Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

GPéren den fiktive Person

Recommended Posts

Gæst

Vi har forskellige tilgang til pigerne og mennesker generelt, nu tager jeg ekstreme eksempler frem, der er gæster som bliver gift med GP'er, hvis der ikke er kemi så ville dette aldrig ske, så er gæster som ser GP'er som en solid "håndværker" som udfører en service og det er det - "hit, fuck and run"

I mellem ekstremerne er der selvfølgelig er der kemi og fælles nydelse, især hvis man er stamkunde eller tager længere sessioner (som mig). Der er man nødt til at have god kemi sammen ellers er det oppe af bakke for begge partner. Så jeg går klar efter at skabe en god fælles kemi ellers gider jeg ikke det umagen værd at knalde en jeg ikke har kemi med. Og selv ikke hvis jeg skal betale for det.

 

Men Nille umiddelbart syntes jeg også det lyder til, at du har et helt andet udgangspunkt end mange andre gæster. :) Der er jo mange, der besøger piger, fordi de føler, at det er deres eneste mulighed for sex. Nogle gæster har bare generelt klart nemmere ved at finde den såkaldte kemi, end andre.
De gæster jeg ikke føler en kemi til, skal ikke bemærke min manglende "kemi", de skal ha den samme oplevelse som dem der besøger mig, som jeg bare er helt vild med. :)

Nille, du ved godt at ClaireClaire slet ikke kan koges ned til éen personlighed :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gæster jeg ikke føler en kemi til, skal ikke bemærke min manglende "kemi", de skal ha den samme oplevelse som dem der besøger mig, som jeg bare er helt vild med. :)

Nille, du ved godt at ClaireClaire slet ikke kan koges ned til éen personlighed :D

 

Claire det er en god evne at have at behandle alle gæster ens uanset om kemien passer - det er dog ikke alle piger som kan eller har den evne.

Uha nu bliver det kompliceret, hvis du er ClaireClaire ( altså 2 eller flere personligheder som "Claire")  hvor mange personligheder har du som hende bagved "Claire" :lol: 

Hvem var du - da du lavede en selv-anmeldelse her på EG? :P  er vi over i noget "Twin Peaks" - Bob bob...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Claire det er en god evne at have at behandle alle gæster ens uanset om kemien passer - det er dog ikke alle piger som kan eller har den evne.

Uha nu bliver det kompliceret, hvis du er ClaireClaire ( altså 2 eller flere personligheder som "Claire")  hvor mange personligheder har du som hende bagved "Claire" :lol: 

Hvem var du - da du lavede en selv-anmeldelse her på EG? :P  er vi over i noget "Twin Peaks" - Bob bob...

Nille, det vil jeg slet ikke undersøge, det er for omfattende :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex er ikke det eneste du køber.. nej du køber ligeledes en varm, sexet, fræk, omgængelig, villig Kvinde som har dig i centrum. En Kvinde som bærer en Maske for at behage dig, ja fiktiv person om du vil.

Når stilletterne bliver stillet er hun ikke længere Laila let på tå! Nej her skifter hun til sit rigtige jeg…. som også kan indebære en sur kælling, pms, ikke let at omgåes, hormonforstyrrelser.. ja en kvinde på godt og ondt… ikke kun en Kvinde som viser sig fra sin allerbedste/varmeste side :-) Ja heller ikke sikkert hun er en lille sexkilling med stor appetit på at tilfredsstille dig længere…. 

Når du forelsker dig i eller føler en stærk kemi for GPéren.. ja så er det altså den fiktive Person du føler det for. Og hun bærer kun denne Maske, da du betaler herfor! intet ondt i det iøvrigt, for det er da skønt når det står på :-) Men er altså kun en oplevelse/fiktion ikke virkeligheden. 

 

Et eller andet sted er der vel ikke noget nyt i dette - det har vi jo vidst hele tiden.

Men når det er sagt, spiller vi vel alle sammen skiftende roller i løbet af dagen eller afhængig af, hvem man er sammen med. Man er én person, når man er på arbejde, en anden person, når man er sammen med kæresten, en tredje person, når man er sammen med vennerne, en fjerde person, når man... find selv på flere...

