Hop til indhold
Jasmin

Profiler der kommer retur

Recommended Posts

uha uha  - Ja da... bare se på Bear og mig i politik-debatterne....  vi har i den grad holdninger..... det har de fleste heldigvis :)  og vi har holdninger til hinanden... 

Men selv om han har kaldt mig højrenationalist og jeg har kaldt ham venstreekstremist tilsat smileyer - så har ingen af os nogensinde været oppe og skændes som sådan eller saboteret hinandens tråde eller på anden vis ødelagt noget for resten af forummet ad den vej... 

Vi har da holdninger til hinanden kva hvad vi læser.... men vi forsøger ikke at ædelægge noget for hinanden herinde.... 

Holdninger er super.... men når det ikke handler om holdninger men om sabotage... så er der forskel.... 

Og blot fordi jeg virkelig ikke kunne lide din holdning til tingene i Ryan air sagen (det biver du nok nødt til at komme over :):):)  )  - så betyder det da ikke at jeg saboterer alt hvad du skriver eller ødelægger dine tråde med alt mulig irrellevant pladder

og det er den slags brugere jeg spørger til.... om det virkelig er i forums bedste interesse at byde dem retur med åbne arme 

Jeg kan bare rigtig godt lide det EG er blevet til de sidste par md efter et virkelig uskønt forår... og jeg ville elske at kunne beholde den gode stemning... 

Ja vi har alle holdninger, kunsten er at holde diskussionen på et civiliseret niveau, jeg har den holdning at hvis man hidser sig op i en diskussion har man tabt på forhånd og bør sidde på reservebænken.

Jeg tror gennemsnitsalderen på EG-brugerene er høj, det er folk med stor livserfaringer, så man bør kunne føre en sobert diskussion, selvom man ikke er enig med debattørerne.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Det synes jeg er en god ide, men det skal være min liste som er den sande listen. :grin:

nu er man igen ude i at pege fingre af andre....fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det synes jeg er en god ide, men det skal være min liste som er den sande listen. :grin:

rofl.gif

nu er man igen ude i at pege fingre af andre....fantastisk

da kun hvis man er fuldstændig ude af stand til at få øje på at ovenstående var en ret sjov joke... 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jooo....men man skal også accptere at der er nogle der har en anden holdning.

Ja nemlig, går ud fra at den kommentar var rettet til Jasmin ud fra hendes indlæg i mange debatter ;)

Jasmin er blevet spurgt flere gange, hvem er de brugere og hvem var de før ? Intet svar fra hende. Jeg kan ikke se nogen rigtige ballademagere herinde der har lavet alt det ballade hun snakker om herinde udover en bruger i to strenge men det er da ikke meget med alle de strenge der er på dette forum.Hvor er al den ballade henne hun taler om ? Har hun noget at have det i eller vil hun skabe lidt ballade ? ;)

Jeg mener at hvis en bruger selv har forladt dette så må han da gerne vende tilbage. Går man selv har man da friheden til at vende tilbage selv. :)

Er han blevet smidt ud og vender tilbage med det samme så ud igen. Et han smidt ud og vender tilbage efter et år så er det vel ok at han får en chance. :)

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen jeg korrigerer lige mig selv....

jeg er rimelig imponeret over hvor meget tid folk....har i overskud til at hænge på de sociale medier som tidsfordriv....

jeg er mere typen der stadig bevæger min røv op af sofaen og laver nogen ting, både alene og med venner, veninder og familie.....

 

og når man har et lækkert liv ude i den virkelige verden gider man bare ikke gå op i detaljer som trolls og folk der brokker sig over trolls.

Det med at nyde llivet, det rigtige liv, har du helt ret i :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admins

 

Sikken diskussion - jeg missede helt Admins' svar.  :-?  ;-)

 

Redigeret af Spider
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror ikke det er muligt… altså sortere dem fra igen. En nævner de flydende IP adresser eller hvad det nu hedder. Oprette en knaldemail har vi vel alle gjort? 

Er de smidt ud og kommer tilbage og opfører sig elendig i et nyt Nick. Så er det min opfattelse, at Administrationen har en ret kort lunte overfor Personen. Så det løser jo lidt af det :-) 

Men ellers er det jo sådan, at Trolde  fisker med net… et ret stormasket net efter min mening.. så en laber lille Sild som mig bliver ikke fanget i de store masker. Ligeledes er de fleste andre Eroguidebrugere små Sild som ikke bliver fanget i nettet. Men der er selvfølgelig nogle Fisk i havet som generelt er overvægtige. De bliver om og om igen fanget i Troldenes net… og det lyder til de er trætte af det… mit bedste råd er de skal tabe sig lidt :-) så de ikke bliver fanget i maskerne ligesom vi andre ikke gør. Life is simple hvis man vel og mærket ønsker det.

Desuden må man jo stille sig selv det spørgsmål. Hvor mange % af Eroguides brugere er det egentlig som bliver fanget i nettene?? Altså i en børnehave holder man jo ikke op med at servere Frikadeller fordi 1 eller 2 af børnene ikke må spise det. Der bliver stillet krav om det nogensteder, men almindeligvis ikke noget man efterlever… Som jeg ser det, er den procentvise fordelinge her på forummet lidt ala 1-2 af Børnene i børnehaven har lidt svært ved det…. og det giver nogle låste tråde etc men vi snakker langt fra om at forummet er lagt ned for samtlige 10.000 brugere. Der kommer stadig anmeldelser sjove ting i hyggesnak etc… 

Ja kan ikke se problemet heller. Jeg mener dog at laver en bruger hele tiden ballade skal vedkommende ud, også når det er en pige !, uanset om det er ny eller gammel bruger. :)

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

rofl.gif

da kun hvis man er fuldstændig ude af stand til at få øje på at ovenstående var en ret sjov joke... 

du rammer pointen lige i røven...bare fordi du syntes det er morsomt, et det jo ikke ensbetydende med at alle syntes det..hyle let at dække sig ind på andres bekostning...."hold da helt kæft mand, det bliver en lang dag"

 

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

du rammer pointen lige i røven...bare fordi du syntes det er morsomt, et det jo ikke ensbetydende med at alle syntes det..hyle let at dække sig ind på andres bekostning...."hold da helt kæft mand, det bliver en lang dag"

 

God weekend

søde Græker... 

Jeg synes Nørden var sjov ja :) men du skrev ikke din mening om hvorvidt han var sjov/var dum ... du skrev bare om ufunderet påstand om at han peger fingre...   

Det må du godt tro han gør... jeg er blot overbevist om at du tager fejl fordi det var skrevet som en joke...   så fred da med det :)  

Du får ret... så skal du slet ikke spekulere på om det bliver en lang dag ... vel :):)  

 

Redigeret af Jasmin
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Davs

Jamen jeg mener at der bestemt er brug for profiler/trolle og andet godtfolk der sætter bål i boardet.

 Et Board, dør hvis ikke der er debat, det skal være sådan at folk går ind og skal se...hvad sker der nu? hvad skriver den eller den?

Det behøver ikke være personligt, men meninger der er fuldstændigt modsatte....deraf debat. Det må godt være så hele boardet ryger og man hamre i tasterne og de "grønne" hiver sig i håret, og kaster rundt med pegepinden.

Det er da selvfølig lykkeligt hvis alle er enige, men hold da kæft hvor er det kedeligt, lidt som at se maling tørre ik?  

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Davs

Jamen jeg mener at der bestemt er brug for profiler/trolle og andet godtfolk der sætter bål i boardet.

 Et Board, dør hvis ikke der er debat, det skal være sådan at folk går ind og skal se...hvad sker der nu? hvad skriver den eller den?

Det behøver ikke være personligt, men meninger der er fuldstændigt modsatte....deraf debat. Det må godt være så hele boardet ryger og man hamre i tasterne og de "grønne" hiver sig i håret, og kaster rundt med pegepinden.

Det er da selvfølig lykkeligt hvis alle er enige, men hold da kæft hvor er det kedeligt, lidt som at se maling tørre ik?  

Ja nogle skal sætte ild til bålet til Sankt Hans og nogle skal flyve til Bloksbjerg :lol:

Men det er dumt at have en modsatrettet holdning bare for at provokere og være på tværs uden at mene det.

Ligesom jeg nu siger jeg synes at købesex skulle forbydes :P og voldtægt er i orden. Det mener jeg jo ikke....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

 

Ligesom jeg nu siger jeg synes at købesex skulle forbydes :P og voldtægt er i orden.

Så, Nille, det kan man kalde en klar udmelding.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere ballademager, som fortsat er her, så måske skyldes freden bare at det har været sommerferie. Men lad os håbe at ferien har fået ballademagerne til at indse at de bør tælle til 10 før de fare i blæk huset.

Den påstand må stå for egen regning. Jeg ser ingen ba'lamaer

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men når en fredsforstyrrer en gang er skredet og har smækket med døren - er det så ok at vedkommende kommer igen ? 

Er det OK at sådan en profil vender tilbage og gradvist begynder at sætte tingene i kog igen ? 

For at vende tilbage til trådstarters spørgsmål.

Vi har den politik, at vi efterkommer ethvert ønske om at blive slettet, så hurtigt vi kan. Uden at stille spørgsmål.

Kommer de tilbage med nyt profilnavn (sker tit) så har vi det in mente, og giver ikke vedkommende så lang snor som ellers.

-Ledvogter

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg supplerer lige Ledvogter lidt.

Vi har registreret og lyttet til de mange forskellige holdninger.

Vi lytter gerne men vi går ikke en i diskussioner med den enkelte men forklarer gerne linjen.

Vores linje er og har været :

Bliver en bruger smidt ud af Eroguide og operetter nyt navn straks bliver det også smidt ud.

