Hop til indhold
Guest Miss Hell

Miss Hell Gangbang Lørdag d. 12/9 kl. 13-16

Recommended Posts

er det normalt og vågne driv-våd og nærmest ligger og stønner af glæde over det skal ske igen...?? :-o eller er det bare miiig der er unormal....? :roll:

Ganske normalt når du ved Nille og jeg skal deltage!!! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Hold da op alle sammen :-o så man lige væk fra siden lidt tid og så går i til den her inde haha ... satser på I går lige så meget til den, d. 12 hehe :wub:

Og der tikker stadig tilmeldinger ind ... hvor er det deeeeejligt :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

pt. er Innocent ikke med som fluffer ... hun er jo til konkurrence den weekend, dem der har været med ved hvilken det er :ph34r:

Den top seje tøs glæder sig dog til og være med igen ;-) 

Den anden famøse top vilde mulige fluffer nr. 2 er 100% ny i det her, men hun fantaserer konstant om GB og vil gerne snuse til det som fluffer første gang her. Jeg melder 100% ud til dem der kommer hvordan det forholder sig og hvem den lille top lækre 18 årige super hottie er ... :wub:

EDIT: Ellers er der jo Bonobo's villige mundtøj haha hvis nogen tør? ud over Mr. Hell?? (ups det var vist en intern joke) :-D

Redigeret af Miss Hell

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

EDIT: Ellers er der jo Bonobo's villige mundtøj haha hvis nogen tør? ud over Mr. Hell?? (ups det var vist en intern joke) :-D

Jeg kan anbefale Bonobo aka. Billig Billy som fluffer, jeg synes han gjorte det godt, jeg ved hvad jeg snakker om, har trods alt fået over 1000 Bjs gennem tiden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan anbefale Bonobo aka. Billig Billy som fluffer, jeg synes han gjorte det godt, jeg ved hvad jeg snakker om, har trods alt fået over 1000 Bjs gennem tiden :P

Bonobo er en guttermand, meeen fluffer, naehhh, nej tak. :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Bonobo er en guttermand, meeen fluffer, naehhh, nej tak. :-D

 

Nu ikke så sart haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha haaaa.. ja jeg er den nye fluffer... skal jeg tage paryk på :P .... og stiletter :D

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Ha ha haaaa.. ja jeg er den nye fluffer... skal jeg tage paryk på :P .... og stiletter :D

 

 

 

Husk også lige og blive barberet den her gang haha :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Ha ha haaaa.. ja jeg er den nye fluffer... skal jeg tage paryk på :P .... og stiletter :D

 

 

 

Husk også lige og blive barberet den her gang haha :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Husk også lige og blive barberet den her gang haha :grin:

Så lad gå :P .... for Mr Hells skyld :P. Nille har også altid gerne villet se mig uden skæg :P.... men jeg advarer.. jeg bliver ca 10 år yngre uden :P

Det ville da ellers være meget ømt med paryk, stilletter OG skæg ville det ikke :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 ... jeg bliver ca 10 år yngre uden...

...med paryk, stilletter OG skæg ...

Ja nu er jeg da totalt spændt op til lir med det mental-billede! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Til info boy's :-D

Smid lige en sms eller mail når I har forudbetalt så jeg kan holde styr på jer alle sammen :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money

Hey alle

jeg har endnu min GB debut tilgode men jeg vil rigtig gerne snart prøve det :) har kigget på dette som en fræk mulighed .. Er der andre der har haft deres første GB med miss Hell? Og er det til at overkomme eller blir det for vildt for en debutant på området? ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

..er det til at overkomme eller blir det for vildt for en debutant på området? ;) 

Du finder vitterlig ik et bedre sted at springe GB-mødommen end hos Miss Hell :)

 

Værende at jeg ogs kender (nogle af) de andre deltagere, vil jeg næsten garantere dig en vanvittigt fed første gang - så meld dig trygt til Unge Penge ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle

jeg har endnu min GB debut tilgode men jeg vil rigtig gerne snart prøve det :) har kigget på dette som en fræk mulighed .. Er der andre der har haft deres første GB med miss Hell? Og er det til at overkomme eller blir det for vildt for en debutant på området? ;) 

Jeg kan godt følge dig, jeg har heller ikke prøvet GB (grønne bønner) :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Miss Hell :)
Nogen chance for at der kommer et arrangement af denne type til Midtjylland?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...