Hop til indhold
Hobbes

Hvad med konen derhjemme?

Recommended Posts

Arh, helt så nemt er det nu heller ikke. Jeg er ganske vist i en branche, hvor jeg som oplægsholder hyppigt deltager i et kursus med overnatning. En sådan undskyldning kunne jeg sagtens servere, men min forsigtighed tilsiger mig at undlade. Tænk, hvis konen, f.eks i tilfælde af sygdom i familien, finder på at ringe til kursusstedet, mens jeg overnatter i Skt. Syndestræde :shock::-(

HALLI - HALLO  Hvor svært kan det lige være at lade din date overnatte på kursusstedet som Jasmin pointerer. Altså BX, var sgu ikke klar over at du ikke havde organisationstalent, jeg er dybt, dybt skuffet.

Venligst Landsbytossen -nu emd smartphone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

HALLI - HALLO  Hvor svært kan det lige være at lade din date overnatte på kursusstedet som Jasmin pointerer. Altså BX, var sgu ikke klar over at du ikke havde organisationstalent, nu er jeg møj skuffet.

Venligst Landsbytossen -nu emd smartphone

Det behøver du ikke være. Jeg gætter på, at du ikke er så kursusvant, at det gør noget. Ellers ville du vide, at man under et kursus i høj grad er under en slags social kontrol, hvor enhver "uregelmæssighed" ikke unddrager sig opmærksomhed. Især hvis man er på kursus med kolleger. Der er ALTID en, der har set et eller andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg mere rolig - Når de andre deltagere sover, så er der mulighed for at få en date på besøg, om så hun skal ind af vinduet, men det kræver at man bor nær jorden. sm154.gif 

Jeg har et lignende problem når jeg kører turistture, så ved alle gæster hvilket værelse jeg er installeret på, så det er ind imellem spændende og ja nogle at gæsterne snakker også. sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg mere rolig - Når de andre deltagere sover, så er der mulighed for at få en date på besøg, om så hun skal ind af vinduet, men det kræver at man bor nær jorden. sm154.gif 

Jeg har et lignende problem når jeg kører turistture, så ved alle gæster hvilket værelse jeg er installeret på, så det er ind imellem spændende og ja nogle at gæsterne snakker også. sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Jeg går da ud fra, at du har eneværelse? Det har vi sjældent i det offentlige, når vi er på kollegiale kurser. Der skal spares, og vil man have eneværelse, må man selv betale. Lidt anderledes er det, når jeg er ude at holde foredrag. Men også her gælder det: Der er ALTID en, der har set et eller andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går da ud fra, at du har eneværelse? Det har vi sjældent i det offentlige, når vi er på kollegiale kurser. Der skal spares, og vil man have eneværelse, må man selv betale. Lidt anderledes er det, når jeg er ude at holde foredrag. Men også her gælder det: Der er ALTID en, der har set et eller andet.

Ja det er som regel eneværelser vi har, kun 2x har jeg delt værelse med guiden, det var ok, og ja så kan jeg godt se at der er udfordringer i sådan en aftale.

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et lignende problem når jeg kører turistture, så ved alle gæster hvilket værelse jeg er installeret på, så det er ind imellem spændende og ja nogle at gæsterne snakker også. sm154.gif

Er der ikke af og til kvindelige gæster, der gerne vil have en solo tur i bussen? Troede sådanne turistbuschauffører havde lidt fantasi og kvindetække :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke sådan, men gæsterne har vores værelses nummer, i tilfælde at at der er noget presserende, hvis vi bor på samme hotel, så jo det sker da en gang imellem at der er en moden/voksen dame, som har brug for "lidt vejledning". Og jeg bliver aldrig for gammel til at lære. sm154.gif sm154.gif  sm154.gif Ellers skal man dæleme være forsigtig med det fis.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er som regel eneværelser vi har, kun 2x har jeg delt værelse med guiden, det var ok, og ja så kan jeg godt se at der er udfordringer i sådan en aftale.

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone

Jeg kunne da have ønsket for dig, at det var en kvindelig guide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Hmm jeg undre mig over, hvorfor  i tager ringen af når i besøger en pige, så bliver jeg nysgerrig, for hvis skyld tager i den af , tror i vi tager det ilde op at der er ring på fingeren ...

Tror da at 80 procent af gæsterne er gifte, ved ikke om i kan bruge det til noget at vide. men som pige har jeg det da, et meget afslappet forhold til om der er ring på fingeren eller ej. ,

Måske fordi de er en illusion der købes. En halv times tid, hvor man tror at man har scoret en pige, der er lige så vild med en selv, som man er med hende... Og mon ikke en ring, så ødelægger lidt af den illusion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går da ud fra, at du har eneværelse? Det har vi sjældent i det offentlige, når vi er på kollegiale kurser. Der skal spares, og vil man have eneværelse, må man selv betale. Lidt anderledes er det, når jeg er ude at holde foredrag. Men også her gælder det: Der er ALTID en, der har set et eller andet.

Hvad?!? Som offentligt ansat har jeg kun boet på eneværelse, når jeg har været på seminar eller kursus nationalt eller internationalt.
Jeg ønsker ikke at snakke nærmere om arbejdspladser, men blot konstatere, at det undrer mig, at en arbejdsplads uanset om den er offentlig eller privat kan mene, at det er ok, at lade medarbejderne overnatte på samme værelse om en anden skolekoloni.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ønsker ikke at snakke nærmere om arbejdspladser, men blot konstatere, at det undrer mig, at en arbejdsplads uanset om den er offentlig eller privat kan mene, at det er ok, at lade medarbejderne overnatte på samme værelse om en anden skolekoloni.

