Hop til indhold
den virile

Piger omkring varde- esbjerg

Recommended Posts

Guest storslem

Hej der jo bella fra Århus, som er flyttet til Varde og har optrådt som nadia. Hun er 20 år vidt berømmet i Århus som en sjælden perle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej der jo bella fra Århus, som er flyttet til Varde og har optrådt som nadia. Hun er 20 år vidt berømmet i Århus som en sjælden perle.

Hvor i varde holder bella til og hvordan kan man komme i kontakt med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Hun holder vist til i privat lejlighed. Hun er ikke på så tit, men annoncerer på annoncelight når det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at tjekke Korskor pigerne, Adriana som er der nu er fantastisk og billederne er ægte. 

Der har været skrevet om stedet, og flere af pigerne.

Redigeret af Sportysex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Hejsa

Bella, som er blevet nævnt her i tråden, hedder Nadia og holder nogle gange til i Varde. Her er et link til hendes annonce i dag i vejle

https://annoncelight.dk/showad/194122

Hun ikke alene ser godt ud, hun giver også absolut noget af det bedste sex - specielt hendes blowjob er helt vildt dejligt.

Ps. billederne er - helt utroligt - ægte. Suk, hvilken krop.

Redigeret af littledick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke du skal forvente, at møde hen på billederne.

En lille Google søgning

Pite

Det er samme alfons der har stederne - Korskrobabes - Hoddebabes og stedet på Vestergårdsvej 2, Kvong, som heldigvis blev lukket ved en razzia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kørt forbi nogen af stederne, syntes det gennemgående ser noget forfalden og skummelt ud. Så jeg har fravalgt.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare sige at stedet Korskro et meget ok sted!!! Jeg har besøgt mange steder siden mit første besøg i 1990. Stedet er meget diskret, et flot velholdt 2 længet hus hvor der er bordel i den ene del og den anden del er alm. udlejning. Jeg har været der 3 gange (Adriana 1 og Medina 2) og har kun haft super oplevelser.  Huset er meget rent og velholdt med fine badeforhold, og pigerne føler sig godt i trygge forhold da de har et godt forhold lejerne i nabobyg. Et sted jeg kun kan anbefale. Men ja, der er den del piger med fake foto, men Adriana som netop er flyttet til Aalborg og Medina som kommer igen i November,  de er sku ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...