Eller altså: man viser forskellige sider af sig selv i forskellige situationer - intet nyt i dét. :wink:

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Et eller andet sted er der vel ikke noget nyt i dette - det har vi jo vidst hele tiden.

 

Næh absolut intet nyt under Solen i dette…. 

Men alligevel er der øjensynlig nogen som glemmer det når de går ind af døren… Siden Jasmin skal have sit forelskede Mand filter ( 3 gangs regel)… Maii Love kommer i tvivl om en "jeg elsker dig" mand ikke har forstået præmissen for samværet etc

De er søde dejlige vidunderlige og ikke mindst villige.. ja nærmest den perfekte Kvinde. men skyldes den rolle de påtager sig når Skillingen ligger på natbordet. Ikke at forglemme

Og det skal man huske når man bliver forelsket eller kemien bliver lidt for stærk envejs… der er undtagelser hvor det fører til mere, såsom ved Jasmin.. Men præmissen er altså en anden generelt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh absolut intet nyt under Solen i dette…. 

Men alligevel er der øjensynlig nogen som glemmer det når de går ind af døren… Siden Jasmin skal have sit forelskede Mand filter ( 3 gangs regel)… Maii Love kommer i tvivl om en "jeg elsker dig" mand ikke har forstået præmissen for samværet etc

De er søde dejlige vidunderlige og ikke mindst villige.. ja nærmest den perfekte Kvinde. men skyldes den rolle de påtager sig når Skillingen ligger på natbordet. Ikke at forglemme

Og det skal man huske når man bliver forelsket eller kemien bliver lidt for stærk envejs… der er undtagelser hvor det fører til mere, såsom ved Jasmin.. Men præmissen er altså en anden generelt

Det er måske 1 ud af 300.000+ tilfælde hvor nogen falder i "love"-fælden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det er måske 1 ud af 300.000+ tilfælde hvor nogen falder i "love"-fælden :P

Det kan vi spørge Jasmin om… jeg er ganske overbevist om det er større størrelsesorden siden hun ligefrem har regler for det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh absolut intet nyt under Solen i dette…. 

Men alligevel er der øjensynlig nogen som glemmer det når de går ind af døren… Siden Jasmin skal have sit forelskede Mand filter ( 3 gangs regel)… Maii Love kommer i tvivl om en "jeg elsker dig" mand ikke har forstået præmissen for samværet etc

De er søde dejlige vidunderlige og ikke mindst villige.. ja nærmest den perfekte Kvinde. men skyldes den rolle de påtager sig når Skillingen ligger på natbordet. Ikke at forglemme

Og det skal man huske når man bliver forelsket eller kemien bliver lidt for stærk envejs… der er undtagelser hvor det fører til mere, såsom ved Jasmin.. Men præmissen er altså en anden generelt

Jeg synes bare, du virker en lille smule patroniserende, Geilekarl - somom, du vil holde øje med os alle sammen og sørge for, at vi ikke falder i.

Men hvorfor? Og er det ikke en lidt umulig opgave?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange spiser jeg nutella fra glasset.

 

Det vil jeg se, før jeg tror det!

 Nogle gæster har bare generelt klart nemmere ved at finde den såkaldte kemi, end andre.
De gæster jeg ikke føler en kemi til, skal ikke bemærke min manglende "kemi", de skal ha den samme oplevelse som dem der besøger mig, som jeg bare er helt vild med. :)

Kudos, hvis du er i stand til at præstere det (det letteste er vel at lægge en dæmper på sig selv i sidstnævnte tilfælde for at nivellere). Jeg tror de færreste kan, men bedømt ud fra anmeldelser (jo ikke af dig ...) og egne skriverier er der en del at dem, som er aktive herinde der kan/kunne. Og så er I nok også prisen værd - for nu lige at prikke til den anden aktive debat.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er helt på linie med trådoplægget. Jeg synes Claire egentligt beskriver det meget godt, at den Claire man møder har påtaget sig en rolle. Det er sådan set ikke anderledes end når man er på restaurant så har tjeneren påtaget sig en rolle.

Det vil således sige, at rollen og personens opførsel er tilpasset situationen, hvorfor mange af de egenskaber, karaktertræk m.v. man oplever kan være enddog meget forskellig fra hvordan og hvorledes personer er i sit privatliv, hvor rollen er lagt på hylden.

