Hop til indhold
kajbigpakaj

renter på advarsler

Recommended Posts

Gæst

Njahh.  Kan godt følge din pointe. Hans indspark blev bare ufrivillig komisk i stedet for sarkastisk, men fred være med det ;)

Jeg tror egentlig mest det er når man fornemmer de har taget en hat på og brovter og sprutter galde udover en stakkel. Ofte er det helt fortjent at det gør det men ind imellem er det virkelig skudt over målet. Det er vist ham Kurator der er rigtig god til det.

Og hvorfor gør du så det, når du nu ved at sidens bagmand tjener godt med sitet?

Var det ikke bedre at finde et voluntør-forum du laver det samme uden at tjene penge ind til andre?  (Ikke at du skal gøre det, men jeg er nysgerrig efter om det er den lille følelse af at være en vigtigere mand end os båtnakker på gulvet, der driver værket)

Jamen jhansen, hvis alle brugere på EG var rationelle og overholdte de regler, som de har givet samtykke til, da de i sin tid oprettede sig, så var der slet ikke brug for moderatorer, så simpelt er det ;-)   

Men virkeligheden er bare meget anderledes. Der er altid brugere som bare vil lave ballade og teste grænserne for hvad man må eller ikke må. Det skaber en masse dårlig stemning og kan ødelægge et helt forum af og derfor er jeg kun glad for at vi har nogle der er vigtigere end os andre "båtnakker på gulvet". 

Redigeret af troldmanden
uddybning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Njahh.  Kan godt følge din pointe. Hans indspark blev bare ufrivillig komisk i stedet for sarkastisk, men fred være med det ;)

Jeg tror egentlig mest det er når man fornemmer de har taget en hat på og brovter og sprutter galde udover en stakkel. Ofte er det helt fortjent at det gør det men ind imellem er det virkelig skudt over målet. Det er vist ham Kurator der er rigtig god til det.

Og hvorfor gør du så det, når du nu ved at sidens bagmand tjener godt med sitet?

Var det ikke bedre at finde et voluntør-forum du laver det samme uden at tjene penge ind til andre?  (Ikke at du skal gøre det, men jeg er nysgerrig efter om det er den lille følelse af at være en vigtigere mand end os båtnakker på gulvet, der driver værket)

At nogen tjener penge er vel ikke odiøst? Hvorfra ved du at ejeren tjener godt på siden? Jeg har sgu svært ved at se det, med den meget lille reklameflade, og de yderst få der ser disse reklamer. Du ser dem jo ikke når du er logget ind???

Jeg synes absolut ikke nogen af moderatorerne er ufrivilligt komiske, forfølger nogen eller lignende. 

Men jeg spekulerer intenst på hvorfor du interesserer dig for deres motivet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det ved jeg med 110% sikkerhed.

Ha, ha. 110% Nille :) :) . Et er at tro, noget andet er at have det fået fortalt fra multiprofil ejerne. Der er så mange rygter og gætterier på denne side, derfor spørger jeg dig. Er der rent faktisk nogen der har informeret dig, eller der det dig selv du taler om? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha, ha. 110% Nille :) :) . Et er at tro, noget andet er at have det fået fortalt fra multiprofil ejerne. Der er så mange rygter og gætterier på denne side, derfor spørger jeg dig. Er der rent faktisk nogen der har informeret dig, eller der det dig selv du taler om? 

Måske er han moderator :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha, ha. 110% Nille :) :) . Et er at tro, noget andet er at have det fået fortalt fra multiprofil ejerne. Der er så mange rygter og gætterier på denne side, derfor spørger jeg dig. Er der rent faktisk nogen der har informeret dig, eller der det dig selv du taler om? 

Der var flere profiler som har indrømmet over for mig i chatten eller på PM at de har flere profiler, denne information holder jeg for mig selv - men I guder, du er naiv, hvis du tror at der ikke findes dobbelt-, triple- , quadrupel-profiler.

Samt alle moderatorer har også flere profiler (private/mode)

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der var flere profiler som har indrømmet til mig i chatten eller på PM at de har flere profiler, denne informationer holder jeg for mig selv - men I guder, du er naiv, hvis du tror at der ikke findes dobbelt-, triple- , quadrupel-profiler.

