Hop til indhold
Randers500

White Elefant Hobro ny petit smuk pige

Recommended Posts

JA det er Ann som er der jeg fik en dejlig 69 og hun var slikken fuck..... det var vildt godt!..der var også en lækker udsigt pga. Hendes Røv!! (*o*)  min tunge gav fuld gas til hendes dejlige......... missss den var frisk og dejligt blød jeg kunne få lov længe.....;)  Hun er i rigtig god humor og hun rejser vist snart så jeg skal nå nogle besøg inden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt jeg har aldrig prøvet at slikke hende men vil meget gerne for den ser mums ud og kan godt lide at få pigen til at følge hun er i himlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej bigD jeg bestilte også en 69  med Ann det var sku godt det tænder mig god nok Max. Man kunne med lyde godt hører hun kunne lide det... og hun er frisk vasket mmmmm mm vil prøve igen☺

Redigeret af star10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter jeg har læst alle de anmeldelser om Ann besluttet jeg  mig at jeg vil give hende et besøg. Jeg blev modtaget af en pæn slank pige med god numse.

Jeg bestilte fuld pakke hvor jeg gav hende godt og grundigt bagfra som udløste en kæmpe orgasme. :-) Fik af vide hun rejser snart så jeg bestilte en ny tid.

Det var en Rigtig god oplevelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Så er der nye piger igen. :) 

I deres annonce er der billeder af 2 piger. Ifølge ejeren skulle Praw være tilbage. Men er ikke helt sikker på Mutter var helt klar over hvem af dem det så var. 

Så her mit spørgsmål. Er der nogen der kan hjælpe med at opklare hvem af de 2 piger på billederne der er der? 

Ville gerne selv kører turen. Den er desværre bare for lang til det lige er noget jeg gør, med mindre det er den rigtige pige der er der. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
star10 skrev, den 17/1/2016 at 15:26:

Det lyder godt jeg har aldrig prøvet at slikke hende men vil meget gerne for den ser mums ud og kan godt lide at få pigen til at følge hun er i himlen.

Konceptet går egentlig ud på at hun mod betaling, skal få dig til at føle at du er i himlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush
Buttman76 skrev, for 8 timer siden:

Hun er også rigtig sød.

Hun var der også sidste år.

Buttman76 skrev, for 8 timer siden:

Hun er også rigtig sød.

Hun var der også sidste år.

Buttman. 

Ved du om det er hende der er der nu så? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis billede passer med personen så ja. 

Har ikke været der i år. Men sidste år 3 gange ;-)

Droppede stedet da hun smuttede men vil derind igen nu hun er tilbage . Hun giver en fræk b2b. 

Redigeret af Buttman76

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush
Buttman76 skrev, 1 time siden:

Hvis billede passer med personen så ja. 

Har ikke været der i år. Men sidste år 3 gange ;-)

Droppede stedet da hun smuttede men vil derind igen nu hun er tilbage . Hun giver en fræk b2b. 

Du må meget gerne give en melding hvis du tager derind og kan bekræfte at det er hende på billede nr. 8 :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nimbush skrev, for 27 minutter siden:

Du må meget gerne give en melding hvis du tager derind og kan bekræfte at det er hende på billede nr. 8 :) 

Skal jeg nok ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...