Hop til indhold
Jomfruen26

Kondomer med smag

Recommended Posts

Jeg har en fræk aftale, men vil gerne dyrke sikker sex(også ved oralsex). Er der nogen af kvinderne her, som har prøvet de der kondomer med smag, som kan fortælle, om de kan anbefales at bruge? Føles de bedre i munden end almindelige kondomer, eller er de stadig vamle, selvom der er smag i dem? Jeg går ud fra at man skal holde sig langt fra latex kondomer til blowjobs?

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som har prøvet de der kondomer med smag, som kan fortælle, om de kan anbefales at bruge? Gerne kondomer uden latex.

Tjah, jeg prøvede for ikke så længe siden et eksemplar hos en glædespige. Det smagte af jordbær, og via nogle mellemled fik jeg en "kemisk" jordbærsmag i munden. Ikke nogen fuldtræffer, må jeg sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lover dig, at kemisk jordbærsmag er langt bedre end adder badder gummismag ;-) 

AHAHAHA bliver du aldrig træt af dem og skal prøve noget andet? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nix, London Jordbær fungerer perfekt for mig, til gengæld må jeg tage mig i at fnise, når jeg spiser rigtige jordbær ;) 

Bliver du også mega våd når du spiser de rigtige? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lover dig, at kemisk jordbærsmag er langt bedre end adder badder gummismag ;-) 

Kan du så ikke få fat i nogen, der smager af lakrids? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

(slettet, jeg svarede på et forkert indlæg):-P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg prøvede et af de der london jordbær nogle i dag. Jeg kan slet ikke med den farve, jeg får jo et chock hver gang jeg ser det :shock:

Jeg er ikke til kondomer med smag, men spørg dog pigen? Det er vel hende der skal sutte på det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Hvis man nu startede med en gang græsk, ville kondomet måske også ha' fået lidt smag??? 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede et af de der london jordbær nogle i dag. Jeg kan slet ikke med den farve, jeg får jo et chock hver gang jeg ser det :shock:

Jeg er ikke til kondomer med smag, men spørg dog pigen? Det er vel hende der skal sutte på det?

 

Men når hun ikke er vant til blowjob med kondom, er det godt med lidt anbefalinger. Indtil videre kan jeg se, at London jordbær måske er god at prøve.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Jeg har en fræk aftale, men vil gerne dyrke sikker sex(også ved oralsex). Er der nogen af kvinderne her, som har prøvet de der kondomer med smag, som kan fortælle, om de kan anbefales at bruge? Føles de bedre i munden end almindelige kondomer, eller er de stadig vamle, selvom der er smag i dem? Jeg går ud fra at man skal holde sig langt fra latex kondomer til blowjobs?

Man kan få med rigtig mange smag .. Mener også jeg har set med lakrids.
Det jeg synes er værst er den lille tut for oven - synes den føles underlig i munden :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men når hun ikke er vant til blowjob med kondom, er det godt med lidt anbefalinger. Indtil videre kan jeg se, at London jordbær måske er god at prøve.

Om ikke andet så får farven dig til at nynne melodien fra starwars ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man nu startede med en gang græsk, ville kondomet måske også ha' fået lidt smag??? 8-)

Ikke af lagkage, da .......:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er latexkondomer noget man skal holde sig fra når det skal bruges til oralsex? Lugter dem med smag også meget, eller er der gjort noget ved dem, så de ikke lugter så grimt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan få med rigtig mange smag .. Mener også jeg har set med lakrids.Det jeg synes er værst er den lille tut for oven - synes den føles underlig i munden :-(

Så bid den dog af inden :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...