Det ønsker jeg heller ikke, men jeg forsikrer dig, at det finder sted. Jeg synes selv, at det er for luset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ønsker jeg heller ikke, men jeg forsikrer dig, at det finder sted. Jeg synes selv, at det er for luset.

De gange de har prøvet at få os til at bo 2 og 2 har jeg synes det var en fin ide, så skal jeg nemlig have løn 24/7 :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad?!? Som offentligt ansat har jeg kun boet på eneværelse, når jeg har været på seminar eller kursus nationalt eller internationalt.Jeg ønsker ikke at snakke nærmere om arbejdspladser, men blot konstatere, at det undrer mig, at en arbejdsplads uanset om den er offentlig eller privat kan mene, at det er ok, at lade medarbejderne overnatte på samme værelse om en anden skolekoloni.

Den bag de finder på, at vi skal bo på dobbeltværelse (undtagen i specielle tilfælde) er jeg færdig med at tage på kursus!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad?!? Som offentligt ansat har jeg kun boet på eneværelse, når jeg har været på seminar eller kursus nationalt eller internationalt.Jeg ønsker ikke at snakke nærmere om arbejdspladser, men blot konstatere, at det undrer mig, at en arbejdsplads uanset om den er offentlig eller privat kan mene, at det er ok, at lade medarbejderne overnatte på samme værelse om en anden skolekoloni.

Ja, hvis man har den indstilling, så tror jeg netop, man vil have godt af at blive tvunget til at dele værelse med andre :wink:

Jeg har selv gået en del på højskole, kurser mv. og må sige at det ofte er en berigelse for opholdet at have en værelseskammerat, da man så får diskuteret nogen ting, som ellers ikke diskuteres og man lærer også en person at kende på en måde, som man ellers ikke ville have gjort.

Og hvis man er så heldig at få pigebesøg på værelset og han er en rigtig kammerat, så forstår han nok også, hvornår han skal finde en sofa eller et andet sted at sove ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil heller ikke komme ind på arbejdssted, men de mange gange jeg har været på kurser i  det offentlige, har de da også altid været eneværelser. Finder det grotesk at nogen arbejdsplads vil tvinge ansatte til at dele værelser. Selvom man har gode kollegaer har man da ret til et privatliv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hvis man har den indstilling, så tror jeg netop, man vil have godt af at blive tvunget til at dele værelse med andre :wink:

Jeg har selv gået en del på højskole, kurser mv. og må sige at det ofte er en berigelse for opholdet at have en værelseskammerat, da man så får diskuteret nogen ting, som ellers ikke diskuteres og man lærer også en person at kende på en måde, som man ellers ikke ville have gjort.

Og hvis man er så heldig at få pigebesøg på værelset og han er en rigtig kammerat, så forstår han nok også, hvornår han skal finde en sofa eller et andet sted at sove ;-)

Når man har været sammen med den anden hele fååårking dagen i måske 3 uger, så det nu meget at at kunne smække døren bag sig, og være helt selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne da have ønsket for dig, at det var en kvindelig guide.

Jamen tak tak, det var det så også, men vi var faktisk lige gamle, så da portieren meddelte at der manglede et værelse og om vi kunne dele dette, var svaret ja da, jeg slår en prober næve, så det ville ikke være noget problem. Så hanky-panky var vist udelukket, men det virkede nu heller ikke som hun var interesseret i at misbruge mit korpus.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enig, det er også derfor jeg med bekymring ser at flere tilbyder sex uden kondom.

Tager du også alt på menuen, når du er på restaurant?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

En skam at tråden blev afsporet med jeres hotel og værelses-sludder.

 

// Maii *krydser demonstrativt armene og trutter mund!*

Del dette indlæg


Link til indlæg
linda skrev, den 17/9/2015 at 22:16:

Hmm jeg undre mig over, hvorfor  i tager ringen af når i besøger en pige, så bliver jeg nysgerrig, for hvis skyld tager i den af , tror i vi tager det ilde op at der er ring på fingeren ...

Tror da at 80 procent af gæsterne er gifte, ved ikke om i kan bruge det til noget at vide. men som pige har jeg det da, et meget afslappet forhold til om der er ring på fingeren eller ej. ,

Heheh, jeps. 

Er selv gift  - og tager den aldrig af af selv. Det er også min oplevelse, at GP generelt har et meget afslappet forhold til (og forståelse for...) den slags. 

 

Thailandske kvinder er vist i en særkategori, hvad angår kunders vielsesringe. Det kan nogen gange udvikle sig til et helt lille skuespil, hvor hun vender og drejer ringen, og kommenterer med "lucky wife" eller lignende. Meget sødt; og man kan ikke undgå at blive lidt betaget selv :-)

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 19/9/2015 at 09:03:

Jeg vil heller ikke komme ind på arbejdssted, men de mange gange jeg har været på kurser i  det offentlige, har de da også altid været eneværelser. Finder det grotesk at nogen arbejdsplads vil tvinge ansatte til at dele værelser. Selvom man har gode kollegaer har man da ret til et privatliv...

Enig. 

Man sætter bare ikke medarbejdere på dobbeltværelser. 

Den slags hører hjemme på lejrture, familieferier o.lign. Men ikke på en seriøs arbejdsplads. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...