Hop til indhold
Louie De Palma

Skyderi i USA, nu på TV

Recommended Posts

Med din hengivenhed for indvandring af berigende voldskultur advokerer du ellers på bedste måde for den udvikling.

Du kunne ikke nære dig for (igen,igen) lige at skulle dæmonisere og nedgøre muslimer, hva'? 

Har du overvejet om ikke der kunne være noget andet som du kunne gå op i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne ikke nære dig for (igen,igen) lige at skulle dæmonisere og nedgøre muslimer, hva'? 

Har du overvejet om ikke der kunne være noget andet som du kunne gå op i?

Jeg dæmoniserer skam ikke muslinger, det klarer de udmærket selv.

Hvad med at lukke øjnene op for realiteternes verden?

Gå ned på dit lokale jobcenter og kig på de hærdebrede vagter, der sidder der for at kunne gribe ind over for volden! Med i dit forskruede syn er det vel sagtens Jens Hansen, der i en alder af 58 har fået sit job outsourset til udlandet, der truer og mere end det.

Eller spørg dig selv, hvorfor de tykke somaliske madammer over en kam regnet er udstyret med pensionistbevis, når de tilsyneladende ikke er mere syge, end at der vælter unger ud af dem hvert år!

Snak med en sagsbehandler i kommunen og spørg, hvordan stemningen er, når en person indkaldt til samtale dukker op med hele landsbyen som support, for os andre er det en slet bevaret hemmelighed, at sagsbehandlerne bliver truet og derfor føler sig tvunget til at udstede disse beviser i stedet for den sædvanlige mølle med arbejdsprøvning gentaget i det uendelige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kunne ikke nære dig for (igen,igen) lige at skulle dæmonisere og nedgøre muslimer, hva'? 

Har du overvejet om ikke der kunne være noget andet som du kunne gå op i?

Hej Bear

Lad være med at føde trollen!!

Prøv at læse "dens" indlæg igennem, hvor meget positivt kan du finde - der er nogle sure gamle mænd herinde, dette er en af dem

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg dæmoniserer skam ikke muslinger, det klarer de udmærket selv.

Hvad med at lukke øjnene op for realiteternes verden?

Gå ned på dit lokale jobcenter og kig på de hærdebrede vagter, der sidder der for at kunne gribe ind over for volden! Med i dit forskruede syn er det vel sagtens Jens Hansen, der i en alder af 58 har fået sit job outsourset til udlandet, der truer og mere end det.

Eller spørg dig selv, hvorfor de tykke somaliske madammer over en kam regnet er udstyret med pensionistbevis, når de tilsyneladende ikke er mere syge, end at der vælter unger ud af dem hvert år!

Snak med en sagsbehandler i kommunen og spørg, hvordan stemningen er, når en person indkaldt til samtale dukker op med hele landsbyen som support, for os andre er det en slet bevaret hemmelighed, at sagsbehandlerne bliver truet og derfor føler sig tvunget til at udstede disse beviser i stedet for den sædvanlige mølle med arbejdsprøvning gentaget i det uendelige.

 

Vagterne er vel sagtens anbragt der i lige så høj grad som modværge mod fedladne danske midaldrende mænd i tanktops, der føler at hele deres verden er kollapset, fordi deres job er blevet outsourcet som følge af smarte konsulenter og danske ejere, men som i deres mere begrænsede udsyn kun kan se EEN årsag til deres dårligdom....nemlig tykke somaliske kvinder...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg dæmoniserer skam ikke muslinger, det klarer de udmærket selv.

Hvad med at lukke øjnene op for realiteternes verden?

Gå ned på dit lokale jobcenter og kig på de hærdebrede vagter, der sidder der for at kunne gribe ind over for volden! Med i dit forskruede syn er det vel sagtens Jens Hansen, der i en alder af 58 har fået sit job outsourset til udlandet, der truer og mere end det.

Eller spørg dig selv, hvorfor de tykke somaliske madammer over en kam regnet er udstyret med pensionistbevis, når de tilsyneladende ikke er mere syge, end at der vælter unger ud af dem hvert år!

Snak med en sagsbehandler i kommunen og spørg, hvordan stemningen er, når en person indkaldt til samtale dukker op med hele landsbyen som support, for os andre er det en slet bevaret hemmelighed, at sagsbehandlerne bliver truet og derfor føler sig tvunget til at udstede disse beviser i stedet for den sædvanlige mølle med arbejdsprøvning gentaget i det uendelige.

 

Der er så åbenbart ikke andet du kan gå op i end muslimer, indvandring og islam. Det må sgu være et temmelig kedeligt liv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så åbenbart ikke andet du kan gå op i end muslimer, indvandring og islam. Det må sgu være et temmelig kedeligt liv ;)

Igen rammer du helt ved siden af skiven, faktisk kom jeg sent i aftes hjem fra Tjekkiet, hvor jeg har haft 14 dages lækker ferie med masser af kultur og natur for små penge, selv om jeg ikke har holdt mig tilbage for at knalde unge, smukke tjekkiske piger. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen rammer du helt ved siden af skiven, faktisk kom jeg sent i aftes hjem fra Tjekkiet, hvor jeg har haft 14 dages lækker ferie med masser af kultur og natur for små penge, selv om jeg ikke har holdt mig tilbage for at knalde unge, smukke tjekkiske piger. ;)

Se, det vil jeg meget hellere høre om. Mon du kan fortælle om det, UDEN at skulle lukke en masse l... om muslimer ud samtidig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg dæmoniserer skam ikke muslinger, det klarer de udmærket selv.

Hvad med at lukke øjnene op for realiteternes verden?

