Hop til indhold
Thaitilmig

Body to body med happy ending: 400 kr

Recommended Posts

Så tog jeg alligevel ikke fejl :wink:

Men helt ærligt så er det jo lidt dumt at tro at man kan få mere for 400. Annoncen er jo bare en måde at få ind kunderne i hytten.

Han fik da sin b2b og en happy end for de 400 kr, så alt er vel som annonceret, ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog så en for holdet i går - tænkte: 400 kr gik nok an at ofre for sin nysgerrighed. Jeg vil sige at jeg fik hvad jeg betalte for, og ikke mere end det. 

Stedet (i Valby) er såmænd rimelig pænt og pigen ligeså. Jeg havde ringet i forvejen, men det var vist ikke rigtig registreret. Nå ligemeget, for der var tid da jeg kom. Straks inde på rummet blev jeg spurgt om jeg ville have massage og .... de sigende håndbevægelser. Da jeg nævnte B2B + happy ending skulle prisen være 800 kr, men jeg insisterede på at der var annonceret med 400 kr. Det forstod hun ikke og jeg skulle så til at finde annoncen frem på tlf, men mens jeg fumlede med det faldt prisen til 500 og så 400. Af med tøjet begge to, hvorpå hun smurte mig ind i (lugtfri) lotion, gnubbede lidt her og der og så brugte kroppen ret hårdt uden større sensualitet. Jeg skal da indrømme at det ikke var uden virkning med en nøgen spændstig krop der gnubbede sig over min ryg og hendes lidt ru skridt mod mine baller. Så da jeg vendte mig om var det direkte på uden mere B2B; jeg fik dog lov til at kæle for de søde små bryster og mærke at hun var blevet ganske fugtig. 20 min efter jeg kom var jeg ved at tage tøj på igen, forløst men alligevel lidt frustreret,

Så er spørgsmålet bare, hvad du ville have fået hvis du havde accepteret prisen på 800 - En dobbelt så dyr "skuffelse", eller en dobbelt så god B2B ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 73,

Det har du fuldstændig ret i. Men mit ærinde var også at forholde mig til den oprindelige annonce, som så mange havde diskuteret uden reel information ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja så måtte jeg forbi og prøve og det var nu hverken himmel eller helvede. Pigen snakkede forbløffende godt dansk, klart et plus. ja jeg har lokket af prisen, naturligvis, naivt eller ej. hun var ganske behagelig og rar. Selve massagen var ikke noget særligt og ikke et sted jeg ville komme igen. Da pikkemand først var kommet, så havde hun lidt travlt.

Nå men til prisen,,,, Jeg har jo læst herinde at det kostede 400 kr for en time incl "ud med sæd". jeg har selv set annoncen i foraet her. Da jeg kom derind , så var det kun for en halv time. Jeg gad dog ikke tage den debat, betalte de 400 kr for en halv times massage og en gojoe. Da jeg kommer hjem kan jeg se at annoncen er ændret, så ja det leger med priserne. 800 kr for en time, if it is , det er ikke det værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja desværre, hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det som regel også tilfældet. Heldigvis er der mange andre gode steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja desværre, hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det som regel også tilfældet. Heldigvis er der mange andre gode steder.

Jo, men på den anden side er der sikkert også steder, hvor man kan komme til at betale det dobbelte for en tilsvarende behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker mest på et rimeligt forhold mellem pris og kvalitet. Det synes jeg at jeg har fået konsistent hos Ratree og Thai Skye, Ratree ligger i den billigere ende og Thai Skye i den dyrere, også klinikken i Hornbæk har været fin. Men der er jo enormt mange andre som det kunne være værd at afprøve, F.eks. Den nye på Dantes Plads, jeg har også fået god service i Sølvgade, der skal man nu ikke regne med at få rigtig massage, kun en rimelig btb med nogle af pigerne fulgt af afslutning. Men alle stederne har stor udskiftning, så man følge med i anmeldelserne.

De 400 DKK nævnt tidligere i tråden var selvfølgelig billige, men 10-15 min ringe massage for 400 lyder ikke rimeligt.

 

mvh DR X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Og hvem tør sende den ind til forbrugerombudsmanden :-D

Det er vel rimeligt at forbrugerombudsmanden selv laver lidt opsøgende arbejde så der kan komme lidt styr på branchen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var inde og hilse på dem i søndags.

fik måske ik den bedste massage, men en super intens og sensuel oplevelse.

af med tøjet og masser af olie på, og den i øvrigt super smukke pige gav sig fuldt ud både med bryster og underliv samt hænder...

startede med ryggen op og hun gik godt til den, og havde flere gange fat i pikken.. Da jeg vendte mig om, fik den ik for lidt, hun kørte bryster og underliv rundt over det hele, og brugte både hænder og i den grad også brysterne på pikken...

det var en super oplevelse for mig, men nu var jeg heller ikke kommet for primært at få massage.. Og hun endte selvfølgelig med at give håndjob til jeg kom..

hun ramte ret præcist de aftalte 30 minutter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 8. september 2015 kl. 16.05.09:

Ja. Og hvem tør sende den ind til forbrugerombudsmanden :-D

Jeg tager gerne klagen og undersøger den til bunds.

Mvh

Forbrugerombudsmanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...