Hop til indhold
Guest Axl Rose

Den overset ydelse....

Recommended Posts

Guest Axl Rose

Det kan undre mig at man stort set aldrig ser en GP, der tilbyder prostatamassage. Har man først ladet det  komme bag på en og vænnet sig til situationen, kan man ikke undvære det igen. Det giver ordet orgasme en helt ny dimension. 

Spørgsmålet er så bare, hvorfor det næsten aldrig indgår i GPernes menu. Er det fordi de danske mænd ikke har taget ydelsen til sig og derfor ikke efterspørger den? .... Eller fordi det er for grænseoverskridende for GP'erne? Eller fordi de tilbyder det uden at skrive det i annoncerne? 

Og til jer der endnu ikke har prøvet det: kast jer ud i det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det kan undre mig at man stort set aldrig ser en GP, der tilbyder prostatamassage. Har man først ladet det  komme bag på en og vænnet sig til situationen, kan man ikke undvære det igen. Det giver ordet orgasme en helt ny dimension. 

Spørgsmålet er så bare, hvorfor det næsten aldrig indgår i GPernes menu. Er det fordi de danske mænd ikke har taget ydelsen til sig og derfor ikke efterspørger den? .... Eller fordi det er for grænseoverskridende for GP'erne? Eller fordi de tilbyder det uden at skrive det i annoncerne? 

Og til jer der endnu ikke har prøvet det: kast jer ud i det...

Er nysgerrig .. Hvordan gør man siden du mener det måske kan være grænseoverskridende .. Må indrømme jeg aldrig har hørt om det før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er nysgerrig .. Hvordan gør man siden du mener det måske kan være grænseoverskridende .. Må indrømme jeg aldrig har hørt om det før.

Det starter med en finger i røven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, jeg ville være lidt beklemt, ved at stikke mine fingre op i røveren, særligt med tanke på, hvor dårlig hygiejne mange holder sig. Jeg slikker KUN røveren på mænd der kommer lige fra badet, jeg er ikke sikker på, at jeg kan overskue tanken om, at de skal til at stå og skylle endetarmen også, på MIT badeværelse. :ph34r:

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

 

Er nysgerrig .. Hvordan gør man siden du mener det måske kan være grænseoverskridende .. Må indrømme jeg aldrig har hørt om det før.

nu hvor du tilbyder fisting er det nok ikke overskridende for dig Annette... :-) Det er blid erotisk massage, hvor prostata masseres med en finger eller to via anus. Gøre det samtidig med at Lillemanden stimuleres, så sker der underværker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op det kunne jeg gætte, men det besvarer ikke lige mit spørgsmål.En eller to fingre .. Tryk, gnub eller hvordan? :???:

Jeg tror at det er fingeren i røven der kan virke grænseoverskridende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Hold da op det kunne jeg gætte, men det besvarer ikke lige mit spørgsmål.En eller to fingre .. Tryk, gnub eller hvordan? :???:

Gnub og tryk ca 2 fingerled oppe. Og så modvirker det prostatakræft, så det kommer nok snart på recept.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Altså, jeg ville være lidt beklemt, ved at stikke mine fingre op i røveren, særligt med tanke på, hvor dårlig hygiejne mange holder sig. Jeg slikker KUN røveren på mænd der kommer lige fra badet, jeg er ikke sikker på, at jeg kan overskue tanken om, at de skal stå og skylle endetarmen på MIT badeværelse. :ph34r:

mon ikke dem der ønsker det, ved hvad der kræves af forberedelse inden de kommer på besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu hvor du tilbyder fisting er det nok ikke overskridende for dig Annette... :-) Det er blid erotisk massage, hvor prostata masseres med en finger eller to via anus. Gøre det samtidig med at Lillemanden stimuleres, så sker der underværker.

Nej det vil jeg ikke tro det er.
Bruger da indimellem en lille dildo, hvis jeg kan fornemme en mand tænder på det.
Hvorfor skulle mænd også være anderledes end vi kvinder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

mon ikke dem der ønsker det, ved hvad der kræves af forberedelse inden de kommer på besøg?