Gå ned på dit lokale jobcenter og kig på de hærdebrede vagter, der sidder der for at kunne gribe ind over for volden! Med i dit forskruede syn er det vel sagtens Jens Hansen, der i en alder af 58 har fået sit job outsourset til udlandet, der truer og mere end det.

Eller spørg dig selv, hvorfor de tykke somaliske madammer over en kam regnet er udstyret med pensionistbevis, når de tilsyneladende ikke er mere syge, end at der vælter unger ud af dem hvert år!

Snak med en sagsbehandler i kommunen og spørg, hvordan stemningen er, når en person indkaldt til samtale dukker op med hele landsbyen som support, for os andre er det en slet bevaret hemmelighed, at sagsbehandlerne bliver truet og derfor føler sig tvunget til at udstede disse beviser i stedet for den sædvanlige mølle med arbejdsprøvning gentaget i det uendelige.

 

Der er så åbenbart ikke andet du kan gå op i end muslimer, indvandring og islam. Det må sgu være et temmelig kedeligt liv ;)

Er det sådan nogle fantasier, der vokser op?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det sådan nogle fantasier, der vokser op?

Det er ikke så længe siden, at du proklamerede, at du havde blokeret mig, det holdt nok ikke så længe. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

.... Gå ned på dit lokale jobcenter og kig på de hærdebrede vagter, der sidder der for at kunne gribe ind over for volden! Med i dit forskruede syn er det vel sagtens Jens Hansen, der i en alder af 58 har fået sit job outsourset til udlandet, der truer og mere end det.

Eller spørg dig selv, hvorfor de tykke somaliske madammer over en kam regnet er udstyret med pensionistbevis, når de tilsyneladende ikke er mere syge, end at der vælter unger ud af dem hvert år!

Snak med en sagsbehandler i kommunen og spørg, hvordan stemningen er, når en person indkaldt til samtale dukker op med hele landsbyen som support, for os andre er det en slet bevaret hemmelighed, at sagsbehandlerne bliver truet og derfor føler sig tvunget til at udstede disse beviser i stedet for den sædvanlige mølle med arbejdsprøvning gentaget i det uendelige.

Og det har du alt sammen virkeligt selv oplevet??

Jeg havde en forståelse af, at du var selvstændig og ret travlt beskæftiget inden for branchen for afløb og lort – oven i købet i en af rigets udkanter uden ret mange muslinger – så derfor undrer jeg mig en kende over, hvad du egentlig laver på et jobcenter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det har du alt sammen virkeligt selv oplevet??

Jeg havde en forståelse af, at du var selvstændig og ret travlt beskæftiget inden for branchen for afløb og lort – oven i købet i en af rigets udkanter uden ret mange muslinger – så derfor undrer jeg mig en kende over, hvad du egentlig laver på et jobcenter?

Det er nok næppe noget der er selvoplevet, det er nok blot en videreformidling af det verdenssyn som Onslow har, baseret på hvad han får at vide på "den korte avis" "uriasposten" og lignende højreradikale propaganda sites.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok næppe noget der er selvoplevet, det er nok blot en videreformidling af det verdenssyn som Onslow har, baseret på hvad han får at vide på "den korte avis" "uriasposten" og lignende højreradikale propaganda sites.

Du kan bande på, at det er selvoplevet, så du kan stoppe dine dumme insinueringer, hvilket BX sikkert kan bekræfte ud fra den PM korrespondance, vi har haft.

Så spar dine evindelige personangreb, de begynder at blive trættende.

Og at alt, der ikke står i politikken og andre løgnemedier i dine øjne er højreradikal propaganda, ved alle, der vil vide det.

Jeg både troede og håbede på, at vi kunne føre en debat om relevante emner uden at miste den gensidige respekt, som enhver seriøs debat bør indeholde, og skal gerne og oprigtigt beklage de gange, hvor jeg har ladet mig rive med og er gået over stregen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror simpelthen ikke på at de voldsomt generaliserende udtalelser omkring muslimer som du kommer med, på nogen måde KAN være selvoplevet, med mindre at du bruger al din tid på jobcentre og socialkontorer. 

Hvis vi skal bringe debatten ind på et mere realistisk leje, så kan det da godt være at du har oplevet nogle eksempler på at der er nogle somaliske kvinder der har fået en pension, på trods af at de stadig er i stand til at få børn, samt at du har fået opfattelsen at de i nogle tilfælde har fået pension som følge af trusler fra en større menneskemængde (hvilket jeg nu seriøst betvivler).

Og nej, jeg mener ikke at alt hvad der ikke står i Politiken er højreorienteret propaganda, men jeg (og der er jeg afgjort IKKE alene) mener at hverken "den korte avis"  eller uriasposten på nogen måde leverer upartisk journalistik, men blot er et par højreradikale fremmedfjendske blogs, der forsøger at maskere sig som seriøs journalistik.

Det er jo ikke tilfældigt at den "korte avis" gentagne gange er blevet afsløret i falsk og tendensiøs journalistik.

 

Og lige her til allersidst, så synes jeg faktisk ikke at du kan tillade dig at optræde så ømskindet som du gør her, i betragtning af hvordan du selv skriver indlæg herinde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan bande på, at det er selvoplevet, så du kan stoppe dine dumme insinueringer, hvilket BX sikkert kan bekræfte ud fra den PM korrespondance, vi har haft.

Jeg skylder nok Onslow at bekræfte, at vi har haft en PB-udveksling om de punkter, hvor jeg stillede mig kritisk. Jeg har fået en forklaring, som jeg er tilfreds med, men den kan jeg naturligvis ikke referere hverken helt eller delvis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...