Hop til indhold
Gæst

Svensk og engelsk?

Recommended Posts

Gæst

Spørgsmål til administrationen: 

Er det tilladt at skrive på svensk eller engelsk på forummet? Jeg tænker så godt som enhver dansker kan læse engelsk og de fleste kan vel også læse svensk. 

Redigeret af Gummidrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis enhver kan engelsk og de fleste kan læse svensk, så hvorfor skulle de ikke gøre det på deres sprog!!!

Jeg har tidligere spurgt ind til det samme og blev jordet.

Jeg forstår ikke engelsk :P Dette er et dansksproget forum, det står vist i reglementet at der skal skrives på dansk...

Wrecking Ball.jpeg

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en ældgammel diskussion herinde... Det virker særligt til at engelsk er et problem, men for mig er det nemmere at læse engelsk end svensk. Jeg er dog ligeglad med de få udenlandske posts der er, hvad enten de er på svensk, engelsk, tysk eller hindi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke engelsk :P Dette er et dansksproget forum, det står vist i reglementet at der skal skrives på dansk...

Wrecking Ball.jpeg

Jeg Har Lige Skimmet Reglerne Igennem. Der står intet om at man skal skrive på dansk  (hvis jeg har læst det korrekt)!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev også "vist", læst nu ordentlig ikke ellers bliver til dette unødige pingpong.

Stopper her. Så Nille får igen ret. Gider ikke diskutere på det plan.

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke noget imod dem der skriver på engelsk.
Men svensk og norsk forstår jeg intet af - derfor vil jeg klart foretrække at de skrev på engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En välitä, mitä kieltä kirjoitat tänne !!! Suomen Sisu :-D

Finsk, eller hvad det er, mener jeg ikke kan tillades :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

æh - Seriøst??

Skrevet norsk er jo stort set bare dansk med lidt stavefejl.

Talt norsk er en anden sag.

Ja det da seriøst. Ellers skrev jeg det jo ikke ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin eller moderatorne har udtalt sig om det i en tråd.

Lige præcis og det du tænker på var et spørgsmaål mage til det TS har postet.

Spørgsmålet har været oppe og vende i en tidligere tråd, hvor der blev skrevet en efterlysning på et andet sprog, her var svaret fra Organiser (så vidt jeg husker med min ringe intelligens) følgende,-  at det var ok at stille et spørgsmål på et andet sprog end dansk, men svarerne på indlægget skulle være på både dansk/og på det andet sprog af hensyn til personen der stillede spørgsmålet.

Jvnf. dette indlæg: https://www.eroguide.dk/forum/topic/18698-hvorfor-kun-dansk/?do=findComment&comment=135104

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kunne det jo være en ide at skrive på et sprog flertallet mestrer, hvis man vil deltage i debatten. Det er rigtigt, at admin tidligere har godkendt, at ikke dansktalende/skrivende kan skrive på deres sprog, men vi danskere skal skrive på dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

æh - Seriøst??

Skrevet norsk er jo stort set bare dansk med lidt stavefejl.

Talt norsk er en anden sag.

ØHH - Hvad så med nynorsk ? ? ;-) Nordmændene 'opfandt' nynorsk for at komme væk fra bokmål/'dansk' stavning . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...