GFElover 10 Skrevet 21. September, 2015 (edited) Normalt afholder jeg mine hyggestunder på hotels, men det bliver jo hurtig en bekostelig affære af smide 800-1000 kr til et værelse alene for at benytte det et par timer, ydermere syntes jeg det intime går lidt af fløjten...Der må jo unægteligt være andre som mig, der afholder sine hygge timer uden for hjemmet, hvad gør i ?Jeg tænker at der på være bedre alternativer, enten økonomisk eller hygge / romantisk ?? Hvad med Bed & breakfirst eller andre alternativer ?? (Sjælland) Hvad gør i andre ? Jeg bruger hotel 2 -5 gange om måneden.Kom endelig med bud også gerne som besked. På forhånd tak.GFElover. Redigeret 21. September, 2015 af GFElover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. September, 2015 I mine aktiviteter er det pigen, der har stedet. Men køb dig en båd, så er i hvert sommersæsonen reddet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GFElover 10 Skrevet 21. September, 2015 Ha ha jeg har skam kikket efter en ordentlig båd, kan erindre du tidligere har skrevet om hygge timer i din båd.. Så den har været oppe og vende et par gange.. Problemet er ikke selve anskaffelsen af båden, men det er svært at finde ordentlig plads til den.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 21. September, 2015 Gid man vandt i lotto!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 21. September, 2015 Gid man vandt i lotto!!Ja som jeg siger, man kan ikke have held i både spil og kærlighed, kunne jeg dog bare have held i en af dem.Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 21. September, 2015 Ja som jeg siger, man kan ikke have held i både spil og kærlighed, kunne jeg dog bare have held i en af dem.Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phoneDa foretrækker jeg nu kærligheden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 22. September, 2015 Hvad med en campingvogn? I de nyere er der jo både bad (varmt vand) og toilet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 22. September, 2015 Hvad med en campingvogn? I de nyere er der jo både bad (varmt vand) og toilet.Men ikke særlig diskret, hvis den står på en campingplads. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 22. September, 2015 (edited) Hvor i det ganske land er det, du søger alternativer? Hotel Pejsegården i Brædstrup kan være en mulighed, der er mulighed for diskret indgang udenom receptionen om nødvendigt. Plus det koster kun 400,-. Vi fik en lækker middag, og hyggede med bowling og drinks.Tollundgaard Golf Park, er en anden mulighed. Det var vist 500,- for en fin lejlighed. Nu er det efterhånden ikke årstid til det længere, men ellers kan der selvsagt hygges på driving range. Det kommer der gerne nogle gode grin ud af. Jeg har brugt det flere gange, og værtinden var godt klar over hvad det handlede om, og det var ok.Edit : Så lige det skulle være på Sjælland, sorry. Redigeret 22. September, 2015 af KF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 22. September, 2015 Men ikke særlig diskret, hvis den står på en campingplads.Om campingvognen står på en campingplads eller båden ligger i en havn, så er chancen for at blive opdaget sikker lige store. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. September, 2015 (edited) Om campingvognen står på en campingplads eller båden ligger i en havn, så er chancen for at blive opdaget sikker lige store. En båd tager man da væk fra havnen og opankrer et passende sted lidt væk fra sejlruterne. Redigeret 22. September, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 22. September, 2015 Om campingvognen står på en campingplads eller båden ligger i en havn, så er chancen for at blive opdaget sikker lige store. Hmm nu jeg tænker mig om så .. Kan lige se for mig du bestiller en GP der ankommer i stilletter og skal skræve over i båden. PLASK .Hold dig fra båden :_D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. September, 2015 (edited) Hmm nu jeg tænker mig om så .. Kan lige se for mig du bestiller en GP der ankommer i stilletter og skal skræve over i båden. PLASK.Hun får selvfølgelig tilkendegivet på forhånd at have flade sko med. Det kan sagtens fungere, ved jeg Redigeret 22. September, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 22. September, 2015 Man kan skam godt, med sin værdighed i behold, komme ombord iført stiletter - hvis blot den man møder, er en gentleman med en udstrakt arm. *trækker erfarings-kortet* Mvh,/Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. September, 2015 (edited) Man kan skam godt, med sin værdighed i behold, komme ombord iført stiletter - hvis blot den man møder, er en gentleman med en udstrakt arm. *trækker erfarings-kortet* Mvh,/Gina.Ja, hvis vandstanden er nogenlunde. Det er noget sværere ved både høj- og lavvande, hvor båden ikke ligger helt i niveau. Du er måske med på at gøre forsøget? Andre end jeg kan imidlertid bedre sige, om der erfaringsmæssigt er en strakt arm for enden af en gentleman . Redigeret 22. September, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 22. September, 2015 Man kan skam godt, med sin værdighed i behold, komme ombord iført stiletterHaha... Jeg var så for stor en kylling til at troppe op i andet end klipklappere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 22. September, 2015 Haha... Jeg var så for stor en kylling til at troppe op i andet end klipklappere Vækkede det ikke opsigt? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 22. September, 2015 (edited) Vækkede det ikke opsigt? Hvad mener du? En kylling i klipklappere Edit... Aarh KUN i klipklappere!!! Redigeret 22. September, 2015 af Nikita Darling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 22. September, 2015 Vækkede det ikke opsigt? Hmm, måske var det en nudist-lystbådehavn?!?!...gad vide om der rent faktisk findes lystbådehavne/marinaer for nudister... ?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 22. September, 2015 Hmm, måske var det en nudist-lystbådehavn?!?!...gad vide om der rent faktisk findes lystbådehavne/marinaer for nudister... ?!?Skødespil og løsthængende kropsdele, nej tror ikke de findes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. September, 2015 Skødespil og løsthængende kropsdele, nej tror ikke de findes Nej, tænk, hvis storfaldet fik fat i dyret Gys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 22. September, 2015 Hmm, måske var det en nudist-lystbådehavn?!?!...gad vide om der rent faktisk findes lystbådehavne/marinaer for nudister... ?!?http://www.ferieistrien.dk/nudist-camping-valalta-rovinj/Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 22. September, 2015 Nej, tænk, hvis storfaldet fik fat i dyret Gys Så blir den sandelig lang, og tynd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GFElover 10 Skrevet 22. September, 2015 Campingvogn er ikke en option, syntes på ingen måde det er romantisk :(Det vil naturligvis være rart at spare nogle penge.. Men det er ikke den eneste faktor.. Vil hellere bruge lidt ekstra og så springe en gang over.. Jeg tænkte bare at hotels er så upersonlige og ofte så kliniske at der var bedre alternativer.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg