Hop til indhold
gerog

Afstemning: Undersektion til Hyggesnak

Undersektion til Hyggesnak med navnet "Politik og nyhedsaktuelle emner"  

63 medlemmer har stemt

  1. 1. Skal der oprettes en undersektion til Hyggesnak med navnet "Politik og nyhedsaktuelle emner" hvor man kan poste relateret emner?

    • Ja
      27
    • Nej
      36


Recommended Posts

Jeg læste lige i en tråd der omhandler et aktuelt og politisk emne, om at de ikke syntes det hører til i hyggesnak sektionen her på Eroguide.

Og da det vel er meningen man skal "hygge" sig i hyggesnak, som f.eks. at kigge på trådene modne damer, sjov spas & løjer eller det seneste guldkorn bouncy bouncy flash - så har jeg følgende forslag:

En undersektion til Hyggesnak med navnet "Politik og nyhedsaktuelle emner" hvor man kan poste relateret emner.


Hvad synes i? Godt eller dårligt?

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Nu skal vi hygge os og ikke snakke politik"

Gider man ikke politiske debatter, kan man jo bare springe over. EG kan blive helt atomiseret, hvis der skal være en undergruppe til alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enig med warmgun og hyggesnak er allerede defineret som værende off-topic: "Her snakker vi om alt det der ikke passer ind andre steder - kort sagt ordet er frit."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Politik er ikke hyggeligt, men oftest alvorligt. 

Den der kun tager spøg for spøg og alvor kun alvorlig. Han Har fattet begge dele dårligt (Piet Hein)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, der skal hellere oprettes et forum, der hedder "uhyggesnak", for det har jo gang på gang vist sig, at de tråde, som startes her, ikke altid er lige hyggelige, men har været eneste mulighed. Var det ikke under "hyggesnak", at vi i sin tid havde tråden med pædofili?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gider man ikke politiske debatter, kan man jo bare springe over. EG kan blive helt atomiseret, hvis der skal være en undergruppe til alt.

Klart nok, og det sædvanlige argument med at springe det over, man ikke vil bruge tid på at læse bliver også fremført; men betyder da ikke at man derfor godt kan overveje et nyt forum specifikt for politisk emner. Hvad og hvem vil det skade???

Og at EG bliver helt atomiseret ved endnu et forum er da noget sludder, og i øvrigt er det kun 4 mdr siden at der blev oprettet et forum for 'Sugarbabes' under anmeldelser, og det gik  da ret fredsommeligt for sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Disse hadske og menneskefjendske indlæg har fået mig til at overveje hvorvidt jeg hører hjemme her. Jeg havde den opfattelse, at Eroguide handlede om købesex og -piger. Hyggesnak er ved at udvikle sig til et forfærdende del-forum, hvor holdninger, der går mig så meget imod, udstilles.

Skal vi tilbage til de oprindelige emner og lade indvandringsdebatter, udfald mod højre-, venstrefløj og den slags finde andre fora, hvor de kan muntre sig?

 

OT
Nu har jeg oprettet en afstemning om en mulig løsning på den problemstilling du skriver om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen undertråde tak.

Det er de samme brugere som starter politiske- og samfundsaktuelle debatter, nogle debatter er gode, andre debatter er ren propaganda, jeg er selektiv mht. hvilken debatter jeg  deltager i.

Vi ved jo hvem disse brugere er, man kan bare vælge at springe disse indlægge over og lade være med at kommentere så dør indlæggene hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen undertråde tak.

Det er de samme brugere som starter politiske- og samfundsaktuelle debatter, nogle debatter er gode, andre debatter er ren propaganda, jeg er selektiv mht. hvilken debatter jeg  deltager i.

Vi ved jo hvem disse brugere er, man kan bare vælge at springe disse indlægge over og lade være med at kommentere så dør indlæggene hen.

...... Men alligevel er flere af disse debatter gode for en altid frisk bemærkning fra din side?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle snakke, det er dig som er kendt for friske bemærkninger, du er faldet af på det sidste, er du ved at drosle ned ?

Nu er det jo ikke mig, der har beklaget mig over disse debatter, men dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke mig, der har beklaget mig over disse debatter, men dig.

Læs igen, nu var det ikke mig som beklagede mig, det var en konstatering, jeg kan sagtens springer det over jeg ikke gider at læse/deltage i. Så for min skyld er der ikke brug for ændring i fht. nuværende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

God ide med underforum i hyggesnak med politik

kan selv finde på at oprette et politisk emne. Hvilket vel er ligeså fint som et emne om katte eller hvad der nu bliver oprettet... Ved et politisk underforum slipper oldtimer for at læse et menneskefjendsk oplæg fra min side, da han har mulighed for ikke at gå ind på forummet... Man kan jo evt også bare lade være med at læse videre hvis det ingen interesse har, men det er vist for svært for folk :-) 

så lav da et politisk underforum

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs igen, nu var det ikke mig som beklagede mig, det var en konstatering, jeg kan sagtens springer det over jeg ikke gider at læse/deltage i. Så for min skyld er der ikke brug for ændring i fht. nuværende.

Ja, jeg læser, omend jeg ikke forstår din sondring imellem at "beklage sig" og "konstatere":

Ingen undertråde tak.

Det er de samme brugere som starter politiske- og samfundsaktuelle debatter, nogle debatter er gode, andre debatter er ren propaganda, jeg er selektiv mht. hvilken debatter jeg  deltager i.

Vi ved jo hvem disse brugere er, man kan bare vælge at springe disse indlægge over og lade være med at kommentere så dør indlæggene hen.

En negativ konstatering er vel også en beklagelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, jeg læser, omend jeg ikke forstår din sondring imellem at "beklage sig" og "konstatere":

Ingen undertråde tak.

Det er de samme brugere som starter politiske- og samfundsaktuelle debatter, nogle debatter er gode, andre debatter er ren propaganda, jeg er selektiv mht. hvilken debatter jeg  deltager i.

Vi ved jo hvem disse brugere er, man kan bare vælge at springe disse indlægge over og lade være med at kommentere så dør indlæggene hen.

En negativ konstatering er vel også en beklagelse?

Det er vist det man kalder at Nille er skakmat :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes i forvejen alm. politik fylder for meget på Eroguide og vi har jo i forvejen: generel debat om prostitution og emner der relaterer sig dertil  http://www.boliga.dk/bolig/1130302  - så jeg kan ikke se ideen med at oprette endnu et underforum.

Dem der vil diskutere politik kan jo bare vælge at gøre det de mange andre steder, hvor det er mere velkomment og hvor rigtige politkere også er med i debatterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dem der vil diskutere politik kan jo bare vælge at gøre det de mange andre steder, hvor det er mere velkomment og hvor rigtige politkere også er med i debatterne.

Og det er så det de gør, eller???

Når de nu ikke kan finde ud af det eller ikke har lyst til det men hellere vil være på EG, hvorfor så ikke give dem deres eget forum, hvor de kan hygge sig i fred og ro.:? Ingen har nogt at miste, det kan vel kun blive bedre for alle (begge) parter.

Redigeret af comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet er, om politiske diskussioner overhovedet hører hjemme på et site, hvor emnet er købesex - ligger det ikke lidt langt væk fra hovedformålet med siden?

Så kunne man osse begynde at diskutere børneopdragelse, religiøse og litterære emner og meget, meget mere.

Interessant nok i sig selv - men jeg synes ikke, det hører til her og vil egentlig helst ha' mine diskussioner om den slags andre steder end her.

Selvfølgelig kan man springe over - men nu blev der jo spurgt. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kunne sagtens være en underkategori der f.eks. hed politik. Men kan i ikke i samme ombæring lave endnu en kategori: jeg tænker noget i retning af "Onslows hyggeracistiske pladder" - but feel free to get creative.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Spørgsmålet er, om politiske diskussioner overhovedet hører hjemme på et site, hvor emnet er købesex - ligger det ikke lidt langt væk fra hovedformålet med siden?

Så kunne man osse begynde at diskutere børneopdragelse, religiøse og litterære emner og meget, meget mere.

Interessant nok i sig selv - men jeg synes ikke, det hører til her og vil egentlig helst ha' mine diskussioner om den slags andre steder end her.

Selvfølgelig kan man springe over - men nu blev der jo spurgt. :)

Jeg er helt enig.Og argumentet, der ofte fremføres, om at man bare kan springe disse indlæg over er forventeligt og ofte gentaget.

Men denne type indlæg er efterhånden ret omfattende, så derfor bør ledelsen efter min mening nok overveje, om disse debatter, der oftest er blevet meget personlige, hører til under 'Hyggesnak, i et selvstændigt (under)forum eller som et selvstændigt forum under 'Andet'. Personligt vil jeg foretrække den sidste løsning, jeg kan ikke se nogen fornuftige argumenter for ikke at gøre det.

Og der er trods alt sket en udvikling med nye fora og underfora på det seneste (efterlysninger er lagt under anmeldelser, sugarbabes er oprettet), så hvorfor ikke tage konsekvensen; og det er ikke nogen fiasko at evt lukke et forum, der bliver uinteressant. Det er bare fornuftigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...