Hop til indhold
Hobbes

Hvad med konen derhjemme?

Recommended Posts

Hej!

 

Er jeg den eneste som for dårlig samvittighed efter at have besøgt en GP? Jeg får ikke alt hvad jeg gerne vil have sexuelt i privaten, så nogen gange bliver lysten bare for stor og jeg opsøger en GP.

Når jeg er sammen med/snakker pigen fortæller jeg altid at jeg er single og jeg tager min ring af.

Hvad gør I andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis snakken er den vej indrømmer jeg altid min situation - hvis det ikke var på grund af nogle meget søde piger tror jeg at jeg havde sagt tak for denne gang og var gået i cølibat...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke i forhold, så jeg springer glad ud i det, uden noget samvittighedsnag. Pigerne kan ikke se en ikke-solbrændt del på ringfingeren, selv om de kigger nøje efter, da jeg naturligvis ikke går med ring. Jeg er klar over, hvor svært det er for jer i forhold, da der er alle muligheder for en katastrofe, i form af en kønssygdom i smitter hende med. Så jeg forstår godt markedet for danske klinikpiger, hvor man har kondom på, inden man kommer ind ad døren: https://www.youtube.com/watch?v=7YFC0O393DQ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm jeg undre mig over, hvorfor  i tager ringen af når i besøger en pige, så bliver jeg nysgerrig, for hvis skyld tager i den af , tror i vi tager det ilde op at der er ring på fingeren ...

Tror da at 80 procent af gæsterne er gifte, ved ikke om i kan bruge det til noget at vide. men som pige har jeg det da, et meget afslappet forhold til om der er ring på fingeren eller ej. ,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hmm jeg undre mig over, hvorfor  i tager ringen af når i besøger en pige, så bliver jeg nysgerrig, for hvis skyld tager i den af , tror i vi tager det ilde op at der er ring på fingeren ...

Tror da at 80 procent af gæsterne er gifte, ved ikke om i kan bruge det til noget at vide. men som pige har jeg det da, et meget afslappet forhold til om der er ring på fingeren eller ej. ,

Fordi alle Piger ikke er ligeglade :-) og da du ikke har et skilt i panden "jeg er pisse ligeglad"  så tager man sine forholdsregler. For mit eget vedkommende skyldes det også jeg ikke ønsker at snakke om det…. kvinder er jo så nysgerrige…. så naturligvis er jeg Single :-) Så er det lidt irriterende, hvis hun fortsætter ud af den vej med spørgsmålet "hvorfor er du det?" 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går aldrig med ring, da den generer med mit arbejde og ellers bare bliver ridset og ødelagt.

Af og til spørger pigerne - især de udenlandske, om jeg er gift og har børn - og så er det jo nogen gange sjovt at vi har børn på samme aldre, så vi kan udveksle lidt erfaringer mht. skole, fritidsbeskæftigelse, børneopdragelse mm.

Det er vist kun en gang sket at en pige er blevet lidt forarget, men da jeg fortalte at konen bare lod stå til og var noget svær at vælte rundt med i sengen, kunne hun vist godt forstå at jeg af og til havde behov for lidt adspredelse ude i byen med en noget slankere model :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

men da jeg fortalte at konen bare lod stå til og var noget svær at vælte rundt med i sengen, kunne hun vist godt forstå at jeg af og til havde behov for lidt adspredelse ude i byen med en noget slankere model :)

Jeg har den dybeste respekt for jer i faste parforhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Tror da vi GP er ligeglade med om I er i forhold eller ej ...
Vi skal jo ikke giftes med jer, men blot nyde lidt tid sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist en del af ideen at GP´ers ydelser meget henvender sig til gifte fyre. Mange parforhold med hektisk daglig sex i starten, bliver efter nogle år næsten sexløse ( Det er den grusomme sandhed :mellow: ). Når man er i parforhold har man ikke mulighed for at opdyrke andre forhold og flirts med cafe-besøg, biografture, weekendrejser osv. Og man har heller ikke lyst til at blive følelsesmæssigt involveret. Så er det lettere at afse 30 min. Og alle er glade, konen slipper for sex, manden er ikke gnaven.

