændig glat for kvinder)....

Fortsat god torsdag !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...