Hop til indhold
TYR1975

piring mens man ligger på maven

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg syntes det svinger meget de forskellige steder i århus med hvor meget strejf/piring der er også selv om man nogle gange gør det lidt lettere(læs viser sine intentioner) om at man godt kan lide berøring dernede som forspil. Hvad gør i for at signalere og hvilket sted har i fået mest piring inden det er tid til at man vender sig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

For at signalere: Letter rumpen en lille bitte smule, gerne lidt i takt med berøringerne. Og siger "Mmmmmm....."

Har lige prøvet det i dag, det virkede fint :)

Man skal vel 'bare' læse hendes små signaler, og så indrette sig derefter ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mannings

Jeg tænker, at de ønsker levere en god oplevelse, og jeg ønsker en tirrende oplevelse, hvor de små signaler fra begge sider går op i en højere enhed. Gerne et strejf hist og her, uden at det står mejslet i sten hvad endemålet er, og hvor jeg oplever kontinuerlig opbygning af spændingsfeltet imellem os. For mig må aftalen om det endelige mål ikke indgås for tidligt, da det ødelægger illusionen om den frække og overraskende massageoplevelse....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må til Randers, hvor Kat er mesteren indenfor pirring m.m. mens du ligger på maven. Jeg har aldrig været i Thailand, så jeg må nøjes med at kalde det verdensklasse i midtjylland :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må til Randers, hvor Kat er mesteren indenfor pirring m.m. mens du ligger på maven. Jeg har aldrig været i Thailand, så jeg må nøjes med at kalde det verdensklasse i midtjylland :shock:

Jeg vil give dig ret. Kat er en mester i pirrende massage mens man ligger på maven. Hun skal nok placere ens ben så hun kan komme til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan placerer I lillemanden, når I er på thaiklinik, op under maven eller ned mellem benene?

Jeg plejer at ligge den op under maven, så kun bollerne er tilgængelig, men har besluttet at ligge den nedad næste gang ...

Hvad gør I?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er netop det, jeg ikke kan, derfor plejer jeg at gemme den under maven ...

Redigeret af Julius

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...