Hop til indhold
gerog

Afstemning: Undersektion til Hyggesnak

Undersektion til Hyggesnak med navnet "Politik og nyhedsaktuelle emner"  

63 medlemmer har stemt

  1. 1. Skal der oprettes en undersektion til Hyggesnak med navnet "Politik og nyhedsaktuelle emner" hvor man kan poste relateret emner?

    • Ja
      27
    • Nej
      36


Recommended Posts

Der kunne sagtens være en underkategori der f.eks. hed politik. Men kan i ikke i samme ombæring lave endnu en kategori: jeg tænker noget i retning af "Onslows hyggeracistiske pladder" - but feel free to get creative.

Ja Onslow spammer hyggesnakken med envejspropaganda.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg læser, omend jeg ikke forstår din sondring imellem at "beklage sig" og "konstatere":

Ingen undertråde tak.

Det er de samme brugere som starter politiske- og samfundsaktuelle debatter, nogle debatter er gode, andre debatter er ren propaganda, jeg er selektiv mht. hvilken debatter jeg  deltager i.

Vi ved jo hvem disse brugere er, man kan bare vælge at springe disse indlægge over og lade være med at kommentere så dør indlæggene hen.

En negativ konstatering er vel også en beklagelse?

Er er også en positiv konstatering "nogle debatter er gode,"  positiv+negativ = neutral.

Og neutral er ikke en beklagelse, så dit ræsonnement holder ikke BX.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et alvor  -  noget andet spøg og skæmt. Skriv'et var ironisk ment.

ja -- eller:

- noget er sjov:-P og andet  alvor:x - - - op i kanen og ned til Valborg:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle snakke, det er dig som er kendt for friske bemærkninger, du er faldet af på det sidste, er du ved at drosle ned ?

- har du helt glemt at manden er en olding på - fra før vores tidsregning - han skriver stadig i runer på sin egen kommende gravsten - og Carl Holst´s spinddoktor oversætter til EG:wub: tastatur  - nå jeg håber BX kan tåle lidt drilleri

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bortset fra Onslows trættende korstog mod alt hvad der hedder indvandrere, flygtninge og danskere med anden hudfarve end Onslow's kan jeg egentlig ikke se at politiske debatter fylder specielt meget.... så skulle vi også have underforum for katteelskere, platte vittigheder, folk der godt kan lide brunch osv.

Men fint forslag Begyndermis - jeg synes også vi skal have et underforum, der hedder "Onlows hyggeracistiske pladder" :D :D:P

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kunne sagtens være en underkategori der f.eks. hed politik. Men kan i ikke i samme ombæring lave endnu en kategori: jeg tænker noget i retning af "Onslows hyggeracistiske pladder" - but feel free to get creative.

Kære NybegynderMissen:)

- - jeg tænker noget i retning af "Onslows hyggeracistiske pladder" - but feel free to get creative.

Hvis der skal være en kategori der hedder Politik - kunne der jo til Politik være en underkategori for Onslow.

Jeg tænker her på noget i retning af Sky News - BBC Wold News - CNN live,  f.eks. :  EG News  Onslow online   Whats up, next

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære NybegynderMissen:)

- - jeg tænker noget i retning af "Onslows hyggeracistiske pladder" - but feel free to get creative.

Hvis der skal være en kategori der hedder Politik - kunne der jo til Politik være en underkategori for Onslow.

Jeg tænker her på noget i retning af Sky News - BBC Wold News - CNN live,  f.eks. :  EG News  Onslow online   Whats up, next

Mange hilsner

Nyder livet

Egentlig er det tilstrækkeligt med en enkelt tråd med det navn. Alle debatterne i Onslows tråde er alligevel ens med de samme 5-7 deltagere, som gentager sig selv.

Så lidt som Spas, sjov og hygge skal der være en Onslow online   Whats up, next

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig er det tilstrækkeligt med en enkelt tråd med det navn. Alle debatterne i Onslows tråde er alligevel ens med de samme 5-7 deltagere, som gentager sig selv.

Så lidt som Spas, sjov og hygge skal der være en Onslow online   Whats up, next

Bare fordi Onslow er specielt hvorfor skal han have sit hjørne ? Så skal vi også have et til Jasmin og Kaj og BR  ? Nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare fordi Onslow er specielt hvorfor skal han have sit hjørne ? Så skal vi også have et til Jasmin og Kaj og BR  ? Nej tak.

Du skal da også ha' din helt egen tråd, Nille. Hvad vil du kalde den? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jomfruen fra Jante :grin::grin:

Ja så kan Nille poste sine egne indlæg i denne, og kun i denne, så er han fri for at blive irettesat af GF.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

BD du bør have dit eget hjørne, hvor du kan lege med lyde og poste egne smilies :lol:

Tak som byder, det ser jeg frem til da.sm154.gif 

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ligner det desværre ikke der kommer en sektion til politik.. 

Men kan vi så ikke i det mindste kræve at trådene får retvisende overskrifter gerne med et krav om der skal stå ( politik ) i overskriften... 

Dem der starter trådene spekulerer jo i at få flest mulige til at klikke sig ind på deres propaganda, når de f.eks. kalder deres tråd for " striptease i realityfjernsyn

Hvorfor argumentet med at man bare kan lade være med at klikke på dem, falder ganske hårdt til jorden... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ligner det desværre ikke der kommer en sektion til politik.. 

Men kan vi så ikke i det mindste kræve at trådene får retvisende overskrifter gerne med et krav om der skal stå ( politik ) i overskriften... 

Dem der starter trådene spekulerer jo i at få flest mulige til at klikke sig ind på deres propaganda, når de f.eks. kalder deres tråd for " striptease i realityfjernsyn

Hvorfor argumentet med at man bare kan lade være med at klikke på dem, falder ganske hårdt til jorden... 

Jeg forstår din pointe.

Men synes så, at det vil være bedre med en undersektion til hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det - dejligt at flertallet ikke altid får ret.

Observator skrev, for 1 time siden:

Til info har vi netop lavet et forum kun til politiske debatter

MVH Observator

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...