Hop til indhold
Gæst

Bangkok og Pattaya 11-22 juli 2015

Recommended Posts

Gæst

...som en cliffhanger på turen...ja, så lad mig lige fortælle, hvad jeg gjorde for at få tiden til at gå hurtig i lufthavnen. Da der omtrent var 5-6 timer til afgang, nænnede jeg ikke at tilbringe så meget tid i lufthavnen. Fik spurgt en service medarbejder om jeg kunne deponere mit baggage et sted., og fik et positivt svar.
Fandt stedet og betalte vist 200-400 baht for min kuffert og min rygsæk, som var prisen for en dag. Jeg fortalte dog at jeg ville være tilbage efter et par timer. 
Jeg fandt skytrain igen, samme rute som dag 1 da jeg ankom. Billet til Makkasan og jeg sad herefter i toget til Makkasan. Da jeg ankom Makkasan fandt jeg ned til hovedvejen og gik så hele vejen til Soi Cowboy. Jeg ville lige sige farvel til Bangkok og Thailand. Surrealistisk at bevæge sig på gåfod igennem Bangkok den sidste aften inden flyafgang. Endelig ankom jeg Soi Cowboy, fik trukket en smøg frem og gik så og nød pigerne. Der var mange flere kunder og piger end, da jeg var der ugen før.
Jeg fik mig ind i Lighthouse igen og satte mig ned. En af mamasan genkendte mig vist fra ugen før, da jeg jo herfra havde taget to piger med. Den ene af pigerne var her også og smilede stort da hun så mig, og spurgte om hun kunne komme ned og sidde. Ja, sagde jeg og begyndte at hælde ladydrinks i hende...en af hendes veninder ville også ned og sidde med mig. Hun var vældig sød, men havde en del skæve tænder. Jeg ignorerede dog hendes udseende og tilbød også hende en ladydrink.
Jeg fortalte dem, jeg vare var kommet herind for et par øller og at se på pigerne en sidste gang. Jeg sad der vist 1½ time eller lidt til og sagde farvel til pigerne og Lighthouse. Farvel til Soi cowboy. Fandt mig en scooter taxi og bad ham om at tage mig til Makkasan station. Han ville have 150 baht. Han sagde nej, da jeg sagde 100 baht. Han sagde det var langt væk. Jeg sagde, det tog mig 10-12 min at gå i rask tempo, så det ville jeg bare gøre, hvis han ikke ville have 100 baht. Da jeg begyndte at gå sagde han ok.
Han satte mig af på Makkasan og jeg tog skytrain tilbage til lufthavnen og fik mit baggage udleveret. Stod i køen til baggage checkin bagefter og tænkte, at jeg virkelig fik udnyttet den sidste ventetid i Bangkok lufthavn på en fed måde ved at lige runde centrum af BKK og Soi Cowboy.
Min næste Thailand tur vil gå direkte til Pattaya....ingen grund til at være i BKK til andet end kulturelle by oplevelser...Pattaya er en fest by...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil til gengæld næste tur tjekke BKK ud :)  Ihvertfald 1-2 dages tid..  Bare lige for at opleve den i forhold til Pattaya hvor alt det sjove praktisk er samlet indenfor et par kvadrat km.. Og som dermed nok som for dig forbliver min favorit by :)

Ved du så hvornår du tager derned igen ? :)    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil til gengæld næste tur tjekke BKK ud :)  Ihvertfald 1-2 dages tid..  Bare lige for at opleve den i forhold til Pattaya hvor alt det sjove praktisk er samlet indenfor et par kvadrat km.. Og som dermed nok som for dig forbliver min favorit by :)

Ved du så hvornår du tager derned igen ? :)    

Jeg vil gerne derhen igen i juli måned og denne gang for 19-20 dage istedet for 10 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil gerne derhen igen i juli måned og denne gang for 19-20 dage istedet for 10 dage.

What the hell...lad os bare runde op til 21 hele dage ...hjem igen på den 22. dag :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

What the hell...lad os bare runde op til 21 hele dage ...hjem igen på den 22. dag :D 

Også min plan :) 

3 uger kontra de 2 som jeg var afsted...  Og så bare nyde det og have mere tid...  Men nu får vi se om muligt grundet vagter på job..

Jeg er begyndt at kigge lidt efter flybilletter der fra april, maj og juni..  Suk bare så lang tid til desværre :( Men også dejligt at at have noget at se frem til :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Også min plan :) 

3 uger kontra de 2 som jeg var afsted...  Og så bare nyde det og have mere tid...  Men nu får vi se om muligt grundet vagter på job..

Jeg er begyndt at kigge lidt efter flybilletter der fra april, maj og juni..  Suk bare så lang tid til desværre :( Men også dejligt at at have noget at se frem til :) 

Har du et sat et budgetloft til din rejse. Jeg regner med ikke at køre den høje cigarføring denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at ikke der er nogle førstegangs bangkok rejsende der bliver forvirret, så har du ikke taget skytrain til/fra lufthavnen, men derimod lufthavns toget.

Jeg havde nok taget til soi 24 og fået noget "massage" i ventetiden

Redigeret af Kneppetyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du et sat et budgetloft til din rejse. Jeg regner med ikke at køre den høje cigarføring denne gang.

Ja sådan lidt.. Plan er at have samme beløb som sidst pr dag som minimum + buffer...Men regner slet ikke med jeg bruger særligt mange denne tur.. Nu ved jeg hvad jeg vil,-og det meste prøvet/testet ved sidste tur.. Så plan er afslapning og ihvertfald meget af tiden dernede skal bruges sammen med en/flere til noget longtime flere dage ad gangen. Og syntes de piger fra ølbarerne er meget bedre grundet man lettere kan finde lige den type man vil have,- og det alene vil helt sikkert gøre det meget billigere kontra massevis af besøg på Go go barer hvert dag :) 

På mit arbejde så lav timeløn, men har masser af timer..  Dvs desværre bliver fremtiden nok med færre timer, da firma har indgået overenskomst, og der faktisk ringere vilkår.. Dels lavere løn, som jeg heldigvis slipper for,- men vil fremover nok desværre ikke kunne få lov at arbejde så mange timer som jeg gør på nuværende tidspunkt..  Men sparer hele tiden lidt op nu, og super dejligt hvor jeg kort før rejsen sidst var arbejdsløs og været 1 år.. Så vant til krydseløn... Istedet for det var stramt,- så bliver der hele tiden sparet lidt op nu.. Og lavet så jeg betaler meget i skat,- og regner med at få ca 25-30 kg udbetalt der i april/maj for for meget betalt skat :)   Det er dejlige penge.. Hader at skulle betale der.. Bare 5000 kan være meget når de skal betales på en gang.. Og 500,- udbetalt mere pr mdr havde de færreste ligget mærke til..   Lige nu betaler jeg dog meget i for meget skat,-men mærker det ikke da jeg var vant til krydseløn.

Så de penge er ihvertfald til rådelig ved næste tur.. Ligesom jeg igen vil ligge vagterne stramt op til ferien,- og efter, så jeg reelt ikke mister noget normal løn når jeg tager på ferie,- men kan få feriepenge de 3 uger planen er turen skal vare..

Selvom jeg ikke regner med at bruge særligt mange penge ved denne tur - så vil jeg have det sådan at hvis jeg ændrede mening så skal pengeproblemer ikke være noget problem når jeg er dernede. Hvis jeg har lyst til at bruge 1500-2000 så være råd til det hver dag.. Men regner seriøst ikke med at bruge mere end 500 kr pr dag ved denne tur..  For de penge sagtens få god mad og en ny barpige hver dag samtidigt med jeg slapper af ved et godt hotel  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja sådan lidt.. Plan er at have samme beløb som sidst pr dag som minimum + buffer...Men regner slet ikke med jeg bruger særligt mange denne tur.. Nu ved jeg hvad jeg vil,-og det meste prøvet/testet ved sidste tur.. Så plan er afslapning og ihvertfald meget af tiden dernede skal bruges sammen med en/flere til noget longtime flere dage ad gangen. Og syntes de piger fra ølbarerne er meget bedre grundet man lettere kan finde lige den type man vil have,- og det alene vil helt sikkert gøre det meget billigere kontra massevis af besøg på Go go barer hvert dag :) 

På mit arbejde så lav timeløn, men har masser af timer..  Dvs desværre bliver fremtiden nok med færre timer, da firma har indgået overenskomst, og der faktisk ringere vilkår.. Dels lavere løn, som jeg heldigvis slipper for,- men vil fremover nok desværre ikke kunne få lov at arbejde så mange timer som jeg gør på nuværende tidspunkt..  Men sparer hele tiden lidt op nu, og super dejligt hvor jeg kort før rejsen sidst var arbejdsløs og været 1 år.. Så vant til krydseløn... Istedet for det var stramt,- så bliver der hele tiden sparet lidt op nu.. Og lavet så jeg betaler meget i skat,- og regner med at få ca 25-30 kg udbetalt der i april/maj for for meget betalt skat :)   Det er dejlige penge.. Hader at skulle betale der.. Bare 5000 kan være meget når de skal betales på en gang.. Og 500,- udbetalt mere pr mdr havde de færreste ligget mærke til..   Lige nu betaler jeg dog meget i for meget skat,-men mærker det ikke da jeg var vant til krydseløn.

Så de penge er ihvertfald til rådelig ved næste tur.. Ligesom jeg igen vil ligge vagterne stramt op til ferien,- og efter, så jeg reelt ikke mister noget normal løn når jeg tager på ferie,- men kan få feriepenge de 3 uger planen er turen skal vare..

Selvom jeg ikke regner med at bruge særligt mange penge ved denne tur - så vil jeg have det sådan at hvis jeg ændrede mening så skal pengeproblemer ikke være noget problem når jeg er dernede. Hvis jeg har lyst til at bruge 1500-2000 så være råd til det hver dag.. Men regner seriøst ikke med at bruge mere end 500 kr pr dag ved denne tur..  For de penge sagtens få god mad og en ny barpige hver dag samtidigt med jeg slapper af ved et godt hotel  :) 

Vi kunne tage derned sammen, måske vil All også med He He He. Det bliver nok sidst i Juni eller i start juli for mit vedkommende.

Det kunne være fedt at være dernede sammen, da man så kan more sig endnu mere med pigerne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

...som en cliffhanger på turen...ja, så lad mig lige fortælle, hvad jeg gjorde for at få tiden til at gå hurtig i lufthavnen. Da der omtrent var 5-6 timer til afgang, nænnede jeg ikke at tilbringe så meget tid i lufthavnen. Fik spurgt en service medarbejder om jeg kunne deponere mit baggage et sted., og fik et positivt svar.
Fandt stedet og betalte vist 200-400 baht for min kuffert og min rygsæk, som var prisen for en dag. Jeg fortalte dog at jeg ville være tilbage efter et par timer. 
Jeg fandt skytrain igen, samme rute som dag 1 da jeg ankom. Billet til Makkasan og jeg sad herefter i toget til Makkasan. Da jeg ankom Makkasan fandt jeg ned til hovedvejen og gik så hele vejen til Soi Cowboy. Jeg ville lige sige farvel til Bangkok og Thailand. Surrealistisk at bevæge sig på gåfod igennem Bangkok den sidste aften inden flyafgang. Endelig ankom jeg Soi Cowboy, fik trukket en smøg frem og gik så og nød pigerne. Der var mange flere kunder og piger end, da jeg var der ugen før.
Jeg fik mig ind i Lighthouse igen og satte mig ned. En af mamasan genkendte mig vist fra ugen før, da jeg jo herfra havde taget to piger med. Den ene af pigerne var her også og smilede stort da hun så mig, og spurgte om hun kunne komme ned og sidde. Ja, sagde jeg og begyndte at hælde ladydrinks i hende...en af hendes veninder ville også ned og sidde med mig. Hun var vældig sød, men havde en del skæve tænder. Jeg ignorerede dog hendes udseende og tilbød også hende en ladydrink.
Jeg fortalte dem, jeg vare var kommet herind for et par øller og at se på pigerne en sidste gang. Jeg sad der vist 1½ time eller lidt til og sagde farvel til pigerne og Lighthouse. Farvel til Soi cowboy. Fandt mig en scooter taxi og bad ham om at tage mig til Makkasan station. Han ville have 150 baht. Han sagde nej, da jeg sagde 100 baht. Han sagde det var langt væk. Jeg sagde, det tog mig 10-12 min at gå i rask tempo, så det ville jeg bare gøre, hvis han ikke ville have 100 baht. Da jeg begyndte at gå sagde han ok.
Han satte mig af på Makkasan og jeg tog skytrain tilbage til lufthavnen og fik mit baggage udleveret. Stod i køen til baggage checkin bagefter og tænkte, at jeg virkelig fik udnyttet den sidste ventetid i Bangkok lufthavn på en fed måde ved at lige runde centrum af BKK og Soi Cowboy.
Min næste Thailand tur vil gå direkte til Pattaya....ingen grund til at være i BKK til andet end kulturelle by oplevelser...Pattaya er en fest by...
 

Du skulle have besøgt nogle af de store soapy massage steder, der ligger tæt på Makkasan. soapy-massage-parlors.png

 

Redigeret af Thaikurt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja...det kunne nok være fedt. Jeg valgte Soi Cowboy, da jeg kunne overskue det på 1,5 - 2 timer :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kunne tage derned sammen, måske vil All også med He He He. Det bliver nok sidst i Juni eller i start juli for mit vedkommende.

Det kunne være fedt at være dernede sammen, da man så kan more sig endnu mere med pigerne. :)

Ja det kunne være fedt :)

Normalt elsker jeg at være den ensomme ulv på mine "sexferier"...  Altså at man overhovedet ikke skal tage hensyn til andet end sine egne ønsker.. Som jo kan ændre sig lynhurtigt.. Derfor også undsagt mig det tidligere, men helt klart også se fordele ved det :) 

Nu lige se hvornår jeg tager derned.. For kunne da være sjovt :) Plan var maj , eller deromkring.. Bare efter man har fået udbetalt penge tilbage fra skat og feriepenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dag 5
Morgenen startede med et morgenknald med hende, hvor jeg fik kommet to gange i træk. Længe siden jeg har haft den følelese. Det var fræk og superlækkert.
Begge i bad og ned at spise morgenmad. Vores første morgen mad på hotellet. Efter morgenmaden blev vi enige om at tage til Koh Lan stranden.
Hun ville lige på templet for at bede. Hun sagde at hun ville tage mig med, men at hun oplevede, at folk hun tog med på templet, var folk hun aldrig så igen.
Jeg sagde, det nok ikke ville passe denne gang. Hun kørte os op til templet, og på gå fod op resten af tiden. Vi fik bedt og ofret noget mad til munkene. Jeg fulgte hendes skik og traditioner hele vejen igennem. Det var en god oplevelse at dele med hende.
Vi kom tilbage på hotellet, men hun surmulede over et eller andet igen. Hun ville ikke på stranden igen. Vejret var ikke godt nok, og vi vist havde brugt lidt for meget tid på templet og værelset igen. Jeg fik hende i godt humør og afsted var vi i hendes bil til Pattaya havn.
Hun parkedede bilen, og jeg betalte naturligvis for det. Vi fandt en scooter taxa og frem til speedbådene. Færgen kunne vi ikke tage, da klokken, var blevet for mange. Jeg betalte for speedbådsturen. En sjov og hoppende oplevelse. Hun holdt min hånd hele turen. Igen GFE oplevelse med hende.
Heldigvis skinnede solen og vi kom til øen med Pattaya områdets bedste strand.
Bestilt mad og frugt. Hun ville sole sig, og jeg røg i vandet. Hendes smil til mig mens jeg lå i vandet, er brændt fast i mig. Jeg var lykkelig. Jeg faldt i snak med nogle svenskere og et indisk par. Shasha var lidt imponeret over alle de sprog, jeg kunne.
Der var en storm på vej, og speedbåds chaufføren opsøgte os, og sagde det var bedst at komme tilbage. Vi fandt vores ting, og sad i speedbåden på vej tilbage til Pattaya havn. Et par voldsomme hop over bølgerne og Shasha tog min hånd. Jeg husker at kigge mod rælingen og føle mig lykkelig. Vi snakkede om at tage til Festival centret, når vi kom tilbage efter at runde hotellet.
Vi kom tilbage til kajen og Shahsha købte mig en kokos is. Ingen til hende selv, hun havde ikke lyst. Det var begyndt at regne, så vi løb tilbage til bilen.
Ind i bilen og et par kys og tilbage på hotellet. Begge trætte faldt vi i søvn. TV'et kørte i bagrgunden, så jeg slukkede for det. Gav Shasha et kys på kinden, og lod hende sove videre. Jeg var løbet tør for cigaretter, så tog sko på for at købe nogle. Det var allerede mørkt udenfor, og jeg lod Shasha sove lidt videre.