Hvis man vælger at sammenligne det lidt med en god biograffilm eller noget godt teater, så spiller skuespillerne en rolle. De fleste kan sagtens regne ud, at skuespilleren i det virkelige liv sagtens kan have helt andre karaktertræk end dem rollen fordre - heldigvis da.

Jamen fordre det at sælge seksuelle oplevelser da en rolle ? Ja da. Rollen og attetuden og eventuelle informationer der gives under et sådant besøg, er jo netop tilpasset dels kunden og dels situationen. Nogen klarer det bedre end andre, men det er en anden snak.

Skuespillere, tjenere, GP´er mv. er selvfølgelig levende mennesker, og oplevelsen af godt skuespil, god service, sexen  m.v. er også ægte, men her stopper festen så også. At lære et menneske at kende, forudsætter man møder og oplever  personen  i forskellige sammenhænge. Det gør man jo netop ikke hvis man kun oplever hinanden i en bestemt og rimelig afgrænset situation, hvor begge parter opfører sig dels efter et meget bestemt formål og dels efter et meget bestemt regelsæt.

Jeg har selv lejlighedsvist talt om at de gode seksuelle oplevelser tager afsæt i og benytter sig at illusioner og andre fede virkemidler. Når jeg taler om illusioner skal det faktisk forstås positivt og ikke fordømmende eller nedsættende. Tager jeg afsæt i præmissen "jeg betaler penge, pigen inviterer mig herefter ind i en intimverden". Jeg ville næppe købe en seksuel oplevelse, hvis præmissen ikke blev tilsat stemning, en følelse af kemi, en følelse af at vi begge har seksuel lyst til hinanden osv. Det er jo netop al det sexen "pakkes ind i", via rollen, de illusoriske virkemidler der skaber de gode oplevelser.

Jeg gav eksempelvis heller ikke se et godt tryllenummer, hvis man fjernede illusionen, der bærer hele nummeret. Specielt kunderne illusioner er sikkert meget forskellige, men der tale om illusioner. Man kunne også vende den rundt og sige "hvis man som kunde er fuldstændig fri for at danne og skabe sig illusioner omkring pigen, oplevelserne så er det sgu op af bakke - det vil således næppe skaber ret mange følelser".  Det samme gør sig også gældende for GPérne.

Søger man den ægte og virkelige kvinde i de seksuelle oplevelser, eller søger man derimod de fede følelser sexen giver, agtet om man godt inderst ved, at oplevelserne er pakket ind i illusioner og pigen måske i virkeligheden er meget anderledes end hvad rollen fordre. Jeg vil mene at man søger det sidste, selvfølgelig krydret med, at kvinden gør det af egen fri vilje.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Det lyder helt rigtigt Blue. 

Roller: ja vi spiller vel allesammen roller for det meste.  Og der er et bredt spektrum af rollespil, hvor nogen spiller det meget såsom Claire, og andre spiller det meget lidt som Jazz, ifølge egne udsagn. De to tilgange kan være lige gode,  bare de passer til personen. De fleste ligger vel derind imellem. 

Og du og jeg spiller masser af roller i dagligdagen,  nogen gange ubevidst, rollen som kæreste, ægtemand, forælder, ....

Men fælles for alle må være at man yder sit bedste,  som Nikita siger. For GPerne er alle sælgere (også) og hvis man skal have succes som sælger skal man dels have talent for det, dels yde sit bedste.

Og i sidste ende er vi alle sælgere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linie med trådoplægget. Jeg synes Claire egentligt beskriver det meget godt, at den Claire man møder har påtaget sig en rolle. Det er sådan set ikke anderledes end når man er på restaurant så har tjeneren påtaget sig en rolle.

Det vil således sige, at rollen og personens opførsel er tilpasset situationen, hvorfor mange af de egenskaber, karaktertræk m.v. man oplever kan være enddog meget forskellig fra hvordan og hvorledes personer er i sit privatliv, hvor rollen er lagt på hylden.

