Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

GPéren den fiktive Person

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Sex er ikke det eneste du køber.. nej du køber ligeledes en varm, sexet, fræk, omgængelig, villig Kvinde som har dig i centrum. En Kvinde som bærer en Maske for at behage dig, ja fiktiv person om du vil.

Når stilletterne bliver stillet er hun ikke længere Laila let på tå! Nej her skifter hun til sit rigtige jeg…. som også kan indebære en sur kælling, pms, ikke let at omgåes, hormonforstyrrelser.. ja en kvinde på godt og ondt… ikke kun en Kvinde som viser sig fra sin allerbedste/varmeste side :-) Ja heller ikke sikkert hun er en lille sexkilling med stor appetit på at tilfredsstille dig længere…. 

Når du forelsker dig i eller føler en stærk kemi for GPéren.. ja så er det altså den fiktive Person du føler det for. Og hun bærer kun denne Maske, da du betaler herfor! intet ondt i det iøvrigt, for det er da skønt når det står på :-) Men er altså kun en oplevelse/fiktion ikke virkeligheden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fiktiv og fiktiv... Jeg var jo altså stadig mig - bare den bedste udgave af mig - og det forsøger jeg også at være overfor mange andre mennesker i mit liv udover dem, der købte sex og samvær hos mig. Det kan man ikke 24/7, og det er klart, at jeg lod pms og andre dårlige sider af mig selv blive hjemme, så at sige, men det er vel også fair nok med de beløb, der skiftede hænder. Men din pointe er da forstået. :) 

Men i så fald var mine gæster også fiktive, da jeg hovedsageligt (priviligeret som jeg var) kun så dem fra deres bedste sider. Og det er da en super deal. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fiktiv er vel ikke den rigtige betegnelse, men det hele er jo en illusion, et skuespil/rollespil. Vi er to parter, der leger en leg. 

For mig er en god GP ikke bare en, der kan give god sex, men en totaloplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg kan også bedre tilslutte mig Nikitas udlægning om at det kun er de bedste sider af GP, man ser.

Men du har da ret i at det er den side man falder for, hvis man skulle være så uheldig at blive "forelsket"

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange oplevelser med købesex er vel første gang, man er sammen med det pågældende menneske. Og efter meget, meget kort tid bliver det vældig intimt. Prøver vi ikke altid at gøre et godt indtryk, første gang vi møder et nyt menneske.

Tænk, jeg har faktisk også altid været sød, hvis jeg havde støvet en kvinde op i byen. Men i dagligdagen kan jeg ellers godt være både gnaven og ucharmerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Fiktiv er vel ikke den rigtige betegnelse, men det hele er jo en illusion, et skuespil/rollespil. Vi er to parter, der leger en leg. 

For mig er en god GP ikke bare en, der kan give god sex, men en totaloplevelse.

Nu er der altid forskellige opfattelser af ord….

Den Danske Ordbog skriver dette om ordet fiktiv

frit opfundet og uden grund i virkeligheden

for mig er det ret lig illusion,skuespil, rollespil… Har du/i en anden fortolkning, så erstat ordet fiktiv med et i finder mere passende :-)

Som Troldmanden og Nikita så fint har fanget, så er GPéren kun den allerbedste side af Personen og du ser ikke hele personen. Jeg vil vove skridtet videre og sige nogle (nok ikke alle) af GPérne også spiller  et skuespil når de er på arbejde. At de nødvendigvis ikke er sexmisser når stilleterne kommer af etc. 

Som skrevet i min sidste linie, så er det absolut ikke for at klandre GPérne at de spiller dette spil!!!!!! nej jeg finder det fantastisk!!!! det er mere for at fortælle, du ser ikke hele Personen eller måske kun en rolle hun spiller. 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når stilletterne bliver stillet er hun ikke længere Laila let på tå! Nej her skifter hun til sit rigtige jeg…. som også kan indebære en sur kælling, pms, ikke let at omgåes, hormonforstyrrelser.. ja en kvinde på godt og ondt… ikke kun en Kvinde som viser sig fra sin allerbedste/varmeste side :-) Ja heller ikke sikkert hun er en lille sexkilling med stor appetit på at tilfredsstille dig længere…. 

