Hop til indhold

Hvorfor ikke mænd?

Featured Replies

Skrevet

At mange mænd er dårlige til at slikke, niver i brystvorter osv er da fin information og sparer da for meget irritation.. Hvis det var ren kritik uden løsninger, så virker det måske lidt negativt, men der er adskillelige links.. Pigerne kommunikerer det nok bare ud på forskellige måder med de fyre, der kommer. 

• 2 months later...
  • Svar 204
  • Visninger 23.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg tror ikke det er et spørgsmål om, at sortere i gæsterne, men om hvad man forventer af mødet. Jeg forventer fx ikke at blive seksuelt tilfredsstillet, dette er mit arbejde, ikke mit sexliv, selvom

• Hej Jasmin. Det kunne være rigtigt rart, hvis du i dine indlæg nøjedes med at tale for dig selv, når det kommer til personlige erfaringer og holdninger, fremfor i så stor stil at skrive "vi" og "vi pi

• Jasmin, jeg kommer med en høflig henstilling, og i stedet for at forholde dig til, hvad jeg anmoder om, vælger du i stedet at lægge ord i min mund. Jeg har aldrig udtalt noget, der bare ligner ovenstå

Skrevet

Hej Mette

har lige kikket på din tråd og kan da godt se hvad du Ønsker/søger og på et sted lyder det da fristende

jeg er en mand på 49 har en uddannelse som healingmassør dette er en blid massage som er insireret af østens filosofi og vil da gærne tilyde dig den hvis du ønsker at prøve

har også en del erfaring med BDSM som sub/masochist så der kan det også findes på noget

er du inntreseret så send mig en pm

mvh

jonnyjazz

Skrevet
Borende X skrev, den 13/10/2015 at 21:38:

Jeg ved ikke, hvordan man med en slatten pølse skulle kunne fake en stor stivert?

Lyder sgu som en ældre mand med potens problemer?

Som ung var det ikke noget problem at komme 3-4 gange i løbet af et par timer og selv nu kan potensmidler vel hjælpe på 'stivelsen'  (ikke udløsningen) for os over 50 år ?

Jeg tror at det er som mange skriver,de fleste kvinder behøver ikke at købe sex, så markedet for hetero gigoloer er nok yderst begrænset.

Men jeg kender da kvinder der gerne går til en mandlig massør og får en gang massage med seksuelle overtoner.

• 2 weeks later...
Skrevet

Man siger om drengebørn og pigebørn og deres legevaner, at pigerne går op i, hvem de leger med, og drengene går op i hvad de leger.

Sådan er det vel også til en vis grad, når de bliver ældre, og legen skifter til sex? Det kunne i hvert fald være en forklaring på, hvorfor GP'er kan annoncere med ydelser, og der ikke rigtig er et marked for GM'er?

Skrevet

Jeg må indrømme at jeg overvejer da om man skulle hoppe ud i det.

Men tænker bare at det kunne være rart at have en gå som ville prøve en af så man vidste om det var ok.

Man drømmer jo alle om at man er en super elsker og når man betaler for det er man selvfølgelig det.

Men en ærlig pige som ville hjælpe kunne være fedt, og derefter...... Ja hvem ved.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.