Derudover er der jo også dem, hvor forholdet derhjemme måske er OK, men manden bare engang imellem trænger til at gå på "grisebassen" på en diskret måde. 
Her kan denne sang stive moralen lidt af "Du Musst Ein Schwein sein"
https://www.youtube.com/watch?v=BWwhz4hPkSk
http://german.about.com/library/blmus_prinzen02.htm


Jeg har dog godt bemærket at nogle, måske nystartede piger, har den lidt "romantiske" forestilling, at kunderne er generte singler, der ellers ikke kunne få noget. Og dem er der vel også nogle af. Men ikke så mange som man skulle forvente tror jeg. Måske har mange single mænd bare ikke det store sexdrive (det er måske derfor de er single).

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg spørger ikke til jer, og I skal heller ikke spørge privat til mig medmindre vi har leget gennem længere tid og begge ønsker mere åbenhed.

Jeg forstår godt nogle mænd kan føle dårlig samvittighed, det er naturligt, det lige præcis derfor det vigtigt du er afklaret i forhold til besøget. Dårlig samvittighed kan faktisk mærkes i den enkelts præstation, første gang er nok den værst moralske tankeboks. Bliver det ved og ved ville jeg personligt mene det er spild af tid og penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er dog en vigtig detajle for Jer gifte mænd, dyrk altid beskyttet sex. Det gælder alle, men især overfor hende som uskyldigt tror hendes ægtemand er rask og sund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Måske har mange single mænd bare ikke det store sexdrive (det er måske derfor de er single).

Der tror jeg du rammer noget essentielt - desuden synes jeg i flere debatter at have bemærket at singler er mere moralsk fordømmende mht. sidespring, bordelbesøg, at påtage sig erhvervet som glædespige, mv. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er dog en vigtig detajle for Jer gifte mænd, dyrk altid beskyttet sex. Det gælder alle, men især overfor hende som uskyldigt tror hendes ægtemand er rask og sund. 

Enig, det er også derfor jeg med bekymring ser at flere tilbyder sex uden kondom.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, det er også derfor jeg med bekymring ser at flere tilbyder sex uden kondom.

Der er jo ingen der siger at man skal købe varen bare fordi den står på hylden.........

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der tror jeg du rammer noget essentielt - desuden synes jeg i flere debatter at have bemærket at singler er mere moralsk fordømmende mht. sidespring, bordelbesøg, at påtage sig erhvervet som glædespige, mv. :wink:

Det måske rigtigt nok, kan det muligvis skyldes de forskellige ståsteder i livet? Har det ikke altid været navlepilleri at singler " tror " deres moralske ståsted og handlinger er bedre ud ad til end samme handling foretaget af en gift mand eller kvinde? 

Der er masser af historier bag til årsagen, jeg oplever nogle gange gifte mænd føler de skal forsvare deres besøg med en syg kone eller andet, hvor det faktisk er deres egen moralske værdier som bliver fjenden? Jeg ser ikke ned på gifte mænd medmindre de spørger til f.eks. ubeskyttet sex, jeg kan ind imellem undre mig over hvorfor nogle af dem mangler sex, der er mange lækre optaget mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan ind imellem undre mig over hvorfor nogle af dem mangler sex, der er mange lækre optaget mænd. 

Måske mangler de ikke sex, men har bare lyst til at få en på opleveren, udleve nogle seksuelle fantasier de ikke tør/må derhjemme - og så er der også det at er man en lækker mand - så har man måske også en sød, lækker og slank kone, man ikke vil miste + familie, formue, hus, forretning og omgangskreds, ved at have en affære.

Og så er der også det at en affære normalt kræver at der afsættes mere tid end ½ - 1 time - helst en hel overnatning - og den kan være svær at forklare - så hellere lige smutte forbi en diskret og sød glædespige på vej til/fra arbejde, golf, jagt, møder, kundebesøg, fritidsaktiviteter, lang frokostpause, indkøb, familiebesøg mmm. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske mangler de ikke sex, men har bare lyst til at få en på opleveren, udleve nogle seksuelle fantasier de ikke tør/må derhjemme - og så er der også det at er man en lækker mand - så har man måske også en sød, lækker og slank kone, man ikke vil miste + familie, formue, hus, forretning og omgangskreds, ved at have en affære.

