DJX 800 Skrevet 7. September, 2015 Var du ikke med da MIss H. var i Jylland i sommers...Nej desværre ikke. Ville gerne, men var udenlands. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 7. September, 2015 Den ene er Bonobo... åhhhhh..... (U)fedt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2015 Nu ikke så låst MrCerious Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 7. September, 2015 Nu ikke så låst MrCerious Det er dig der bør være fastlåst, når der er fluffing i luften ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. September, 2015 (edited) Det er dig der bør være fastlåst, når der er fluffing i luften ! Pas på hans store dick-sleeve ikke kommer tæt på numsen Redigeret 7. September, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Piloten 4 Skrevet 8. September, 2015 Hej Miss HellOvervejer kraftigt at deltage i arrangementet. Er der kommet klarhed over hvor mange (kvindelige) fluffere der deltager? VhPiloten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 8. September, 2015 Kære Miss Hell Nogen chance for at der kommer et arrangement af denne type til Midtjylland?Nej den gang jeg gjorde det var et enkeltstående eksperiment det er ikke noget jeg har i støbeskeen igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 8. September, 2015 Af lutter nysgerrighed, Miss Hell, noget nyt på fluffer fronten?. Lidt spændt kan man jo godt være. Altså Bonobo siger jo han er sikker hahaha men nej vi er 75% sikker på vores 18 årige veninde (KAMP lækre veninde) er frisk på tjansen, men vi melder ud på info sms'en til dem der kommer, om hun er der eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. September, 2015 Altså Bonobo siger jo han er sikker hahaha men nej vi er 75% sikker på vores 18 årige veninde (KAMP lækre veninde) er frisk på tjansen, men vi melder ud på info sms'en til dem der kommer, om hun er der eller ej Hvis hun er så lækre, er det ulidelig ikke at få lov til at knalde hende, jeg nedlægger protest ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 9. September, 2015 2 mere og min rekord bliver slååååååeeeeeet og i hvert fald et par af jer faste har ikke meldt 100% tilbage endnu.... jeg er en lykkelig pige weeee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 9. September, 2015 2 mere og min rekord bliver slååååååeeeeeet og i hvert fald et par af jer faste har ikke meldt 100% tilbage endnu.... jeg er en lykkelig pige weeee Hvis din ikke veninde ikke er klar som fluffer, vil hun ikke knaldes i stedet for Spring ud i det blå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1311 Skrevet 9. September, 2015 (edited) Får og kan give endeligt svar i morgen Kan mit arbejde dækkes, kan du bedækkes Chancerne sku' være gode dog - så skriv mig på som 60% (... og ellers må jeg sende en dværg i mit sted) Redigeret 9. September, 2015 af Argent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 9. September, 2015 Hvis din ikke veninde ikke er klar som fluffer, vil hun ikke knaldes i stedet for Spring ud i det blå Hun er ikke afvisende over for noget hehe og hun glæder sig HELT vildt den lille liderlige 18 år & 6 måneder gamle liderlige pige men fordi hun har den alder og er så nervøs så har jeg ikke skrevet hende på som 100% sikker ... hun skal lige ind i kampen jo hehe Får og kan give endeligt svar i morgen Kan mit arbejde dækkes, kan du bedækkes Chancerne sku' være gode dog - så skriv mig på som 60% (... og ellers må jeg sende en dværg i mit sted)Jeg bliver STIK TOSSET & DYBT DYBT skuffet hvis du ikke kommer .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 9. September, 2015 (edited) Får og kan give endeligt svar i morgen Kan mit arbejde dækkes, kan du bedækkes Chancerne sku' være gode dog - så skriv mig på som 60% (... og ellers må jeg sende en dværg i mit sted)Vi skal nok tænke på Argent...når vi fester igennem:"Mine nytårstanker knaldetanker går til søens folk, Færøerne og Grønland og til stakkels Argent " Redigeret 9. September, 2015 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 10. September, 2015 Så nu er det sikkert og vist ... rekorden bliver tangeret med alle prepays inkl Mr. Hell OG der er stadig 2 dage til .... uuuha jeg er glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1311 Skrevet 10. September, 2015 Den er i vinkel - i herlige bavianer! (No offence Bonobo) Deltager i legetimerne, og dine knaldetanker, Nille, kan gå ubestridt til Helvedes-tøsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grækeren1 19 Skrevet 10. September, 2015 Så nu er det sikkert og vist ... rekorden bliver tangeret med alle prepays inkl Mr. Hell OG der er stadig 2 dage til .... uuuha jeg er glad er rekorden ved at være oppe på en 15-18 stykker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 10. September, 2015 er rekorden ved at være oppe på en 15-18 stykker? Gid den var ... Rekorden er "kun" 11 men pt er vi 12 sikre, og mangler stadig svar fra et par af de faste. F. Jeg glæder mig ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 11. September, 2015 Det ser ud til og blive 12 eller 13, har haft et afbud fra en fast men det er stadig rekord fra de 11(min hidtidige) jeg regner ikke med og tage i mod tilmeldinger i morgen og dem der er tilmeldt får info sms'en ved ca. 11 tiden. Så husk hvis I ikke har modtaget noget så skriv selv lige og "bank i bordet" men mange af jer får den altså ikke haha med ca. 7-8 gengangere kender I jo nok efterhånden jeres informationer forfra og bagfra heheheVi ses kl. 13 alle sammen I MORGEN endelig ... tror jeg går i seng nu!! hahaha så der også god tid i morgen til og nusse rundt og gøre mig klar når jeg sikkert vågner kl 03-04 i nat ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 11. September, 2015 JAAAAA..!! som det ser ud til, så bliver der 14 fyre ... så 3 mere end rekorden ... jeg kan slet slet ikke styre min begejstring hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2015 Så er vi nok til at prøve det nye: 4i1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. September, 2015 Så er vi nok til at prøve det nye: 4i1 nej 14-i-en 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1311 Skrevet 11. September, 2015 JAAAAA..!! ... jeg kan slet slet ikke styre min begejstring hehe Du er kun et par timer foran 14 liderlige fyre Så skal du se begejstring! nej 14-i-en https://www.youtube.com/watch?v=3WkGLY7L2uY 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 11. September, 2015 nej 14-i-en ha ha Nille du er sgu bare for festlig - you make me laugh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 12. September, 2015 hahaha vågnede lige og tjekkede ... hopper i seng igen og fik lige noteret mig vi KAN komme op på 16 fyre og den 18 årige fluffer/GB debutant siger hun kommer MEN hun har stadig green card til og melde afbud når hun så småt skal snuse til branchen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg