aksel 60 Skrevet 17. September, 2015 (edited) En nær ven som er godt gift ville prøve at konfrontere ludermiljøet, men måtte ligesom jeg selv konstatere, at det bedste sex får man altså derhjemme...Da han ikke selv ville logge ind på denne hjemmeside skrev han lige et par bevingede ord som jeg her beretter om....Jeg er godt gift - får en masse god sex af min kone, men ville prøve at besøge nogle ludere og se om det virkelig var godt eller dårligt....Miza fra Koldingomr. var den første - sikke nogle patter men uff for en måtte....Vi mødtes og hun fik sine penge...kørte på Hotel og vi klædte os af ....allerede her dalede lysten...En lille tyk dame med affarvet gråligt hår og en måtte så stor....men brysterne fejlede ingenting...Hun var tydeligvis nymfoman og kunne lide sex....men efter en gang 69'er skulle den bare skydes af og jeg skulle væk hurtigst muligt...Hun var meget sød...men ikke min smag faktisk lidt uappetittelig.... En kvinde med ultra store bryster stod som den næste. Omkring Vium ved Kjellerup. Hendes fotos var jo super og hun lovede jo guld og grønne skove på nettet. Hun hed Monika....Vi aftalte tid 1000 kr. for 30 min...Jeg kørte til Vium. En lang grusvej op til en maskinstation. Hun kom ud fra et faldefærdigt hus i en tilstand jeg troede var løgn (lignede en gårdmandskone) og hendes hund gøede rundt om bilen....Jeg steg hun og har siden fortrudt inderligt at liderligheden overtog magten, men magen til fiasko skal man lede længe efter. Et er at man skal knalde ved siden af flere ansatte som render frem og tilbage på maskinstationen men også at hun forekommer fed og totalt uengageret i noget som helst...Hun tog på pikken som en nonne med 2 fingre og ville helst ha ' det overstået og jeg sprang heldigvis over at slikke hende idet hendes fisse lugtede som en havarti ost....hurtigt knald og afsted i en fart....simpelthen usselt. Den 3. var Lady Bianca fra Esbjerg..en cubaner som fremstod med flotte fotos på nettet...Nørrebrogade 46...et meget usselt sted hvor alt var til salg...døren slået ind og hun åbnede døren...En overmalet stakkels dame på ca. 45-50 med flere kilo make up åbnede døren og vi faldt i snak at hun manglede penge til hendes børn....hun fik sine penge og et yderst hurtigt knald blev foretaget...Dog skal siges hun var virkelig god til fransk...hold da op.....men sikke omgivelser....fan'me sølle.... Den 4. var en kvinde fra finland i Varde/Åbenrå...tror hun også hed Bianca....hun skulle også forsørge hendes barn og kom fra Odense- Hun åbnede døren og stod i sort latex og var bare klar...Hun var god....men overraskede mig ved at stikke sin finger dybt i min røv og så kørte det bare derudaf og til sidste måtte jeg komme i hendes mund...alt dette for 600,- Nu har jeg prøvet dette og sidder tilbage med en underlig smag i munden....tænk at vi mænd kan blive så liderlige at vi knalder løs i så frygtelige omgivelser. Nogle af disse kvinder skulle tvinges til at betale pengene tilbage jf. købeloven samt straffes for bedrageri idet mange af de fotos de sætter på nettet ikke stemmer overens med virkeligheden....Godt jeg har min kone........ Redigeret 24. September, 2015 af Ledvogter Privat adresseoplysning slettet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 17. September, 2015 (edited) en lille reaktion på hans oplevelser....tror at han i fremtiden skal overveje at gå igen hvis klaveret ikke lige spiller...hvilket er helt normalt ved første gangs besøg....desværre Redigeret 17. September, 2015 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 17. September, 2015 Du kan overbringe din kammerat min dybeste medfølelse i forbindelse med hans eventyr, og ja Nørrebrogade 46B og stedet i Varde, er noget elendigt skrammelVenligst Landsbytossen -nu med smart-phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 17. September, 2015 Lyder lige som mine oplevelser, inden jeg fandt ud af at holde mig til de skønne kendte piger Nøøjj, der findes mange skæve eksistenser derude 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 17. September, 2015 Nogle gange tager man chancen kombinationen; annoncen og det man møder ser acceptabelt ud, men ydelsen er skidt og så tænker man hvorfor så man ikke det på forhånd...hjælp søges !Andre gange er det fantastisk og man undres - jeg ville rigtigt gerne sende mange roser til skønne skønne piger <3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhansen 178 Skrevet 18. September, 2015 Super indlæg Aksel. Intet slår konen - det er derfor hun er konen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 18. September, 2015 Den 4. var en kvinde fra finland i Varde/Åbenrå...tror hun også hed Bianca....hun skulle også forsørge hendes barn og kom fra Odense- Hun åbnede døren og stod i sort latex og var bare klar...Hun var god....men overraskede mig ved at stikke sin finger dybt i min røv og så kørte det bare derudaf og til sidste måtte jeg komme i hendes mund...alt dette for 600,-.Det må næsten være Sabrina fra Aabenraa & Varde, der er tale om her. https://annoncelight.dk/showad/182152Jeg har ikke læst andet end positivt om hende, fra brødre som har været der. Jeg besøgte hende for et par år siden i Christiansfeld, og kan