Hop til indhold
kajbigpakaj

renter på advarsler

Recommended Posts

den 4. marts, skrev moderator at jeg fik den sjette advarsel, og karantæne i 6 mdr. når jeg så ser min profil idag kan jeg så se, at jeg har 8 advarsler. så jeg har altså fået 2 advarsler mere, i den periode hvor jeg har haft karantæne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så må jeg have formuleret mig uklart eller forkert. Jeg har slået det op.

Du har fået 4 advarsler i hele din tid på Eroguide.

To advarsler a 1 point, og to advarsler a 3 point.

Når du kigger på din profil står der 8 advarselspoint, derfor.

Du har selvfølgelig ikke fået advarsler mens du har haft karantæne.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

den 4. marts, skrev moderator at jeg fik den sjette advarsel, og karantæne i 6 mdr. når jeg så ser min profil idag kan jeg så se, at jeg har 8 advarsler. så jeg har altså fået 2 advarsler mere, i den periode hvor jeg har haft karantæne. 

 

Velkommen tilbage Kaj :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Satans ellers ville jeg gerne indsætte Penge i Eroguide Banken med den forrentning :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Velkommen tilbage Kaj :-) 

Synes nok at set over de seneste 2 ugers indlæg er der noget  tyder på, at vores ven Titman er tilbage i en ny troldedragt, men måske tager jeg fejl.:wacko:

Men hvis mit gæt er rigtigt skal han selvfølgelig hilses velkommen tilbage til en ny start. Det er helt sikkert svært at være en 'gammel nybegynder'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Synes nok at set over de seneste 2 ugers indlæg er der noget  tyder på, at vores ven Titman er tilbage i en ny troldedragt, men måske tager jeg fejl.:wacko:

Men hvis mit gæt er rigtigt skal han selvfølgelig hilses velkommen tilbage til en ny start. Det er helt sikkert svært at være en 'gammel nybegynder'.

Er toldmanden og titman den samme ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

:wacko:

Det er helt sikkert svært at være en 'gammel nybegynder'.

Ja, det må du jo om nogen vide :D der har du jo opbygget en god erfaring ;)

Redigeret af Bing
Fordi man kan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det må du jo om nogen vide :D der har du jo opbygget en god erfaring ;)

????

Eller er jeg en sinke?

Det kan jo ikke i plejehjemmets afdeling for "Rullestolspower" – ja, det er jo et grimt engelsk ord, jeg heller ikke bryder mig om, men må acceptere grundet yngre himmelstorere – udelukkes, at der er nogen, der siver ud og senere melder sig under andre navne.

Men altså: Nu titter til hinanden, de fagre "blomster" små ...........

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det må du jo om nogen vide :D der har du jo opbygget en god erfaring ;)

Måske, måske ikke.

Din gættekonkurrence er vel ret uinteressant så forvent ikke at jeg vil bruge tid på at svare på denne type indlæg fremover uanset hvad du kan finde på at skrive,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil godt anmode brugerne om at holde sig til emnet og ikke fylde tråden med ligegyldige person konflikter. 

 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De her hersens moderatorer.... hvad er kriteriet for at de er moderatorer?

De kommer med virkelig mange ligegyldige  og irrelevante indspark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kriteriet er, at man er en taber, der ikke har andet at få tiden til at gå med end at moderere bøvede anmeldelser og fjogede bemærkninger, uden nogen form for økonomisk kompensation. Så førtids eller invalidepensionister foretrækkes helt klart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kriteriet er, at man er en taber, der ikke har andet at få tiden til at gå med end at moderere bøvede anmeldelser og fjogede bemærkninger, uden nogen form for økonomisk kompensation. Så førtids eller invalidepensionister foretrækkes helt klart.

Haha, selvironi, skal man være en mand for at være moderator?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De her hersens moderatorer.... hvad er kriteriet for at de er moderatorer?

De kommer med virkelig mange ligegyldige  og irrelevante indspark.

Ledvogterens svar er vel i sagens natur blot en bekræftelse på din iagttagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er toldmanden og titman den samme ?

Er det ok at spekulere over den slags? Skal titman ikke have lov til at hvile i fred. troldmanden er vel troldmanden og bør behandles som den nye bruger han er. Andet synes jeg er unfair.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ok at spekulere over den slags? Skal titman ikke have lov til at hvile i fred. troldmanden er vel troldmanden og bør behandles som den nye bruger han er. Andet synes jeg er unfair.

Vi kan alle lægge 2 + 2 sammen, folk spekulerer det er helt normalt, flere brugere har flere profiler... så længe de holde sig i skindet og opfører sig ordentlig, så er der ingen alarmer - men jeg formoder du støtter gladeligt dem som kan lide at lave ballade ? Tja der er altid nogen som går mod strømmen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

jooo...velkommen tilbage Kaj godt at høre fra dig...nu er der nok et par, eller flere af de lyserøde herinde der bliver temmelig våde i trussen...fedt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jooo...velkommen tilbage Kaj godt at høre fra dig...nu er der nok et par, eller flere af de lyserøde herinde der bliver temmelig våde i trussen...fedt ;-)

Ja alle fortjener en ekstra chance :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vi kan alle lægge 2 + 2 sammen, folk spekulerer det er helt normalt, flere brugere har flere profiler... så længe de holde sig i skindet og opfører sig ordentlig, så er der ingen alarmer - men jeg formoder du støtter gladeligt dem som kan lide at lave ballade ? Tja der er altid nogen som går mod strømmen.

ved du med sikkerhed at der er flere brugere der har flere profiler-eller gætter du? Jeg kan memlig kun spotte er par stykker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ledvogterens svar er vel i sagens natur blot en bekræftelse på din iagttagelse.

Njahh.  Kan godt følge din pointe. Hans indspark blev bare ufrivillig komisk i stedet for sarkastisk, men fred være med det ;)

Jeg tror egentlig mest det er når man fornemmer de har taget en hat på og brovter og sprutter galde udover en stakkel. Ofte er det helt fortjent at det gør det men ind imellem er det virkelig skudt over målet. Det er vist ham Kurator der er rigtig god til det.

Kriteriet er, at man er en taber, der ikke har andet at få tiden til at gå med end at moderere bøvede anmeldelser og fjogede bemærkninger, uden nogen form for økonomisk kompensation. Så førtids eller invalidepensionister foretrækkes helt klart.

Og hvorfor gør du så det, når du nu ved at sidens bagmand tjener godt med sitet?

Var det ikke bedre at finde et voluntør-forum du laver det samme uden at tjene penge ind til andre?  (Ikke at du skal gøre det, men jeg er nysgerrig efter om det er den lille følelse af at være en vigtigere mand end os båtnakker på gulvet, der driver værket)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...