Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer ja jeg besøgte Kat i sidste uge og det var en super super  oplevelse det var et glædeligt gensyn efter 4 mdr ogjeg skak da love for jeg fik en god behandling og hun har aldrig skuffet mig hun er en skøn kvinde og kan give en super massage og det frække ja det er til et 12 tal, hun er god WAUV

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle lige prøve Kat i Randers for et par måneder siden, men som andre skriver...så var det en blandet oplevelse. Hende selv startede, lagde håndklæder over mig og og gav mig fantastisk massage i 5 minutter, så man bare ligger og tænker hoold da kæft hun kan massere, hun massere mine skuldre og omkring numsehullet uden på håndklæderne og så...så gik hun. Og ind kom hendes buttede medhjælper, hun prøvede at lire mig lidt op, men det var jeg ikke rigtig med på, selv om hun var ret ihærdig, ballemassage, pirring af mellemkød og klemme pikken over håndklædet...havde dog også kun bestilt ½ time for at teste...jeg var der jo for over 2 år siden, og fik et ret lækkert håndjob, hvilket jeg var helt uforberedt på, da jeg egentlig kun kom for massage. Havde gået hos hende ved siden af Helsekosten før, hun var rigtig god til dårlig ryg og ledproblemer, fnis, hun var sgu også ret lækker, men ikke noget hanky panky i hendes klinik, uh en dejlig røv hun ellers havde...og når hun sad på min røv og massere mig...uh. Men hun forsvandt pludselig en dag. Så var det jo jeg "tilfældigt" kom forbi Kat og fik massage og...ja så lå man pludselig der med røven i vejret og fik en finger der ...damn det var frækt. og totalt overrumplende ophidsende og hendes HJ var..ja lækkert med masser af olie, og hun slikkede på skaftet og gav mig finger...uha uha. Men jeg kunne ikke røre hende. Kun lidt uden på trusserne. Bagefter massere hun dejligt videre uden at lægge håndklæder over lillemanden lige som for at se om den skulle blive klar igen...men jeg var i den grad malket tom. Dengang for 2 år siden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Cat forleden til en absolut fantastisk oplevelse. Jeg snakkede lidt med hende undervejs og der er lidt stille med alle de andre klinikker der ligger tæt på. Tror måske Cat har valgt en fornuftig strategi (bevidst eller ubevidst ?) for hold da op der var service for pengene. Jeg havde ingen ømme punkter så bad bare om at blive forkælet.

Meeen Cat begyndte på hendes gode hårde massage og selvfølgelig fandt hun et par ømme steder som fik særlig behandling. Masser af pirring, det er altså dejligt at få masseret ydersiden af låret hårdt mens den anden hånd har blidt fat i lillemanden....

Jeg vælger altid BJ hos cat og elsker når hun starter på det mens jeg ligger på maven. Det er altså en fantastisk følelse og jeg har aldrig prøvet det andre steder. Om på ryggen og fortsættelse af bj. Uden at tage munden for fuld ( det klarer Cat fint selv) så er hun altså ikke den ringeste til at gnave gren.

Efterfølgende massage af nakke og skuldre og næste kunde måtte vente lidt, indtil hun var tilfreds med mine myoser i nakken (av)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan kun håbe hun er begyndt at tage sig sammen igen for hun har mistet mange kunder grundet ekstrem dårlig kundepleje på selv kunder der er kommet der mere end 4 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad det være sagt med det samme: Dette er et partsindlæg ;)

Som en dem, der ALTID får (og giver) en fremragende behandling hos Kat, kan jeg ikke undgå at lægge mærke til de mange lidt dårlige anmeldelser.

Det ser ud til, at Kat svinger meget alt efter om der er god kemi. Men når Kat er på toppen, har hun ikke sin lige.  God massage! og så er hun SÅ fræk. Hvor kan man ellers få et BJ mens man ligger på maven, for nu bare at nævne en enkelt ting? Det skal alle da have lov at opleve, så tillad mig at komme med et par gode råd om nogle af de mere praktiske dropouts, hun kan lave.