Samt alle moderatorer har også flere profiler (private/mode)

ok du har nok ret. Naiv, nej du, men jeg vil have fakta-ikke fornemmelser og mistanker. Fakta styrer, resten overlades til Ekstra Bladet, og andre sladder kilder. 

Selvfølgelig skal du holde fortrolige oplysninger i den ånd de blev givet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der var flere profiler som har indrømmet over for mig i chatten eller på PM at de har flere profiler, denne information holder jeg for mig selv - men I guder, du er naiv, hvis du tror at der ikke findes dobbelt-, triple- , quadrupel-profiler.

Samt alle moderatorer har også flere profiler (private/mode)

Jeg er 100% enig med Nille og hvis man ikke tror på at der findes dobbelt profiler kan man bare se på Admin's indlæg her: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/36855-6-brugere-smidt-ud-fra-eroguidedk/?do=findComment&comment=299957 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok du har nok ret. Naiv, nej du, men jeg vil have fakta-ikke fornemmelser og mistanker. Fakta styrer, resten overlades til Ekstra Bladet, og andre sladder kilder. 

Selvfølgelig skal du holde fortrolige oplysninger i den ånd de blev givet. 

Jeg holder mig også til fakta...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Flere profil-navne pr medlem er da en uskik. Ved godt det er tilladt.

Flere end to profil-navne burde udløse advarselspoint!!!

image.thumb.jpg.6d8b270acfb68191c5abd403

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja en. Her hjalp ikke engang tre

nu skal der så ikke så meget til at få karantæne. den 4 . marts, da jeg fik 6 mdr. havde jeg faktisk opført mig pænt. jeg må dog erkende at jeg havde 1: rykket ledelsen, får svar i en tråd, jeg havde oprettet tidligere. 2: anmeldt en anden bruger, for brug af øgenavne. 3:skrevet en kommentar i en tråd, hvor jeg undrer mig over at man godt måtte omtale en 15 årige pige. ( den dag i dag er denne tråd hverken slettet eller låst) 4. jeg oprettede tråden " jeg har 5 advarselspoint" 5.: jeg svarede  i en tråd kowalski, med en frisk bemærkning, om han ikke havde andet at lave. da jeg ikke fik svare på hverken anmelselsen for brug af øgenavne, eller de spørgsmål jeg havde stillet om f.eks omtalen af den 15 årige pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

nu skal der så ikke så meget til at få karantæne. den 4 . marts, da jeg fik 6 mdr. havde jeg faktisk opført mig pænt. jeg må dog erkende at jeg havde 1: rykket ledelsen, får svar i en tråd, jeg havde oprettet tidligere. 2: anmeldt en anden bruger, for brug af øgenavne. 3:skrevet en kommentar i en tråd, hvor jeg undrer mig over at man godt måtte omtale en 15 årige pige. ( den dag i dag er denne tråd hverken slettet eller låst) 4. jeg oprettede tråden " jeg har 5 advarselspoint" 5.: jeg svarede  i en tråd kowalski, med en frisk bemærkning, om han ikke havde andet at lave. da jeg ikke fik svare på hverken anmelselsen for brug af øgenavne, eller de spørgsmål jeg havde stillet om f.eks omtalen af den 15 årige pige. 

LOL, og du undrer dig? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu skal der så ikke så meget til at få karantæne ....

Arrh, for pokker da. Megen af din virksomhed herinde er da ret konfrontatorisk.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også folk som ryger ind og ud af brummen og de mener selv de er uskyldige LOL...

Ja, spørg du bare ude i Vridesløse. Her er der ikke én eneste, der har gjort noget som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, spørg du bare ude i Vridesløse. Her er der ikke én eneste, der har gjort noget som helst.

Hmmm. Er du nu sikker på det. Jeg har set en dokumentar med fanger, som har erkendt og angret deres forbrydelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ved du med sikkerhed at der er flere brugere der har flere profiler-eller gætter du? Jeg kan memlig kun spotte er par stykker. 

Også er der dem, hvor man sommetider godt kan tro at det er 2 personer i 1 profil. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Også er der dem, hvor man sommetider godt kan tro at det er 2 personer i 1 profil. ;-)

ja hæ hæ. Og profiler hvor det er svært at forestille sig personen bag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...