Hop til indhold
Randers500

White Elefant Hobro ny petit smuk pige

Recommended Posts

Jeg var lige forbi i Hobro centrum, hvor jeg lige netop havde fundet en meget smuk og petit Ny thaipige . Der er tre piger på stedet, men det er tilsyneladende kun de to yngste piger i tyverne, der yder service på stedet. Begge piger er fotograferet i profil og det er den nye pige er på de tre første billeder.

Jeg bestilt straks en time med body2body + full service og er meget tilfreds med oplevelsen, hvorfor jeg lige smider denne lidt hurtige og kortfattede anmeldelse til Jer. 

Hun er 100% identisk med pigen på de første billeder - en meget smuk, lækker, petit (45 kg) kvinde på ca. 20-22 år, flotte C bryster og med en smækker ultra lille petit mås. Hun var tilsyneladende lige var ankommet i går til klinikken. Jeg fik ikke lige fat i navnet, men det var en af de rigtige gode oplevelser og hun får mine bedste anbefalinger. Selve body2body massagen var der ikke så meget af - tror faktisk at det var den første gang hun gjorde det - men det var smadder dejligt at blive nusset overalt og faktisk en rigtig GFE. Hun udførte et smadder dejligt Blow uden. Jeg fik en skøn 69, inden hun satte sig op på mig og red mig ud i himmelrummet til en anden og fjern galakse. Jeg bad derefter om missionæren og sluttede af i doggystyle. Kanonen gik desværre af efter 20 minutter og de sidste 40 minutter sad vi blot og hyggesnakkede.  

Kan du lide tungepiercing og har ikke noget imod en krops tatovering, kunne hun måske være noget for dig - hun får mine bedste anbefalinger.

Stedet: 9             meget rent og intimt, trods for de tynde gardiner.

Pigen: 10            meget smuk, petit og indlevende - taler engelsk og er meget forståelig. 

Oplevelsen: 10   du kan få det som du ønsker det, du skal blot sige til tror jeg. 

 

Jeg mener at hun kun bliver her en uge, desværre.

 

 

 

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej P.

 

Det var yderst rimelige priser - som normal tarif på Thai klinikker - tror ikke at priser må lægges ud herinde, men prøv at SMS eller ringe dertil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vel ikke rejst helt til DK for kun at blive her en uge? Måske skal hun rundt på nogle af de andre klinikker. Hun ser fristende ud, men desværre er det for langt væk for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lange.

Jeg har ikke indtryk af at stedet er som hos de østeuropæiske bordeller, hvor pigerne bliver sendt rundt i landet.

Jeg er sikker på at dette sted og indehaveren er garant for ordnede forhold og at pigerne arbejder selvstændigt og indenfor de bedste rammer.

Jeg har været der en gang før, og pigen på de sidste par billeder betjente mig sidste gang. Derom har jeg tidligere anmeldt pigen og stedet.

Synd med den lange transport - tsk tsk tsk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lange.

Jeg har ikke indtryk af at stedet er som hos de østeuropæiske bordeller, hvor pigerne bliver sendt rundt i landet.

Jeg er sikker på at dette sted og indehaveren er garant for ordnede forhold og at pigerne arbejder selvstændigt og indenfor de bedste rammer.

Jeg har været der en gang før, og pigen på de sidste par billeder betjente mig sidste gang. Derom har jeg tidligere anmeldt pigen og stedet.

Synd med den lange transport - tsk tsk tsk :D

Den anden pige ser da sød ud, men kan se du ikke fik fuld pakke hos hende? Blev du kun tilbudt HJ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde lavet en aftale idag med White Elefant. Mødte op til aftalt tid og blev mødt af et skilt i døren, Lukket........ Nå prøvede at vente til 5-10 min. efter aftalt tid, men stadig en lukket dør. Går tilbage til bilen og på parkeringspladsen ser jeg de to piger fra White elefant, som har været på indkøb i Føtex. De sætter sig ind i en bil og kører væk. Surt show, når nu jeg er kørt langt for at besøge dem. Så ingen god anmeldelse fra min side....desværre  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Halløj. :) 

nogen der har været forbi for nylig? 

Og som ved hvem der er der nu? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

var forbi stedet I dag

stedet er simpelt med madras på gulvet. Men pigen er GUDESMUK piercet og et par tattoos. 

Hende her er på min top 2 over lækre thai piger. Sexen skal nok blive bedre med tiden. Massagen kan være lige meget, med en så flot krop.

Hun hedder pow og er vel 25 med b skål og dit krop.

Fik kredit i et kvarter pga manglende kontanter. Kom lidt i forlegenhed da der manglende 400 til det sjove. Men jeg afregnede med et smil og en æske chokolade. 

Hendes krop køre jeg gerne efter igen. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Aften

var forbi stedet I dag

stedet er simpelt med madras på gulvet. Men pigen er GUDESMUK piercet og et par tattoos. 

Hende her er på min top 2 over lækre thai piger. Sexen skal nok blive bedre med tiden. Massagen kan være lige meget, med en så flot krop.

Hun hedder pow og er vel 25 med b skål og dit krop.

Fik kredit i et kvarter pga manglende kontanter. Kom lidt i forlegenhed da der manglende 400 til det sjove. Men jeg afregnede med et smil og en æske chokolade. 

Hendes krop køre jeg gerne efter igen. 

Venligst 8000

pis os. 

Kan ikke finde annoncen mere og dermed ikke deres nummer. :( 

Havde ellers lige besluttet mig for at besøge hende fredag. :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

pis os. 

Kan ikke finde annoncen mere og dermed ikke deres nummer. :( 

Havde ellers lige besluttet mig for at besøge hende fredag. :( 

Hej Nimbush

Jeg kan hjælpe dig.   White Elephant Thai Massage, Adelgade 58, 9500 Hobro, tlf. 5025 2905

                          Mvh Toti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er kommet  en ny pige i dag hun har smukt  ansigt tynd stram krop med en helt fantastisk lækker røv!!!!! hun hedder Ann. Jeg fik en fuld pakke som hun virkelig kunne lide da jeg tog hende bagfra, hun piv lidt og hun ville bare have mere hun virker utrolig stram der nede, til slut sutter hun mig af og det kunne hun også finde ud af jeg kom som en kanon ud over hendes dejlige frække røv. Tror hun er ca. 24 år. Har bestilt tid igen i denne uge ;) fordi de gode piger er der aldrig så længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
star10 skrev, for 1 time siden:

Ja der er kommet  en ny pige i dag hun har smukt  ansigt tynd stram krop med en helt fantastisk lækker røv!!!!! hun hedder Ann. Jeg fik en fuld pakke som hun virkelig kunne lide da jeg tog hende bagfra, hun piv lidt og hun ville bare have mere hun virker utrolig stram der nede, til slut sutter hun mig af og det kunne hun også finde ud af jeg kom som en kanon ud over hendes dejlige frække røv. Tror hun er ca. 24 år. Har bestilt tid igen i denne uge ;) fordi de gode piger er der aldrig så længe.

Tak for det hurtige svar ;)
- Hvad måtte du smide for sådan en omgang? Og var blow uden gummi?
- Hvordan var forholdene?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Ann hun tager 1000 kr.det var uden. Det som er bedst er at man kan mærke hende hvis du forstår ....ikke nogen med det bare skal overståes. hun giver god tid og man føler det aldrig stopper. Vær sød ved hende så hun sød ved dig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
star10 skrev, for 2 minutter siden:

 Ann hun tager 1000 kr.det var uden. Det som er bedst er at man kan mærke hende hvis du forstår ....ikke nogen med det bare skal overståes. hun giver god tid og man føler det aldrig stopper. Vær sød ved hende så hun sød ved dig ;) 

A forstår ;)
Jeg prøver thai for første gang nu så :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
skivemd skrev, for 59 minutter siden:

A forstår ;)
Jeg prøver thai for første gang nu så :D

Det var du længe om :):) 

Go fornøjelse og du bliver sjællen skuffet :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...