Hop til indhold

Eroguide som brugernavn

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Ja, jeg så godt den lille lækre detalje. Det understreger lidt min pointe fra før. Der er uanede variationsmuligheder ;)

Præcis. Men man kan jo ligeså godt nævne det, så Admin ved hvilke muligheder der har været brugt ;)

Skrevet

Præcis. Men man kan jo ligeså godt nævne det, så Admin ved hvilke muligheder der har været brugt ;)

Og det næste bliver så gerog-uide;)

Skrevet

Gad vide om der er nogle der kommer til at klikke på linket..

Der må jo være en grund til at der findes spammere :?

Skrevet
  • Author

Og det næste bliver så gerog-uide;)

haha :D
den har jeg ikke tænkt på, men fedt du nævner det, så admin også kan få blokeret det navn ;)

Skrevet

Gad vide om der er nogle der kommer til at klikke på linket..

Der må jo være en grund til at der findes spammere :?

Det er der også, det skodøre der opretter profilerne har sikkert en hjemmeside, som når der bliver klikket på linket, så tjener han penge for hver klik. Hvis man forstår at udnytte det giver det en god sjat penge. 

Venligst Landsbytossen - nu med  smart-phone

Redigeret af BigDick

Skrevet

Det er der også, det skodøre der opretter profilerne har sikkert en hjemmeside, som når der bliver klikket på linket, så tjener han penge for hver klik. Hvis man forstår at udnytte det giver det en god sjat penge. 

Venligst Landsbytossen - nu med  smart-phone

Ja du har nok ret i at det er sådan noget, men tvivler på, at der er ret mange penge at hente for vedkommende. 

Brugerne herinde er lynhurtigere til at gennemskue, at det er spam. 

Skrevet

Ja du har nok ret i at det er sådan noget, men tvivler på, at der er ret mange penge at hente for vedkommende. 

Nu kan jeg så afsløre for dig at "klikpenge" ikke er så dårlig en forretning endda. De "klikpenge" vi får på vores hjemmesider, dækker den årlige hostings afgift, så mange bække små gør en stor å. Så det er ik så rige endda som vi siger i Jylland.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

Redigeret af BigDick

Skrevet

Ja, nu kom mand84 med en bekræftelse på, at vip-adult.tk er et fantastisk godt site. Så nu tror jeg også på det ;)

Redigeret af leraar

Skrevet

Ja, nu kom mand84 med en bekræftelse på, at vip-adult.tk er et fantastisk godt site. Så nu tror jeg også på det ;)

Det skal du ikke regne med, det er med sikkerhed den samme som oprettede er0guide profilen, læg mærke til sætningen..

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone.

Skrevet

Det skal du ikke regne med, det er med sikkerhed den samme som oprettede er0guide profilen, læg mærke til sætningen..

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone.

BD. Det var altså ret tyk ironi, synes jeg selv. :)

Skrevet

Jeg håber at alle, der ser disse spammails vil bruge rapportingsfunktionen med det samme, da det nok er den mest effektive måde til at få slettet spammere.

Skrevet
  • Author

Så er der røget et par stykker mere på listen over ikke registrerbare navne. 

Både deres versioner med 0 i stedet for o og lille L i stedet for i :)

Så må vi se hvornår de dukker op med nye sjove versioner af navnet næste gang.

det næste bliver administrator hvor o er erstattet med nul, og lille L i stedet for i ;)

Skrevet

Admin kan du ikke spore ophavet, og så låne en stump Stuxnet af Mossad eller NSA?

Så skulle den ged meget hurtigt være barberet :twisted:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Det er satme humor på højt plan :D:D:D

ja det er spam - igen -igen -igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.