I stedet for at blive pigesur over, at hun pludselig overlader scenen til en anden (og det ER ikke i orden), så aftal på forhånd, at det er massage med HENDE selv. Bed om det med et smil og forklar, at det er fordi hun er bedst! Og bed om det INDEN I starter ud.

 

Hvis det nu lykkes, så er det tid til næste gang at prøve at få hende til at lade være med at tage telefonen (SVÆRT!).

Igen, aftal det på forhånd og fortæl hende, at hun er så GOD, at du synes det er rigtig ærgerligt at blive afbrudt. For det er jo præcis, hvad det handler om.

 

Hvis det nu også lykkes, kan du jo til stille op til svendeprøven: Lås døren! (men den er vist for de viderekomne ;) )

 

Men FORTÆL hende, hvad du gerne vil have. Med smil og ros. Og SPØRG hende så, om det er i orden. Om hun er med på det. Lad være med at opføre dig som om du er hendes far eller som om du har ret til at bestemme over hende, fordi du køber en ydelse.

 

Og lykkes det for dig, så kan det jo være, at du skal give hende lidt ekstra. Lidt tip. Og et smil og et knus. Det er i min optik da meget bedre end at være sur over, at nogle får og andre ikke fårl

Hvis der er noget, som man rigtig gerne vil have og man ikke bare får det foræret, så må man snakke sig til det. Men man skal MENE, hvad man siger. Det nytter ikke at rose hende, mens man i virkeligheden raser indeni og tænker ”Dumme kælling, så tag dig dog sammen! Jeg betaler jo for helvede for det””

For dét fanger Kat lige med det samme.

Og hvis man ikke kan tale sig til det, ja så må man nogen gange købe sig til det.

 

Det korte af det lange: I stedet for at vente og se, om det er en god dag eller en dårlig dag, så GØR det til en god dag.

 

/Soi

 

Redigeret af Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm som. 

Alt nævnte har jeg prøvet med kat.

Jeg har også snakket med hende om det personligt hvor jeg bad hende tage en snak med mig. Jeg gav hende 150 kr for 20 min snak da hun jo ikke kunne tage kunder på det tidspunkt.

Jeg fortalte hende om problemerne når man booker tid hos hende og hvor træls det er at hun smutter ind til en anden kunde selv om man har bestilt kat. Hun har gang på gang lovet at næste gang bliver hun hele timen.  De sidste 3 gange er hun stadig smuttet før massagen var overstået. 

 

Jeg har gået hos kat i over 4 år. Lagt  omkring 12-15 tusind hos hende hvis det kan gøre det. Ligger altid 100 ekstra til hende efter hun har fået betaling.

Det føles ikke som om hun ikke bryder sig om mit selskab da vi har haft de vildeste  timer sammen. Også efter normal lukketid. Jeg klager ikke over det hun tidligere har givet mig som bonus ( mega fransk, prostata massage,  sorte kys begge veje,  dybe tungekys osv.) men det er alt dette som ikke længere sker ofte, eller at hun smutter når hendes (skat) kommer for og få massage selvom min tid ikke er gået. 

 

Seneste besøg var rigtig træls,  og jeg trak hende til side og fortalte hende at dette var mit sidste besøg og jeg ikke kommer igen. 

Savner sgu den gamle kat for ca 2 år siden. Dengang var hun aldrig svingende :-S 

Men er glad for at høre at der stadig er nogle få der får god service der endnu :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 24 minutter siden:

Hmm som.

...........

Seneste besøg var rigtig træls,  og jeg trak hende til side og fortalte hende at dette var mit sidste besøg og jeg ikke kommer igen. 

Savner sgu den gamle kat for ca 2 år siden. Dengang var hun aldrig svingende :-S 

Men er glad for at høre at der stadig er nogle få der får god service der endnu :-) 

Kan godt forstå, at du så søger andre græsgange.

/Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke forstå hvorfor VI skal bede hende om ikke at tage telefonen. Hvorfor der skal være en anden der giver massage når nu hun starter. Det virker for mig som om hun ikke forstå hvad der er god service. Hvis hun spurgte om det var ok, at det var en anden der gav massage i stedet for hende selv, så har kunden jo selv valgt det. Men vi får jo ikke det valg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kan ikke forstå hvorfor VI skal bede hende om ikke at tage telefonen. Hvorfor der skal være en anden der giver massage når nu hun starter. Det virker for mig som om hun ikke forstå hvad der er god service. Hvis hun spurgte om det var ok, at det var en anden der gav massage i stedet for hende selv, så har kunden jo selv valgt det. Men vi får jo ikke det valg.

 

Du har sådan set ret. Det burde være almindelig god opførsel på alle klinikker.

Det er det bare ikke. Hvem har ikke oplevet, at telefonen er blevet taget eller en sms checket, mens man har ligget på briksen??

Og det er bare for dårligt. Spørgsmålet er så, hvad man gør ved det. Typisk ville jeg blive så irriteret, at jeg ikke ville udsætte mig selv for en gentagelse. Men som du kan se, synes jeg at netop Kat er så usædvanlig god, at det er værd at arbejde lidt for sagen,

- og det lykkes så heller ikke for alle.

Ærgerligt.

/Soi

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soi skrev, for 10 minutter siden:

Du har sådan set ret. Det burde være almindelig god opførsel på alle klinikker.

Det er det bare ikke. Hvem har ikke oplevet, at telefonen er blevet taget eller en sms checket, mens man har ligget på briksen??

Og det er bare for dårligt. Spørgsmålet er så, hvad man gør ved det. Typisk ville jeg blive så irriteret, at jeg ikke ville udsætte mig selv for en gentagelse. Men som du kan se, synes jeg at netop Kat er så usædvanlig god, at det er værd at arbejde lidt for sagen,

- og det lykkes så heller ikke for alle.

Ærgerligt.

/Soi

 

 

 

 

Det er ualmindelig dårlig stil, men det har nok noget med kulturforskel at gøre. 

De steder jeg besøger ( Århus) sker det aldrig, heller ikke selv om pigen er alene på skandsen. 

Men jeg har oplevet det andre steder, og der kommer jeg så ikke mere. 

Det mest groteske jeg har oplevet, var en dansk pige, der tog telefonen via et headset, mens hun var ved at ordne lille elskeren med hånden :) Det tog lidt tid før jeg kom i mål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften,

Har været hos KAT et par gange. Har bestilt tid hos hende selv, men har i stil med andre oplevet, at hun er skredet, når hun er kommet i gang.

Den ene gang var afløsningen rigtig sød, helt sikkert bedre end KAT (måske ikke så "fræk", men oprigtig sød og ærlig).

Et par andre gange, fuldstændig spild af tid og penge.

Jeg har læst Jeres anmeldelser, forslag om, at være søde og rare, at please, at overtale, at man "måske" på den måde kan få en god behandling. I min verden, er det en selvfølge, at være høflig og venlig, men det går begge veje.

Nu vender vi lige bøtten engang. Du kommer ind i en tøjforretning, og vil gerne købe et par bukser. Den søde indsmigrende ekspedient forlader dig mit i handlen, går hen til en anden kunde, og du efterlades med en anden ekspedient, end den du ellers talte med. Du ville købe bukser, men ender med en slasket T-shirt, til overpris....

Du er naturligvis sød, flink og rar, smiler, er høflig, betaler lidt ekstra for din T-shirt og går.

Ugen efter kommer du tilbage, og bliver igen modtaget af den, du gerne vil betjenes af... Det samme gentager sig, du overlades med hende der ikke er engageret, og får endnu en T-Shirt med hjem, om end skabet er fuld af dem.

Bliver du sur?? Kommer du ind i butikken igen??

Fortæl mig lige, hvor ligger problemet???? Du kommer som kunde, du vil købe en vare, du har pengene med, men bliver brændt af, gang på gang.

Er det kunden, eller er det butikken der fejler???

I min verden, fejler rigtig mange af de "små søde Thai piger". Udenfor står der et skilt med "1 time 300 kr.". Du kommer ind, og bestiller en time. Når der er gået godt en ½ time, siger hun "Vend om", og der "fristes lidt". 40 min. senere står du fuldt påklædt udenfor butikken, 600 kr. fattigere.

Dels er du blevet snydt på tiden, og dels er prisen blevet dobbelt så høj. Derudover var det "KAT" der startede, og en anden (mindre attraktiv) der overtog.

Rigtig mange steder (ikke alle) bliver vi mænd snydt så vandet driver. Prisen for 5 min. er blevet +300 kr. = 3.600,- pr. time oveni det du allerede betaler.... Hold da helt kæft, det er mere end en advokat tager, om end "uddannelsen" ikke er helt så lang..

Det er IKKE i orden, og jeg mener klart, at forskellige piger, bør tage tingene op til revurdering. Laves der en aftale på en time, er det en time... Hvis man ikke "ønsker deres ekstra ydelser", må de tage det som en oplevelse, og ikke blive sure (hvilket vi sikkert er mange der har oplevet).

Når jeg kommer ind til en massør, forventer jeg en høflig betjening, venlig tone, gerne et smil samt den tid jeg har betalt for.

Hvad med alle I andre, har I det på samme måde???

Hvis Ja, er det nok på tide, at I gør lidt op med de piger I besøger, og beder om det I reelt betaler for.

Kan I alle have en rigtig god aften :-)

Mvh. Randers_Borger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Randers_borger, medmindre du sidder med i skjul og ser hvordan det foregår når andre får massage, så er det vel svært at prædike udfra en generel betragtning om at vi skal gøre op med de piger vi besøger og få det vi betaler for.

90-95% af mine besøg er på 1 time, ikke fordi jeg kræver det, men fordi jeg ligesom soi foreslår det, lige har ondt i nakken eller fødderne, som jeg pænt beder dem om at massere til sidst. 

Jeg ved jo ikke om det lykkedes, men jeg prøvede at forklare lidt strategi overfor Cat. At det var bedre, at hun i tlf sagde at hun ikke kunne massere mig på det ønskede tidspunkt men at hun kunne der og der eller at jeg kunne få hendes assistent.

jeg grinede også til hende og sagde at hvis hun blev afløst af hende der lignede min kone der havde været for lang tid ude i solen, så kunne jeg lige så godt få konen selv til at massere. Og igen som Soi siger, jeg roser hende og siger at jeg hellere vil vente en dag eller to og så få massage af cat, end spises af med noget middelmådigt. Smil og grin og ros, det er ligefør hun glemmer at få penge så.... (Jeg skrev ligefør....)

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovtrolden skrev, den 16/8/2015 21.01.14:

ja en skovtrold men får altid prima service ved alle de thai piger som jeg besøger

da jeg kender de fleste privat

Hvordan kommer du til at kende dem privat? Og hvorfor skulle det give dem mere lyst til at kneppe dig? Jeg forstår ikke. Jeg kender mange mennesker privat, som jeg ikke under nogen omstændigheder vil dyrke sex med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 26/11/2015 17.13.46:

 

Det mest groteske jeg har oplevet, var en dansk pige, der tog telefonen via et headset, mens hun var ved at ordne lille elskeren med hånden :) Det tog lidt tid før jeg kom i mål. 

Haha, sad på nærmeste og sprøjtede griner-kaffe ud over skærmen over den der :-) 

 

"Fræk kontordame/fræk kollega" er en helt gyldig fetish i min verden- men DET DER er nok at tage det et skridt for langt... ;-)

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 4 timer siden:
Aarhuselsker skrev, den 26. nov. 2015 17.13.46:

Det er ualmindelig dårlig stil, men det har nok noget med kulturforskel at gøre. 

De steder jeg besøger ( Århus) sker det aldrig, heller ikke selv om pigen er alene på skandsen. 

Men jeg har oplevet det andre steder, og der kommer jeg så ikke mere. 

Det mest groteske jeg har oplevet, var en dansk pige, der tog telefonen via et headset, mens hun var ved at ordne lille elskeren med hånden :) Det tog lidt tid før jeg kom i mål. 

listen over groteske ting jeg har oplevet med Asiatiske piger er lang …..  men en af dem, var nok engang i Bangkok … hvor jeg mødte en pige på sukhumwit road fra en tidligere short time….

vi snakkede lidt …. og ja, jeg kunne da godt ;)  og det var jo også ved at blive midnat ..

så ligesom vi går ind i elevatoren, siger hun … "øhhh.. forresten kommer der nok lige en telefon opringning klokken 1 am  som hun blev nød til at tage…. var det okay?"

fair nok …. 

så vi ligger og hygger … da telefonen ringer … 1:05 … meget præcist :)

det er så hendes engelske kæreste som hun 12 timer tidligere havde sat på flyveren …. 

 … og hun siger søvnigt til ham " ohh  skatter jeg ligger lige og sover kan du ringe imorgen jeg er så træt… " smider røret på og forsætter med at gi mig et BJ … så ringer han igen …. hun er tydeligt irriteret over at blive afbrudt af ham igen ...

"nej nej skat … det har været en lang dag …. jeg er så træt " 

det tog også lidt tid for mig inden jeg var i humør igen … men hun lod sig ikke ikke slå ud af min manglende begejstring …hun havde meget professionel stolthed …så jeg skulle i mål :)  hehehe… så vi knalde løs et par gange ...

derefter ligger vi og snakker … den engelske kæreste punger ud med 40.000 bath til hende om måneden … plus gaver og en grund med hus oppe i Esan …. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Observator skrev, den 8. dec. 2015 at 19:15:

Historier om groteske ting med Asiatiske piger har intet som helst at gøre med anmeldelsen af KAT Randers. Så kommer vi lige tilbage i sporet igen!

tak :) 

skal nok lade være med det :) 555

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så tillad mig at hjælpe tråden tilbage på sporet med en servicemeddelse.

Kat har besluttet sig for at hjælpe naturen lidt på vej, så til januar drager hun til Thailand for at få lavet større bryster. Resultatet kan besigtiges fra slutningen af januar ;)

Selv synes jeg, at det er lidt ærgerligt, for hun er dejlig, som hun er. Og jeg er en af dem, som sætter pris på naturlige bryster.

Men der skal nok være en del af jer bryst-o-maner, som kommer til at sætte pris på de nye herligheder.:grin:

Og så er der jo lidt både til Per og til Poul.

/Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest skrev, den ‎12‎-‎08‎-‎2015 at 23:14:

Dårlig oplevelse for jer. 

Men når det er sagt så er der ikke nogen,  overhovedet i Randers, der når Kat til sokkeholderne.  Jeg tænker ikke på fuld pakke.  Det har jeg ikke kendskab til.  Men hj, bj og sorte kys. Der er Kat no 1

gir hun osse det lille hul en god massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
telemaster skrev, for 2 timer siden:

gir hun osse det lille hul en god massage

jep, det får hele armen, altså i overført betydning ;-)

Hun fortalte forøvrigt også mig, at hun vil have større bryster - jeg synes det er dumt, men det er naturligvis hendes valg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bølle skrev, for 9 minutter siden:

Er ikke fra Randers, hjælp mig med adresse og tlf nr.

Har du prøvet thailisten?

Det er ret nemt.

Ikke fordi jeg ikke vil hjælpe, men det er lige så nemt for dig, at slå op, som det er for mig og jeg kender ikke adressen udenad

 

vh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 1 minut siden:

Har du prøvet thailisten?

Det er ret nemt.

Ikke fordi jeg ikke vil hjælpe, men det er lige så nemt for dig, at slå op, som det er for mig og jeg kender ikke adressen udenad

 

vh

 

Den hedder Kat Thaimassage og her hjælper listen.

 

https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?ll=56.032157%2C10.022278&spn=1.28139%2C3.56781&msa=0&mid=zIXy8el00sPU.kOzMXnwhXN0Q

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...