Hop til indhold
kanonkongen

Bruger vi vores telefon for meget.

Bruger vi smartphonen alt for meget?  

46 medlemmer har stemt

  1. 1. bruger vi smartphone for meget

    • JA
      30
    • NEJ
      16


Recommended Posts

Ja som overskriften siger, Er der ting vi ikke oplever når vi sidder med vores telefon. Jeg har været slem til, at bruge min Smartphone, synes jeg, er blevet bedre men jeg tror jeg skal ha lavet en opstramning. Men os smartphone-ejere bruger ikke kun tiden på de sociale medier. vi bruger også flittigt vejvisere, ordbøger og rejseplaner på telefonen.Vores smartphone er mættet med funktionaliteter, og med de sociale medier oveni, kan det tangere afhængighed. Eller hvad siger i? Bruger i jeres telefon alt for meget?

Så lige denne video. https://www.facebook.com/deseretnews/videos/10153508932659655/ 

God søndag derude.

KK

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt min smartphone ret meget, men er blevet bedre til det efter jeg installeret en app der minder mig om hvor lang tid jeg har været på telefonen.

Der i øvrigt et stort tema om emnet på TV2: http://livsstil.tv2.dk/2015-08-21-tv-2-spoerger-danskerne-om-mobile-vaner-deltag-lige-her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt min smartphone ret meget, men er blevet bedre til det efter jeg installeret en app der minder mig om hvor lang tid jeg har været på telefonen.

Der i øvrigt et stort tema om emnet på TV2: http://livsstil.tv2.dk/2015-08-21-tv-2-spoerger-danskerne-om-mobile-vaner-deltag-lige-her

Hej Gerog.

Tak for linket, kunne ikke finde det troede det var på DR1 :lol: Hvad er det for en app du, har installeret Gerog,.

Nyd det gode sommervejr.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke selv, at jeg bruger min telefon for meget på nettet. Jeg har kun installeret en app for hver af de europæiske liga'er, så jeg løbende kan følge med i stillinger, og så jeg kan slå de enkelte liga'er op når jeg odds'er. Og så bruger jeg telefonens egen app med vejviser. Det er vist alt (bortset fra den hemmelige app, som jeg ikke nævner her). ;) Internet som sådan bruger jeg yderst sjældent på telefonen.

 

efter jeg installeret en app der minder mig om hvor lang tid jeg har været på telefonen.

Gerog, viser app'en kun dit tidsforbrug eller viser den også GB-forbrug? Hvis du kan bekræfte det sidste (og hvis den ikke er begrænset til iPhone og Android) vil jeg meget gerne vide, hvad den hedder? :)

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke selv, at jeg bruger min telefon for meget på nettet. Jeg har kun installeret en app for hver af de europæiske liga'er, så jeg løbende kan følge med i stillinger, og så jeg kan slå de enkelte liga'er op når jeg odds'er. Og så bruger jeg telefonens egen app med vejviser. Det er vist alt (bortset fra den hemmelige app, som jeg ikke nævner her). ;) Internet som sådan bruger jeg yderst sjældent på telefonen.

 

 

Gerog, viser app'en kun dit tidsforbrug eller viser den også GB-forbrug? Hvis du kan bekræfte det sidste (og hvis den ikke er begrænset til iPhone og Android) vil jeg meget gerne vide, hvad den hedder? :)

 

Mvh,

/Gina.

Hej Gina.

Hvilken app bruger du til bold. Jeg bruger selv den der hedder livescore og sofabold, når ja bold.dk skal da også tjekkes.

God søndag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

"resultat" er også en fin app, til at følge livescores

RESULTAT den findes også som app til Iphone (ved ikke med android)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gerog.

Tak for linket, kunne ikke finde det troede det var på DR1 :lol: Hvad er det for en app du, har installeret Gerog,.

Nyd det gode sommervejr.

KK

Jeg synes ikke selv, at jeg bruger min telefon for meget på nettet. Jeg har kun installeret en app for hver af de europæiske liga'er, så jeg løbende kan følge med i stillinger, og så jeg kan slå de enkelte liga'er op når jeg odds'er. Og så bruger jeg telefonens egen app med vejviser. Det er vist alt (bortset fra den hemmelige app, som jeg ikke nævner her). ;) Internet som sådan bruger jeg yderst sjældent på telefonen.

 

 

Gerog, viser app'en kun dit tidsforbrug eller viser den også GB-forbrug? Hvis du kan bekræfte det sidste (og hvis den ikke er begrænset til iPhone og Android) vil jeg meget gerne vide, hvad den hedder? :)

 

Mvh,

/Gina.

Appen hedder Moment - https://inthemoment.io/
Virker indtil videre kun på iphone/ipad

Gina: Den viser dit tidsforbrug, og hvis du har slået mobilinternet/wifi til så viser den også et google maps kort over hvor du har været.
Så nej ikke GB forbrug, men du vil så være i stand til at se om man har været ude på "grisestien" ;)

Hvilken mobil bruger du siden du ikke har Android eller Iphone? Doro? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gina.

Hvilken app bruger du til bold. Jeg bruger selv den der hedder livescore og sofabold, når ja bold.dk skal da også tjekkes.

God søndag.

KK

Hej KK. :)

Sofabold synes jeg er det rene sh!t, og livescore kan jeg ikke få til at virke korrekt. Resultat.dk (elsker den) bruger jeg på computeren, men deres app er desværre kun til iPhone og Android. :(

Liga-apps'ene jeg bruger, er fra XOOPsoft. De findes både i gratisudgave, med stilling plus liveopdatering, og du kan tilkøbe PRO og få push-meddelelser ved scoringer osv.

 

 

Hvilken mobil bruger du siden du ikke har Android eller Iphone? Doro? :P

Kongen over dem alle - Nokia. ;) Den kører på Windows, hvilket desværre begrænser en del i forhold til udbuddet af Apps.

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Hvilken mobil bruger du siden du ikke har Android eller Iphone? Doro? :P

Tror nu nok Doro kører på Android:-). Hun har sikkert en Windowsphone.

Gina fy. Du kan ikke skrive du bruger en hemmelig app. Jeg og mange andre bruger nu resten af dagen på at gætte hvad det er for en:?.

Du skal ikke skrive hvad det er for en, bare husk i fremtiden ikke at nævne noget du ikke vil fortælle hvad er:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Appen hedder Moment - https://inthemoment.io/
Virker indtil videre kun på iphone/ipad

Jeg takker den må jeg tjekke ud.

 

Hej KK. :)

Sofabold synes jeg er det rene sh!t, og livescore kan jeg ikke få til at virke korrekt. Resultat.dk (elsker den) bruger jeg på computeren, men deres app er desværre kun til iPhone og Android. :(

Liga-apps'ene jeg bruger, er fra XOOPsoft. De findes både i gratisudgave, med stilling plus liveopdatering, og du kan tilkøbe PRO og få push-meddelelser ved scoringer osv.

 

 

Kongen over dem alle - Nokia. ;) Den kører på Windows, hvilket desværre begrænser en del i forhold til udbuddet af Apps.

 

Mvh,

/Gina.

Ok takker for svar Gina. Ja livescore er guld for mig. Dog virkede den ikke i Southampton i torsdags :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gina fy. Du kan ikke skrive du bruger en hemmelig app. Jeg og mange andre bruger nu resten af dagen på at gætte hvad det er for en:?.

Du skal ikke skrive hvad det er for en, bare husk i fremtiden ikke at nævne noget du ikke vil fortælle hvad er:wink:

Fair nok. Betyder det så, at jeg heller ikke bør nævne, hvor fræk den somme tider kan blive? Det behøver nemlig ikke at være hemmeligt, at det er ret så frækt ind i mellem. Så det er vel ok at skrive om? Ikk'? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gik tråden ikke på om man bruger telefonen for meget ?! ...nu udveksler I apps :D:D:D

Jeg bruger min telefon meget, men jeg har ingen problemer med at ligge den væk en weekend hvis det er påkrævet i socialt sammenhæng. Men jeg er da selvfølgelig glad når jeg så igen kan swype lidt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gik tråden ikke på om man bruger telefonen for meget ?! ...nu udveksler I apps :D:D:D

Jeg bruger min telefon meget, men jeg har ingen problemer med at ligge den væk en weekend hvis det er påkrævet i socialt sammenhæng. Men jeg er da selvfølgelig glad når jeg så igen kan swype lidt :D

Haha jo sorry FAR. :lol:

Men ja, jeg skal, ihvertfald blive bedre end jeg er. Men man bliver jo klogere hver dag.

God søndag Bronx.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha jo sorry FAR. :lol:

Men ja, jeg skal, ihvertfald blive bedre end jeg er. Men man bliver jo klogere hver dag.

God søndag Bronx.

KK

TAK !

Ikke mere mobil surfing før du har ryddet op på værelset :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Livet er nu skønt UDEN den lille stressbamse - smartphonen . . . :grin:

Jeg har godt nok fået en smartphone via jobbet, men den bliver i tasken efter fyraften, og ringe/beskedtonen er så lave, at de nemt kan overhøres . . . :grin: GIDER/ORKER ikke være på hele tiden. Havde tidligere et job, hvor vi skulle være på 24/7/365 - Fik nok af afbrudt nattesøvn etc dengang . . . Så smartphonen har kontortid mellem 0700 og 1700 . . . ;-)

Eneste grund til at jeg har mobil idag, er abonnementsprisen, taler alligevel sjældent i tlf med mine børn, næsten al kontakt idag foregår via SMS . . . Bruger nogle gange min Ipod touch til at gå på nettet - Det er gerne når jeg ligger i hængekøjen på terrassen . . . ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger faktisk kun mobil, når jeg skal lave en aftale med en sexformidler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok. Betyder det så, at jeg heller ikke bør nævne, hvor fræk den somme tider kan blive? Det behøver nemlig ikke at være hemmeligt, at det er ret så frækt ind i mellem. Så det er vel ok at skrive om? Ikk'? ;)

Frækt er altid godt:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du ringer til SIO, som så anbefaler / formidler en glædes pige ? :D

Næææh, han kigger i de ugentlige papyrus ruller og så sender han en løber med et brev :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næææh, han kigger i de ugentlige papyrus ruller og så sender han en løber med et brev :D

Det er BXs skyld maratonnen blev opfundet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

en sexformidler det lyder så formelt :-D

Tjah, jeg synes bare, det lyder meget bedre end det industrisamfundsklingende "sexarbejder".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...