Hop til indhold
Guest Borntofly

Julie- Ung 20 årig studine:)

Recommended Posts

Ja men alle de andre "meninger" er ret støjende og irrelevante. Beklager denne, det er forsøg på at stoppe metadiskussion og OT-diskussion.

Jamen hvor svært kan det da lige være at flytte den diskussion til Generel debat, med link til tråden. For helvede da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er grumme trist at en god anmeldelse - som tydeligvis er autentisk - ender ud i endnu en ørkesløs diskussion om priser. Vi lever heldigvis i et land hvor vi selv kan vælge hvad vi vil købe...og til hvilken pris. Julies priser er høje - ja men måske får jeg så hos Julie en super oplevelse som går lige ind i begge hoveder og bliver der i ekstra laaang tid. Så har jeg måske slet ikke behov for næste GP-besøg, og har sparet 1 - 1,5 kg på den lange bane...? Det har jeg i al fald selv oplevet et par gange... Så måske skulle jeg prøve Julie hehe ;-)...

Go' søndag fra Hunden

Redigeret af Pluto

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sært at hendes fans er så bange for at hendes pris bliver diskuteret. Hvorfor er det så farligt? Hendes fans kan jo bare blive ved med at besøge hende, det forhindrer lidt debat jo ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Toddy

er så nok glad for heller ikke kende dig og da heldigvis heller ikke ønske om det .

hvad jeg skriver hvis du kunne læse i mellem linier ..

at der er utrolig mange som tænker i pris i stedet for kvalitet . og folk som tror de skal forhandle en pris ned fra 700 til 500 inc alt etc . fuck.. en forskel på at købe en hvidvare som virker ens uanset prisnedslag og så en pige som man forventer er et levende menneske. 

og hvis du så var bare lidt i stand til at læse et par linier extra så ville du kunne se at jeg også mener det skal være noget specielt extra for de penge (dinnerdate etc) .

og ja .. kender nok en del mere til det her , end at jeg gider rive den af til annoncer . 

men det er måske din lørdagsunderholdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sært at hendes fans er så bange for at hendes pris bliver diskuteret. Hvorfor er det så farligt? Hendes fans kan jo bare blive ved med at besøge hende, det forhindrer lidt debat jo ikke. 

Jeg tror ikke der er nogen som er bange for at hendes eller andres priser bliver diskuteret. Det skal bare gøres i det rette fora. I en anmeldelses tråd er det ret forstyrende og afspoende at se indlæg som "jeg har aldrig mødt pigen, men xxx kr. for 1/2 time er for meget"

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

"1700kr for en halv time og 3000kr for en hel time"

Jeg kommer aldrig til at besøge hende med den pris :o

for at være hudløs ærlig .

who gives a shit .. 

kommer heller aldrig til at køre bmw . 

minst ligeså relevant info som det du skriver .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

"1700kr for en halv time og 3000kr for en hel time"

Jeg kommer aldrig til at besøge hende med den pris :o

jamen det er der jo heller ingen der tvinger dig til!! Heldigvis bestemmer man jo selv den slags. Men endnu engang er det sørgeligt at det er det der bliver fokuseret på herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

who gives a shit ..

I do.

kommer heller aldrig til at køre bmw .

Nej, jeg kommer aldrig til at købe en BMW.
Jeg foretrækker Mercedes ;)

 minst ligeså relevant info som det du skriver .

Hvis, du synes, min kommentar er mindre relevant, hvad er så ikke din kommentar? :D;)

jamen det er der jo heller ingen der tvinger dig til!!

Er der ingen der tvinger mig?
Nej hvor er jeg heldig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal jeg virkelig til at låse endnu en anmeldelse i dag ?

Folk der alligevel ikke vil besøge hende skal ikke altså ikke kører den her anmeldelse i stykker også med ævl og ordkløveri.

Er der nogen der forsætter så kan vi meget vel trække på advarselskortet og hængelåskortet op af skuffen.

Det kan ikke passe at almindelige brugers anmeldelser konstant skal køres af sporet af andre, tilmed ofte nogen der ikke har besøgt pigen eller vil besøge hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moderator (styrmand på kommandobroen)::

Det er desværre en udbredt fritidsfornøjelse her på lille EG.

Lidt tegneserie: Jeg græmmes

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som lovet en anmeldelse af nyeste skud på stammen fra AL;)

https://annoncelight.dk/showad/193962

Besøgte Julie i en halv times tid. Jeg er ikke så meget til at gå i detaljer . Men man får valuta for pengene;)

Men hun er sød, smuk, slank og møg sexet. Og ja, man skal være til de slanke piger . Men det er jeg heldigvis;)

Der bliver ikke kigget på uret og hun tager sig god tid før og efter:)

Så jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger med herfra:)

Håber ikke det skal munde ud i endnu en diskussion om prisen som det skete med Lea . 

Der skal blot lyde en opfordring herfra til at besøge hende hvis man ellers er indforstået med prisen:)

Jeg tror ihverfald ikke det er sidste gang jeg besøger hende;)

 

Tack för anmeldelsen. Jag hade givetvis velat veta mer om hennes utseende, kropp mm, så om du skulle kunna beskriva det, svårt att se på den bilden hon har även om hon ser bra ut på dom.Hur smuk på en 10 gradig skala tex? :) Kroppen...osv. Givetvis har vi olika smak men lite mer info hade varit bra ;) 

Sen skulle jag vilja visa lite fakta, dvs en lille jämförelse: Julie 20 år Dansk smuk pige vs Super sweet Nara 20

Nara: 30 min 700 kr + Kiss 200 kr + Cim 300 kr +CIF 200 kr = 1400 DKK

Julie: 30 min full GFE med avslut i mun och varsomhelst på kroppen = 1700 DKK

1700 DKK -1400 DKK = 300 DKK

Det är stora summor vi pratar om här förstår jag ;)  Är det inte en smule upphetsande att få kneppe en dansk pige och är det inte värt de där 300 DKK?  Det tycker jag, så Julie står på min "Todo" :) 

Loppan

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

For hulen da, Loppan.. Hvor VOVER du bringe facts og udregninger ind i billedet. SÅ har folk jo ikke det argument om hvor dyyyyyyyyyyyyyyrt det er, tilgængelig til at piske en stemning op.

Altså, jer svenskere med jeres bogholder mentalitet.. I ødelægger det for danskerne!!!! Men vi tager hævn, på fodboldsbanen - Zlatan eller ej...

Så er du advaret !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nara: 30 min 700 kr + Kiss 200 kr + Cim 300 kr +CIF 200 kr = 1400 DKK

 

Er du sikker på af CIF ikke er inkluderet i CIM hos Nara? Og at Julies formulering "du kan komme mig i munden eller du må komme andre steder på min krop;)" = CIF?
Måske Borntofly kan belyse sidstnævnte, for dem der gerne vil blæse og have mel i munden (ramme i ansigt og i mund - hvilket indrømmet kan være kinky: Facial først og så lige en efter-sutter ...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For hulen da, Loppan.. Hvor VOVER du bringe facts og udregninger ind i billedet. SÅ har folk jo ikke det argument om hvor dyyyyyyyyyyyyyyrt det er, tilgængelig til at piske en stemning op.

Altså, jer svenskere med jeres bogholder mentalitet.. I ødelægger det for danskerne!!!! Men vi tager hævn, på fodboldsbanen - Zlatan eller ej...

Så er du advaret !!!

Just i det sistnämnda fallet gäller inte facts,där gäller inlevelse :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har booket Julie da jeg søger en oplevelse med en ung studerende som ikke er prof på en klinik - prisen er lidt underordnet. Men efter jeg opdagede denne tråd, begynder alle advarselslamperne at lyse da jeg efterlades med indtrykket at det drejer sig om en bunke falske annoncer som ligner hinanden. Jeg er desværre helt ny herinde og til glædepiger (har min første til gode), og frygter at blive "rullet". Jeg fik næsten samme historie som Borntofly da jeg kontaktede pigen (Sally) i den ene annonce. Pigen kunne pludselig ikke kunne, og henviste til Julie som havde tid. Jeg har spurgt om billeder som bevis men mit ønske er blot blevet ignoreret. Er der nogen som har nogen gode råd/erfaringer til hvordan jeg sikrer mig at bedst muligt når jeg møder op på adressen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har booket Julie da jeg søger en oplevelse med en ung studerende som ikke er prof på en klinik - prisen er lidt underordnet. Men efter jeg opdagede denne tråd, begynder alle advarselslamperne at lyse da jeg efterlades med indtrykket at det drejer sig om en bunke falske annoncer som ligner hinanden. Jeg er desværre helt ny herinde og til glædepiger (har min første til gode), og frygter at blive "rullet". Jeg fik næsten samme historie som Borntofly da jeg kontaktede pigen (Sally) i den ene annonce. Pigen kunne pludselig ikke kunne, og henviste til Julie som havde tid. Jeg har spurgt om billeder som bevis men mit ønske er blot blevet ignoreret. Er der nogen som har nogen gode råd/erfaringer til hvordan jeg sikrer mig at bedst muligt når jeg møder op på adressen?

Det ser ud til hun er real, så go for it! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med TO'M - har dog ikke besøgt Julie endnu, men dejlige Lea i tidernes morgen. Fungerede nogenlunde på samme måde. Så tror ikke der er fare for at blive "rullet" - andet end på madrassen    :-)

God fornøjelse
Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Jeg har booket Julie da jeg søger en oplevelse med en ung studerende som ikke er prof på en klinik - prisen er lidt underordnet. Men efter jeg opdagede denne tråd, begynder alle advarselslamperne at lyse da jeg efterlades med indtrykket at det drejer sig om en bunke falske annoncer som ligner hinanden. Jeg er desværre helt ny herinde og til glædepiger (har min første til gode), og frygter at blive "rullet". Jeg fik næsten samme historie som Borntofly da jeg kontaktede pigen (Sally) i den ene annonce. Pigen kunne pludselig ikke kunne, og henviste til Julie som havde tid. Jeg har spurgt om billeder som bevis men mit ønske er blot blevet ignoreret. Er der nogen som har nogen gode råd/erfaringer til hvordan jeg sikrer mig at bedst muligt når jeg møder op på adressen?

ja hun er god nok og du bliver ikke snydt;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja evt noget om prisen .... Griner :-) 

Tror da ik' de "fusker" med priserne.. :-) De er i den "goe" ende - ½ for 1700 og hel for 3000.
Og er hun som Lea - så er det pengene værd...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dumt spørgsmål, men jeg er helt ny herinde og kan kun finde Lea omtalt i rosende vendinger men ingen billeder/annoncer. Jeg antager hun er stoppet i "branchen"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...