Jeg har ellers tit været ude for at pigen er "en sur kælling, pms, ikke let at omgås, hormonforstyrrelser" i den tid jeg har købt, dvs. i den halve eller hele time jeg har betalt for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ellers tit været ude for at pigen er "en sur kælling, pms, ikke let at omgås, hormonforstyrrelser" i den tid jeg har købt, dvs. i den halve eller hele time jeg har betalt for.

I de situationer må man se det fra den positive side: Du betaler for at få lov at skride og aldrig se hende igen.

1000 kr er jo en billig skilsmisse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du forelsker dig i eller føler en stærk kemi for GPéren.. ja så er det altså den fiktive Person du føler det for. Og hun bærer kun denne Maske, da du betaler herfor! intet ondt i det iøvrigt, for det er da skønt når det står på :-) Men er altså kun en oplevelse/fiktion ikke virkeligheden. 

Det kender jeg en mand der vil skrive under på du ikke har ret i :):):) ellers tror jeg altså ikke han havde friet til mig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

........ Når stilletterne bliver stillet er hun ikke længere Laila let på tå! Nej her skifter hun til sit rigtige jeg…. som også kan indebære en sur kælling, pms, ikke let at omgåes, hormonforstyrrelser.. ja en kvinde på godt og ondt… ikke kun en Kvinde som viser sig fra sin allerbedste/varmeste side :-) Ja heller ikke sikkert hun er en lille sexkilling med stor appetit på at tilfredsstille dig længere…. 

Ja, hvad havde du ellers regnet med?

De ting, du opregner, er jo en del af definitionen på et menneske. Og jeg opsøger da hellere et menneske, med de mangler det nu måtte have, end en robot.

Jeg har aldrig mødt Bly, men hun har, trods mange tærsk, fat i noget af det rigtige: Er hun ikke i form, melder hun fra. Det gør en bolledukke ikke.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex er ikke det eneste du køber.. nej du køber ligeledes en varm, sexet, fræk, omgængelig, villig Kvinde som har dig i centrum. En Kvinde som bærer en Maske for at behage dig, ja fiktiv person om du vil.

Når stilletterne bliver stillet er hun ikke længere Laila let på tå! Nej her skifter hun til sit rigtige jeg…. som også kan indebære en sur kælling, pms, ikke let at omgåes, hormonforstyrrelser.. ja en kvinde på godt og ondt… ikke kun en Kvinde som viser sig fra sin allerbedste/varmeste side :-) Ja heller ikke sikkert hun er en lille sexkilling med stor appetit på at tilfredsstille dig længere…. 

Når du forelsker dig i eller føler en stærk kemi for GPéren.. ja så er det altså den fiktive Person du føler det for. Og hun bærer kun denne Maske, da du betaler herfor! intet ondt i det iøvrigt, for det er da skønt når det står på :-) Men er altså kun en oplevelse/fiktion ikke virkeligheden. 

 

Geil og andre liderlige mænd, du/I fokuserer for meget på sex og dig/jer selv, god sex handler om at begge partner har god kemi og nyder det, det gælder også ved købesex, det er min holdning (ved GFE). Jeg prøver at dyrke sex efter dette motto: "Jeg kommer ikke før hun kommer" :D

Geil du er også en fiktiv person når du besøger piger, du forsøger også at vise dig fra din "gode" side :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det kender jeg en mand der vil skrive under på du ikke har ret i :):):) ellers tror jeg altså ikke han havde friet til mig... 

nej din historie er lidt anderledes :-) og der er da lignende eksempler men vist et fåtal

nu ikke fordi det vedkommer mig... Men du nævnte han lyste op i et smil da han kom ind af døren. Havde han kendskab til dig på forhånd? Altså gennem eroguide eller what ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Ja, hvad havde du ellers regnet med?

De ting, du opregner, er jo en del af definitionen på et menneske. Og jeg opsøger da hellere et menneske, med de mangler det nu måtte have, end en robot.

Jeg har aldrig mødt Bly, men hun har, trods mange tærsk, fat i noget af det rigtige: Er hun ikke i form, melder hun fra. Det gør en bolledukke ikke.

tror ikke jeg har forstået dit spørgsmål.

jeg skriver en GP viser sin bedste side/ påtager sig en rolle når hun møder ind. Bly melder fra hvis hun føler hun ikke kan levere det bedste.

spørger du om jeg regner med hun skulle vise sig fra sin bedste side? Ja det gør jeg da 

eller spørger du om, at jeg ikke har forventning  om der er et helt menneske bag? For selvfølgelig er der det

eller hvordan og hvorledes skal spørgsmålet opfattes?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Geil og andre liderlige mænd, du/I fokuserer for meget på sex og dig/jer selv, god sex handler om at begge partner har god kemi og nyder det, det gælder også ved købesex, det er min holdning (ved GFE). Jeg prøver at dyrke sex efter dette motto: "Jeg kommer ikke før hun kommer" :D

Geil du er også en fiktiv person når du besøger piger, du forsøger også at vise dig fra din "gode" side :lol:

korrekt alt efter humøret kan jeg godt være lidt egoistisk ved købesex.. Udse mig den mest interessante og fantasere om hvad JEG har lyst til at gøre sammen med hende. Og så høre hende om hun er med på legen :-) 

har det anderledes med " almindelig" sex.. Her spørger jeg efter, hvad hun har lyst til at lave med mig.... I nogle tilfælde er det nu det samme, da mogle piger godt kan lide man er kreativ og gør ved hende hvad man lyster ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Nille.

Geilekarls tilgang (mig, mig, mig) giver en form for en-dimensionel sex på samme måde som onani.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg spiller en rolle når jeg møder gæsten. Hos nogen er jeg naboens søde pige, hos andre er jeg slavepigen der skal straffes, hos andre er jeg hende der stikker støvlehælen op i røven på dem, jeg kan også være den sofistikerede der snakker om vin og politik, studinen der flirter med professoren, den uskyldige, den slemme, den søde, den mystiske, den hårde.. Hver gæst kommer med et ønske og en forventning og det er mit job at opfylde det. Og jeg er god til det. :)

Fint nok hvis andre bare er "sig selv", det er nok især også der al den der "kemi snak" som der er her på EG kommer ind i billedet. For mig er kemi et plus, men jeg syntes selv jeg ville være ret dårlig til mit job, hvis jeg ikke var i stand til at få gæsten til at føle at jeg tændte helt vildt på ham, bare fordi der ikke var "kemi", kemi er noget jeg skaber og der skal ret meget til, før at jeg ikke er i stand til at skabe det. 
Det kan da sker at der er gæster som jeg bare svinger vildt godt med, og åbner ret meget op for.. Men det er stadig Claire de besøger :) 

SÅ, Geile har for mit vedkommende til dels ret.. Udover at jeg da ALDRIG er en sur kælling :D

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er kun nygifte hehe... mon det holder evigt ? :P

Selvfølgelig :):):):):):):):):):):):) 

ej - det vil tiden vise... men når man bliver gift - ikke bare fordi man kan men fordi man ganske enkelt ikke kan lade være.... så har det en fair chance vil jeg sige :) 

nej din historie er lidt anderledes :-) og der er da lignende eksempler men vist et fåtal

nu ikke fordi det vedkommer mig... Men du nævnte han lyste op i et smil da han kom ind af døren. Havde han kendskab til dig på forhånd? Altså gennem eroguide eller what ever

Næsten alle der besøger mig "kender til" mig.... de har læst hvad andre skriver om mig... de har fulgt mig herinde.... og de har set mine billeder der på godt og ondt ikke har nogen redigering overhovedet. 

men det gør ingen forskel.... for jeg er lige så meget mig selv herinde som jeg er når der kommer en gæst ind af døren....   og folk besøger mig som regel fordi de har en forventning om at jeg er ligeså krigerisk i sengen som jeg er i debatterne - og de bliver ikke skuffede. 

Jeg spiller en rolle når jeg møder gæsten. Hos nogen er jeg naboens søde pige, hos andre er jeg slavepigen der skal straffes, hos andre er jeg hende der stikker støvlehælen op i røven på dem, jeg kan også være den sofistikerede der snakker om vin og politik, studinen der flirter med professoren, den uskyldige, den slemme, den søde, den mystiske, den hårde.. Hver gæst kommer med et ønske og en forventning og det er mit job at opfylde det. Og jeg er god til det. :)

det Claire beskriver - det er rollespil - det har intet at gøre med at "være i en rolle" ifht at der lige er kommet en gæst ind af døren..... det hun skriver om er en del af hele pakken. 