Ned til 7-eleven og tilbage på hotellet igen. Jeg vækker Shasha blidt, og her kommer det første rigtige skænderi fra hendes side. Hvorfor forlod jeg hende, spørger hun. Jeg siger, jeg var blot nede for at købe cigaretter. Nej, du er nede for tjekke andre piger ud. Nej, jeg var i 7-eleven, og den eneste pige, jeg mødte var 7-eleven ekspedienten. Mumler og ævler om at jeg lod hende sove for lang tid. Jeg var selv faldet i søvn, fortalte jeg hende. Underlig skænderi tænkter jeg. Det gav ingen mening. Jeg prøvede, at forklare hende, at det ret sødt at lade et andet menneske sove. Nej, jeg havde også slukket fjernsynet. Ja, fordi du sov, sagde jeg. Jeg sover ikke med tv tændt, sagde jeg. Det gør hun sagde hun. Jeg fik hende kølet ned, og sagde, at vi skulle på centret. Ok, sagde hun. Hun begyndte at gøre sig klar. Lidt efter kigger hun på uret og smed sin hårbørste fra sig. Nej, nu er det blevet forsent. Kl. var 21:15, jeg tænkte de vel altid har åbent. Nej, og hun begyndte at ævle sort snak igen. Jeg fik hende kølet ned igen, og nu ville hun have roomservice mad. Jeg fik bestilt mad, og hun var glad igen. Vi snakkede en del, og undskyldte over sin opførsel. Jeg sagde, hun ikke skulle tænke på det.
Vi fik spist færdigt og natten var over os. Hun ville se gyserfilm igen. Vi så den og sågar nogle domumentar programmer på TV. Jeg ville have sex, men jeg sagde det ikke direkte. Åbentbart noget hun gerne vil vide. Det spurgte hun ellers ikke om før. Jeg slukker TV'et og beder hende om at lægge sig ovenpå mig. Herefter gik hun mildest talt grassat.
Hvad vil du med mig? Spørger hun mig. Jeg siger, jeg også vil have sex med hende. Ja, men det kan jeg bare ikke sådan lige...hun giver ingen mening. Hendes tale virker endnu mere sort. Hun begynder, at pakke sine ting. Kl. er 1 om natten. Hun siger, at jeg slukker for Tv'et, og det bryder hun sig ikke om. Jeg fortæller hende, jeg ikke kan sove med et tændt TV i baggrunden. Det er hun ligeglad med. Jeg fortæller hende, ligesom det er mig, der har betalt for hele gildet. Hun pakker sine ting for alvor.
Jeg beder hende om at lade være og tænke det igennem. Det er midt om natten, og jeg siger hun kan vente til næste dag. Hun begynder kaste rundt med klipklapper og gaflen fra aftensmaden. Jeg skruer selv bissen på, og siger hun skal holde op. Hun skal ikke ødelægge min ferie.
Jeg gør lidt op med mig selv, det nok bedst at hun tager hjem, men fortæller hende, at det hendes bestlutning, hvis hun vil hjem. Hefter efter kigger hun efter noget hun kan smadre siger hun. Det får mig i det røde felt, og jeg beder hende om at skride.
Hun får mig helt der, hvor jeg ikke kan være. Jeg bliver simpelthen nødt til at hive hende ud af værelset. Siger hun skal give mig det ekstra nøglekort tilbage.
Jeg ser hende forlade gangen. Jeg liste mig ned, for at sikre mig hun virkelig tager afsted, og ikke kommer tilbage.
Nede på parkereingen holder jeg øje med hende, mens jeg ryger en smøg. En af hotelpersonalet får øje på mig bag søjlen, og jeg kan se Shasha i arrighed smide sin baggage i baggaerummet i sin bil. Jeg giver tegn til manden, at hun er skør. Han nikker til mig.
Jeg ser hende køre væk og går ind til receptionen, hvor jeg møder hotelmedarbejderen, der nu sidder bag disken. Jeg fortæller ham om hende, og beder dem ikke lukke hende ind. De finder kopien af hendes pas, og viser det til mig. Jeg gier tegn til dem, om hun ikke skal komme ind, hvis hun kommer tilbage.
Natten var underlig, og jeg var sur. Sur på hende, og sur på mig, der havde betalt hende forud, benzin, barfines etc.
Natten var tilbragt alene.

