Hop til indhold
Jasmin

Profiler der kommer retur

Recommended Posts

Gæst

Hvem er troll  ? Jeg ser ingen trolls Sandra :P girls fight yehaw :D

Hvis man lader sig påvirke så meget af trolls at man laver et indlæg/tråd om dem....

- så vandt de jo....de fik deres effekt, de fik deres opmærksomhed!

 

Og de var som du skriver Nille....ikke engang til stede....dobbelt sejr, yeah! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trolls 1 -  Jasmin 0...

No need to say more ;-)

 

næ det er der vel ikke. Medmindre man gerne vil forståes. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

næ det er der vel ikke. Medmindre man gerne vil forståes. :shock:

Tråden viser vel med al tydelighed, at folk generelt har forskellig opfattelse af hvad der er morsomt eller ej, et personligt angreb eller ej, om nogen er troll eller ej ... og det hele kan vist koges ned til, at nogen er mere berettiget end andre. Ligesom der angiveligt er trolls, er der vist lige så mange små politimænd, der på ligende vis har fornøjelse af at klage til admin ...i bund og grund er det vel ikke sværer end at ignorere et indlæg man finder irrelevant af den ene eller den anden grund

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden viser vel med al tydelighed, at folk generelt har forskellig opfattelse af hvad der er morsomt eller ej, et personligt angreb eller ej, om nogen er troll eller ej ... og det hele kan vist koges ned til, at nogen er mere berettiget end andre. Ligesom der angiveligt er trolls, er der vist lige så mange små politimænd, der på ligende vis har fornøjelse af at klage til admin ...i bund og grund er det vel ikke sværer end at ignorere et indlæg man finder irrelevant af den ene eller den anden grund

mit svar var til Sandra, idet jeg ikke forstår hvad hun mener. Det gør jeg stadig ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

mit svar var til Sandra, idet jeg ikke forstår hvad hun mener. Det gør jeg stadig ikke :)

Hun har ellers forklaret det her:

Hvis man lader sig påvirke så meget af trolls at man laver et indlæg/tråd om dem....

- så vandt de jo....de fik deres effekt, de fik deres opmærksomhed!

 

Og de var som du skriver Nille....ikke engang til stede....dobbelt sejr, yeah! 

Iøvrigt, da jeg ved du tidligere har brokket dig over stavning: Det er en fejl at tilføje "-es," når man danner passiv af et udsagnsord, der ender på en vokal:

forståes, forstås. :-)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ellers forklaret det her:

Iøvrigt, da jeg ved du tidligere har brokket dig over stavning: Det er en fejl at tilføje "-es," når man danner passiv af et udsagnsord, der ender på en vokal:

forståes, forstås. :-)

tak- du har nok ret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ellers forklaret det her:

Iøvrigt, da jeg ved du tidligere har brokket dig over stavning: Det er en fejl at tilføje "-es," når man danner passiv af et udsagnsord, der ender på en vokal:

forståes, forstås. :-)

Nu er Aarhuselskeren fra Aarhus, og ville nok have skrevet "forstaaes" ...som en reminisen af fordums tid  :-)

 

Redigeret af Marqui
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er Aarhuselskeren fra Aarhus, og ville nok have skrevet "forstaaes" ...som en reminisen af fordums tid  :-)

 

Det kunne være en reminiscens (af sprog fra Holbergs tid) eller det kunne være dialekt ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er Aarhuselskeren fra Aarhus, og ville nok have skrevet "forstaaes" ...som en reminisens af fordums tid  :-)

 

Du kan vist lige nå at redigere. :grin:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Du kan vist lige nå at redigere. :grin:

 

ingen grund til ... der skal jo gerne være lidt til os alle ...:o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

dem som laver ballade her inde  der skulle amin komme med en ny regl 2 advarselser  og så er det farvel og tak

det kunne måske hjælpe lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trolls 1 -  Jasmin 0...

No need to say more ;-)

 

sweetie - når du har deltaget i debatterne herinde i et omfang på mere end 10 indlæg og virkelig er blevet præsenteret for hvad flamers gør ved de øvrige brugere og den måde man behandler hinanden indbyrdes - så har du forhåbentligt et mere kvalificeret indspark end ovenstående

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

kære jasmin

jeg er JYDE og har lært at man får hug når man siger noget her inde der for skriver jeg ikke ret meget men læser med

kan du have en god lørdag sammen med  din elsket

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er Aarhuselskeren fra Aarhus, og ville nok have skrevet "forstaaes" ...som en reminisen af fordums tid  :-)

 

Jow, men det er jo trods alt ikke alt nyt, der er lige skidt.

Bolle-å'et fik vi ved retskrivningsreformen i 1948, og det var bestemt ikke alle, der kunne sluge det. Så vidt jeg husker.

I Skåne har vi syd for Helsingborg en lokalitet, hvor en vandløb løber ud i Øresund. Den hedder Rå eller Rå-å. Her har man nogle særligt fine ål. Og nu bliver det vanskeligt, for hvordan kan man på et meningsfuldt sprog kommunikere ål fra Rå-åen?

Det ville blive Raaaaaal – altså ret håbløst i skriftligt sproglig forstand.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jow, men det er jo trods alt ikke alt nyt, der er lige skidt.

Bolle-å'et fik vi ved retskrivningsreformen i 1948, og det var bestemt ikke alle, der kunne sluge det. Så vidt jeg husker.

I Skåne har vi syd for Helsingborg en lokalitet, hvor en vandløb løber ud i Øresund. Den hedder Rå eller Rå-å. Her har man nogle særligt fine ål. Og nu bliver det vanskeligt, for hvordan kan man på et meningsfuldt sprog kommunikere ål fra Rå-åen?

Det ville blive Raaaaaal – altså ret håbløst i skriftligt sproglig forstand.

Den Aal må nok leve med, at den ikke bliver Aal-for-progress, og undvære internettets berømmelse ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

rofl.gif

da kun hvis man er fuldstændig ude af stand til at få øje på at ovenstående var en ret sjov joke... 

Dejligt at se at der i det mindste er 1 som fangede den. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

sweetie - når du har deltaget i debatterne herinde i et omfang på mere end 10 indlæg og virkelig er blevet præsenteret for hvad flamers gør ved de øvrige brugere og den måde man behandler hinanden indbyrdes - så har du forhåbentligt et mere kvalificeret indspark end ovenstående

det har jeg gjort.......under mit gamle profilnavn....

så kan du sidde resten af sagen og være pissed over jeg er en af dem med ny profil....

som stadig ikke giver en fuck for hverken trolls....eller folk der er så små de bider på trolls.

end of diskussion her fra!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...