Bliver en bruger smidt ud af Eroguide og vender tilbage efter en rum tid sætter vi ham under skærpet bevågenhed, det gør vi også med dem der vender tilbage efter karantæne.

Vælger en bruger at slette sig og har han været indblandet i meget ballade og vender han tilbage så er han under skærpet opmærksomhed. Vælger en bruger at slette sig og har han ikke været indblandet i meget ballade er han selvfølgelig ikke under skærpet opmærksomhed når han vender tilbage.

Men vi skal være sikre på at der er tale om samme brugere, vi skal have bevis eller ekstreme gode indicier. Der er mange der har forskellige ip adresser der gør det svært at have et bevis. 

Vi har i øvrigt uhørt få anmeldelser fra brugere i disse uger på at der er skænderier i debatter eller at nogen overtræder vores regler.

Det er nu engang sådan linjen er fra Administrator og moderatorerne, man kan være enig eller uenig også i vores måde at praktisere linjen på, men ønsker man at være her må man jo respektere og acceptere den moderationslinje som føres.

God fredag til alle :)

 

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Davs

Jamen jeg mener at der bestemt er brug for profiler/trolle og andet godtfolk der sætter bål i boardet.

 Et Board, dør hvis ikke der er debat, det skal være sådan at folk går ind og skal se...hvad sker der nu? hvad skriver den eller den?

Det behøver ikke være personligt, men meninger der er fuldstændigt modsatte....deraf debat. Det må godt være så hele boardet ryger og man hamre i tasterne og de "grønne" hiver sig i håret, og kaster rundt med pegepinden.

Det er da selvfølig lykkeligt hvis alle er enige, men hold da kæft hvor er det kedeligt, lidt som at se maling tørre ik?  

Det kan jeg bestemt ikke være enig med dig i - jeg kom ind i Venuslogen i dens storhedstid og så netop hvordan uhæmmet debat - til tider bare for balladens skyl - var det ikke dig der dengang brugte udtrykket at svinge med våde håndklæder ? - sammen med svag moderation overfor mangeårige medlemmer/gamle venner, til sidst dræbte VL.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Bundstok

Vi var mange der brugte udtrykket at svipe med våde håndklæder, Om debatten var uhæmmet, det er jo nok op til din egen vurdering og mening, som sagt så kommer debat ikke af enighed, og på det punkt er vi uenige, som flere ting af det du skriver i dit indlæg.

Netop derfor er der et ord som Debat kære Bundstok:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Bundstok

Vi var mange der brugte udtrykket at svipe med våde håndklæder, Om debatten var uhæmmet, det er jo nok op til din egen vurdering og mening, som sagt så kommer debat ikke af enighed, og på det punkt er vi uenige, som flere ting af det du skriver i dit indlæg.

Netop derfor er der et ord som Debat kære Bundstok:razz:

Måske var det en gruppe/bande debat, hvor folk bakkede hinanden op og kanøfler de andre...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Davs

Jamen jeg mener at der bestemt er brug for profiler/trolle og andet godtfolk der sætter bål i boardet.

 Et Board, dør hvis ikke der er debat,

Men du blander tingene sammen. Debat er noget andet end tom provokation for provokationens skyld. Ingen har vist talt for at debat skal ophøre.

Venuslogen var ulidelig, selv når man ikke var på en "fløj", bl.a. fordi en lang række idioter bar nag til hinanden og brugte enhver lejlighed til at pisse på hinanden. Indimellem ser man også her, at nogle brugere har den der tendens med at bringe gammel nag op i en ny sammenhæng. Det er ligesom i dysfunktionelle ægteskaber: Destruktivt og træls at være vidne til.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det bekræfter at Jasmins opråb med denne tråd er en storm i et glas vand :P

Sikke noget vrøvl Nille

Det bekræfter at jeg -  personligt - meget gerne vil beholde denne ro og fred så det ikke ender som i foråret....  

freden sænkede sig lige inden sommer...  det kunne jo være skønt om den forsatte længere end blot en sommer 

eller hvad? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke noget vrøvl Nille

Det bekræfter at jeg -  personligt - meget gerne vil beholde denne ro og fred så det ikke ender som i foråret....  

freden sænkede sig lige inden sommer...  det kunne jo være skønt om den forsatte længere end blot en sommer 

eller hvad? 

Så du mener det er stilheden for stormen... vi må tage det når det kommer, jeg ser ingen ko på isen nu :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er overrasket over hvor mange gange man ser admins gribe ind i et voksen forum som det her, der kan sgu gå meget arto.dk i den:razz:. En lang sjov hyggelig tråd, ender altid med en eller flere partykillers ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Admins

Men når en fredsforstyrrer en gang er skredet og har smækket med døren - er det så ok at vedkommende kommer igen ? 

Lidt underligt, jeg kan ikke huske at jeg har set nogen smække med døren i meget lang tid, men måske har jeg læst de forkerte tråde. :cool:

Redigeret af comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...