Hop til indhold
GFElover

Elskovsrede ???? Hvem / hvad / hvor ??

Recommended Posts

Normalt afholder jeg mine hyggestunder på hotels, men det bliver jo hurtig en bekostelig affære af smide 800-1000 kr til et værelse alene for at benytte det et par timer, ydermere syntes jeg det intime går lidt af fløjten...

Der må jo unægteligt være andre som mig, der afholder sine hygge timer uden for hjemmet, hvad gør i ?

Jeg tænker at der på være bedre alternativer, enten økonomisk eller hygge / romantisk ??  

Hvad med Bed & breakfirst eller andre alternativer ?? (Sjælland)

Hvad gør i andre ? Jeg bruger hotel 2 -5 gange om måneden.

Kom endelig med bud også gerne som besked.

På forhånd tak.

GFElover.

Redigeret af GFElover

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine aktiviteter er det pigen, der har stedet. Men køb dig en båd, så er i hvert sommersæsonen reddet :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha jeg har skam kikket efter en ordentlig båd, kan erindre du tidligere har skrevet om hygge timer i din båd.. Så den har været oppe og vende et par gange.. Problemet er ikke selve anskaffelsen af båden, men det er svært at finde ordentlig plads til den.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gid man vandt i lotto!!

:shock:

Ja som jeg siger, man kan ikke have held i både spil og kærlighed, kunne jeg dog bare have held i en af dem.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja som jeg siger, man kan ikke have held i både spil og kærlighed, kunne jeg dog bare have held i en af dem.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Da foretrækker jeg nu kærligheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Hvad med en campingvogn? I de nyere er der jo både bad (varmt vand) og toilet.

Men ikke særlig diskret, hvis den står på en campingplads.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor i det ganske land er det, du søger alternativer? 

Hotel Pejsegården i Brædstrup kan være en mulighed, der er mulighed for diskret indgang udenom receptionen om nødvendigt. Plus det koster kun 400,-. Vi fik en lækker middag, og hyggede med bowling og drinks.

Tollundgaard Golf Park, er en anden mulighed. Det var vist 500,- for en fin lejlighed. Nu er det efterhånden ikke årstid til det længere, men ellers kan der selvsagt hygges på driving range. Det kommer der gerne nogle gode grin ud af. Jeg har brugt det flere gange, og værtinden var godt klar over hvad det handlede om, og det var ok.

Edit : Så lige det skulle være på Sjælland, sorry. 

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men ikke særlig diskret, hvis den står på en campingplads.

Om campingvognen står på en campingplads eller båden ligger i en havn, så er chancen for at blive opdaget sikker lige store. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om campingvognen står på en campingplads eller båden ligger i en havn, så er chancen for at blive opdaget sikker lige store. 

En båd tager man da væk fra havnen og opankrer et passende sted lidt væk fra sejlruterne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Hmm nu jeg tænker mig om så .. Kan lige se for mig du bestiller en GP der ankommer i stilletter og skal skræve over i båden. PLASK .
Hold dig fra båden :_D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm nu jeg tænker mig om så .. Kan lige se for mig du bestiller en GP der ankommer i stilletter og skal skræve over i båden. PLASK.

Hun får selvfølgelig tilkendegivet på forhånd at have flade sko med. Det kan sagtens fungere, ved jeg ;-)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan skam godt, med sin værdighed i behold, komme ombord iført stiletter - hvis blot den man møder, er en gentleman med en udstrakt arm. *trækker erfarings-kortet* ;)

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan skam godt, med sin værdighed i behold, komme ombord iført stiletter - hvis blot den man møder, er en gentleman med en udstrakt arm. *trækker erfarings-kortet* ;)

Mvh,

/Gina.

Ja, hvis vandstanden er nogenlunde. Det er noget sværere ved både høj- og lavvande, hvor båden ikke ligger helt i niveau.  Du er måske med på at gøre forsøget? ;-) Andre end jeg kan imidlertid bedre sige, om der erfaringsmæssigt er en strakt arm for enden af en gentleman :grin:.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan skam godt, med sin værdighed i behold, komme ombord iført stiletter

Haha... Jeg var så for stor en kylling til at troppe op i andet end klipklappere :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vækkede det ikke opsigt? 

Hvad mener du? En kylling i klipklappere :D  

Edit... Aarh KUN i klipklappere!!! :D 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, måske var det en nudist-lystbådehavn?!?!

...gad vide om der rent faktisk findes lystbådehavne/marinaer for nudister... ?!?

Skødespil og løsthængende kropsdele, nej tror ikke de findes :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skødespil og løsthængende kropsdele, nej tror ikke de findes :D 

Nej, tænk, hvis storfaldet fik fat i dyret :eek: Gys :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Campingvogn er ikke en option, syntes på ingen måde det er romantisk :(

Det vil naturligvis være rart at spare nogle penge.. Men det er ikke den eneste faktor.. Vil hellere bruge lidt ekstra og så springe en gang over..  

Jeg tænkte bare at hotels er så upersonlige og ofte så kliniske at der var bedre alternativer..  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...