Hop til indhold
gerog

Eroguide som brugernavn

Recommended Posts

Jeg er jo nok ikke den eneste, der har set det spam der har været på forummet idag.

Det er fra brugere der har det tilfælles at Eroguide indgår i deres brugernavn.


Kan man ikke spærre for, at man kan oprette et brugernavn hvor Eroguide indgår i brugernavnet?

Det jo ikke alle der gode til IT, og det er vel dem røvhullerne går efter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan man ikke give brugeren karantæne for at skrive indtil profilen kan blive slettet :) ?  

Måske Eroguide / Annoncelight har slået sig sammen med en spam tjeneste :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke bare laver en rapportering til moderatorteamet frem for at starte en tråd herinde. Det er jo det, de altid beder om, da de ikke sidder og læser diverse tråde som førsteprioritet, som jeg har forstået det.

Så kan man jo ved siden af diskutere, om det er acceptabelt at 'fremmede' har mulighed for at oprette profiler, hvor Eroguide eller lignende er del af profilnavnet. Og det synes jeg absolut ikke at det er, der er simpelthen plat.

I teorien kan man jo indføre en regel om at nye medlemmers profilnavn skal godkendes af en moderator; så sikrer man sig også, at nye medlemmer ikke får handles, der kan forveksles med nuværende medlemmers, men det bliver måske for tungt at administrere.:blink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke bare laver en rapportering til moderatorteamet frem for at starte en tråd herinde. Det er jo det, de altid beder om, da de ikke sidder og læser diverse tråde som førsteprioritet, som jeg har forstået det.

Så kan man jo ved siden af diskutere, om det er acceptabelt at 'fremmede' har mulighed for at oprette profiler, hvor Eroguide eller lignende er del af profilnavnet. Og det synes jeg absolut ikke at det er, der er simpelthen plat.

I teorien kan man jo indføre en regel om at nye medlemmers profilnavn skal godkendes af en moderator; så sikrer man sig også, at nye medlemmer ikke får handles, der kan forveksles med nuværende medlemmers, men det bliver måske for tungt at administrere.:blink:

 

Du svarer selv på hvorfor jeg oprettet en tråd i stedet for kun at rapportere til førerbunkeren :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Idioten er på banen igen.... denne gang under navnet EROGUIDE-forum (kreativiteten kan man ik tage fra ham) ;)

 

Er det bedste ikke bare at rapportere det med det samme? Moderationen kom lige forbi, og det var fjernet på to minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det bedste ikke bare at rapportere det med det samme? Moderationen kom lige forbi, og det var fjernet på to minutter.

det gør jeg også, men de skal jo ligesom vide hvilke varianter af brugernavne der bliver brugt, ellers er det jo svært at blokere :)

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

det gør jeg også, men de skal jo ligesom vide hvilke varianter af brugernavne der bliver brugt, ellers er det jo svært at blokere :)

Nå, men så har vi nok begge rapporteret samtidig. Det kan være, du har ret i det med Eroguide som brugernavn. Men der er nu nok en uendelig række af navnemuligheder for en spammer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, men så har vi nok begge rapporteret samtidig. Det kan være, du har ret i det med Eroguide som brugernavn. Men der er nu nok en uendelig række af navnemuligheder for en spammer. :)

ja, men man kan da starte med blokere brugernavne der indeholder eroguide ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke bare laver en rapportering til moderatorteamet frem for at starte en tråd herinde. Det er jo det, de altid beder om, da de ikke sidder og læser diverse tråde som førsteprioritet, som jeg har forstået det.

Så kan man jo ved siden af diskutere, om det er acceptabelt at 'fremmede' har mulighed for at oprette profiler, hvor Eroguide eller lignende er del af profilnavnet. Og det synes jeg absolut ikke at det er, der er simpelthen plat.

I teorien kan man jo indføre en regel om at nye medlemmers profilnavn skal godkendes af en moderator; så sikrer man sig også, at nye medlemmer ikke får handles, der kan forveksles med nuværende medlemmers, men det bliver måske for tungt at administrere.:blink:

Der bliver da også rapporteret om de lorte spamhoveder til Administrationen, så hvad er dit problem. Der er en ganske udmærket knap til at ignorere profiler, men den er måske væk fra dit brugerkontrolpanel.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Idioten er aktiv igen igen under brugernavnet...

.......
trommehvirvel
......

-ER0GUlDE- 

Bemærk han har stattet O med et nul 0

Altså man kan jo skrive "Eroguide" på uendeligt mange muligheder, som du også selv gør opmærksom på, så helt undgå den slags profilnavne kan man jo ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Idioten er aktiv igen igen under brugernavnet...

.......
trommehvirvel
......

-ER0GUlDE- 

Bemærk han har stattet O med et nul 0

Ja, jeg så godt den lille lækre detalje. Det understreger lidt min pointe fra før. Der er uanede variationsmuligheder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...