Der er en grund til at jeg ikke tilbyder rollespil og det er ganske enkelt fordi at jeg overhovedet ikke kan det der.... jeg kan ikke finde ud af at være noget andet end jeg er 

Man kan få alle mine facetter - men en fræk skolepige ?? aldrig... jeg er 30 år... jeg ville føle mig latterlig hvis jeg skulle spille teenager.....  man kan kun få den JEG er... 

Fint nok hvis andre bare er "sig selv", det er nok især også der al den der "kemi snak" som der er her på EG kommer ind i billedet. For mig er kemi et plus, men jeg syntes selv jeg ville være ret dårlig til mit job, hvis jeg ikke var i stand til at få gæsten til at føle at jeg tændte helt vildt på ham, bare fordi der ikke var "kemi", kemi er noget jeg skaber og der skal ret meget til, før at jeg ikke er i stand til at skabe det. 

DER!!! lige der har vi en afgørende forskel på Claires og min tilgang til at være GP

jeg er ganske enkelt ude af stand til at levere den form for skuespil... det evner jeg ikke. Det er fx derfor jeg ikke modtager overvægtige mænd, for at foregive tænding på overvægt - det er mig fysisk umuligt.  Så hellere være 110% ærlig og sige nej til at modtage gæsten

Jeg vil have penge for god sex... jeg vil ikke have penge for at lade som om jeg kan lide noget jeg ikke bryder mig om....  

hos mig er kemi ikke bare et plus - så alle de gange jeg kan mærke at fyren bare ikke er noget for mig - der sender jeg ham afsted igen... eller siger han skal finde en anden allerede inden vi aftaler mødet!!  Jeg vil ikke mødes med nogen jeg på forhånd har antipati mod

Jeg synes kemi skal være der fra start - det er ikke noget jeg synes jeg skal bruge tid på at skabe.... for det bliver sexen ikke til et 12-tal af for nogen parter...  

Når kunderne vil snakke - så er jeg aldrig "enig" med dem for at være sød eller tækkes..... og spørger de dumt fortæller jeg dem at jeg synes de spørger tåbeligt!!  

 

Omvendt - så er det SÅ nemt at starte med pluspoint hos mig....

hvis man lige har gjort sig ulejligheden at læse min annonce , hvis man ikke har spurgt idiotisk, hvis man er ankommet til tiden, har været høflig i korrespondencen - så er der ganske enkelt ingen ende på hvor glad jeg er for at få lige netop DEN gæst ind af døren og det smitter.... og vupti - kemien er der 110% og det bliver et mega hit i sengen

LANGT den overvejende del af mine aftaler er sådan fordi jeg nægter at gå på kompromis og derfor får nøjagtig den gruppe mænd ind af døren jeg tænder på!!! 

og de får ligepræcis den glade, søde, friske sjove pige de har håbet på....  

Bare mig.... nøjagtig som jeg er .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Enig med Nille.

Geilekarls tilgang (mig, mig, mig) giver en form for en-dimensionel sex på samme måde som onani.

GF

Det er et skuespil, en illusion eller fiktion (brug dit eget ord) læs Claires indlæg hun skildrer det ganske godt. Kunden/gæsten har nogle ønsker som hun på bedste vis prøver at opfylde. Spiller sin rolle alt efter hvad hun kan mærke/ for af vide du ønsker. I dit tilfælde skal hun leve med med orgasmer varme kys etc for det er DIT ønske. Skal hun også nogengange i mit tilfælde….. det svinger efter hvad JEG har lyst til. Jeg er på sin vis en nem kunde/ gæst, for hun skal ikke gætte sig til hvad jeg ønsker! har jeg så rigelig en ide om inden :-) 

