Hop til indhold

moral er godt dobbeltmoral er dobbelt så godt

Featured Replies

Skrevet

Jeg må nok også hellere komme ud og fortælle tilfældige folk på gaden at jeg tager afstand fra kristne præsters misbrug af børn, hvem vil med? :D

• Svar 176
  • Visninger 9.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Så enkelt er det ikke...  I gamle dage herhjemme var det strafbelagt at skrive/trykke/tegne eller på anden måde publicere noget der ikke var godkendt og ak og ve den der skrev mod kongen.... Kongen he

• Der er gået inflation i ordet racisme, et kort som bliver trukket op når man ikke får sin vilje eller ikke vil følge samfundets normer.

• De fleste har glemt hvad grunden til muhamedtegningerne var. De blev tegnet som en protest mod herboende muhamedaneres forsøg på at indføre censur efter behag. Man må sige at de tog maddingen til sig.

Skrevet

Danmarks kriminelle er danmarks problem, uanset grunden til at de er blevet kriminelle. Det ændrer dog ikke ved det faktum at der er en kraftig overepræsentation af udlændinge i danske fængsler.

Udlændinge eller muslimer ? Tråden er startet om muslimer, men nu siger du udlændinge ? 

Eller mener du muslimske udlændinge (altså ikke rumænere etc som jo er kristne) ?? Eller ?

Hvis du mener udlændinge generelt, er jeg enig. Ud med dem der ikke kan opføre sig ordenligt, men respekter dem der kan, og opfør dig ordenligt over for dem !!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.