Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Priser i Tyskland

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

i efterspørgslen for priser i flensborg er der kommet en inreressant metadebat om den oplyste pris er det folk betaler?

en begyndte at snakke om 30 euro/ 30 min i flensborg ved Engelsburg

må erkende jeg har hørt lignende fra fkk klubber. Eksempelvis havde jeg udset mig en lækkermås på magnum, som blev optaget inden jeg kom til fadet. Sad og nød synet af hende, men gudhjælpeme mig om fyren ikke rejste sig og gik igen. Nå så var der plads til mig :-) ja jeg havde absolut ingen intensioner om at forlade hende men forhørte mig da lige om hvorfor sidste mand gik. Hun sagde han kun tilbød 40 euro ( koster 50) og det afslog hun. Jeg undrede mig og spurgte om de 50 euro da ikke var fast? Hun fortalte at mange piger accepterede de 40 euro. 

Stødte på et tidspunkt ind i en på Harmony som havde hørt nogen kun betalte 40 euro der. Om det er sandt? Aner det ikke.

Så måske den kære husarer som nævner 30 euro i Flensborg for 30 min har fat i noget. At der er differentierede priser alt efter hvem du er.

hører i lignende historier? Jeg vælger nu nok at betale prisen, synes det andet er en lidt akavet start... Om end jeg ville synes det er røv irriterende konstant at blive røvrendt fordi man er en blond Mand fra det høje nord :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil hellere respekteres for at være en taknemmelig mellemblond mand fra det høje nord, der betaler den officielle pris, end jeg vil blive oplevet af piger som en der viser dem dis-respekt ved at prøve på at prange prisen 10 euro ned.

Forstår simpelthen ikke at det ikke tæller hos en lokal, hvad der tænkes om ham efterfølgende selvom han skulle have held med at prange.

I modsætning til i Danmark, der er udbuddet  af købesex i Tyskland jo virkelig differentieret, på koncepter/service, discount, budget og normal priser.

Man vælger herefter, men diskuterer så heller ikke prisen under besøget, det bør man ikke gøre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Næh kan du langt henad vejen have ret i! Men kommer vel meget an på hvordan man opfatter Pigerne.

eksempelvis prajer jeg om prisen ved bilforhandler, hårde hvidevareforhandler etc ligeledes byder jeg som oftest kun 500 kr for massage+ hj trods pigens ønske er 600 kr. Det skyldes det er almindeligt at handle lidt om tingene i disse brancher.

Men hvor står GP' erne så? Ja i mit firma er prisen fast og praktisk talt ingen forhandler om den da den er fast. Men hvis mange GP er slår ind på boldgaden at prisen kan forhandles, hvor efterlader det dem så? Ligesom Thaimassøsen hvor det er almindelig mændene siger de kun har 500 kr med? 

Hvad oplever i? Historier som bekræfter at prisen ikke er så fast endda eller?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke lige hvad der skete i Rostock:

- jeg kan ikke tro Silvija i første omgang troede jeg var dansker - så mange danskere kommer der vel heller ikke til Rostock? - men har en formodning om at hun måske kørte med Fransk Naturel et andet sted til € 70,- , men her var det altså kun € 50,- :)

PS. bortset fra Eroscentret, så havde jeg da et par gode oplevelser i Rostock :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Nu er det mere Tyskland sådan generelt set jeg tænker på.

Altså ikke om du nødvendigvis er Dansker eller ej. Men mere om du betaler diffenrentierede Priser alt efter hvem du er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe der ikke lige frem er priser for die dumme Dänen, og andre priser for de lokale, sådan som det vistnok kan være tilfældet som turist i fjernere fattigere lande, så synes jeg egentlig ikke at man skal prutte om en pris der er fuldt informeret om inden ens besøg, og som man kan sammenligne med alternative lige så informative valgmuligheder inden man vælger hvor man vil aflægge et besøg.

Jeg forstår ikke hvis 10 euro kan være interessant på en ydelse, der i forvejen koster fra 1/3 - 1/2 + af hvad det koster på et bordel i Danmark.

Jo hvis man vælger budget til 30 euro for 20 minutter, i stedet for 50 euro for 30 minutter, i en klub uden samme standard som 50 euro klubberne, men så har man accepteret prisen forlods, som jeg ser det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne er vejledende, ikke faste, jeg betaler standardprisen, men det hænder jeg har fået mere tid til samme pris hos mine "faste" piger. Jeg kunne forestille mig at de lokale som kommer hver uge, prøver at presse prisen nedad, hvilket er dårlig stil, så det er godt at pigerne siger nej, men det rygtes hurtig hvis man er en nærig røv. Jeg er nok det modsatte :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh kan du langt henad vejen have ret i! Men kommer vel meget an på hvordan man opfatter Pigerne.

eksempelvis prajer jeg om prisen ved bilforhandler, hårde hvidevareforhandler etc ligeledes byder jeg som oftest kun 500 kr for massage+ hj trods pigens ønske er 600 kr. Det skyldes det er almindeligt at handle lidt om tingene i disse brancher.