Du kan foreslå hende efter Jeres hyggelige time  om i ikke skal skippe betalingen, for i har jo begge hygget Jer ;-) Svaret gør det er en-dimensionel oplevelse for mig… Hun har sikkert hygget sig, men det primære er betalingen.  kan det sammenlignes med onani? måske, har jeg ikke tænkt så meget over! nyder samværet og går glad ud af døren.. så ligger jeg egentlig ikke mere i det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej Jasmin. Jeg taler ikke om rollespil as in, kunden leger konge og jeg leger staldpige, jeg snakker om at "Claire" er "Claire" og ikke hende bag.
Ang. kemi så er vi jo forskellige. Jeg tror jeg har enormt svært ved virkelig at finde kemi med mennesker, så hvis jeg havde det som dig, så ville jeg ikke ha mange gæster. Så er der nogen piger der måske kan være sammen med "alle", godt for dem, men den der idé GP'er har med, at i skal "lade som om" at i bare er helt vilde med alle dem i er sammen med -eller at i har "kemi", den køber jeg ikke :)  
 

Jeg vil også ha penge for god sex, så er det heldigt at mit job i høj grad går ud på at være god, og det er jeg, og jeg behøver ikke kemi, for at kunne skabe god sex. Og jeg kan sagtens nyde sexen alligevel. Hvem har ikke haft god sex med et dumt svin? :P

 

 

..Og nu læste jeg lige Jasmins sidste indlæg, så ok. Hvis dit kriterie for Kemi er at han er sød og velopdragen så ja. Så kan det da godt passe at du har kemi med alle dine gæster. For mig er "kemi" noget der opstår mellem to mennesker, hvor man bare svinger sammen, ikke noget der som sådan kan forklares og slet ikke koges ned til, at vedkommende kan finde ud af at læse min annonce...

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er mageløst med alt den snak om kemi altid :huh:

Ofte fra mænd i min alder 50 år gammel, der besøger piger i Claires alder.

Mange piger spiller lystigt med på melodien om alt denne kemi - selvom det er 30 minutters kemi, og så ellers som brugeren "Eastwood" så rammende skrev, "Hit fuck and run ".

Er det mon nogen gange de samme mænd, der og basalt set med rette, også klager når pigen viser at hun har en dårlig dag, når nu de der 30 minutter altså koster 1000 kr.

Hvorfor ikke bare acceptere og anerkende at Claire måske ofte, når hun er sammen med mænd i min alder, bare spiller det gode skuespil, der gør begge parter lykkelige.

Nok ikke lykkelige af helt de samme årsager, men det er jo fantastisk hvis manden forlader Claire, herom lykkeligt uvidende :rolleyes:

Men i øvrigt i agtagende Claires helt fornuftige forhold til min yndlingsspise Nutella, kunne jeg rigtig godt tænke mig at give hende, sådan en kemi drink i baren - bare rolig ikke en kemisk drink ;-)

Og skulle der så opstå så meget kemi at det førte til sympatisex, ja så skal jeg nok både give Nutella og lade være med at anmelde oplevelsen efterfølgende B)

Og lige om lidt vågner jeg af drømmen, erkendende at den der kemi mellem Claire og mig koster en tur til hæveautomaten - kemi eller ej :twisted:

Gp'ere er og bliver skuespillere, hvis ikke de var, så skulle vi bare se løjer i forum for falsk markedsføring her på pergamenterne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er mageløst med alt den snak om kemi altid :huh:

Vi har forskellige tilgang til pigerne og mennesker generelt, nu tager jeg ekstreme eksempler frem, der er gæster som bliver gift med GP'er, hvis der ikke er kemi så ville dette aldrig ske, så er gæster som ser GP'er som en solid "håndværker" som udfører en service og det er det - "hit, fuck and run"

I mellem ekstremerne er der selvfølgelig kemi og fælles nydelse, især hvis man er stamkunde eller tager længere sessioner (som mig). Der er man nødt til at have god kemi sammen ellers er det oppe af bakke for begge partner. Jeg går klar efter at skabe en god fælles kemi ellers gider jeg ikke det umagen værd at knalde en jeg ikke har kemi med. Og slet ikke hvis jeg skal betale for det.

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og lige om lidt vågner jeg af drømmen, erkendende at den der kemi mellem Claire og mig koster en tur til hæveautomaten - kemi eller ej :twisted:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ewww, ligger du med våde drømme om Claire - du må ned til hæveautomaten og  "get a room" i Esbjerg :P du kan få begge dine drømmepiger på en gang - Dani & Claire ! :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...