Pudsigt! Det troede jeg også, at man lige vaskede sin røv og sin pik og tog underhylerne uden huller på, når man skulle til luder, mén sådan er det bare ikke altid. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pudsigt! Det troede jeg også, at man lige vaskede sin røv og sin pik og tog underhylerne uden huller på, når man skulle til luder, mén sådan er det bare ikke altid. :D

Fuck, hvor ulækkert... Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan I kan betjene mænd, som har så dårlig en hygiejne ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Fuck, hvor ulækkert... Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan I kan betjene mænd, som har så dårlig en hygiejne ??

det kan ho være at de får besked om at gå hjem igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fuck, hvor ulækkert... Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan I kan betjene mænd, som har så dårlig en hygiejne ??

Vi smider dem selvfølgelig i en balje med Rodalon, inden vi slikker på dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Pudsigt! Det troede jeg også, at man lige vaskede sin røv og sin pik og tog underhylerne uden huller på, når man skulle til luder, mén sådan er det bare ikke altid. :D

men det gør jo så også bare at I bliver så meget mere glade for os, der bruger en time i bruseren og foran spejlet og strygejernet inden kaster os ud i det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pudsigt! Det troede jeg også, at man lige vaskede sin røv og sin pik og tog underhylerne uden huller på, når man skulle til luder, mén sådan er det bare ikke altid. :D

Griner...Bly du er sgu den skarpeste...og det er positivt ment ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at bryde det ulækre: 

Århuselskerens lækreste prostata massage oplevelse.

Ligger på ryggen med hovedet hævet så jeg kan følge med i hvad der sker. Jeg kan se det fra oven i spejlet i loftet. 

Vi kæler, kysser, piller - lærer hinanden lidt at kende. 

Langsomt kravler hun ned og sætter sig mellem mine spredte ben. Mine lår over hendes. 

Hun masserer mellemkødet langsomt, øjenkontakt, olie, frækt, glad smil. 

Hun tager fat i pungen, trækker blidt, undgår at klemme testikler eller bitestikler, men bruger lidt negle. 

Mellemkødet masseres stadigt, pungen slippes, og venstre hånd griber nu om roden af pikken. Langsomme og roterende korte ture op og ned ad skaftet, hun klemmer langsom hårdere og hårdere. Glans sukker efter opmærksomhed. Højre hånd forlader mellemkødet, og bevæger sig mod anus. En kort pause, hvor fingrene smøres i glidecreme, og langsomt, langsomt smutter en finger op i anus. Venstre hånd masserer nu mellemkødet, fingeren på højre finder prostata, og masserer med blide frem og tilbage bevægelser og moderat tryk. Venstre hånd tager nu fat om pungen, krammer om den, med testiklerne samlet i bunden. Hun trækker langsomt ned i pungen, så testiklerne klemmes sammen, trækket bliver hårdere og hårdere, men uden det smerter. Langsom slipper hun og læner sig forover, endnu et frækt smil, øjne der lyser af legeglæde og lyst. Hendes mund lukker sig langsomt om glans, og helt uden hastværk, pirrer hun mig intenst og insisterende. 

Venstre hånd er fri, hun bruger den til at trække sig selv med i nydelsen. Du kan tydeligt se hun leger med sig selv. 

Hun holder dig insisterende fast med munden, lyset eksploderer, du mister forbindelsen til verden - nirvana!

Og det skete i nogle dage, dengang hun var aktiv glædes pige. Nu leger hun med andre ting som beriger hendes liv med glæder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prostata er vigtig at få masseret min. en gang ugentligt for at mindske risikoen væsentligt for prostatakræft. Har du ikke en relation til at gøre det for dig -ja så må du selv i gang. 

God fornøjelse begge køn!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at bryde det ulækre: 

Århuselskerens lækreste prostata massage oplevelse.

Ligger på ryggen med hovedet hævet så jeg kan følge med i hvad der sker. Jeg kan se det fra oven i spejlet i loftet. 

Vi kæler, kysser, piller - lærer hinanden lidt at kende. 

Langsomt kravler hun ned og sætter sig mellem mine spredte ben. Mine lår over hendes. 

Hun masserer mellemkødet langsomt, øjenkontakt, olie, frækt, glad smil. 

