Hop til indhold
Lynx

Mini-ferie i Berlin

Recommended Posts

 

Lucky you! og jeg mener det!

 

 

 

Beskrivelserne for de sidste to dage i Berlin bliver desværre nok ikke så udførlige – sammenlignet med de første. Til dels også fordi at der ikke skete helt nær så meget.

 

 

 

Tirsdag – dag 4:

 

Efter en lang dag i ERW dagen i forvejen, var det planen at slappe lidt af, og tage det stille og roligt. Jeg besluttede mig for at det måske også var på sin plads at se noget mere af Berlin, end bare indersiden af ERW og andre sexhuler.
  Så min slagplan var, at jeg ville tage forbi Kamilla La Dee, og besøge Felicia, det der havde været så godt Søndag, og så måske bruge resten af dagen på at tage en tur forbi Berlin Zoo.

Jeg fik lige kigget efter på hjemmesiden, og gangske rigtigt, som hun også selv havde sagt, så stod Felicia til at skulle være på vagt. Så jeg fik fundet vej forbi en hæveautomat, for at få spædet lidt op, og så ellers afsted med U-bahn mod Blissestrasse.
   Da jeg får fundet Kamilla La Dee er klokken nok ca. 12, og jeg ringer på og bliver brummet ind. I dag er det en anden mutter, men jeg bliver taget godt imod, og bliver ledt ind i et andet værelse – denne gang en SM-dungeon, med alt hvad der sig dertil hører. I stedet for at spilde pigernes tid med et lineup, da jeg var der for Felicia spørger jeg til om hun er på arbejde/fri. Og ja –hun er på arbejde, men nej, hun er booket lige nu (hvilket der ikke er noget at sige til).
   Jeg spørger om jeg kan vente, men mutter sige at der går ca. en halv time, så det ville være bedre hvis jeg kom igen senere. Fint med mig – jeg er udstyret med høretelefoner og musik på telefonen, så jeg tager en lille gåtur et par blokke rundt, i hvad der viser sig at være et ret hyggeligt kvarter, med massere af træer og små butikker. Da klokken nærmer sig 12:30 er jeg ved at være tilbage ved KD, og bliver igen lukket ind – nu er der dog mænd i alle ”vælgeværelserne” siger madam, så om jeg kunne komme tilbage om 5min?
   Som sagt så gjort – 5min senere bliver jeg, igen igen, lukket ind – denne gang fortæller mutter mig at Felica har en aftale(hun allerde havde booket, men som mutter ikke vidste), men at jeg lige kan snakke med hende. Så jeg bliver ledt ind i et rum, og få minutter efter kommer Felicia ind. Det er med smil, kys og kram – men hun fortæller at hun allerede har en aftale nu her, men at hun er fri 14:30, så hvis jeg stadig har lyst, så kan vi lave en aftale der? Det kan jeg ikke står for at sige ja til – så vi hilser af, og aftaler at vi ses om et par timer.
   Spol 1,5-2 timer og en gårtur i en park etc. frem, og jeg bliver nu for fjerde gang lukket ind hos KD, men nu var der heldigvis gevinst – jeg får ordnet betaling med madam og Felicia (jeg var overrasket over at ud af de 160e for en time, der tager huset 75!).  Felicia leder mig nu op til en anden lejlighed ovenpå, og efter et kort bad, så er vi ellers i gang.

 

   I dag er hun iklædt en fræk lille sort kjole,  og da jeg tænder lidt på at varerne er pakket flot ind, står den første stund på at vi står og kysser, og udforsker lidt med hænderne.  Og igen er jeg totalt benovet over, at næsten alt hvad man gør, udløser en dejlig reaktion hos Felicia, i form af små nydelyde, nøk i underlivet, eller at hun maser sig ind imod en.  Og hvis ikke det var fordi hun også var drivvåd da jeg fik hende manøvreret over på sengen – så helt for show er det ikke. Vi ligger ud med at jeg kysser mig ned langs hendes krop, og snart får slikket hende til en orgasme – og jeg får også lov til at lade en finger eller to komme på besøg indenfor. (Hvilket hun vidst normalt ikke tillod) .  Der var bestemt ikke noget hastværk,  men efter at hun havde fået pusten, så fik jeg fundet et kondom frem – og lige så stille gled jeg indenfor. Jeg havde vidst fået varmet hende godt op, for hun endte af flere gange med at være ret usammenhængende når jeg spurte ind til om det var godt, eller at hun bare skulle sige hvordan hun ville have det. Kombineret over flere stillinger, hele tiden med massere af kys, fingere i hår etc, kom hun mindst to gange mere, særligt en stor orgasme hvor hun red mig.

 

   Ligesom første gang – så vil jeg ikke tøve med at kalde den her time (som vidst næsten blev til en time og et kvarter) med Felicia for noget af det bedste sex jeg nogensinde har haft. På både godt og ondt – godt at det var helt fantastisk, god kemi etc. men hen imod slutningen, fik jeg lidt ødelagt stemningen for mig selv, da jeg ikke kunne abstrahere fra at det her var så godt - men faktum var at der var penge involveret etc. lagde en dæmper på glæden. Og hvad der skulle have været ren eufori, endte med at jeg ikke kunne komme og Felicia helt forundret over om hun havde gjort noget forket.

 

 

 

Som jeg skrev tidligere – så er dette lidt en af årsagerne til at jeg foretrækker FKK/gangbang scenen,  da det, for mig, er en helt anden kategori – hvor man træder ind i en helt anden fantasi verden.
   Det er slet ikke fordi at jeg har/havde nogle illusioner om at mine to besøg hos Fecilia var andet end besøg hos en glædespige, hvor der var ekstra god Kemi. Men det var SÅ godt, at det skræmte mig en smule – så selv om der slet ikke var en finger at sætte på Kamilla Dee, eller Felicia, så endte jeg faktisk med at gå derfra i et lidt ambivalent/dårligt humør.

 

 

 

Vejret havde desværre taget en drejning til det værre – så jeg opgav at tage til Zoo, og smuttede derfor tilbage til hotellet, for at få skiftet tøj etc. Resten af dagen stod på god mad, en gåtur mere rundt i området – og så en film på min computer på hotellet.

 

 

 

Onsdag – Sidste dag:

 

Jeg vidste allerede på forhånd at den skulle stå på ERW om onsdagen, især fordi at mit tog gik kl 21:30 fra Berlin hovedbanegård, og at Check-out på hotellet var kl 11:00.  Så det passede lige med en dag i ERW, hvor jeg også snildt kunne have min taske til at stå på kontoret.
   Så jeg fik pakket sammen på hotellet, og fik så fundet vej mod Karl-Marx Strasse for sidste gang i denne omgang. Ca kl 12 var jeg da også nede foran døren, og bliver brummet op. Da jeg skal til at betale, opdager jeg at jeg ikke kan finde de 100e havde var helt sikker på at jeg skulle have haft i min baglomme.
   Det viser sig at de er pist væk, ikke i min taske, ingen at mine lommer etc – så jeg må lige finde en hæveautomat (igen) og hæve så jeg har til dagens underholdning.

Jeg fandt aldrig ud af hvor de blev af – enten har jeg selv fjumret dem væk, glemt dem på hotellet – eller også er de blevet stjålet. 740,- er heldigvis ikke verdens undergang, og jeg håber at hvad enten det er rengøringsdamen, en tilfældig på gaden, eller en listetyv – at de har bragt glæde!

 

 

 

ERW er efterhånden ved at være godt beskrevet her, så det bliver en lidt kortere version denne gang:

 

 

 

LeaStarr var, igen igen, den første på programmet – og det var god og hyggelig opvarmning!
Dernæst var det Lena (den nye pige fra i mandags) der tog en tur i rummet, så hun havde åbenbart haft en god nok oplevelse til at det ikke havde skræmt hende væk. Hun kunne tydeligvis genkende mig, og denne gang fik jeg også en dejligt dybt og langt blowjob, inden at jeg måtte kvittere med dagens første udløsning mens jeg tog hende i doggy.

 

 

 

Så var det ’Mira’ – hende jeg tidligere havde beskrevet som ’ mørkglødet, lidt mørkere end tyrkisk, dog ikke helt chokoladefarvet’ – igen jeg var kort på besøg, men igen – ud over at hun havde en super stram fisse, så var hun i min optik ’under niveua’ – dårlige tænder(de var ikke pil-rådne, men lidt brune etc) er bare ikke god stil, så selv om hende lille bobblerøv hoppede frækt når man tog hende i doggy, så brugte jeg lidt tid på at samle lidt energi, da jeg kunne se at July lige var kommet. Hun havde en fyr med, som jeg tror er hendes kæreste, jeg mener i hvert fald at huske hun vidst kneppede ham uden kondom da jeg var i Berlin sidst, og sammen med dem, kom også en rigtig fræk sorthåret pige sidst i tyverne – slank og langbenet.
  

 

De indtog også det store bollerum kort efter, og næsten alle mandlige gæster i klubben indfandt sig også hurtigt – helt ny pige/gæst og July på samme tid! Jeg bevægede mig over mod den nye pige, og forventnings glæde havde da også gjort at pikken allerede var lidt halvfed. Det ændrede sig dog hurtigt da jeg kom lidt tættere på – hvis Mira havde lidt smådårlige tænder, så ved jeg næsten ikke hvad jeg skal kalde det her. De var PILRÅDNE, og når hun smilte kunne man også se at når man kom forbi hjørnetænderne, så manglede der også et par stykker.
   Mit bedste gæt er at hun har været/er involveret med rygeheroin. Det var et totalt ’WHAT THE FUCK’ øjeblik – for selv om alle pigerne i ERW ikke er 10/10 model typer,  så var det her totalt i hampen.

!! Det skal for god ordens skyld siges at hun var en GÆST, og ikke en ERW-pige!!

 

 

 

Men det var så langt uden for min comfort zone (der var rigeligt der var helt lige glad), at jeg hurtigt vendte om, og fik fundet den anden side er sengen hvor July slangede sig – det var straks mere min smag! Og det var en rigtig god session! 

Derefter var min næste session med Joline – hvem jeg også har rigtig fin kemi med, og hendes fantastiske blowjob endte også med at jeg kom ud over hendes bryster.  Jeg kom som en af de sidste ved hendes vagt og jeg satte mig over på bænken ved siden af sengen for at puste ud. Joline vimsede ud, og der gik ikke mange minutter for at Becci indfandt sig i rummet.
   Hun hilste og var glad for at se mig igen, og vinkede mig hurtigt over i sengen til hende. Jeg var dog lige kommet ikke 10 minutter forinden (anden gang den dag, og ovenpå nogle lange dage), så jeg forventede egentlig ikke det helt store. Men Becci insisterede, og et par minutter med blow og deepthroat senere, så havde jeg en helt acceptabel erektion, der dog ikke var helt jernhård – men anvendelig nok :-D

 

 

 

   Og som Nille også har indikeret – så er Becci totalt vild med pik, og det blev en række vilde stillinger, og hun kaster sig rundt. Nu er jeg ret slank, så ikke så meget polstring, og jeg har stadig blå mærker i lysken efter den tur vi gav hinanden!  Og nu er det ikke fordi jeg vil prale, med det er altid rart at få ros af en professionel, med et ”wauw, you are amazing”, mens  jeg kørte pikken rundt i hende, at jeg var lidt vemodig over det var sidste dag i Berlin.

 

 Det var også ved at være på tide at lade andre komme til, og jeg satte mig over på bænken for at se på, men nåede også at komme tilbage og tage en tørn mere, og da hun var færdig kom hun da også over for at give et kys.