Men hvor står GP' erne så? Ja i mit firma er prisen fast og praktisk talt ingen forhandler om den da den er fast. Men hvis mange GP er slår ind på boldgaden at prisen kan forhandles, hvor efterlader det dem så? Ligesom Thaimassøsen hvor det er almindelig mændene siger de kun har 500 kr med? 

Hvad oplever i? Historier som bekræfter at prisen ikke er så fast endda eller?

 

Jeg kan høre der en kræmmer i dig. Jeg er dum og gider ikke prutte om prisen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er forskel på om man selv prøver at opnå ydelsen billigere, eller om man bliver den tilbudt billigere.

I sidstnævnte tilfælde skyldes det nok at man har ry for at være alt andet end en nærigrøv, og så kaldes det lige pludselig for kunde pleje :)

Jeg ville bare ønske at mange flere gæster i klubberne ville være opmærksomme på, og vise at de er opmærksomme på hvor meget alle de medarbejdere der svaber gulve, vasker håndklæder og rydder borde, de betyder for den gode oplevelse vi får af et besøg i klubberne.

Vi har så meget fokus på pigerne, at vi alt for nemt glemmer at uden fodfolket var der ingen klub at besøge, og gjorde de ikke deres arbejde så godt som de som oftest gør, ville det med garanti meget hurtigt kunne mærkes, og smitte af på både piger og mænds oplevelse af deres ophold i klubben.

Jeg er derfor glad for at vores nye udsendte FKK reporter thaikid efter at have læst mine beretninger, selv gav drikkepenge til fodfolket under sit seneste besøg på FKK Babylon i Hamburg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er forskel på om man selv prøver at opnå ydelsen billigere, eller om man bliver den tilbudt billigere.

I sidstnævnte tilfælde skyldes det nok at man har ry for at være alt andet end en nærigrøv, og så kaldes det lige pludselig for kunde pleje :)

Jeg ville bare ønske at mange flere gæster i klubberne ville være opmærksomme på, og vise at de er opmærksomme på hvor meget alle de medarbejdere der svaber gulve, vasker håndklæder og rydder borde, de betyder for den gode oplevelse vi får af et besøg i klubberne.

Vi har så meget fokus på pigerne, at vi alt for nemt glemmer at uden fodfolket var der ingen klub at besøge, og gjorde de ikke deres arbejde så godt som de som oftest gør, ville det med garanti meget hurtigt kunne mærkes, og smitte af på både piger og mænds oplevelse af deres ophold i klubben.

Jeg er derfor glad for at vores nye udsendte FKK reporter thaikid efter at have læst mine beretninger, selv gav drikkepenge til fodfolket under sit seneste besøg på FKK Babylon i Hamburg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Jeg kender en pige som var tidligere FKK-pige hos GT men nu er hun kun barpige, så hun har lagt købesex på hylden og har nu et servicejob uden sex.

Vi betaler entreen til klubben og den pris går til at betale for medarbejderne, fx koster Artemis 80€ så jeg ser ingen grund til at give personalet tips. Pigerne er der imod selvstændig og ikke ansatte af klubben, de betaler entre evt. rumleje (hos nogle klubber).

Jeg synes derimod man bør give pigerne hos flatrate tips for de de tjener ikke ret meget og knalder dagen lang... (entreen for flatrates er latterlig lav)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er helt klart flatrate klubber hvor entreen er for lav, men betaler man den højeste flatrate entre på 150 euro, hvor hver sceance er på i udgangspunktet blot 20 minutter, og man er på rum 2 - 3 gange, er det i praksis ikke billigere end at besøge en 50 euro klub, hvilket jeg kun synes er godt, for det burde ikke være billigere en hel dag på nogen flatrate klubber, som jeg ser det.

Det er helt korrekt at når entreen er betalt, så har personalet fået deres løn, i modsætning til pigerne der skal tjene deres løn som selvstændige.

Men forhåbentlig forholder det sig sådan at det er personalet på fast løn der tjener mindst, for ellers er der nok ikke meget for pigerne at komme efter, og man har da heller ikke på nogen måde pligt til at give drikkepenge, hverken til piger eller personale.

Det er kun et holdnings spørgsmål, og helt generelt er jeg alle de steder hvor jeg bliver serviceret, om det er på det hotel jeg bor, eller i den FKK klub jeg besøger, opmærksom på at motoren består af mange små tandhjul, for at spille optimalt i et samspil med hinanden.

Det kan man så vælge at ignore som gæst, eller synligt vise at man anerkender.

Det gør jeg så som regel, men ret beskedent, blot 1 - 2  fem euro sedler når jeg møder en knokler med gulvsvaberen, og jo flere der gør det, des mere vil de kunne mærke det.

I modsætning til piger hvis betaling ligger på 750 kr på time basis, og ja som rigtigt nok svinger meget alt efter hvor mange gæster de har, men dem der tjener mest mærker mindst en fem euro seddel, hvilket en gulvsvaber med garanti mærker - lige som en stuepige gør at hun får 10 euro på afrejse dagen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

I modsætning til piger hvis betaling ligger på 750 kr på time basis, og ja som rigtigt nok svinger meget alt efter hvor mange gæster de har, men dem der tjener mest mærker mindst en fem euro seddel, hvilket en gulvsvaber med garanti mærker - lige som en stuepige gør at hun får 10 euro på afrejse dagen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er også meget billigt, du skal huske på at 30min prisen har ikke fulgt med inflationen i mere end 20 år, så prisen på sex er ikke steget, jeg er ikke enig i at man ikke skal støtte pigerne, det er ikke nem at knalde dagen lang, det er fysisk og psykisk hård, pigerne er stresset og sover for lidt (hvis du kommer lidt ind på livet er dem er det ikke en dans på roser). Ikke alle kunder er søde, rare og renlige.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det er også meget billigt, du skal huske på at 30min prisen har ikke fulgt med inflationen i mere end 20 år, så prisen på sex er ikke steget, jeg er ikke enig i at man ikke skal støtte pigerne, det er ikke nem at knalde dagen lang, det er fysisk og psykisk hård. Ikke alle kunder er søde, rare og renlige.

nu nævnte du flatpiger ikke tjener så meget. Du har tidligere nævnt enaf dine favoritpiger ikke engang havde til flybilletten hjem. Så FKK piger tjener nødvendigvis heller ikke alverden alt efter om hun er Mændenes Darling eller ej. Nogle tjener selvfølgelig kassen.

Så giver dig ganske ret i man også skal tænke på Pigerne. Altså dem som ikke er i rummet konstant. For tænker man på den fysiske og psykiske belastning tjener de nødvendigvis ikke de ekstra penge for at dække dette ekstra slid i forhold til rengøringpigen. Det kan man så gøre på forskellige måder... Enten behandle hende så godt, så den psykiske belastning bliver reduceret mest mulig eller give en ekstra skilling hvis hun ser ud til at mangle det.

Selv giver jeg sjældent tips. Men gør mit bedste for vi har en hyggelig tid sammen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke skrevet at man, at andre ikke skal støtte pigerne, men blot at jeg selv synes at hvis valget står mellem at give en pige 5 euro, eller at give den til en knokler med gulvsvaberen, ja så er jeg personligt den der giver, ja kun 5 euro 1 - 2 gange, og rigtigt nok ikke de flotte 10 euro som nogle danske gæster topper betalingen til pigerne, nogle gange ind til flere gange.

Det er ikke for dyrt at knalde pigerne, men billigt er et relativt begreb, 20 års inflation eller ikke, for i min optik skal det holdes op mod at deres udgift til at arbejde en hel dag i klubben, efter sigende ofte kun er de 50 euro som vi selv betaler for entreen, og så tjener de måske pludseligt i en tysk kontekst ganske godt, nogle gør, andre ikke.

Men er det altid de piger der mest fortjener tips, der får dem, eller er det mon ofte dem der er yngst, smukkest og mest efterspurgt?

Det der er galt i mange tyske FKK klubber, er ikke prisen for sex hvis nogle omsætter for lidt, men at der simpelthen er for mange piger til for få mænd, og personligt så jeg gerne at balancen mellem udbuddet af piger, antallet af mænd og de penge vi køber sex for, var mere i favør af færre, men stadigt et tilstrækkeligt antal piger, der kunne dele den samme omsætning.

Jeg har derimod  endnu ikke besøgt nogen FKK klub, der virkede overbemandet med et service personale der havde for lidt at bestille, ejheller altid det modsatte, men også der hvor der er dem der bør være, knokler de alle som en, som oftest efter mit indtryk, og fortjener hver en euro i timeløn, og ja lidt i tips også.

I modsætning til pigerne udgør gulvfolket en så fåtallig skare, at det at vi kommer så mange mænd en dag som vi gør, der vil beskedne drikke penge betyde lige så meget for dem, som det betyder så lidt for hver af os gæster, og des flere vi giver bare lidt, kan gøre mange bække små til en stor å for nogle mennesker der virkelig yder deres, for at pigerne og vi kan få så gode oplevelser sammen som muligt i klubberne :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu nævnte du flatpiger ikke tjener så meget. Du har tidligere nævnt enaf dine favoritpiger ikke engang havde til flybilletten hjem. Så FKK piger tjener nødvendigvis heller ikke alverden alt efter om hun er Mændenes Darling eller ej. Nogle tjener selvfølgelig kassen.

