Hop til indhold

Recommended Posts

Endnu et anmeldelse af stedet....

Var forbi Kat i fredags d. 7/8 kl. 10.30

kom ind ad døren og spurgte om Kat havde tid, det havde hun, og massagen gik i gang, efter 5 min. kom der en anden thaipige ind ude fra vejen og kom direkte ind og hjalp med at massere i ca. 2 min, så ringede Kat's telefon og derefter var det kun den nye pige der stod for massage og afslutning. Det var som udmærket, fik en håndtrold som var ok, med pirring ligeså. (havde dog sat næsen op efter Kat's behandling)

Er dog ved at være ret træt af at man ikke kan få massage af en pige, at der kommer en og overtager midtvejs. er det kun mig der finder det irriterende???

Det kan ellers være yderst lækkert at blive masseret af 2 piger på en gang, dog ikke hvis der bliver snakket thai hele tiden, hvad er der af afslapning i det??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har jeg oplevet flere gange hos Kat, det er fandme træls, jeg må indrømme jeg kommer der ikke mere syntes godt om Kat men endelig ikke om hende den anden pige. det er fint nok med 4 hænder, men det er lige som om det behagelige og intime forsvinder. som jeg syntes er en del af massage. lige pludselig kommer der sådan et par kolde hænder og blander sig. ikke noget for mig.. jeg er stoppet hos kat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dårlig oplevelse for jer. 

Men når det er sagt så er der ikke nogen,  overhovedet i Randers, der når Kat til sokkeholderne.  Jeg tænker ikke på fuld pakke.  Det har jeg ikke kendskab til.  Men hj, bj og sorte kys. Der er Kat no 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Kat i Randers igår. Jeg må sige at det var den bedste massage jeg har fået. Dejligt når man kan mærke at der bliver taget ved. Hun fandt hurtigt nogle ømme muskler hun kunne arbejde med. Jeg kan godt anbefale hende. ;-) 

Afslutningen med hånden kan jeg bestemt Heller ikke klage over . Bedste hånd job til dato. 

Ingen tvivl. Jeg kommer tilbage. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har fuldt tråden omkring Kat længe, kan se hun har favoritter .. andre er ligegyldig kunder og åbenlyst ustabil. jeg er så åbenbart en af dem som er ligegyldig. fordi det er hver gang hun ikke gider at gøre massagen færdig, og hende den anden begynder jo bare forfra.. og absolut ikke så godt til at finde de ømme punkter som kat selv er.

Redigeret af TheMann69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Cat en del gange, fordi jeg godt kan lide hendes massage. Men efter at jeg har sagt ja til fuld pakke et par gange.... eller 3, er det gået helt galt for hende. Første gang var med cat og virkelig godt. men nu er hun begyndt at ringe efter hende den anden, der åbenbart bor lige i nærheden. Så kommer hun, først en masse thai snak og så overtager hun. Sidste gang ringede hun også og den anden kom, overtog, og efter et stykke tid kom cat ind og sagde "fuld pakke" og prisen som jeg plejer at give. Da jeg sagde at jeg ikke havde så mange penge med i dag, så det kunne kun blive en hånd, udbrød hun helt spontant "Fandens også" og gik. Helt klart at hvis der er mindste chance for en fuld pakke kommer den anden, og ellers kan hun klare det selv. Hvad er jeres erfaring med dette, Gangen før denne lå jeg og ventede i 10 minutter inden den anden kom, cat sagde bare et øjeblik, og så lå jeg der med røven i vejret og ventede. En skam at hun selv ødelægger sin ellers gode forretning med denne opførsel. Jeg tror 90 % sikket at jeg ikke kommer der mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger bare, at det skal være Kat. Og hvis det ikke kan blive det, tager jeg bare tøjet på og går. Men et stykke tid siden, jeg har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige besøgt cat og hendes medhjælper fik massage af dem begge + fuld service af dem begge  det er ikke sidste gang 

 

Du er en værre trold, trold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skovtrolden. Så burde du kunne svare på de spørgsmål der er om thai massage i og omkring Randers.  Der er en del under efterlysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var g.d. på besøg hos Cat, Cat startede med massage, så kom den anden pige og så fik jeg massage af begge i 2 min, så gik Cat, og sagde kommer om lidt igen, men jeg så hende ikke mere, det er skide irriterende, da jeg havde aftalt tid med Cat, så skal hun altså ikke lade en anden overtage, og så den tlf. snak er altså også trættende.

