Hop til indhold
Gæst

Bangkok og Pattaya 11-22 juli 2015

Recommended Posts

Apollo skrev, den 9/4/2017 at 17:09:

Ok, spændende med Polen.

Jeg har virkelig vanskeligheder med at finde et godt hotel. Jeg tror, jeg er villig til at gå ned på et 4 stjernet hotel, men at booke deres suite. Jeg vil enormt gerne have en jacuzzi på hotelværelset. Indtil videre så tror jeg, Intimate Hotel Tim Boutique er det bedste bud.

Jeg har tænkt på Royal Cliff Hotel i Jomtien, men er bange for der bliver for langt til WS og alt det andet gode, dog er det bedst i forhold til strand og i det hele taget ferieoplevelsen.

Det kan være jeg vælger at splitte opholdet mellem to hoteller.

Min nye fetish er store fyldige silikone bryster, jeg håber at finde nogle der sidder perfekt på en slank og smuk thai pige. :)

Okay du har store krav til hotel og der måske en del mindre udvalg.   Mine krav til hotel standart har været mere beskedne og der problemet snarere været at der har været et kæmpe udbud, så virkeligt svært at bestemme sig.

Vedr bo centralt eller Jomtien så et af de svære valg.  Man må desværre altid fravælge noget for at få noget andet.  Tror man får mere for pengene ved at bo der, plus kridt hvide strande, men bliver alt andet lidt mere omstændeligt at transportere sig frem og tilbage.

Sidst boede jeg i en lejlighed på 27 etage.  Super udsigt, men var sgu også lidt mere ensomt.   Der savnede jeg faktisk noget mere intimt hvor man kunne se pool fra balkon osv.  Og selvom jeg så sikkert havde oplevet mere larm mv.   Så er altid nogle valg man skal tage :) Fordele kontra ulemper.

Der kunne det netop som du skriver , være en fordel at ikke binde sig op til et hotel , i hele ferien.  Men være fri til at flytte rundt.  Jeg kunne netop ikke gøre det ved sidste tur, da man jo betaler forud for lejligheden. Det fortrød jeg lidt.

Vedr. piger med silikone bryster så findes der masser af dem :D Selvom de nok er i undertal.     Syntes min fetish plejer at ændre sig til det der er usædvanligt/få af , når jeg har været der nogle dage.  Så begynder jeg at gå efter nogle der er meget hvide i huden med europæiske ansigtstræk og afbleget hår :D

Hvorfor det er sådan med mig, ved jeg ikke..  Egentligt tåbeligt når der er så mange skønne "typiske" thaipiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...