Lady Cherie 5801 Skrevet 19. August, 2015 Hej AdminJeg syntes da det er helt fint at der er kommet en konkurrance, hvor jeg kan vinde en ½ time med dejlige Danilla, men når man er logget ind, behøver man så se på den der Lilla ting, der "hænger"i højre hjørne?Er der nogen måde man kan fravælge at se den? 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 20. August, 2015 Ja, den er pisse irriterende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 20. August, 2015 Hej AdminJeg syntes da det er helt fint at der er kommet en konkurrance, hvor jeg kan vinde en ½ time med dejlige Danilla, men når man er logget ind, behøver man så se på den der Lilla ting, der "hænger"i højre hjørne?Er der nogen måde man kan fravælge at se den?Min forsvandt efter jeg minimeret vinduet og opdateret browseren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 20. August, 2015 Ja men det er da hyggeligt. Det minder om Tetris-spillet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 20. August, 2015 (edited) I LOVE IT - Altså den der lilla ting... Redigeret 20. August, 2015 af Ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 20. August, 2015 Den lilla ting må du overleve med, indtil konkurrencen er slut Reklamer for konkurrencer, bliver altid vist til alle brugere, uanset om de er logget ind eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 21. August, 2015 Min forsvandt efter jeg minimeret vinduet og opdateret browseren. Jeg fik den også væk fra min skærm, men det skal vi nok ikke fortælle admin. det er jo ikke i Eg's interesse at egne popup-reklamer kan fjernes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 21. August, 2015 Jeg fik den også væk fra min skærm, men det skal vi nok ikke fortælle admin. det er jo ikke i Eg's interesse at egne popup-reklamer kan fjernes Nej, men det går heller ik at blive tændt af Daniellas billeder, da det giver stiv "bandit" hver gang man er på EG.... det skaber en utrolig dårlig stemning på arbejdspladsen..... når man har løst siddende bukser på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. August, 2015 Nej, men det går heller ik at blive tændt af Daniellas billeder, da det giver stiv "bandit" hver gang man er på EG.... det skaber en utrolig dårlig stemning på arbejdspladsen..... når man har løst siddende bukser på Det er da nogle indtørrede kedelige madammer du arbejder med, hvis lidt indianertelt ikke kan løfte humøret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg