Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Priser i Tyskland

Recommended Posts

 jeg tror ikke den alm. tysk arbejder har råd til FKK, (der er alternativer som flatrates og discount klubberne)

De almindelige tyske arbejdere har heller ikke råd til flatrates - men det har tyrkerne og alle de andre fremmedarbejdere - som de siger i Tyskland: "Tyrkerne - det er dem der har pengene" - nok også derfor der er en overvægt af dem i FKK-klubberne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De almindelige tyske arbejdere har heller ikke råd til flatrates - men det har tyrkerne og alle de andre fremmedarbejdere - som de siger i Tyskland: "Tyrkerne - det er dem der har pengene" - nok også derfor der er en overvægt af dem i FKK-klubberne ;-)

ja de ejer en masse business og har nok en del sorte penge de skal have brændt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stadig tyske piger i klubberne, fx. GT og Artemis, de må leve med 50-60€ som de andre østpiger er det fair ?

Thakid beretter om græske piger, er det mon en ny tendens?

FKK er dyrt og er "toppen af poppen" de henvender sig absolut ikke til alle tyskere, jeg tror ikke den alm. tysk arbejder har råd til FKK, (der er alternativer som flatrates og discount klubberne)

Hvis du ligger mærke til alle de dyre biler (store Mercedes, Audi'er, sågar Ferrari'er) kunderne kommer i hos FKK-klubberne, så kan du se at kundesegmentet har mange penge. Når vi kommer i vores store lejet BMW, så ligner det vand ved siden af de andre biler :P 

 

Da jeg skålede med mine tyske venner, som jeg knap kunne kommunikerer med, gik snakken også på Berlin. Det var for mig alt for langt væk, men de sagde jeg bare skulle køre i den bil de kom i, så var det klaret på ingen tid i en BMW et eller andet 500+ hp. Åh ja, Den græske gudinde er klart klubbens no.1, i hvert fald den aften :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...