Hop til indhold
Randers500

White Elefant Hobro ny petit smuk pige

Recommended Posts

Jeg regner med at besøge Ann på fredag. Håber jeg får samme service som sidst kan ikke lade være med at tænke på hende.  Andre som har været der. Vil gerne høre oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej star10

jeg har været på besøg også og fik 60min b2b massage efter standarden i DK er det som sådan okay......MEN har man været i thailand som jeg selv så skal der noget mere til for at sparke benene væk under mig.....men jo sød og naturlig pige også heller ikke mere, det nok for mig bare et "one night stand"

men go tur på fredag

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 11 timer siden:

Hej star10

jeg har været på besøg også og fik 60min b2b massage efter standarden i DK er det som sådan okay......MEN har man været i thailand som jeg selv så skal der noget mere til for at sparke benene væk under mig.....men jo sød og naturlig pige også heller ikke mere, det nok for mig bare et "one night stand"

men go tur på fredag

Hvad gav du i hobro? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør ligesom jeg gør i thailand....aftaler en go pris i tlf og så gir jeg altid 100-200 i drikkepenge...men husk og gør pigen opmærksom på at du gerne vil gi drikkepenge for go service, det virker hver gang og du får super service 

I Hobro havde jeg aftalt fuld service b2b 1000.-+ drikkepenge 200.- ja det er i den dyre ende men det kan betale sig...jeg fik ihvertfald super service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i går.

Hold da op shoppen ligger ikke særlig diskret! Midt i gå gaden :o wow


Kunden før mig var ikke helt "færdig" på aftalt tidspunkt ;) Så jeg blev viftet hurtigt ud igen. (Man skal huske at banke på)
Nå. Fik en sms 20 min senere at nu måtte jeg gerne komme ind. Ind i butik og hurtigt om til bagerste rum hvor Ann ventede. Sød lille sag ;)
Træls hendes engelsk er så dårligt... Jeg fik besked på at klæde mig af og ligge mig på madrassen. Massagen gik igang med det samme, inden der var spurgt ind til hvorfor jeg egentlig var kommet ind til dem :). Jeg spurgte Ann hvad massagen kostede: 1 time - 300 kr. 

Den tog jeg. Fik med det samme spørgsmålet om b2b samtidigt med et lille ryk i bettemand ;) Vi aftalte at vente lidt. 

Jeg fik efter min mening en lækker lækker massage i ca 25 min. Ryg og ben blev nuldret godt i gennem. Efter 25 min begyndte hun at strejfe mellemkød osv.

Indtil jeg nu vendte mig om på ryggen, havde det været en lækker oplevelse, men nu kom sprog vanskelighederne.. For vi havde lidt svært ved at blive enige om pris og ydelse. Der var en kunde i forrummet, så vi kunne ikke snakke så højt om vores skumle planer ;) Hun troede jeg ville have sex uden kondom - pris 1500 inkl blow mm. Jeg ville bare ikke have blow med kondom på, resten skulle helst foregå med kondom. Forvirrende, og hyggen forsvandt desværre lidt her. Vi kom til enighed og jeg fik et lækkert blow. Hvis man vil have mega fransk af hende er total prisen 1000 kr uden sex (værd at overveje)

Men hun suttede, kom en mand mere ind af døren. 5-10 min sagde mutter. (travl butik) Tror der er gået fejl i booking bogen....

Hun smed regnfrakken på og satte sig til rette. Der var stadig en kunde ude i forrummet, så det blev meget, meget stille sex. Øv! Selve sex delen var super kedelig, måske var det fordi der var en anden kunde, måske var det fordi der ikke var megen kemi. I don´t know.. 
Lækker krop kan tilføjes, blev overrasket over at brysterne ikke var større. 

Fik "lukket" den hurtigt for havde mere lyst til at smutte.. Hun gjorde den pæn ren og så blev jeg viftet afsted. Tid gået var ca. 45 min. Jeg havde forståelsen, at jeg ville få massage efter, men det er nok mig, som har misforstået noget. Ud gennem køkkendøren til en lille baggår. 

Pigen var lækker men talte ikke meget:5

Sted: 5 - Kun pga. at der intet privatliv var. 
Første gang ved thaimassør. Om jeg gør det igen, tvivler jeg på, men konceptet er jeg kæmpe fan af :P Havde der ikke været andre i bukken tror jeg oplevelsen havde været en anden. For Ann hylede i vilden sky da jeg kom ind i lokalet første gang. 

