Hop til indhold
Mickey

Er svensk forbudt i sverige ?

Recommended Posts

Stakkels svenskere. De må ikke få svensk i selveste Sverige. Måske derfor, at mange skåninge vil tilbage til Danmark?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Næh, er det på et thai sted er det ok, for en håndgokker er ikke sex på en thai klinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, er det på et thai sted er det ok, for en håndgokker er ikke sex på en thai klinik. 

Er det thaistedet, der definerer det, eller er det de svenske myndigheder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det thaistedet, der definerer det, eller er det de svenske myndigheder?

hæ hæ, thai pigerne. Jeg tror at blot det at se på en damecykel tangerer sex i Sveriges land. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hæ hæ, thai pigerne. Jeg tror at blot det at se på en damecykel tangerer sex i Sveriges land. 

Jep, jeg har hørt noget med, at nonner på et bestemt kloster var vilde med en cykel, der på et tidspunkt blev anskaffet, og at priorinden truede med, at smeden ville komme op og sætte en sadel på, hvis ikke de artede sig.

Men skåningene er stadig hjertelig velkommen hjem efter 350 års adskillelse – det kunne jo så også adskille dem fra et åndssvagt forbud!

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jep, jeg har hørt noget med, at nonner på et bestemt kloster var vilde med en cykel, der på et tidspunkt blev anskaffet, og at priorinden truede med, at smeden ville komme op og sætte en sadel på, hvis ikke de artede sig.

Men skåningene er stadig hjertelig velkommen hjem efter 350 års adskillelse – det kunne jo så også adskille dem fra et åndssvagt forbud!

 

 

 

 

 

 

 

 

hmmm. De der skåninge- bringer de penge med? Ellers!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lad nu Sverige Være Sverige. Vi kan handle toldfri,  når vi sejler til Danmarks bedste Ø,  nemlig Bornholm.

 

æhhh nå. Det er noget nyt. Fortæl fortæl oh orakel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det var nu et spørgsmål. Jeg aner det ikke selv.

ok. Brug dem her næste gang

??????????????????

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm. De der skåninge- bringer de penge med? Ellers!!!!!!

Nej, jeg tror bare, at det er relativt lykkelige mennesker, der styret fra det fjerne Stockholm, men som ville blive endnu lykkeligere under København – trods den svigtende skattekontrol.

Faktisk var det nye og ukendte skatter (samt en tvungen svensk militærtjeneste), der jo netop fik skåningene til at gøre flere oprør mod svenskerne efter 1658.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvad hedder det når man  gør det  (!!!) på Bornholm?

Det hedder: Jeg rykkede rundt med Krølle Bøllen og sluttede af med en håndtrold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nej, jeg tror bare, at det er relativt lykkelige mennesker, der styret fra det fjerne Stockholm, men som ville blive endnu lykkeligere under København – trods den svigtende skattekontrol.

Faktisk var det nye og ukendte skatter (samt en tvungen svensk militærtjeneste), der jo netop fik skåningene til at gøre flere oprør mod svenskerne efter 1658.

ah ha. Altså endnu nogen det vil nyde uden at yde. 

Tror da fanden de er lykkelige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ah ha. Altså endnu nogen det vil nyde uden at yde. 

Tror da fanden de er lykkelige. 

Nææh, jeg tror, at de nulevende skåningene ville føle sig godt tilpas under København, og gør de det, er jeg sikker på, at de også ville yde uden at tænke videre over det.

De har sikkert glemt alt om Carl XI's skattemæssige straffetog og forordning om bl.a. arvegårde samt ikke mindst tvungen krigstjeneste i fremmed uniform – alt var "hemsk" og til skade for skåningene.

Prøv du bare at komme til hovedstaden en lørdag formiddag for i det indre København at spise selv en enkel frokost med det sædvanlige danske svineri med sild, snaps, ost o.s.v.

Det går slet ikke, med mindre du har bestilt bord!

For bordene er for en stor del optaget af skåninge (jeg skriver med vilje ikke "svenskere"), der er kommet over med toget, og de skal selv med deres lidt uforståelige, gamle østdanske dialekt være hjerteligt velkomne herovre.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

 

Det går slet ikke, med mindre du har bestilt bord!

For bordene er for en stor del optaget af skåninge (jeg skriver med vilje ikke "svenskere"), der er kommet over med toget, og de skal selv med deres lidt uforståelige, gamle østdanske dialekt være hjerteligt velkomne herovre.

 

 

Nemlig. Alt et optaget af ikke skatteydere ;) 

Næh Danmark til Ejdereren. De har sgu penge. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nemlig. Alt et optaget af ikke skatteydere ;) 

Næh Danmark til Ejdereren. De har sgu penge. 

Her er jeg ikke helt enig.

Skåne er en naturlig del af Danmark grundet historske, geografiske og infrastrukturmæssige forhold, men allerede for 20 år siden rejste jeg i Sydslesvig. Her var meldingen f.eks. blandt taxichauffører. at "hier gibt es kein reges Geschäft", og forklaringen var, at Sydslesvig var et udkantsområde i Tyskland.

Jeg vendte tilbage i 2012, og på en bustur imellem Flensborg og Slesvig så jeg overalt kun forfaldne huse og forsømte ejendomme.

Så et "Danmark til Ejderen", som det blev formuleret allerede i 1842, ville blive meget kostbart for os – plus hvad det tyske befolkningflertal ville sige til et sådant arrangement. Trods dets i øvrigt venlige holdning til Danmark.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

- Altså ikke sproget, det andet... 

I Sverige är inte bara svensk utan även mer internationella saker såsom dansk, fransk och grekisk förbjudet. I alla fall om pengar är inblandade ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hedder det når man  gør det  (!!!) på Bornholm?

Kender en pige, der kalder det: "at rykke skind", men hun bor ikke på bornholm - men det kunne da godt være bornholmerne skulle til at satse på sexturister fra sverige - har hørt at også mange svenske piger tager på sexferier - så der skulle da være chance for dobbelt op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I Sverige är inte bara svensk utan även mer internationella saker såsom dansk, fransk och grekisk förbjudet. I alla fall om pengar är inblandade ...

Men varför är det kallas svensk, när det är förbjudet i Sverige?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men varför är det kallas svensk, när det är förbjudet i Sverige?

 

Det kan jag tyvärr inte svara på; I Sverige kallas inte "svensk" för svensk, utan för "avrunkning" eller "handarbete" med mera ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men varför är det kallas svensk, när det är förbjudet i Sverige?

 

Er det ikke noget med at i gamle dage kom de unge drenge på besøg og sov hos pigerne på prøve, uden at det blev til samleje - kan ikke lige huske udtrykket, med det var en gammel tradition flere steder i Sverige - så de kunne lære hinanden bedre at kende, inden de valgte partner.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...