Hop til indhold
Guest Miss Hell

Miss Hell Gangbang Lørdag d. 12/9 kl. 13-16

Recommended Posts

Var du ikke med da MIss H. var i Jylland i sommers...

Nej desværre ikke. Ville gerne, men var udenlands.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Kære Miss Hell :)
Nogen chance for at der kommer et arrangement af denne type til Midtjylland?

Nej den gang jeg gjorde det var et enkeltstående eksperiment :) det er ikke noget jeg har i støbeskeen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Af lutter nysgerrighed, Miss Hell, noget nyt på fluffer fronten?. Lidt spændt kan man jo godt være. :-) 

Altså Bonobo siger jo han er sikker :blink: hahaha men nej vi er 75% sikker på vores 18 årige veninde (KAMP lækre veninde) er frisk på tjansen, men vi melder ud på info sms'en til dem der kommer, om hun er der eller ej ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså Bonobo siger jo han er sikker :blink: hahaha men nej vi er 75% sikker på vores 18 årige veninde (KAMP lækre veninde) er frisk på tjansen, men vi melder ud på info sms'en til dem der kommer, om hun er der eller ej ;) 

Hvis hun er så lækre, er det ulidelig ikke at få lov til at knalde hende, jeg nedlægger protest ! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

2 mere og min rekord bliver slååååååeeeeeet :wub: og i hvert fald et par af jer faste har ikke meldt 100% tilbage endnu.... jeg er en lykkelig pige weeee :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Får og kan give endeligt svar i morgen :P

Kan mit arbejde dækkes, kan du bedækkes B)

 

Chancerne sku' være gode dog - så skriv mig på som 60% (... og ellers må jeg sende en dværg i mit sted)

Redigeret af Argent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Hvis din ikke veninde ikke er klar som fluffer, vil hun ikke knaldes i stedet for :D Spring ud i det blå :D 

Hun er ikke afvisende over for noget hehe og hun glæder sig HELT vildt den lille liderlige 18 år & 6 måneder gamle liderlige pige ;-) men fordi hun har den alder og er så nervøs så har jeg ikke skrevet hende på som 100% sikker ... hun skal lige ind i kampen jo hehe 

 

Får og kan give endeligt svar i morgen :P

Kan mit arbejde dækkes, kan du bedækkes B)

 

Chancerne sku' være gode dog - så skriv mig på som 60% (... og ellers må jeg sende en dværg i mit sted)

Jeg bliver STIK TOSSET & DYBT DYBT skuffet hvis du ikke kommer .... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Får og kan give endeligt svar i morgen :P

Kan mit arbejde dækkes, kan du bedækkes B)

 

Chancerne sku' være gode dog - så skriv mig på som 60% (... og ellers må jeg sende en dværg i mit sted)

Vi skal nok tænke på Argent...når vi fester igennem:

"Mine nytårstanker knaldetanker går til søens folk, Færøerne og Grønland og til stakkels Argent :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Så nu er det sikkert og vist ... rekorden bliver tangeret med alle prepays inkl Mr. Hell :wub: OG der er stadig 2 dage til .... uuuha jeg er glad :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er i vinkel - i herlige bavianer! (No offence Bonobo) :P

Deltager i legetimerne, og dine knaldetanker, Nille, kan gå ubestridt til Helvedes-tøsen ;)

Bean.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nu er det sikkert og vist ... rekorden bliver tangeret med alle prepays inkl Mr. Hell :wub: OG der er stadig 2 dage til .... uuuha jeg er glad :-D

er rekorden ved at være oppe på en 15-18 stykker? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

er rekorden ved at være oppe på en 15-18 stykker? 

:huh: Gid den var ... Rekorden er "kun" 11 men pt er vi 12 sikre, og mangler stadig svar fra et par af de faste. :wub: F. Jeg glæder mig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Det ser ud til og  blive 12 eller 13, har haft et afbud fra en fast men det er stadig rekord fra de 11(min hidtidige) :wub: jeg regner ikke med og tage i mod tilmeldinger i morgen og dem der er tilmeldt får info sms'en ved ca. 11 tiden. ;-) Så husk hvis I ikke har modtaget noget så skriv selv lige og "bank i bordet" men mange af jer får den altså ikke haha med ca. 7-8 gengangere kender I jo nok efterhånden jeres informationer forfra og bagfra hehehe

Vi ses kl. 13 alle sammen I MORGEN endelig ... tror jeg går i seng nu!! hahaha så der også god tid i morgen til og nusse rundt og gøre mig klar når jeg sikkert vågner kl 03-04 i nat ... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

JAAAAA..!! som det ser ud til, så bliver der 14 fyre ... så 3 mere end rekorden ... jeg kan slet slet ikke styre min begejstring hehe :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

hahaha vågnede lige og tjekkede ... hopper i seng igen og fik lige noteret mig vi KAN komme op på 16 fyre og den 18 årige fluffer/GB debutant siger hun kommer MEN hun har stadig green card til og melde afbud når hun så småt skal snuse til branchen :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...