Alt herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må jeg hellere prøve kan forstå hun er meget stram og prisen lyder også billig tænker det er bedst at bestille Tid så man ikke bliver forstyrret 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Var inde og besøge Ann i lørdags. Syntes at hun er en meget pæn dame. Fik meget blid berøring på ryggen, vil ikke kalde det for massage. efter ½ time blev jeg bedt om at vende mig om, med det samme tog hun fat om lille Fatman og spurgte om han også skulle masseres? spurgte om pris. Og blev enig om hele pakken. Det var ok, men heller ikke bedre. Som sagt syntes jeg at hun er en meget køn og ung pige. efter 45 min stod jeg på gågaden igen

Redigeret af Fatman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle jeg prøve Ann pæn ansigt men en lækker røv....... så det ud til med tøj på ;) jeg ville have fuld pakke og det fik jeg så, Ann virker lidt stille i starten men jeg snakkede lidt med hende og så gik det faktisk godt jeg tog hende i flere stillinger det kunne hun godt lide..

Hun ser meget ung ud og har en stram mis, god oplevelse da vi først kom i gang. Jeg tror når man har været der flere gange så hun kender en så skal hun nok give fuld gas... Det er vigtigt at snakke langsomt til hende, så forstår hun faktisk  fint eng. Jeg var tilfreds....... og det skal gentages.

PS.  Hendes røv uden bukser er meget lækker rund og stram mumsss ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigD skrev, den 26/11/2015 16.50.46:

Så skulle jeg prøve Ann pæn ansigt men en lækker røv....... så det ud til med tøj på ;) jeg ville have fuld pakke og det fik jeg så, Ann virker lidt stille i starten men jeg snakkede lidt med hende og så gik det faktisk godt jeg tog hende i flere stillinger det kunne hun godt lide..

Hun ser meget ung ud og har en stram mis, god oplevelse da vi først kom i gang. Jeg tror når man har været der flere gange så hun kender en så skal hun nok give fuld gas... Det er vigtigt at snakke langsomt til hende, så forstår hun faktisk  fint eng. Jeg var tilfreds....... og det skal gentages.

PS.  Hendes røv uden bukser er meget lækker rund og stram mumsss ;)

 

Vil det sige at du fik græsk på hende??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kommer en lille historie........

jeg kørte en lille tur for at besøge   Ann da jeg kom ind af døren  hun fik øje på mig og hun blev glad fordi hun  kunne kende mig fra sidste gang. Jeg bestilte fuld pakke hvor jeg gerne vil have at hun sad over på mig...... det elsker jeg, det sagde hun ok til. Hun fik mig varmet op med BJ og hun var dejligt langsomt til det mmmm elsker at se på hendes læber omkring min P efter 5min var jeg helt stiv hun Satte gummi på og gled langsomt ned over mig meget stram ........efter kort tid hvor hun ridder mig langsomt kan jeg godt mærke jeg holder ikke længe så jeg siger hun skal gøre det hurtigt helt vild, hun gør som jeg siger og jeg føler næsten jeg er i himlen det går så stærkt at der næsten lugter af brændt gummi he he jeg spjørter helt vild i kondomet og hun trapper nu ned til slowmotion helt fantastisk... jeg ligger bare og smiler.

Jeg synes det gik meget bedre denne gang måske fordi jeg ikke var ny mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Nimbush skrev, for 4 timer siden:
 

Nogen det ved hvor hende Pow er at

finde nu? :) 

Ja - hun rejste hjem til Thailand - nærmere Pattaya - d. 13/11.

Jeg har aftalt med hende, at vi prøver at finde hinanden, når jeg kommer der ned igen til januar.

Jeg forventer, at det bliver mindst lige så godt der nede, som det var i Hobro!!!!!!

hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush
Aalborg skrev, for 9 timer siden:

Ja - hun rejste hjem til Thailand - nærmere Pattaya - d. 13/11.

Jeg har aftalt med hende, at vi prøver at finde hinanden, når jeg kommer der ned igen til januar.

Jeg forventer, at det bliver mindst lige så godt der nede, som det var i Hobro!!!!!!

hilsen Aalborg

Ved du om hun kommer til dk igen? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej brødre.

Sidst vi talte sammen, d. 12/11 oplyste hun, at hun kun skal være i Pattaya på ferie og ikke vil "arbejde", men udelukkende nyde livet og så ellers komme tilbage til DK omkring 1/3-16. Hvis hun kan "bruges" i White Elefant, bliver det der, ellers et andet sted i Jylland - nærmere vides ikke pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 8 timer siden:

Det ser ikke ud til at være hos White Elephant?

 

Sorry hvis det er fejl

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...