Borende X 25043 Skrevet 29. December, 2016 Jeg kan ikke dy mig for at nævne en rigtig klassiker: Simon & Garfunkels Sound of Silence. Jeg fik et nært forhold til den, da jeg som yngre, usikker knægt pludseligt befandt mig i New York. Alt var så overvældende, og folk i gadebilledet havde så frygteligt travlt. Alle syntes målbevidst at være på vej et sted hen, og netop med Sound of Silence på mit indre lydbånd begav jeg som en fremmed rundt i byen. Jeg har senere været mange gange i New York, og selv mange kilo senere forbinder jeg altid New York med duoens hit fra 1964. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nihil 435 Skrevet 29. December, 2016 Jeg kan ikke dy mig for at nævne en rigtig skaterpunk klassiker: Suicidal Tendencies Institutionalized. Jeg fik et nært forhold til den, da jeg som yngre, usikker knægt som vanligt befandt mig i en mindre jysk by. Intet var overhovedet overvældende og folk i gadebilledet havde alligevel så frygteligt travlt. Alle syntes målbevidst, at være på vej et sted hen, og netop med Institutionalized på mit indre lydbånd begav jeg mig fremmedgjort rundt i byen. Jeg har senere været i denne by utallige gange, og selv lidt færre kilo senere, forbinder jeg stadig den (forbandede) ungdom, denne by med bandets sang fra 1983. Sorry Borende X, kunne sgu ikke lade være! Tag det som et lille kærligt dril. Og når alt kommer til alt - Så ville jeg jo bare have den forbandede pepsi!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 29. December, 2016 Så deres sidste koncert o Berlin i Olympic for 2 år siden. stort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 12. Januar, 2017 Dejlig lounge musik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 15. Januar, 2017 Juice Newton er ikke særlig kendt i Danmark, men er det i USA. Man kan kalde hende poppet og hendes tekster banale, men hun har bidt sig fast. I hvert fald hos mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 15. Januar, 2017 Mens jeg græder over min eksamensopgave og..well, goes without saying 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. Januar, 2017 Claire skrev, for 11 minutter siden: Mens jeg græder over min eksamensopgave og..well, goes without saying Jeg iler gerne til hjælp: Fra min gymnasietid har jeg Kapers tyske grammatik stående .... kan jeg sende dig den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 23. Januar, 2017 Lidt moderne popmusik skal man heller ikke undervurdere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Januar, 2017 (edited) Denne her smelter altid mit hjerte: Øvrig Favoritmusik: Dire Straits. Brothers in Arms. Communique. The Killers. Primært "Battle Born" Bruce "The Boss" Springsteen. The River.Tunnel of Love. The Rising. Queen Simple Minds U2. Primært "Achtung Baby" George Michael "Faith" Og når der skal danses Eddie Murphy: "Party All The Time" Redigeret 23. Januar, 2017 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 24. Januar, 2017 (edited) Der var en tid... Redigeret 24. Januar, 2017 af Lady Cherie fordi jeg kludre I det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 1. Februar, 2017 Selvom der er mange kvindelige solister med succes, forekommer det mig at langt de fleste grupper består af mænd eller er blandede med en overvægt af mænd. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvorfor. Imidlertid findes der også rene kvindegrupper der klarer sig godt. En af disse er Atomic Kitten som her har en tekst til en mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. Februar, 2017 vestsj81 skrev, den 3/9/2015 at 21:46: maj vestergaard (dansk sing og songwriter) er blevet hørt meget man kan finde 5 sange og høre dem her soundcloud.com/majvestergaard eva cassidy døde desværre alt for tidligt, men hun har lavet fantastiske versioner af mange a de store kendte sange : imagine , yesteday og de 2 herunder: true colors og time after time patty smith feat. don henley blev hørt meget da jeg vaar på efterskole og også meget sidenhen er meget glad for band of horses her er så nøjes 2 video´er (da jeg ville begrænse lægden af indlægget) men også sange som marry song og st augustine Band of Horses. St. Augustine er fantastisk!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 7. Februar, 2017 (edited) Alle helt og aldeles vidunderlige... Redigeret 7. Februar, 2017 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 7. Februar, 2017 Jeg er mere jorrdnær: Susi og Leo. Jodie Birge med Rigtige venner og 3 hvide duer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg