Hop til indhold
Jomfruen26

Kondomer med smag

Recommended Posts

Guest Annette6

Det er også tutten jeg mener. Uden tut kunne jeg lige så godt gøre det uden.

Nu er jeg altså blevet nysgerrig (er jo en kvinde)
Er du M eller K ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er flere steder hvor du kan købe pakker med et mix af forskellige smage (og farver)  så kan man jo prøve sig frem 

for.eks

http://www.kondomland.dk/14_stk__exs___selection_kondomer-p-130.html?cPath=76&bgsid=qu7bk8qveahepsi7ldpl02iqu4

og så kan du evt. i venstre side under kondom type vælge Kondomer med smag

for at se flere muligheder

 

(ved ikke om der også findes nogle med smag og uden tut (reservoir som det også kaldes ) 

Redigeret af vestsj81

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan få med rigtig mange smag .. Mener også jeg har set med lakrids.Det jeg synes er værst er den lille tut for oven - synes den føles underlig i munden :-(

Hvis du klemmer tutten flad med læberne eller får manden til at klemme tutten flad medens du ruller kondomet på vil den ikke stå som en oppustet ballon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du klemmer tutten flad med læberne eller får manden til at klemme tutten flad medens du ruller kondomet på vil den ikke stå som en oppustet ballon.

Manden skal sgu da ikke rulle kondomet på, det skal pigen da bruge munden til. 

venligst Landsbytosen - nu emd smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Manden skal sgu da ikke rulle kondomet på, det skal pigen da bruge munden til. 

venligst Landsbytosen - nu emd smart-phone

Har prøvet, men går ikke helt uden lidt brug af et par fingre. :-)

 

Hvis du klemmer tutten flad med læberne eller får manden til at klemme tutten flad medens du ruller kondomet på vil den ikke stå som en oppustet ballon.

Det skal da prøves

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet, men går ikke helt uden lidt brug af et par fingre. :-)

Det skal da prøves

Ja det forstås, fik formuleret mig lidt uklart. :-D Det glæder jeg mig til at opleve.:-D :-D 

Venligst Landsbytossen-  nu med smart-phone

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er større risiko for at kondomet går i stykker, hvis man ikke klemmer luften ud af tutten, så det er ret vigtigt at huske

Den er også nemmere at træde på når kondomet skal af igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Den er også nemmere at træde på når kondomet skal af igen. 

det kender godt for jeg har også meget korte ben og en knap så lang dimmer !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Ja det forstås, fik formuleret mig lidt uklart. :-D Det glæder jeg mig til at opleve.:-D :-D 

Venligst Landsbytossen-  nu med smart-phone

 

Hehe du kommer bare ;-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kender godt for jeg har også meget korte ben og en knap så lang dimmer !

Men i det midste så kilder det så dejlig i røven når man løber rundt på en græsplæne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Ok seriøst:

Jeg har prøvet af få et blow job iført et London kondom med jordbær smag.

Lidt underligt at betragte min blodrøde pik og jeg fornemmede at det er lidt vel tykt sammenlignet med et af apotekets gode kondomer.

Noget helt andet er:

Risikerer pigerne ikke lettere allergiske reaktioner ved samleje når man bruger kondomer med kunstig farve og smagsstoffer ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok seriøst:

Jeg har prøvet af få et blow job iført et London kondom med jordbær smag.

Lidt underligt at betragte min blodrøde pik og jeg fornemmede at det er lidt vel tykt sammenlignet med et af apotekets gode kondomer.

Noget helt andet er:

Risikerer pigerne ikke lettere allergiske reaktioner ved samleje når man bruger kondomer med kunstig farve og smagsstoffer ?

 

Lige præcis Londons jordbærgummier er jeg helt tryg ved, og min mis miau har det fint, tak ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en fræk aftale, men vil gerne dyrke sikker sex(også ved oralsex). Er der nogen af kvinderne her, som har prøvet de der kondomer med smag, som kan fortælle, om de kan anbefales at bruge? Føles de bedre i munden end almindelige kondomer, eller er de stadig vamle, selvom der er smag i dem? Jeg går ud fra at man skal holde sig langt fra latex kondomer til blowjobs?

:D med dit "held" så ender du nok med både herpes og gummi allergi på kyssetøjet

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...