Hop til indhold
Lady Cherie

Den der lilla ting

Recommended Posts

Hej Admin

Jeg syntes da det er helt fint at der er kommet en konkurrance, hvor jeg kan vinde en ½ time med dejlige Danilla, men når man er logget ind, behøver man så se på den der Lilla ting, der "hænger"i højre  hjørne?

Er der nogen måde man kan fravælge at se den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin

Jeg syntes da det er helt fint at der er kommet en konkurrance, hvor jeg kan vinde en ½ time med dejlige Danilla, men når man er logget ind, behøver man så se på den der Lilla ting, der "hænger"i højre  hjørne?

Er der nogen måde man kan fravælge at se den?

Min forsvandt efter jeg minimeret vinduet og opdateret browseren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min forsvandt efter jeg minimeret vinduet og opdateret browseren.

Jeg fik den også væk fra min skærm, men det skal vi nok ikke fortælle admin. det er jo ikke i Eg's interesse at egne popup-reklamer kan fjernes :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik den også væk fra min skærm, men det skal vi nok ikke fortælle admin. det er jo ikke i Eg's interesse at egne popup-reklamer kan fjernes :) 

Nej, men det går heller ik at blive tændt af Daniellas billeder, da det giver stiv "bandit" hver gang man er på EG.... det skaber en utrolig dårlig stemning på arbejdspladsen..... når man har løst siddende bukser på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, men det går heller ik at blive tændt af Daniellas billeder, da det giver stiv "bandit" hver gang man er på EG.... det skaber en utrolig dårlig stemning på arbejdspladsen..... når man har løst siddende bukser på ;)

Det er da nogle indtørrede kedelige madammer du arbejder med, hvis lidt indianertelt ikke kan løfte humøret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...