Hop til indhold
Guest Borntofly

Julie- Ung 20 årig studine:)

Recommended Posts

@Toddy

er så nok glad for heller ikke kende dig og da heldigvis heller ikke ønske om det .

hvad jeg skriver hvis du kunne læse i mellem linier ..

at der er utrolig mange som tænker i pris i stedet for kvalitet . og folk som tror de skal forhandle en pris ned fra 700 til 500 inc alt etc . fuck.. en forskel på at købe en hvidvare som virker ens uanset prisnedslag og så en pige som man forventer er et levende menneske. 

og hvis du så var bare lidt i stand til at læse et par linier extra så ville du kunne se at jeg også mener det skal være noget specielt extra for de penge (dinnerdate etc) .

og ja .. kender nok en del mere til det her , end at jeg gider rive den af til annoncer . 

men det er måske din lørdagsunderholdning.

Nej det var bestemt ikke det du skrev.

Derimod skrev du at du bestemt ikke var int i at "dele" med fattigrøve, som er nødt til at spare i et stykke tid, inden de vælger den oplevelse de har mest lyst til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derimod skrev du at du bestemt ikke var int i at "dele" med fattigrøve, som er nødt til at spare i et stykke tid, inden de vælger den oplevelse de har mest lyst til

Ah, Softie skrev at "man" kan vælge en med "eksklusive" priser for på den måde at føle at man får en "eksklusiv" oplevelse, som ikke alle andre får. Det er samme mekanisme med alle mulige dyre mærke-/luksusvarer/-oplevelser: Størstedelen af oplevelsen er, at man får noget kun et mindretal har/prøver:

måske at man ved at man ikke er hulkammerat med billige stoddere som først tænker på prisen og derefter på hullet. ))

 Ved købesex kan det også handle om, at pigen ikke knepper sig træt og øm hele dagen, men er "frisk," når man møder hende, fordi hun tager så høj en pris, at hun kun laver få aftaler. Tror det er derfor nogle sugarbabes kan tage så temmelig høje priser (højere end hende her).

Mænd kan bilde sig selv hvad som helst ind :) (gælder nok også det stærke køn).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror da ik' de "fusker" med priserne.. :-) De er i den "goe" ende - ½ for 1700 og hel for 3000.Og er hun som Lea - så er det pengene værd...

Dressmann

Jeg forsøgte bare at være morsom...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fået en god anmeldelse ud af at læse om din oplevelse. Alt det gylle i andre har behov for at få ud af jeres system, er bare ren underholdning og helt uforståeligt for mig. 

Når en person vælger at informere os andre om sin fantastiske oplevelse og glædeligt besvarer andre brugeres spørgsmål, forstår jeg virkelig ikke hvorfor der er nogle der har behov for at fortælle ham om at det burde ligge i en anden tråd. Så bør du/i da bare læse anmeldelsen og derefter gå videre til den næste. Vi er her for at dele erfaringer om Glædespiger og den slags får da så sandeligt glæden før i en negativ retning. Jeg kan dog kun grine af det. Stop nu med kritisere og irettesætte andre. Brug siden til det du vil og hold dog kommentarerne så positive når der er en mand der har haft en fantastisk oplevelse. Jeg syntes virkelig at det er ærgeligt at der skal være så meget ligegyldigt brok. Slap nu af!!! Det gør kun jeres liv bedre. Der er ihvertfald ikke nogle sure miner her :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har sendt en mail til den skønne. Hvis jeg får svar, tager vi en time og jeg skal nok melde tilbage her, hvordan det er gået :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...