Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Hvorfor ikke mænd?

Recommended Posts

At mange mænd er dårlige til at slikke, niver i brystvorter osv er da fin information og sparer da for meget irritation.. Hvis det var ren kritik uden løsninger, så virker det måske lidt negativt, men der er adskillelige links.. Pigerne kommunikerer det nok bare ud på forskellige måder med de fyre, der kommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mette

har lige kikket på din tråd og kan da godt se hvad du Ønsker/søger og på et sted lyder det da fristende

jeg er en mand på 49 har en uddannelse som healingmassør dette er en blid massage som er insireret af østens filosofi og vil da gærne tilyde dig den hvis du ønsker at prøve

har også en del erfaring med BDSM som sub/masochist så der kan det også findes på noget

er du inntreseret så send mig en pm

mvh

jonnyjazz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
Borende X skrev, den 13/10/2015 at 21:38:

Jeg ved ikke, hvordan man med en slatten pølse skulle kunne fake en stor stivert?

Lyder sgu som en ældre mand med potens problemer?

Som ung var det ikke noget problem at komme 3-4 gange i løbet af et par timer og selv nu kan potensmidler vel hjælpe på 'stivelsen'  (ikke udløsningen) for os over 50 år ?

Jeg tror at det er som mange skriver,de fleste kvinder behøver ikke at købe sex, så markedet for hetero gigoloer er nok yderst begrænset.

 

Men jeg kender da kvinder der gerne går til en mandlig massør og får en gang massage med seksuelle overtoner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man siger om drengebørn og pigebørn og deres legevaner, at pigerne går op i, hvem de leger med, og drengene går op i hvad de leger.

Sådan er det vel også til en vis grad, når de bliver ældre, og legen skifter til sex? Det kunne i hvert fald være en forklaring på, hvorfor GP'er kan annoncere med ydelser, og der ikke rigtig er et marked for GM'er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg overvejer da om man skulle hoppe ud i det.

Men tænker bare at det kunne være rart at have en gå som ville prøve en af så man vidste om det var ok.

Man drømmer jo alle om at man er en super elsker og når man betaler for det er man selvfølgelig det.

Men en ærlig pige som ville hjælpe kunne være fedt, og derefter...... Ja hvem ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...