 

Så det var altså sidste gang jeg besøger dette sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forleden var jeg en smut forbi kat, havde bestilt tid på forhånd. Hun arbejdede dog alene denne dag, så da jeg var kommet ind fik jeg et kram og et kys. Tænkte at dette begyndte fremragende :-) 

Mens jeg afklædte mig kunne jeg høre hun låste døren.

Hun kom ind og puttede sig ind til mig og spurgte om jeg havde det godt. Hun virkede rigtig oplagt. 

Nå fik hendes traditionelle hårde og pirrende massage og da hun begyndte at massere mine ben lagde hun sig bag mig og begynder at give mig et blidt blowjob.  Hun beder mig vende mig om på ryggen og hun sutter videre. Pludselig løfter humør mine ben op over hovedet og begynder og rimme mig.  Så ryger der en finger op og hun slikker videre på pikken :-) 

Efter 5 min siger hun om jeg vil have hele turen og jeg takker ja.

Hun ville være øverst og hun virkede ekstrem tændt og gnubber sit skridt mod mit.

Det endte med jeg slikkede hende hvorefter vi afsluttede med en missionær hvor hun tungekyssede mig dybt 

 Jeg kom med et brag og hun fjernede gummi og suttede mig til jeg var helt tømt.

Seancen sluttede med hoved massage der gjorde jeg næsten faldt i søvn :-)) 

Dette er min bedste gang ever med kat. Og jeg har trods alt været hos hende i lidt over 3 år. 

Når kat er i dette humør har jeg aldrig prøvet nogen der bare kommer i nærheden af hendes ydelser og indlevelse :-) 

Dette var lige en lille anmeldelse af min favorit i Randers. 

Nu vil jeg se om jeg kan finde en lignende pige i Århus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forleden var jeg en smut forbi kat, havde bestilt tid på forhånd. Hun arbejdede dog alene denne dag, så da jeg var kommet ind fik jeg et kram og et kys. Tænkte at dette begyndte fremragende :-) 

Mens jeg afklædte mig kunne jeg høre hun låste døren.

Hun kom ind og puttede sig ind til mig og spurgte om jeg havde det godt. Hun virkede rigtig oplagt. 

Nå fik hendes traditionelle hårde og pirrende massage og da hun begyndte at massere mine ben lagde hun sig bag mig og begynder at give mig et blidt blowjob.  Hun beder mig vende mig om på ryggen og hun sutter videre. Pludselig løfter humør mine ben op over hovedet og begynder og rimme mig.  Så ryger der en finger op og hun slikker videre på pikken :-) 

Efter 5 min siger hun om jeg vil have hele turen og jeg takker ja.

Hun ville være øverst og hun virkede ekstrem tændt og gnubber sit skridt mod mit.

Det endte med jeg slikkede hende hvorefter vi afsluttede med en missionær hvor hun tungekyssede mig dybt 

 Jeg kom med et brag og hun fjernede gummi og suttede mig til jeg var helt tømt.

Seancen sluttede med hoved massage der gjorde jeg næsten faldt i søvn :-)) 

Dette er min bedste gang ever med kat. Og jeg har trods alt været hos hende i lidt over 3 år. 

Når kat er i dette humør har jeg aldrig prøvet nogen der bare kommer i nærheden af hendes ydelser og indlevelse :-) 

Dette var lige en lille anmeldelse af min favorit i Randers. 

Nu vil jeg se om jeg kan finde en lignende pige i Århus. 

Lyder godt hvad gav du for sådan en tur i himmeriget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som det fremgår er der flere forskellige oplevelser af et besøg hos Kat. Jeg har ikke selv været der endnu, men har besluttet booke en tid i næste uge, hvor turen går forbi Randers. Kan i hjælpe med en kort beskrivelse af hende, så jeg er sikker på, at det er hende, der giver mig behandlingen - på forhånd tak;)

Vender tilbage med en rapport fra "gerningsstedet" i næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kat er en Thailady på omkring 45  år

Hun er utrolig tynd, og du kan kende hende ved at hun er afbilledet på hendes gadeskilt.

Hun er utroligt svingende, men er hun i godt humør og du har hende alene uden hjælper, så kan hun være en drøm, men jeg ved at der efterhånden er mange der ikke kommer der mere, da hun er så svingende i hendes service.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var selv hos kat i sidste uge.  Havde aftalt tid kun med hende. Det startede også fint og hun var glad og fræk. Fik min lækre ryg massage,  og så begyndte hun blowjob.  

Så gik yderdøren op og ind kom en kunde hun gik ud til og kunne høre der blev grinet osv.

Så ringede kat og snakkede thai.

Kom ind til mig igen og sagde jeg fik ny pige da hun havde ny kunde. Jeg blev edder spændt rasende og rejste mig optog mit tøj på. Stak kat 300 kr og sagde at det var sidste gang hun så mig. Hun så helt forvirret ud og trak mig ud i hendes tekøkken.  Hun spurgte hvad der var galt. Jeg svarede at jeg nu er kommet hos hende i snart 4 år og når jeg bestiller tid med dig så forventer jeg du giver mig hele timen og ikke laver forskel fordi nogle af dine favorit kunder pludselig kommer.

Hun virkede pludselig trist og sagde undskyld. Og fik tilbudt vi kunne fortsætte hvis jeg kom igen senere. Jeg takkede nej da stemning var fuldstændig ødelagt.

Jeg sagde til kat at dette nok var min sidste gang hos hende da jeg ikke gider behandles så dårligt når jeg i snit har lagt mellem 8-10000 kr hos hende om året. 

Tror det er på tide jeg finder en ny favorit. 

Kat is out of my to do liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Var selv hos kat i sidste uge.  Havde aftalt tid kun med hende. Det startede også fint og hun var glad og fræk. Fik min lækre ryg massage,  og så begyndte hun blowjob.  

Så gik yderdøren op og ind kom en kunde hun gik ud til og kunne høre der blev grinet osv.

Så ringede kat og snakkede thai.

Kom ind til mig igen og sagde jeg fik ny pige da hun havde ny kunde. Jeg blev edder spændt rasende og rejste mig optog mit tøj på. Stak kat 300 kr og sagde at det var sidste gang hun så mig. Hun så helt forvirret ud og trak mig ud i hendes tekøkken.  Hun spurgte hvad der var galt. Jeg svarede at jeg nu er kommet hos hende i snart 4 år og når jeg bestiller tid med dig så forventer jeg du giver mig hele timen og ikke laver forskel fordi nogle af dine favorit kunder pludselig kommer.

Hun virkede pludselig trist og sagde undskyld. Og fik tilbudt vi kunne fortsætte hvis jeg kom igen senere. Jeg takkede nej da stemning var fuldstændig ødelagt.

Jeg sagde til kat at dette nok var min sidste gang hos hende da jeg ikke gider behandles så dårligt når jeg i snit har lagt mellem 8-10000 kr hos hende om året. 

Tror det er på tide jeg finder en ny favorit. 

Kat is out of my to do liste.

Det ville jeg også gøre :) flot af dig ,så kan hun se hvordan man ikke gør ved kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var selv hos kat i sidste uge.  Havde aftalt tid kun med hende. Det startede også fint og hun var glad og fræk. Fik min lækre ryg massage,  og så begyndte hun blowjob.  

Så gik yderdøren op og ind kom en kunde hun gik ud til og kunne høre der blev grinet osv.

Så ringede kat og snakkede thai.

Kom ind til mig igen og sagde jeg fik ny pige da hun havde ny kunde. Jeg blev edder spændt rasende og rejste mig optog mit tøj på. Stak kat 300 kr og sagde at det var sidste gang hun så mig. Hun så helt forvirret ud og trak mig ud i hendes tekøkken.  Hun spurgte hvad der var galt. Jeg svarede at jeg nu er kommet hos hende i snart 4 år og når jeg bestiller tid med dig så forventer jeg du giver mig hele timen og ikke laver forskel fordi nogle af dine favorit kunder pludselig kommer.

Hun virkede pludselig trist og sagde undskyld. Og fik tilbudt vi kunne fortsætte hvis jeg kom igen senere. Jeg takkede nej da stemning var fuldstændig ødelagt.

Jeg sagde til kat at dette nok var min sidste gang hos hende da jeg ikke gider behandles så dårligt når jeg i snit har lagt mellem 8-10000 kr hos hende om året. 

Tror det er på tide jeg finder en ny favorit. 

Kat is out of my to do liste.

Øv, sikke en møg-oplevelse. Især med en pige, man ellers har det godt med, og hvor man er stamkunde.

Jeg ville nok også have gjort det samme. Selvom branchen ind imellem er lidt suspekt, rufferi er ulovligt mm, så må der da være visse normer, der stadig gælder, når det nu er et "serviceerhverv". Et par af disse er helt klart 1) god kundeservice og 2) Ekstra kundepleje af stamkunder. 

Redigeret af Thai-fan
Lille tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak gutter.

Der er andre fisk i vandet. Håber jeg kan finde en kat version 2 i det jyske.  Ellers må jeg nøjes med dem jeg har af favoritter lige nu ;-) 

ville igår prøve en ny tøs i Århus. Massagen var ikke en reklame værd, men da først jeg blev vendt om så gik der en uskyldig djævel i hende :-) 

Anmeldelse kommer senere idag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...