 

 

 

Det eneste andet der her den sidste dag adskilte sig fra de andre, var at ’Lilu’ også var på besøg – og hvis man er i ERW, så skal man håbe at hun kigger forbi! Super køn pige, med en utrolig velformet krop, som elsker at være i centrum for en flok hårde pikke. Klokken var nu ved at være 19:30, og jeg skulle afsted senest kl 20.15 for at nå mit tog til Danmark. Så det var god timing at jeg lige kunne nå at være med til at sige hej til den lille rødrørende minx. Lilu har næsten altid et frækt lille kostume på, korset og slips stod den på i dag!
   Der var dog rigtig mange gæster i ERW denne Onsdag, og der var tydeligvis mange der var glade for at se Lilu, så der var ret meget trængsel – og selv om jeg syntes gangbang er sjovt, så kan det også blive for meget af det gode! Så jeg ventede lidt, og mængden af mænd fortog sig da også lidt, men nu knep det med tiden :?

 

Jeg ville super gerne komme til Lilu, så nu blev der onaneret på livet løs – og selv da hun fandt vej til at slikke mine kugler, som ellers plejer at være en sikker vinder – kunne jeg ikke  nå at komme – og lige som der næsten var ved at ske noget, så var hendes ’vagt’ ovre – og jeg måtte hoppe i bad og stikke snude mod hovedbanegården med uforrettet sag.

 

 

 

 

 

Alt i alt en rigtig fin mini-ferie i Berlin, men som måske ikke endte helt så godt som den begyndte – Onsdagen i ERW, hvor jeg startede med at smide 100e væk, bød på rigtig mange gæster, så der var trængsel om pigerne, og både lørdag og mandag var sjovere (måske lige bortset fra min session med Becci).
   Og mit rendezvous med Felicia tirsdag, selv om helt igennem fantastisk og til A+, efterlod mig lidt melankolsk er måske den bedste måde at beskrive det på.

 

 

 

Der går desværre nok lidt tid inden at jeg skal se Berlin igen, og næste gang bliver det nok også i kortere tid.

 

 

 

Hvis der er nogle der har spørgsmål, så skal jeg med glæde prøve at besvare dem så godt jeg kan!

 

 

 

 

Jeg må få lov til å takke (på norsk :) ) for denne drivende gode fortelling. Jeg må si jeg har levd meg inn i de velskrevede danske ord.

Jeg har kun vært i Berlin en gang, men en venn fra sverige. Da det var en kort tur var Artemis det eneste på programmet. Fikk da en liten kort forklaring av ERW, men har vært meget nysgjerrig på dette sted siden.

Derfor tok jeg ett søk her inne , og fant fram til dine eventyr.      Jeg skal i august til Spania (poker turnering) og har lagt turen innom Berlin på vei hjem igjen. Det eneste som kan hindre meg i det er om jeg når finalebordet.... :)  Vel jeg tør nesten si jeg håper ikke jeg når det det hehe da jeg gleder meg til 1 og 1/2 dag i berlin hvor ERW nok står på mitt program. Nå har jeg jo nesten vært der i fantasien allerede etter dette. 

Jeg liker din vridning mellom bordell og gangbang, er selv blitt glad i gangbang da det som du sier skjer ting utenom det vanlige og man kan legge det opp eftersom man orker . Se på når man ikke selv vil være så aktiv. 1 on 1 blir fort kjedelig når man har blitt bitt av gb basillen. 

Har deltatt på flere gb i danmark de senere årene blir nok flere etterhvert, men nye opplevelser frister. 

Må igjen takke for en fengende fortelling, finnes sikkert flere sådane her inne, husker en fra "nylonlover" som skrev om sexkino i berlin.........vet ikke om stedet er noe for meg men fortellingen var strålende og gjorde meg nysgjerrig på det også. Vi får se hva man rekker på en kort tur.

Når jeg leste din fortelling var jeg så revet med at når du til slutt sier at du må rekke toget hjem til københavn er det som om min rejse også tok slutt.......Er jo lenge siden du skrev dette,men uansett takk, og jeg gleder meg til ERW i august :) 

mvh

Den glade laks (lax) !

PS: skriv mer i fremtiden :) 

 

 

Redigeret af Laksen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...