Hun tager fat i pungen, trækker blidt, undgår at klemme testikler eller bitestikler, men bruger lidt negle. 

Mellemkødet masseres stadigt, pungen slippes, og venstre hånd griber nu om roden af pikken. Langsomme og roterende korte ture op og ned ad skaftet, hun klemmer langsom hårdere og hårdere. Glans sukker efter opmærksomhed. Højre hånd forlader mellemkødet, og bevæger sig mod anus. En kort pause, hvor fingrene smøres i glidecreme, og langsomt, langsomt smutter en finger op i anus. Venstre hånd masserer nu mellemkødet, fingeren på højre finder prostata, og masserer med blide frem og tilbage bevægelser og moderat tryk. Venstre hånd tager nu fat om pungen, krammer om den, med testiklerne samlet i bunden. Hun trækker langsomt ned i pungen, så testiklerne klemmes sammen, trækket bliver hårdere og hårdere, men uden det smerter. Langsom slipper hun og læner sig forover, endnu et frækt smil, øjne der lyser af legeglæde og lyst. Hendes mund lukker sig langsomt om glans, og helt uden hastværk, pirrer hun mig intenst og insisterende. 

Venstre hånd er fri, hun bruger den til at trække sig selv med i nydelsen. Du kan tydeligt se hun leger med sig selv. 

Hun holder dig insisterende giodte fast med munden, lyset eksploderer, du mister forbindelsen til verden - nirvana!

Og det skete i nogle dage, dengang hun var aktiv glædes pige. Nu leger hun med andre ting som beriger hendes liv med glæder. 

 

Fantastisk beskrivelse som jeg selv har oplevet hos en navnkundig thai-gudinde fra wellnes ved kultorvet (hun er der ikke mere), forstår ikke Bly, virker selv modsigende, at hun gerne slikker sort hvis man har badet, men ikke vil bruge finder i anus. Kan jo bruge et kondom på finger hvis hun finder det ikke ok!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fantastisk beskrivelse som jeg selv har oplevet hos en navnkundig thai-gudinde fra wellnes ved kultorvet (hun er der ikke mere), forstår ikke Bly, virker selv modsigende, at hun gerne slikker sort hvis man har badet, men ikke vil bruge finder i anus. Kan jo bruge et kondom på finger hvis hun finder det ikke ok!!

Altså, jeg kan slet ikke overskue fæces på mine fingre, uanset om den er beskyttet af en handske eller ej. Jeg har Gudskelov ikke oplevet, at er der ved rimming stak fæces ud. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Det kan undre mig at man stort set aldrig ser en GP, der tilbyder prostatamassage. Har man først ladet det  komme bag på en og vænnet sig til situationen, kan man ikke undvære det igen. Det giver ordet orgasme en helt ny dimension. 

Spørgsmålet er så bare, hvorfor det næsten aldrig indgår i GPernes menu. Er det fordi de danske mænd ikke har taget ydelsen til sig og derfor ikke efterspørger den? .... Eller fordi det er for grænseoverskridende for GP'erne? Eller fordi de tilbyder det uden at skrive det i annoncerne? 

Og til jer der endnu ikke har prøvet det: kast jer ud i det...

Helt enig. Har selv prøvet flere gange i ind- og udland. Fantastisk oplevelse der sender een langt dybere ind i orgasmen. De fleste gange i forbindelse med tantramassager. Har også prøvet det med strap-on, hvilket var en sindsyg oplevelse, men helt igennem fantastisk. For dem der ikke har prøvet prostatamassage, så er det bare om at komme afsted...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tilbudt det i en del år og det er fantastisk spicelt når gæsten får udløsning af det eller at de får et af mine dybe blow samtidig med afslut dybt ned i halsen.Jeg tager altid en kondom på langefingeren eller en latex handske og finder det ikke ulækkert overhovedet . Men springer over at slikke røv .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, man vil ikke have det på fingeren, men gerne på tungen? Man tror at det kan modvirke prostatakræft?? Hvorom alting er, så er det en fantastisk fornemmelse, også rimming. Men tro IKKE at det modvirker prostatakræft! Jeg ved hvad jeg taler om ... :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...