 

Søger man den ægte og virkelige kvinde i de seksuelle oplevelser, eller søger man derimod de fede følelser sexen giver, agtet om man godt inderst ved, at oplevelserne er pakket ind i illusioner og pigen måske i virkeligheden er meget anderledes end hvad rollen fordre. Jeg vil mene at man søger det sidste, selvfølgelig krydret med, at kvinden gør det af egen fri vilje.

 

 

 

 

 

 

Hej Blue min ven.

Jamen er helt på linie med dig. Nu var jeg, selv ude og servere til et sølvbryllup i lørdags. Og der er jeg KK med de samme meninger og holdninger, som KK i privaten. Men det der er udslagsgørende er, at når jeg tager butterflyen på, bliver jeg en illusion for gæsterne. Jeg servicere dem og er altid glad og smilende. Jeg kan smide nogle hæmninger, jeg er ikke genert, Jeg kunne holde tale, synge osv. Mit lille skuespil.

Det ville man aldrig se den private KK gøre i samme omfang. Man ville ihvertfald blive slemt skuffet hvis man troede jeg var sådan altid. Det ville jeg ikke kunne holde til. Så ja Claire har en god pointe i det hun skriver. Og faktisk dejligt befriende hun gør det. For os gæster burde jo også vide det er en illusion, ja et lille skuespil begge parter indgår ved et besøg. At der så opstår en fælles erkendelse af, at man godt kan lide hinanden som fx venner, og deler mere ud af hinandens tanker, ideer, liv, ja smider lidt af den hemmelige side man besidder. Ja det jo kun skønt. Jeg tror ikke man skal være så bange for, at sige disse ting højt pigerne mister ikke kunder ved det tror jeg, ja os fyre der besøge de søde piger, taber da heller ikke ansigt ved at erkende vi også er andre når vi kommer i kampens hede. 

Hygge og god weekend til jer alle.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan vi spørge Jasmin om… jeg er ganske overbevist om det er større størrelsesorden siden hun ligefrem har regler for det :-)

Det er det også... 

Jeg har på halvandet år bedt 6 kunder om ikke at komme igen på det grundlag.... Det er ikke mange...men mere end 1 ud af 300.000 :):) 

Fælles er at de alle har besøgt mig mange mange mange gange...  jeg kendte deres personlige præferencer og sexen blev mere og mere fabelagtig.... samtidig med at niveauet af åbenhed om dem selv blev større og større... 

Og når de så luftede ideen om at invitere mig ud privat fordi de synes "kemien var så god og de ville gerne se om der var basis for andet og mere" - så røg de ud... for så vidste jeg at de kom til mig på forkert grundlag :(

Mænd skal kun komme hos mig hvis de vil have massive mængder vild og svedig sex.... de skal ikke komme igen og igen fordi de håber at hvis de kommer ofte nok kan det være jeg også får lyst til at lære dem at kende...  

Men nu hvor jeg er blevet gift - så løser det nok sig selv... for min mand er ganske enkelt den eneste ene for mig... så nu hvor jeg kan sige at jeg er gift med mit livs kærlighed når folk spørger - så er jeg sikker på at problemstillingen er forsvundet som dug for solen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

.  

Men nu hvor jeg er blevet gift - så løser det nok sig selv... for min mand er ganske enkelt den eneste ene for mig... så nu hvor jeg kan sige at jeg er gift med mit livs kærlighed når folk spørger - så er jeg sikker på at problemstillingen er forsvundet som dug for solen :) 

Det er ski da frækt at flirte og have sex med gifte kvinder :D Jeg har nu ikke mødt en GP som er en omvendt undskyld udtrykket "kusse magnet" som du hævder, mændene klæber til dig som fluepapir :lol: og du måtte vifte dem væk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg synes bare, du virker en lille smule patroniserende, Geilekarl - somom, du vil holde øje med os alle sammen og sørge for, at vi ikke falder i.

Men hvorfor? Og er det ikke en lidt umulig opgave?

patroniserende? Beskyttende på en nedladende måde... Hmm ja nu skriver du en lille smule kan godt være du læser det sådan

men nej mine skriv er ikke tænkt nedladende! Beskyttende? Lidt... Synes i hvert fald folk skal have det i baghovedet.. Umulig opgave? Helt sikkert, ligesom det er en umulig opgave at få de unge til at køre med cykelhjelm. Derfor kan jeg nu alligevel godt finde på at komme med en kommentar om det og hvilke konsekvenser det kan have

og det er der vel plads til? Så længe man ikke dunker folk oveni hovedet med det om og om igen, så det bliver en pestilens at høre på ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et eller andet sted er der vel ikke noget nyt i dette - det har vi jo vidst hele tiden.