[Der kommer flere dårlige og gode erfaringer, hvor det handler om Pattaya by night - stay tuned -]

Jeg fandt lige lidt dokumentation af Shashas ustyrlige temperament. Nu har jeg ikke vist mine beskeder, men der var intet ubehageligt i dem. Jeg skrev blot, jeg synes, det var uheldigt at tingene forløb som de gjorde.
 

WP_20150905_001.jpg

WP_20150905_002.jpg

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zorro..

Hold da op en lang beskrivelse. Men faeme også god. hahaha :)  Jeg morede mig godt nok flere gange. Du beskrev det simpelthen så godt. JA som om at man selv var der. Fedt.

Kunne sagtens have begået samme fejl som dig. Så tusinde tak for din ærlige beskrivelse. 

Du virker som en super fin fyr, som har sympati og passer på pigerne og de svage folk. Det var god læsning. Respekt for det.

Jeg ville dog nok gå efter mange flere forskellige tøser end at holde mig til den samme hele tiden. Men det er jo hver sin smag. Tænker bare at den skal have max gas nu hvor man er langt væk hjemmefra. 

Det virker som om at mange Thai kvinder er sygelige jaloux :(

Efter at have læst din historie så ville jeg helst sikker gerne til pattaya !! :) og droppe Bangkok. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Body4U skrev, for 15 timer siden:

Det virker som om at mange Thai kvinder er sygelige jaloux :(

 

Ja, nogle af pigerne er rablende jaloux på mændene. Det gør ikke noget at de har masser af kunder i baren, for det er jo bare arbejde. Men hvis du en dag vælger en ny pige fra samme bar, kan der ret hurtigt opstå tumult og slagsmål, fordi den første pige mener hun har ejerskab over dig som kunde., og så skal en anden pige ikke prøve at  scoret dig.

Derfor skal man altid finde en anden bar, hvis man ønsker at skifte modellen ud. Så kan disse skøre optrin undgås.

Det er så også min erfaring, at de almindelige pæne piger har meget let ved at tro, at man er kærester. Det kræver såmænd ikke meget mere end lidt skriven frem og tilbage, og en kop kaffe på Starbucks. Så er man faktisk allerede "honey" eller "darling". Jeg tror det kommer af, at de thailandske mænd ikke rigtig kan finde ud af at opføre sig som gentlemen, og når jeg så holder døren for damen ved indgangen til Starbucks, så ekser benene fuldstændig, og drømmene om den "hvide prins" begynde at snurre rundt i den udkårnes hoved.

Nå, det var vist et sidespring. God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Total griner Arne Diller, du har ret

og husk også at finde en stambar ( langt ) væk fra dit hotel, da tøserne holder øje med

hvem du har med hjem aften/natten efter  

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 5 timer siden:

 

og husk også at finde en stambar ( langt ) væk fra dit hotel, da tøserne holder øje med hvem du har med hjem aften/natten efter  

Ja, du har så evigt ret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, den 9. januar 2016 at 09:52:

Ja, nogle af pigerne er rablende jaloux på mændene. Det gør ikke noget at de har masser af kunder i baren, for det er jo bare arbejde. Men hvis du en dag vælger en ny pige fra samme bar, kan der ret hurtigt opstå tumult og slagsmål, fordi den første pige mener hun har ejerskab over dig som kunde., og så skal en anden pige ikke prøve at  scoret dig.

Derfor skal man altid finde en anden bar, hvis man ønsker at skifte modellen ud. Så kan disse skøre optrin undgås.

