Hop til indhold
Thaitilmig

Body to body med happy ending: 400 kr

Recommended Posts

Lyder alt for billigt til at :

Pigerne kan finde ud at give massage.

Pigerne har det godt. Har de det godt, er massage meget bedre.

 

Nu står der intet om tid, men massage og sex for 600;-

 

Lugter langt væk trafficking

T

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder alt for billigt til at :

Pigerne kan finde ud at give massage.

Pigerne har det godt. Har de det godt, er massage meget bedre.

 

Nu står der intet om tid, men massage og sex for 600;-

 

Lugter langt væk trafficking

T

 

 

Hold nu op med at kalde den slags trafficking.  Det ord bliver stærkt misbrugt. De thailandske piger der kommer herop ved udmærket godt hvad de kommer for. De vender glade tilbage til familien med en efter thailandske forhold større formue.  Har endnu til gode at høre om Thai piger der er her mod deres vilje. Thaierne har en anden kultur, der kan virkelig uforståelig for danskere.  F.eks. er kønsdelen ikke en kronjuvel eller et helligt dyr.  Den betragtes som et arbejdsredskab. Ligesom hånden kan den vaskes og bruges igen og igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

  F.eks. er kønsdelen ikke en kronjuvel eller et helligt dyr.  Den betragtes som et arbejdsredskab. Ligesom hånden kan den vaskes og bruges igen og igen.

Åh det er vist meget forenklet. Hvor pokker har du det fra? Der er ikke nogen thai mor der fortæller datteren er i DK og knalde penge sammen. Det er lige så tabu belagt som i Danmark- det er blot en af meget få muligheder de har for at forsørge familien. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og aldeles uanset hvad som ligger bag, er 400 kr for B2B med happy ending, en pris som burde få de røde advarselslamper at blinke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op med at kalde den slags trafficking.  Det ord bliver stærkt misbrugt. De thailandske piger der kommer herop ved udmærket godt hvad de kommer for. De vender glade tilbage til familien med en efter thailandske forhold større formue.  Har endnu til gode at høre om Thai piger der er her mod deres vilje. Thaierne har en anden kultur, der kan virkelig uforståelig for danskere.  F.eks. er kønsdelen ikke en kronjuvel eller et helligt dyr.  Den betragtes som et arbejdsredskab. Ligesom hånden kan den vaskes og bruges igen og igen.

Det passer ikke, kender flere der bliver lokket herop af deres familier, for at arbejde på restaurant, og så skal lege luder i 3 måneder, for at blive sendt hjem uden penge. Jeg kender den thailandske kultur helt fint. Du skal også tænke på at pigen kun får halvdelen. Så 300 for sex, det lyder jo meget normalt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor står der noget om B2B og happy ending, ikke i den annonce jeg læser når jeg klikker på linket

De har ændret annoncen. Og billederne, der tideligere viset nøgne piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er også kommet nyt tlf. nummer + nu med adresse i Valby

Sanderlig et mysterium foran vores øjne. Er ikke dette også et mysterium: Asia Wellness og den nøgne The Girl giver mig en følelse af at være det samme sted, selvom budskaberne er helt forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sanderlig et mysterium foran vores øjne. Er ikke dette også et mysterium: Asia Wellness og den nøgne The Girl giver mig en følelse af at være det samme sted, selvom budskaberne er helt forskellige.

Jo, her havde både Sherlock Holmes og Miss Marple givet op, mens Poirot ville have kastet sig ud foran Orientekspressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville gerne, men hvad får man for 400,  B2B + happy ending, eller kun oliemassage 1 time,

kommer an på, hvilken time du rammer

Ifølge deres annonce, så står der jo at happy ending er inkluderet!!!

Prøv det, og skriv gerne om dine oplevelser ;-)

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog så en for holdet i går - tænkte: 400 kr gik nok an at ofre for sin nysgerrighed. Jeg vil sige at jeg fik hvad jeg betalte for, og ikke mere end det. 

Stedet (i Valby) er såmænd rimelig pænt og pigen ligeså. Jeg havde ringet i forvejen, men det var vist ikke rigtig registreret. Nå ligemeget, for der var tid da jeg kom. Straks inde på rummet blev jeg spurgt om jeg ville have massage og .... de sigende håndbevægelser. Da jeg nævnte B2B + happy ending skulle prisen være 800 kr, men jeg insisterede på at der var annonceret med 400 kr. Det forstod hun ikke og jeg skulle så til at finde annoncen frem på tlf, men mens jeg fumlede med det faldt prisen til 500 og så 400. Af med tøjet begge to, hvorpå hun smurte mig ind i (lugtfri) lotion, gnubbede lidt her og der og så brugte kroppen ret hårdt uden større sensualitet. Jeg skal da indrømme at det ikke var uden virkning med en nøgen spændstig krop der gnubbede sig over min ryg og hendes lidt ru skridt mod mine baller. Så da jeg vendte mig om var det direkte på uden mere B2B; jeg fik dog lov til at kæle for de søde små bryster og mærke at hun var blevet ganske fugtig. 20 min efter jeg kom var jeg ved at tage tøj på igen, forløst men alligevel lidt frustreret,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog så en for holdet i går - tænkte: 400 kr gik nok an at ofre for sin nysgerrighed. Jeg vil sige at jeg fik hvad jeg betalte for, og ikke mere end det. 

Stedet (i Valby) er såmænd rimelig pænt og pigen ligeså. Jeg havde ringet i forvejen, men det var vist ikke rigtig registreret. Nå ligemeget, for der var tid da jeg kom. Straks inde på rummet blev jeg spurgt om jeg ville have massage og .... de sigende håndbevægelser. Da jeg nævnte B2B + happy ending skulle prisen være 800 kr, men jeg insisterede på at der var annonceret med 400 kr. Det forstod hun ikke og jeg skulle så til at finde annoncen frem på tlf, men mens jeg fumlede med det faldt prisen til 500 og så 400. Af med tøjet begge to, hvorpå hun smurte mig ind i (lugtfri) lotion, gnubbede lidt her og der og så brugte kroppen ret hårdt uden større sensualitet. Jeg skal da indrømme at det ikke var uden virkning med en nøgen spændstig krop der gnubbede sig over min ryg og hendes lidt ru skridt mod mine baller. Så da jeg vendte mig om var det direkte på uden mere B2B; jeg fik dog lov til at kæle for de søde små bryster og mærke at hun var blevet ganske fugtig. 20 min efter jeg kom var jeg ved at tage tøj på igen, forløst men alligevel lidt frustreret,

Så tog jeg alligevel ikke fejl :wink:

Men helt ærligt så er det jo lidt dumt at tro at man kan få mere for 400. Annoncen er jo bare en måde at få ind kunderne i hytten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog jeg alligevel ikke fejl :wink:

Men helt ærligt så er det jo lidt dumt at tro at man kan få mere for 400. Annoncen er jo bare en måde at få ind kunderne i hytten.

Ja. Og hvem tør sende den ind til forbrugerombudsmanden :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...