Gæst Skrevet 13. Oktober, 2015 (edited) Spørgsmål til administrationen: Er det tilladt at skrive på svensk eller engelsk på forummet? Jeg tænker så godt som enhver dansker kan læse engelsk og de fleste kan vel også læse svensk. Redigeret 13. Oktober, 2015 af Gummidrengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 13. Oktober, 2015 Hvis enhver kan engelsk og de fleste kan læse svensk, så hvorfor skulle de ikke gøre det på deres sprog!!!Jeg har tidligere spurgt ind til det samme og blev jordet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Oktober, 2015 (edited) Hvis enhver kan engelsk og de fleste kan læse svensk, så hvorfor skulle de ikke gøre det på deres sprog!!!Jeg har tidligere spurgt ind til det samme og blev jordet.Jeg forstår ikke engelsk Dette er et dansksproget forum, det står vist i reglementet at der skal skrives på dansk... Redigeret 13. Oktober, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1656 Skrevet 13. Oktober, 2015 Det er en ældgammel diskussion herinde... Det virker særligt til at engelsk er et problem, men for mig er det nemmere at læse engelsk end svensk. Jeg er dog ligeglad med de få udenlandske posts der er, hvad enten de er på svensk, engelsk, tysk eller hindi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 13. Oktober, 2015 Jeg forstår ikke engelsk Dette er et dansksproget forum, det står vist i reglementet at der skal skrives på dansk...Jeg Har Lige Skimmet Reglerne Igennem. Der står intet om at man skal skrive på dansk (hvis jeg har læst det korrekt)! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Oktober, 2015 Jeg Har Lige Skimmet Reglerne Igennem. Der står intet om at man skal skrive på dansk (hvis jeg har læst det korrekt)! Admin eller moderatorne har udtalt sig om det i en tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 13. Oktober, 2015 Admin eller moderatorne har udtalt sig om det i en tråd. Enig, men det står ikke i reglerne, som du påstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Oktober, 2015 Enig, men det står ikke i reglerne, som du påstår Jeg skrev også "vist", læst nu ordentlig ikke ellers bliver til dette unødige pingpong. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 214 Skrevet 13. Oktober, 2015 En välitä, mitä kieltä kirjoitat tänne !!! Suomen Sisu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Oktober, 2015 En välitä, mitä kieltä kirjoitat tänne !!! Suomen Sisu Moi, Kippis ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 13. Oktober, 2015 (edited) Jeg skrev også "vist", læst nu ordentlig ikke ellers bliver til dette unødige pingpong.Stopper her. Så Nille får igen ret. Gider ikke diskutere på det plan. Redigeret 13. Oktober, 2015 af Krølle Bølle 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 13. Oktober, 2015 Jeg har ikke noget imod dem der skriver på engelsk.Men svensk og norsk forstår jeg intet af - derfor vil jeg klart foretrække at de skrev på engelsk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2015 En välitä, mitä kieltä kirjoitat tänne !!! Suomen Sisu Finsk, eller hvad det er, mener jeg ikke kan tillades Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 214 Skrevet 13. Oktober, 2015 Jow jow då - de æ lie så let såm jysk då ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2015 Jeg synes det er et værre problem, når dansk og engelsk bliver blandet sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 823 Skrevet 13. Oktober, 2015 ......norsk forstår jeg intet af - .....æh - Seriøst??Skrevet norsk er jo stort set bare dansk med lidt stavefejl.Talt norsk er en anden sag. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 13. Oktober, 2015 æh - Seriøst??Skrevet norsk er jo stort set bare dansk med lidt stavefejl.Talt norsk er en anden sag.Ja det da seriøst. Ellers skrev jeg det jo ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 13. Oktober, 2015 (edited) Admin eller moderatorne har udtalt sig om det i en tråd. Lige præcis og det du tænker på var et spørgsmaål mage til det TS har postet.Spørgsmålet har været oppe og vende i en tidligere tråd, hvor der blev skrevet en efterlysning på et andet sprog, her var svaret fra Organiser (så vidt jeg husker med min ringe intelligens) følgende,- at det var ok at stille et spørgsmål på et andet sprog end dansk, men svarerne på indlægget skulle være på både dansk/og på det andet sprog af hensyn til personen der stillede spørgsmålet.Jvnf. dette indlæg: https://www.eroguide.dk/forum/topic/18698-hvorfor-kun-dansk/?do=findComment&comment=135104 Redigeret 13. Oktober, 2015 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 823 Skrevet 13. Oktober, 2015 Finsk, eller hvad det er, mener jeg ikke kan tillades ok ok - så tager vi beskedden på Estisk i stedet, så det bliver nemmere:Mind ei huvita, mida keeles sisestada siin !!! Soome Sisu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 823 Skrevet 13. Oktober, 2015 Jow jow då - de æ lie så let såm jysk då !Jysk! - er det ikke samme sprogstamme som keltisk?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4141 Skrevet 13. Oktober, 2015 Nu kunne det jo være en ide at skrive på et sprog flertallet mestrer, hvis man vil deltage i debatten. Det er rigtigt, at admin tidligere har godkendt, at ikke dansktalende/skrivende kan skrive på deres sprog, men vi danskere skal skrive på dansk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5542 Skrevet 13. Oktober, 2015 Svensk på skrift burde forbydes, fatter hat af svensk og kvindsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 13. Oktober, 2015 æh - Seriøst??Skrevet norsk er jo stort set bare dansk med lidt stavefejl.Talt norsk er en anden sag.ØHH - Hvad så med nynorsk ? ? Nordmændene 'opfandt' nynorsk for at komme væk fra bokmål/'dansk' stavning . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9511 Skrevet 13. Oktober, 2015 (edited) Niels Hausgaard - Sang om tilflytterehttps://youtu.be/x7hEYmC38UYVenlig hilsenRejsenetværk Redigeret 13. Oktober, 2015 af Rejsenetvaerk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg