Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Kommer der flere Danske Piger?

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Helle og co lavede en stor stramning af kontanthjælpen m.m. Dagpengene er blevet beskåret og nu skal de igang igen med at beskære de offentlige ydelser. Der er nogen som er blevet ramt gevaldig på Pengepungen...

For 3-4 år siden var Danske Piger virkelig en nicheting og markedet var primært styret af udenlandske Piger. Idag er der lukket et par klinikker i mit nærområde med udenlandske Piger som umiddelbart er blevet erstattet af mere Privat-Diskret og Sugardating fylder vel også mere og mere? PD og Sugardating er vel i større grad Danske Piger? 

Er der hold i mine tanker? altså der de senere år er kommet en større andel af Danske Piger? i så fald skyldes det vel besparelserne i overførselsindkomstern og det vil fortsætte i fremtiden, da vi formentlig ikke har set den sidste stramning af overførselsindkomsterne

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er stramningerne da godt for flere ting. Længe leve liberalismen! Mer fisse og gerne til en lavere pris. Højere udbud = lavere efterspørgsel = lavere pris = så skal der knaldes!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Så er stramningerne da godt for flere ting. Længe leve liberalismen! Mer fisse og gerne til en lavere pris. Højere udbud = lavere efterspørgsel = lavere pris = så skal der knaldes!!!

 

hehe Fisseslikker, ja det er jo ikke så ringe endda :smile:

Men vi ønsker vel Piger som gør det frivillig og ikke af nød eller tvang? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg ikke, sålænge folk foretrækker de billigere østeuropæere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan mon fordelingen allerede er på studerende, modtagere af overførselsindkomster, og så kvinder i beskæftigelse, der blot supplerer indkomsten ved prostitution?

Uanset der beror fordelingen på prostitutions profiler, vel på en sammenhæng mellem incitamentet til at prostituere sig, og muligheden for at opnå en given efterspørgsel til eget udbud af seksuelle ydelser.

Hvis man ikke er attraktiv, og eller nok efterspurgt, ja så beror muligheden jo i praksis ikke for at kunne prostituere sig.

En vis andel af profilerne på overførselsindkomster, udgøres jo af mænd, overvægtige kvinder og mænd, begge køn ved dårligt psykisk eller fysisk heldbred.

Så selvom om borgere på overførselsindkomster, skulle blive ansporet af de varslede stramninger til at søge ind i prostitution, er det nok så som så hvor mange af dem, der reelt har muligheden for at opnå en merindtægt herved.

Det efterlader selvfølgelig den andel af omtalte segment, hvis profil tilsvarer en tilstrækkelig mulig efterspørgsel efter køb af deres seksuelle ydelser, som en mulighed til overvejelse af, om det går som det spørgsmål Geilekarl her stiller?

Personligt frygter jeg langt mere at Cepos, og en stigende opbakning fra arbejdsgiver side til deres kampagne for en, uanset hvilke beroligende termer de pakker deres argumenter ind i, deres de facto kampagne for en massakre på det danske lavtlønsmarked, i kraft af indslusningsløn og mindstelønninger på 70 kr i timen, at en succes for denne hensigt, vil kunne åbne op for at mange hårdtarbejdende danskere i simple stillinger, der hidtil har kunne forsørge sig ved egen indsats, mange dem i blandt, som en følge af denne poltik i desperation vil kunne overveje at søge ind i prostitution.

Selvfølgelig vil indslusningsløn og mindstelønninger på 70 kr i timen, ikke bare skabe nye jobmuligheder for svage flygtning og indvandrere, men også åbne op for at dygtige, men fattige EU migrante arbejdere kan presse danskere, og borgere med indvandrer baggrund ud af de stillinger, der på alle måder allerede er kommercielt bæredygtige til de laveste lønninger under dansk LO brancheoverenskomster med ordnede løn og arbejdsvilkår.

På mit natarbejde hilser jeg hver nat på flittige samvittighedsfulde rengøringsassistenter, danske, sydøst asiatere og indvandrere.

Det er dem der bliver taberne hvis Cepos og konsorter får magt som de har agt, og det vil kun gavne de ressourcestærke virksomheder, med egne veluddannede højtlønnede medarbejdere, hvis de kan få rengøring, vagt og kantine drift, etc etc leveret billigere, fordi der nu er indført mindste lønninger på 70 kr i timen.

Det er virksomheder der så rigeligt har råd til at købe facility ydelser på et grundlag af det eksisterende lønniveau, de lever i bedste velgående, og det vil blive på ryggen af en social og økonomisk massakre på titusinder af danske lønmodtagere, at de vil kunne toppe profitten med en beskeden besparelse, ved at bidrage til en omfattende social og økonomisk deroute for titusinder af deres lavtlønnede medborgere.

For ikke også at tale om det tab af forbrugere til det indenlandske økonomiske forbrug, der vil blive resultatet, og som kun vil udgøre en selvforstærkende nedgang i forbruget, der som en dominoeffekt vil ramme os alle på beskæftigelse og pengepung.

Det er potentielt ødelæggende for den sammenhængskraft i samfundet, der både styrker erhverslivets konkurrenceevne, og medvirker til at overklassen, og den øvre middelklasse ikke som i så mange andre lande behøver at bure sig inde  i velhaver ghettoer bag bevogtede mure.

Jeg håber ikke at det er det ønsker, for det giver ro på bagsmækken og ro sindet, at selv de lavest lønnede kan leve et anstændigt liv i et højomkostnings samfund som det danske, hvor leveomkostningerne dikteres af dem der tjener midddel til over middel, og som derfor også gælder for dem der tjener mindst.

Den modsatte politik fører til et proletariat af desperate mennesker, der tænker i, og måske foretager sig desperate handlinger - nej tak :!:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan mon fordelingen allerede er på studerende, modtagere af overførselsindkomster, og så kvinder i beskæftigelse, der blot supplerer indkomsten ved prostitution?

Det er der vist ingen, der ved.

Skal jeg nu blive lidt polemisk, så ville det jo her med kontanthjælpstramningen hjælpe gevaldigt på visse danske pigers muligheder og økonomi, hvis købesegmentet valgte dansk.

For det første ville det måske hjælpe visse piger, og man kunne med salig Glistrups ord sige, at man gjorde "et fædrelandsnyttigt" job. Og for det andet ville det – omend i mindre målestok – styrke betalingsbalancen, når pengene blev i landet. Ren vinde-vinde situation.

Plop, plop, Knibe, knibe i armen – så nu vågnede jeg igen:

Det er naturligvis en utopi. Polske blondiner er flotte, og vestindiske negerpiger er deiderede uimodståelige. Så fædrelandsfølelsen gemmer vi til i morgen. Eller måske i overmorgen, eller ............

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Det tror jeg ikke, sålænge folk foretrækker de billigere østeuropæere.

Gør folk virkelig det? Vil 10x hellere have en lækker dansker end en billig østeuropæer.

Nogle foretrækker Coca Cola, andre kan godt lide Harboe's Cola... 

Quality and Class have no equal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gør folk virkelig det? Vil 10x hellere have en lækker dansker end en billig østeuropæer.

Nogle foretrækker Coca Cola, andre kan godt lide Harboe's Cola... 

Quality and Class have no equal.

Det eneste Coca Cola kan brugest til, er at fjerne kalk i toiletkummen med, og det virker.

Venligst Landsbytossen - nu med snart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste Coca Cola kan brugest til, er at fjerne kalk i toiletkummen med, og det virker.

Venligst Landsbytossen - nu med snart-phone

Det er derfor, at cola-drikkende børn får et tandsæt, der ligner en nedbrændt negerlandsby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gør folk virkelig det? Vil 10x hellere have en lækker dansker end en billig østeuropæer.

Nogle foretrækker Coca Cola, andre kan godt lide Harboe's Cola... 

Quality and Class have no equal.

En af de sødeste og dejligste piger jeg har mødt på den her måde, var polsk

Ikke nummer 1 i mine minder, men sgu meeeegeeet dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste Coca Cola kan brugest til, er at fjerne kalk i toiletkummen med, og det virker.

Venligst Landsbytossen - nu med snart-phone

Jeg bruger bare kalk fjerner, så slipper jeg for at købe cola ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gør folk virkelig det? Vil 10x hellere have en lækker dansker end en billig østeuropæer.

Nogle foretrækker Coca Cola, andre kan godt lide Harboe's Cola... 

Quality and Class have no equal.

Ja, det tror jeg faktisk. Det synes jeg at have set en del eksempler på herinde. Nu var resten af mit indlæg ironisk ment, men jeg er helt enig i din konklusion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit indlæg er til grin.

Dit forrige var logisk ... Hvis det altså ikke lige var købesex, det handlede om.

Og i øvrigt forkert som svar på spørgsmålet om "dansk eller udenlandsk"... Og dét skulle man kun finde eet eksempel fra for at vise... Dermed gjort! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...