bekræfte hun er meget sød, smuk, og ikke mindst mega fræk Absolut anbefalelsesværdig. Hun har altid sagt hun er fra Finland, det er dog ikke korrekt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 18. September, 2015 (edited) Miza fra Koldingomr. var den første - sikke nogle patter men uff for en måtte....Vi mødtes og hun fik sine penge...kørte på Hotel og vi klædte os af ....allerede her dalede lysten...En lille tyk dame med affarvet gråligt hår og en måtte så stor....men brysterne fejlede ingenting...Hun var tydeligvis nymfoman og kunne lide sex....men efter en gang 69'er skulle den bare skydes af og jeg skulle væk hurtigst muligt...Hun var meget sød...men ikke min smag faktisk lidt uappetittelig....Så er din kammerat da også noget af et fjummerhoved.... Miza er SÅ ærlig med både "måtten" og billederne og kropsbeskrivelsen - der er ingen tvivl om hvad man får og ikke får. Og hendes profilbillede herinde er "måtten" - hvor mere tydeligt kan det blive at hun er naturlig... Jeg skal ikke kunne sige med de andre, men hvis man får en dårlig oplevelse med Miza pga krop og behåring - så er det altså fordi man ikke har gjort sin research og det kan ikke lægges hende til last .... Redigeret 25. September, 2015 af Ledvogter Bynavn ændret 22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsss 32 Skrevet 18. September, 2015 Ja, det virker som et useriøst anmeldersted, hvor mange fyre frit kan komme ud med galde.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 18. September, 2015 Ja, det virker som et useriøst anmeldersted, hvor mange fyre frit kan komme ud med galde..Det er da rimelig seriøst, at man lige kan tjekke hvordan andres oplevelser har været, når man er på vej ud til en pige man ikke har besøgt før. Og på den måde læse advarsler, og undgå de værste skævskud. Eller forhåbentlig læse positive anmeldelser, og selv få en super oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 18. September, 2015 Ja, det virker som et useriøst anmeldersted, hvor mange fyre frit kan komme ud med galde..det er da et temmeligt seriøst sted...man sorterer bare det fra man ikke kan bruge, og skovler guldkornene til sig....og jooo dem er der rigtig mange af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 18. September, 2015 På mig virker det bare som en tilsvining af Miza! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 18. September, 2015 På mig virker det bare som en tilsvining af Miza!Jamen så er det jo kun at bede Miza komme på banen med hendes opfattelse af anmeldelsen, sviner eller ikke..Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 18. September, 2015 Nææ..jeg syntes det klæder hende at ignorere det, hvad vil du egentlig have hun skulle svare på det?.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 18. September, 2015 Nææ..jeg syntes det klæder hende at ignorere det, hvad vil du egentlig have hun skulle svare på det?..Om hun opfatter det som en tilsvining, eller ej som påstået af en skribent, selvfølgelig.Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 18. September, 2015 Nææ..jeg syntes det klæder hende at ignorere det, hvad vil du egentlig have hun skulle svare på det?..joooo det kan du have ret i ....lige som alle de piger der IKKE har en profil her på EG gør...eller alle udenlandske piger der ikke har nogen dronning til at forsvare sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 18. September, 2015 Bortset fra Miza kan de andre piger Aksel omtaler ikke identificeres, så derfor virker det lidt som en tilsvining!...og hvad skulle Miza evt svarer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 18. September, 2015 du bliver nok nød til at læse indlægget igen....Monika ved Kjellerup bliver bla omtalt, og jooo hun har en profil her på EG...hvad er forskellen??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 18. September, 2015 Har du et link?hvad er det du vil have ....er det oplysninger om Monika eller Lady Bianca ???..der er 4piger der bliver omtalt, og du bliver ved med at nævne Miza som offer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 18. September, 2015 Miza er velkendt herinde, det påstår du så at Monika også er...så har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 18. September, 2015 Miza er velkendt herinde, det påstår du så at Monika også er...så har du et link?Monika har en profil her på EG...er der forskel på profiler om de er aktive her på EG eller om de er passive????...er der overhovedet forskel på GP'ere overhovedet ???. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 18. September, 2015 Det er der da i høj grad, Miza har en aktiv profil på EG...Monika's er din påstand! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. September, 2015 Underlig tråd som er oprettet på vejene af en anden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 19. September, 2015 Det er der da i høj grad, Miza har en aktiv profil på EG...Monika's er din påstand!uuhhaaa....kan godt se at aktive GP'ere her på EG er fredet, og beskyttet af riddere og andet godtfolk....det giver desværre bare et skævt billede af oplevelserne, men der kan man jo bare sortere fra...np Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg