Hop til indhold
Gæst

Om at hænge andre ud i gabestokken - og at hænge der!

Recommended Posts

Bravo Kimo ! dine kvindelige iagttagelse af manden/situationen er ret spot on - til hans forsvar: Mænd gør dumme ting når de er liderlige

Svarer det måske lidt til at forsvare spirituskørsel med, at mænd gør dumme ting, når de er berusede?

der er ikke noget forsvar for at vælge en pige, der sender alle signaler på, at hun ikke vil. At Jasmin så spænder det for en vogn om at bekæmpe bordeller er en anden snak, men det er helt sikkert, at vi som kunder skal være bedre til at vælge "rigtigt".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svarer det måske lidt til at forsvare spirituskørsel med, at mænd gør dumme ting, når de er berusede?

der er ikke noget forsvar for at vælge en pige, der sender alle signaler på, at hun ikke vil. At Jasmin så spænder det for en vogn om at bekæmpe bordeller er en anden snak, men det er helt sikkert, at vi som kunder skal være bedre til at vælge "rigtigt".

Jeg siger også det er dårlig stil ! det er ikke noget jeg befaler - du ved også godt hvordan lidelige mænd ikke kan styre sig, det er måske sket i en lille brandert. Det må Hedonisten selv uddybe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ikke fulgt Hedonisten, så du mener han ligger som han har redt ? - han blev hængt ud og brugt som kasteskyts af Jasmin, bagefter kommer han i "offerrollen" og klager sin nød her i tråden.

Det er ikke første gang jeg har set han har svinet en pige til.

For ikke så længe siden var har på besøg på en thai klinik hvor en pige havde fået en god anmeldese.

Han valgte så vidt jeg husker at gå igen fra stedet fordi pigen ikke faldt i hans smag hvilket jo er ok. Men hun skulle lige have en sviner over hendes udseende ved samme lejlighed.

Er det iorden? Efter min bog så nej. Vi ser alle forskellige ud og har forskellig smag. Men at skrive dårligt om en pige man ikke engang har været sammen med høre ingen steder hjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke første gang jeg har set han har svinet en pige til.

For ikke så længe siden var har på besøg på en thai klinik hvor en pige havde fået en god anmeldese.

Han valgte så vidt jeg husker at gå igen fra stedet fordi pigen ikke faldt i hans smag hvilket jo er ok. Men hun skulle lige have en sviner over hendes udseende ved samme lejlighed.

Er det iorden? Efter min bog så nej. Vi ser alle forskellige ud og har forskellig smag. Men at skrive dårligt om en pige man ikke engang har været sammen med høre ingen steder hjemme.

Rent hypnotisk, tror du anmeldelsen var plantet for at sætte Roxy i dårlig lys ? At anmeldelsen gav bagslag, hvad han nok ikke regnet med...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rent hypnotisk, tror du anmeldelsen var plantet for at sætte Roxy i dårlig lys ? At anmeldelsen gav bagslag, hvad han nok ikke regnet med...

Nej sikkert ikke. Men jeg tror nu mere han bare er en led mandschauvinist som tænker at han betaler og så skal han også bare ha noget for sine penge og kællingen har bare at levere den vare og mere til uanset hvad. 

Og mener han ikke at den pige som han møder falder i hans smag får da også lige en sviner her inde. For de piger han møder er jo bare nogen man køber for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Hmm... Så fik jeg prøvet det med - for første gang i mit snart 50-årige liv - at blive hængt ud i gabestokken. Det gør Jasmin her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/42131-jeg-vil-ikke-kan-du-slet-ikke-se-det/. Særdeles ubehageligt! Jeg forstår nu  - dog heldigvis på et noget lavere niveau - hvad det vil sige, at blive beskyldt, mistænkeliggjort for at være fx pædofil eller voldtægtsforbryder.

Til dig, kære Jasmin, har jeg følgende bemærkninger:

1) Vildt dårlig stil ikke som minimum at orientere  pr. PM den person, man hænger ud på den måde, så personen kan tage til genmæle. Kun ved en tilfældighed  så jeg den tråd, hvori du  hænger mig ud. Jeg ved, at du selv har været glad for at blive orienteret på lignende vis - du ved selv, hvornår - da du var i en tilsvarende situation.

2) Husk altid, at en tekst skrevet i bagklogskabens ulidelige klarsyn ikke afspejler de tanker,  der gik igennem personen,  da episoden fandt sted. Bl.a. havde jeg al den tid, jeg skulle bruge, til at formulere teksten, men kun ½-1 sekund til at træffe min beslutning om, hvilken pige jeg skulle vælge.

3) Bemærk også  - det fremgår måske ikke tydligt nok af mit citerede indlæg - at jeg allerede INDEN jeg gik ind af døren havde besluttet, at det var Roxy, jeg ønskede at være sammen med, fordi hun havde fået gode anmeldelser herinde. Kun ½-1 sekund tøvede jeg (jf. punkt 2 ovenfor).

4) Teksten var skrevet med en vis bitterhed, og (derfor) karikeret - "Min pik bestemmer". Formålet var ikke at svine Roxy til, men derimod en opfordring/påmindelse til alle om at analysere situationen, når man står i den, i stedet for ukritisk at holde fast i den beslutning,  man traf, inden man gik ind af døren.

5) Roxys kropssprog kunne lige så godt tolkes som 'spiller kostbar' - det nåede jeg at tænke på det ½-1 sekund. Hun er - så vidt jeg har forstået  - stedets dronning, så hun kunne med rette anlægge denne attitude. Jeg har flere gange tidligere frekventeret glædespiger med den  attitude, og  hvor legen forløb helt anderledes positivt og lystent, end tilfældet var med Roxy.

6) Kære Jasmin. Du er tydeligvis et menneske, der tænker sig om og er god til at analysere, og du formulerer dig godt. Men med dit sviner-indlæg glippede du fsva. dine tanker og analysen! Jeg  håber meget, du tænker dig om en ekstra gang, inden du næste gang hænger nogen  ud i gabestokken.

 

/ Hedonisten

 

En hedonist er en person der anser lyst og ulyst som bestemmende for menneskets adfærd, og som betragter lyst og nydelse som det højeste i livet. Jeg forstår ikke helt hvorfor du har valgt netop det nick. Du er tydeligvis kun interesseret i egen lyst og ikke i andres ditto eller ulyst. 

Nu har jeg kun situationen fra én side, men puha hvor er det skræmmende læsning.

Hvordan kan man/du have den holdning til GP'ere at bare forbi vi, som kunder betaler har vi ret?........ Forestil dig en lignende situation på arbejdsmarkedet - ville vi acceptere det?

Hvordan kan det være dejligt at være sammen med en, som tydeligvis ikke har lyst? Handler sex ikke netop om at begge eller alle involverede parter har du godt? Er naturligvis ikke så blå-øjet at jeg ikke ved at der findes mange ulykkelige tilfælde, hvor kvinder tvinges udi prostitution, men har vi som kunder ikke et ansvar om at sige pænt nej tak hvis vi kan se at pigen ikke er oplagt?

I min optik er det et modbydeligt træk at "gennemtvinge sin ret" når man med al tydelighed kan se at pigen ikke har lyst..... Undskyld, men det tenderer altså grov udnyttelse eller det der er værre. 

Jeg synes du udviser modbydelige træk og i min optik fortjener du at hængt ud i gabestokken - i øvrigt, sat i relief pudsigt, og måske lidet mandligt, at pibe over at blive hængt ud alt taget i betragtning.... 

Jeg har ikke den store erfaring med GP, men vil til evig tid forsvare enhvers ret til at sige nej. Uanset om der er penge involveret eller ej. Det at en pige har valgt (mere eller mindre frivilligt ???) at blive GP, er ikke ensbetydende med at hun skal stå til fuld rådighed for alle. Vi taler altså ikke om en vaskehal, der barer kører i dens fulde åbningstid.

Lad os nu sørge for at behandle hinanden med respekt og så respekter dog for h........ et nej - sagt eller usagt!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vild overdrivelse! 

Du tager en halv sætning ud af kontekst, og får det til noget andet end det var ment.  

Der står retteligt: 

 

Jeg forstår nu  - dog heldigvis på et noget lavere niveau - hvad det vil sige, at blive beskyldt, mistænkeliggjort for at være fx pædofil eller voldtægtsforbryder.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En pikant detalje i det hele er at det synes som at Hedonisten er en af Jasmins kunder. Eller var? Og hun virker jo til at være meget nøjagtig med hvilke som får adgang. Åbenbart har Hedonisten passeret det nåleøje.  Mærkeligt at det skulle udvikles på denne måde....:???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved sgu ikke om det er mig, der tolker forkert, men nedenstående anmeldelse er set med mine øjne et ligeså godt eksempel på "skidt adfærd og opførsel" fra kundens side

Anmeldelse

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved sgu ikke om det er mig, der tolker forkert, men nedenstående anmeldelse er set med mine øjne et ligeså godt eksempel på "skidt adfærd og opførsel" fra kundens side

Anmeldelse

 

100% enig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

100% enig!

den er næppe sand. Der er for meget Fick over skrivemåden. Bare mødet på trappen med inderen. Come on. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Sætningen "Min pik bestemmer" fik mig til at kaste op i min mund. 

Jeg forstår. Uden kontekst kan de dog forstås på flere måder, jf udtrykket "jeg tænkte med pikken." Det betyder bare at liderlighed har sat sund dømmekraft ud af normal funktion.

Personligt kan jeg ikke leve mig ind i at vælge en der virker modvillig. Det nærmeste jeg har været ude for noget lignende har været at vælge en der virkede "villig," men efter formalia viste sig ikke at være det. Så har jeg nogle gange alligevel prøvet at få noget ud af det. Aldrig med succes, dog.

4) Hvis du allerede havde besluttet hvem du ville have, hvorfor så ikke afblæse opvisningen af x antal piger, der pænt stillede sig op i række for dine blå øjnes skyld? (Eller bestemte din pik at ALLE ledige kvinder nu skulle stille op i række for dig?) 

Det er husets koncept. For flere år siden, da "samme" hus lå på en anden adresse, prøvede jeg et par gange at ringe og aftale tid med en bestemt. Det ændrede ikke ved, at alle stiller op, når der kommer en kunde.

På den måde illustrerer det hus meget godt, en dårlig bordel-regel, som Jasmin jo bruger anmeldelsen til at kritisere.

2) Husk altid, at en tekst skrevet i bagklogskabens ulidelige klarsyn ikke afspejler de tanker,  der gik igennem personen,  da episoden fandt sted. Bl.a. havde jeg al den tid, jeg skulle bruge, til at formulere teksten, men kun ½-1 sekund til at træffe min beslutning om, hvilken pige jeg skulle vælge.

Så meget desto værre, kunne man jo sige.

Jeg synes nu ikke din anmeldelse var så slem igen. Jeg forstår slet ikke at du vælger hende - heller ikke i lyset af hvad du har skrevet som begrundelse. Men vi tænker også meget forsekelligt. Ikke fordi jeg tror jeg er er et bedre menneske: Men tænk lidt mere som mig, og lidt mindre som din pik :-)

Der er nogle andre tegn på at du ikke tænker tingene helt igennem: Vores tidligere diskussion om hvad det er man køber i en thai-butik. Der gik du lidt i byen som en forbruger i et supermarked, der har fået en anbefaling af en hyldevare. Det kommer man ikke langt med i thaibutikkerne. Du har også galt fat i helt simple markedsmekanismer:

 

 

Jeg må da lige pointere, at jeg ikke vækkede hende, men at døren faktisk stod åben på vid gab, og alle pigerne stillede sig op i 'udstillingskø'. Må måske også pointere, at der ikke var særlige billige nattepakker, fordi servicen om natten var ringere end om dagen. Jeg betalte fuld pris og kan vel så også forlange den fulde service - helt i tråd med mifs betragningner.

Nej. Du kan ikke forlange det samme klokken 3 om natten som klokken 3 om eftermiddagen, når prisen er det samme. For du har allerede fået nedsat pris om natten, selv om den er magen til dagsprisen. Det er nemlig normalt dyrere om natten, så i praksis har du fået et klækkeligt nedslag. Se bare på apotekerne der ligefrem sætter prisen op. Eller mere relevant: bestil en bliktud til et sprængt vandrør klokken 3 om natten og se hvad det koster.

At sælge sex klokken 3 om natten fra et døgnåbent hus er stort set som at sætte et skilt op i vinduet: "Vi tager også imod desperate mænds penge," (for vi er selv lidt desparate).

Jeg har selv prøvet at gå ind sådan et sted, og det der var værre. Jeg gør det ikke mere.

 

Citatet her viser, at der er noget du har fået helt galt i halsen. Det er en fundamental misforståelse af spillereglerne. Og det er den misforståelse, der er central for at forstå den modvilje du fremprovokerer hos nogle (men ikke alle - mange tænker som en firkantet, naiv forbruger). God service (i alle brancher) kommer sjældent af alene at betale den annoncerede pris. Serviceydelser er ikke hyldevarer - de er specialtilpassede til kunden i samspil med kunden. Dine fejl i transaktionen er ikke serviceleverandørens.

Jeg er med på du erkender nogle af dine fejl. Du drager bare ikke den logiske konklusion.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den tråd var da til bræk til at begynde med.

Man kan da ikke til hver en tid hvert et sted, altid  være sikker på en gp har lyst netop på grund af hendes erhverv hvor der er penge involveret.

Hvis jeg ligger og knalder en, hun med lukkede øjne. Kan jeg da ikke vide om hun reelt bare er god til at abstrahere fra sine følelser. Er det så overgreb.

Nu er det engang også hvad en gp gør når hun har sex med en hun ikke elsker.

Næste gang kan de være aber i et bur (jeg går igen) med mindre pigen kommer over og giver mig et kram når jeg er kommet ind af døren.

Debatten er lukket I know.

Redigeret af Tim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...