Og så er der også det at en affære normalt kræver at der afsættes mere tid end ½ - 1 time - helst en hel overnatning - og den kan være svær at forklare - så hellere lige smutte forbi en diskret og sød glædespige på vej til/fra arbejde, golf, jagt, møder, kundebesøg, fritidsaktiviteter, lang frokostpause, indkøb, familiebesøg mmm. :rolleyes:

 

 

Dit svar er indlysende og helt klart gældende for hovedparten :-)

Det gode ved gifte mænd er samtidig man slipper for diverse invitationer eller frelser mænd som tror de skal redde en eller værst stalker adfærd selvom intet er sikkert, alt kan overraskes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager den også af, men mest som en symbolsk handling for mig selv, fordi "ægtemanden" bliver udenfor når jeg går ind til en GP.

Det lyse hud omkring ringefingeren afslører alligevel en del.

Jeg får heller aldrig spørgsmål om jeg er gift. Kun én gang af en udenlandsk pige som havde en rigtig dårlig dag og ville gøre mit besøg mindst muligt behageligt.

Men må de spørge? Ja, så længe de ikke bliver dømmende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig gået med ring. Og hvis jeg havde, vil jeg tro, at pigen er flintrende ligeglad. Hvorfor skulle hun være moralsk? Når alt kommer til alt, er der jo tale om en kunde.

Jeg tror, at pigen er langt mere interesseret i at blive behandlet godt, og her gør en (manglende) ring vist ingen forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lægger ikke skjul på hvem og hvad jeg er, den naturlige tillid jeg møder en pige med er altid blevet gengældt, et par gange har jeg oplevet unge piger give udtryk for kvababbelse over jeg  er gift, de ville ALDRIG selv acceptere utroskab:-?. Når jeg så fortæller at min hustru ønskede god fornøjelse inden jeg kørte på besøg, ligner de et stort spørgsmålstegn.:shock:
En anden ting ved at være gift - og oplyse at man er det - er at det kan give lidt mere frit spil for en lille flirt, man ved selv den kun er en glad leg og pigen ved at man ikke kan mene noget alvorligt med flirten og kan mere afslappet spille med på den uden at være bange for at den 60 årige kommer med et alvorligt ment ægteskabstilbud til den 25 årige pige.:smile:

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lægger ikke skjul på hvem og hvad jeg er, den naturlige tillid jeg møder en pige med er altid blevet gengældt, et par gange har jeg oplevet unge piger give udtryk for kvababbelse over jeg  er gift, de ville ALDRIG selv acceptere utroskab:-?. Når jeg så fortæller at min hustru ønskede god fornøjelse inden jeg kørte på besøg, ligner de et stort spørgsmålstegn.:shock:
En anden ting ved at være gift - og oplyse at man er det - er at det kan give lidt mere frit spil for en lille flirt, man ved selv den kun er en glad leg og pigen ved at man ikke kan mene noget alvorligt med flirten og kan mere afslappet spille med på den uden at være bange for at den 60 årige kommer med et alvorligt ment ægteskabstilbud til den 25 årige pige.:smile:

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Der er flere gode pointer i dit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Og så er der også det at en affære normalt kræver at der afsættes mere tid end ½ - 1 time - helst en hel overnatning - og den kan være svær at forklare  :rolleyes:

 

Det kan du have ret i, men da kun for mænd som ikke har en logistik sans Hvis en mand ønsker en overnatning, så finder han jo nok en måde at gøre det på. Andet er da helt humørforladt.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du have ret i, men da kun for mænd som ikke har en logistik sans Hvis en mand ønsker en overnatning, så finder han jo nok en måde at gøre det på. Andet er da helt humørforladt.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone.

Arh, helt så nemt er det nu heller ikke. Jeg er ganske vist i en branche, hvor jeg som oplægsholder hyppigt deltager i et kursus med overnatning. En sådan undskyldning kunne jeg sagtens servere, men min forsigtighed tilsiger mig at undlade. Tænk, hvis konen, f.eks i tilfælde af sygdom i familien, finder på at ringe til kursusstedet, mens jeg overnatter i Skt. Syndestræde :shock::-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh, helt så nemt er det nu heller ikke. Jeg er ganske vist i en branche, hvor jeg som oplægsholder hyppigt deltager i et kursus med overnatning. En sådan undskyldning kunne jeg sagtens servere, men min forsigtighed tilsiger mig at undlade. Tænk, hvis konen, f.eks i tilfælde af sygdom i familien, finder på at ringe til kursusstedet, mens jeg overnatter i Skt. Syndestræde :shock::-(

Man lader da bare pigen overnatte på hotellet sammen med en selv :) så kan konen ringe til hvem hun vil :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...