Men når det er sagt, spiller vi vel alle sammen skiftende roller i løbet af dagen eller afhængig af, hvem man er sammen med. Man er én person, når man er på arbejde, en anden person, når man er sammen med kæresten, en tredje person, når man er sammen med vennerne, en fjerde person, når man... find selv på flere...

Eller altså: man viser forskellige sider af sig selv i forskellige situationer - intet nyt i dét. :wink:

Jeg er altså ikke helt enig med dig i det Spider.

Jeg er altid den samme person uanset om jeg er på arbejde eller sammen med vennerne. 

Men jeg tror mange af os spiller en rolle, når vi online eller er på EG. 

For mit eget vedkommende, så er jeg i virkeligheden en kedelig person, men når jeg er på EG, så føler jeg mig som en interessant, sjov og vigtig person :) 

 

 

Redigeret af troldmanden
uddybning

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg er altid den samme person uanset om jeg er på arbejde eller sammen med vennerne. 

Måske husker du denne linje fra én af Troels Triers sange:

"Arbejde og fritid er to forskellige ting
derfor er jeg to forskellige personer, der går frit omkring."?

Ikke forstået sådan, at jeg tager mine "sandheder" fra den gode Troels - snarere sådan forstået, at Troels hér som i så mange andre situationer rammer spot on.

Jeg véd selvfølgelig ikke med dig - men jeg er ret sikker på, at de fleste har forskellige "masker", de tager på. Måske lykkes det dig at være nogenlunde éns over for venner og arbejdskammerater - men hvad med din familie? Har du osse samme rolle over for dine forældre eller dine børn eller kæreste, eller hvad du nu har?

Du skriver selv, at du har en anden rolle hérinde - men hérinde gælder jo osse med. :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg véd selvfølgelig ikke med dig - men jeg er ret sikker på, at de fleste har forskellige "masker", de tager på. Måske lykkes det dig at være nogenlunde éns over for venner og arbejdskammerater - men hvad med din familie? Har du osse samme rolle over for dine forældre eller dine børn eller kæreste, eller hvad du nu har?

Jeg ved jeg har samme attitude/rolle ... hvis jeg ikke havde ville jeg da blive skingrende skizofren af hele tiden at skulle huske på at være en anden.... 

Det nægter jeg.... jeg er den jeg er.... for better for worse... jeg kan ikke være en anden og intet i verden kan formå mig til at prøve at være nogen/noget anden... 

Man må tage mig nøjagtig as is.... på godt og ondt hvis man vil mig... med alle mine kantede, skarpe, påståelige, glade sprudlende, positive, entusiastiske tilgange til tingene... 

Både her, i familiens skød, som chef for mine ansatte, som kone, veninde, bekendt.... OG - som GP :) 

og mht masker.... det har jeg ikke ret meget til overs for - for det betyder at jeg ikke ved hvor jeg har folk..... og samtidig - så krakelerer masker under pres... og så kommer det sande jeg alligevel frem

Hvorfor ikke bare vise sit sande jeg... altid ???  hvorfor alle de facader og pladder for at virke "mere/anderledes/bedre" ... vær dog sig selv!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved jeg har samme attitude/rolle ... hvis jeg ikke havde ville jeg da blive skingrende skizofren af hele tiden at skulle huske på at være en anden.... 

Det er ikke noget man nødvendigvis "tænker" over. Det er ofte bare noget man gør.

Hvorfor ikke bare vise sit sande jeg... altid ???  

Hvis spørgsmålet interesserer for alvor, så læs denne klassiker:

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Presentation_of_Self_in_Everyday_Life

Indledningen tilgængelig her: http://clockwatching.net/~jimmy/eng101/articles/goffman_intro.pdf

(På dansk lidt uheldigt: "Vore rollespil i hverdagen") Kort er svaret: For at opretholde den sociale orden, og der findes ikke noget "sandt jeg".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...