Det er så også min erfaring, at de almindelige pæne piger har meget let ved at tro, at man er kærester. Det kræver såmænd ikke meget mere end lidt skriven frem og tilbage, og en kop kaffe på Starbucks. Så er man faktisk allerede "honey" eller "darling". Jeg tror det kommer af, at de thailandske mænd ikke rigtig kan finde ud af at opføre sig som gentlemen, og når jeg så holder døren for damen ved indgangen til Starbucks, så ekser benene fuldstændig, og drømmene om den "hvide prins" begynde at snurre rundt i den udkårnes hoved.

Nå, det var vist et sidespring. God weekend.

HEHE....  Så har jeg da brudt alle regler, da jeg var dernede. Mindst tre piger fra samme beer bar. Men ingen sure miner.
Var også lidt den faste bar, hvor der blev pjattet og hygget mange af dagene. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 1/10/2015 at 02:50:

Jeg vil til gengæld næste tur tjekke BKK ud :)  Ihvertfald 1-2 dages tid..  Bare lige for at opleve den i forhold til Pattaya hvor alt det sjove praktisk er samlet indenfor et par kvadrat km.. Og som dermed nok som for dig forbliver min favorit by :)

Ved du så hvornår du tager derned igen ? :)    

Zorroguy her som Apollo. Jeg rejser til Thailand igen i juli. Der bliver helt præcist fra d. 9-29 juli. Jeg tager den direkte vej fra CPH til BKK med Thai Airways. 

Jeg har ikke bestilt noget hotel endnu, men regner med det i løbet af maj måned. Jeg kommer nok til at tage et par nætter i Bangkok igen.

Har du nogle planer i år?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer selv thailand til sommer, som navnet antyder er mit budget nok lidt mindre end dit. Har I nogle tips til hvordan man kan få nogle venlige priser? 

Hvad er priserne på gadepiger (ikke barpiger)?

 

Og hvad betyder ST LT?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ST = Short Time (typisk 2-3 timer)
LT = Long time (hele natten)

Jeg har ikke selv prøvet gadepiger i Bangkok, men en god ven har fortalt mig, at du kan finde gadepiger ved Nana (Sukhumvit Soi 4) for ca. 1.000 baht -- det svarer til cirka 200,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, den 28/3/2017 at 20:21:

Zorroguy her som Apollo. Jeg rejser til Thailand igen i juli. Der bliver helt præcist fra d. 9-29 juli. Jeg tager den direkte vej fra CPH til BKK med Thai Airways. 

Jeg har ikke bestilt noget hotel endnu, men regner med det i løbet af maj måned. Jeg kommer nok til at tage et par nætter i Bangkok igen.

Har du nogle planer i år?

Hej :) 

Nej i år tager jeg ikke til Thailand.  Lidt problemer med at kunne tage lang sommerferie ud i et træk på mit arbejde.  Og skal jeg så langt væk, så vil jeg helst være der flere uger ihvertfald.

Så i år bliver det bare til lidt ture til KBH hvor jeg giver den gas, og så en tur til Polen.  

Men overvejer lidt at tage en kortere tur til Thailand til vinter. Men kommer an på så meget.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den ‎06‎-‎04‎-‎2017 at 23:51:

Hej :) 

Nej i år tager jeg ikke til Thailand.  Lidt problemer med at kunne tage lang sommerferie ud i et træk på mit arbejde.  Og skal jeg så langt væk, så vil jeg helst være der flere uger ihvertfald.

Så i år bliver det bare til lidt ture til KBH hvor jeg giver den gas, og så en tur til Polen.  

Men overvejer lidt at tage en kortere tur til Thailand til vinter. Men kommer an på så meget.  

Ok, spændende med Polen.

Jeg har virkelig vanskeligheder med at finde et godt hotel. Jeg tror, jeg er villig til at gå ned på et 4 stjernet hotel, men at booke deres suite. Jeg vil enormt gerne have en jacuzzi på hotelværelset. Indtil videre så tror jeg, Intimate Hotel Tim Boutique er det bedste bud.

Jeg har tænkt på Royal Cliff Hotel i Jomtien, men er bange for der bliver for langt til WS og alt det andet gode, dog er det bedst i forhold til strand og i det hele taget ferieoplevelsen.

Det kan være jeg vælger at splitte opholdet mellem to hoteller.

Min nye fetish er store fyldige silikone bryster, jeg håber at finde nogle der sidder perfekt på en slank og smuk thai pige. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...