Hop til indhold

piring mens man ligger på maven

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Jeg syntes det svinger meget de forskellige steder i århus med hvor meget strejf/piring der er også selv om man nogle gange gør det lidt lettere(læs viser sine intentioner) om at man godt kan lide berøring dernede som forspil. Hvad gør i for at signalere og hvilket sted har i fået mest piring inden det er tid til at man vender sig

Skrevet

For at signalere: Letter rumpen en lille bitte smule, gerne lidt i takt med berøringerne. Og siger "Mmmmmm....."

Har lige prøvet det i dag, det virkede fint :)

Man skal vel 'bare' læse hendes små signaler, og så indrette sig derefter ...

Skrevet

Jeg tænker, at de ønsker levere en god oplevelse, og jeg ønsker en tirrende oplevelse, hvor de små signaler fra begge sider går op i en højere enhed. Gerne et strejf hist og her, uden at det står mejslet i sten hvad endemålet er, og hvor jeg oplever kontinuerlig opbygning af spændingsfeltet imellem os. For mig må aftalen om det endelige mål ikke indgås for tidligt, da det ødelægger illusionen om den frække og overraskende massageoplevelse....

Skrevet

Du må til Randers, hvor Kat er mesteren indenfor pirring m.m. mens du ligger på maven. Jeg har aldrig været i Thailand, så jeg må nøjes med at kalde det verdensklasse i midtjylland :shock:

Skrevet

Du må til Randers, hvor Kat er mesteren indenfor pirring m.m. mens du ligger på maven. Jeg har aldrig været i Thailand, så jeg må nøjes med at kalde det verdensklasse i midtjylland :shock:

Jeg vil give dig ret. Kat er en mester i pirrende massage mens man ligger på maven. Hun skal nok placere ens ben så hun kan komme til. 

Skrevet

Hvordan placerer I lillemanden, når I er på thaiklinik, op under maven eller ned mellem benene?

Jeg plejer at ligge den op under maven, så kun bollerne er tilgængelig, men har besluttet at ligge den nedad næste gang ...

Hvad gør I?

Skrevet

Aften

ned mellem knæene :-D

venligst 8000

Skrevet

Det er netop det, jeg ikke kan, derfor plejer jeg at gemme den under maven ...

Redigeret af Julius

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.