Så giver dig ganske ret i man også skal tænke på Pigerne. Altså dem som ikke er i rummet konstant. For tænker man på den fysiske og psykiske belastning tjener de nødvendigvis ikke de ekstra penge for at dække dette ekstra slid i forhold til rengøringpigen. Det kan man så gøre på forskellige måder... Enten behandle hende så godt, så den psykiske belastning bliver reduceret mest mulig eller give en ekstra skilling hvis hun ser ud til at mangle det.

Selv giver jeg sjældent tips. Men gør mit bedste for vi har en hyggelig tid sammen :-)

Selvf. er det ikke alle FKK-piger som tjener lige godt og mange sender pengene hjem, så de har i sidste ende ikke meget til sig selv. Jeg tror vi som kunde (skandinaver) generelt er søde og rare, jeg booker typisk ekstra tid og ekstra service. Du er en 30mins mand ikke ? så det er ikke dig de tjener på :P som sagt du har en kræmmer-mentalitet. :lol: 

Rejse er en god kunde - han bruger 10-15min og betaler for 30min :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke skrevet at man, at andre ikke skal støtte pigerne, men blot at jeg selv synes at hvis valget står mellem at give en pige 5 euro, eller at give den til en knokler med gulvsvaberen, ja så er jeg personligt den der giver, ja kun 5 euro 1 - 2 gange, og rigtigt nok ikke de flotte 10 euro som nogle danske gæster topper betalingen til pigerne, nogle gange ind til flere gange.

Det er ikke for dyrt at knalde pigerne, men billigt er et relativt begreb, 20 års inflation eller ikke, for i min optik skal det holdes op mod at deres udgift til at arbejde en hel dag i klubben, efter sigende ofte kun er de 50 euro som vi selv betaler for entreen, og så tjener de måske pludseligt i en tysk kontekst ganske godt, nogle gør, andre ikke.

Men er det altid de piger der mest fortjener tips, der får dem, eller er det mon ofte dem der er yngst, smukkest og mest efterspurgt?

Det der er galt i mange tyske FKK klubber, er ikke prisen for sex hvis nogle omsætter for lidt, men at der simpelthen er for mange piger til for få mænd, og personligt så jeg gerne at balancen mellem udbuddet af piger, antallet af mænd og de penge vi køber sex for, var mere i favør af færre, men stadigt et tilstrækkeligt antal piger, der kunne dele den samme omsætning.

Jeg har derimod  endnu ikke besøgt nogen FKK klub, der virkede overbemandet med et service personale der havde for lidt at bestille, ejheller altid det modsatte, men også der hvor der er dem der bør være, knokler de alle som en, som oftest efter mit indtryk, og fortjener hver en euro i timeløn, og ja lidt i tips også.

I modsætning til pigerne udgør gulvfolket en så fåtallig skare, at det at vi kommer så mange mænd en dag som vi gør, der vil beskedne drikke penge betyde lige så meget for dem, som det betyder så lidt for hver af os gæster, og des flere vi giver bare lidt, kan gøre mange bække små til en stor å for nogle mennesker der virkelig yder deres, for at pigerne og vi kan få så gode oplevelser sammen som muligt i klubberne :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Du skal da se prisen ifh. til inflationen og ikke kun hvad pigerne har af omkostningerne, pigerne skal også leve og købe andre ting med deres penge.

Synes du at en Iphone skal koste 6000+ når kostprisen er ca. 1200kr. , synes du at vinen i restauranten skal koste 300+ kr når kostprisen er 60kr ?

Lad mig spørge dig om du giver "gulvfolket" tips uanset køn eller er det kun pigerne du giver tips til ? :P  (jeg ved du har givet service-pigerne/damerne hos Artemis tips) men gav du også til gulvsvaber-fyret på Goldentime, som svabede konstant og holdt wc'et og bad-området rent ?

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

gav du også til gulvsvaber-fyret på Goldentime, som svabede konstant og holdt wc'et og bad-området rent ?

Det er faktisk lidt træls med de fyre, der konstant opholder sig der og hyggesnakker over hovedet på én, mens man står og pisser. Det eneste gode ved et job er, at pigerne bader det samme sted, for så har de da lidt at kigge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Selvf. er det ikke alle FKK-piger som tjener lige godt og mange sender penge hjem så de har i sidste ende ikks meget til sig selv. Jeg tror vi som kunde (skandinaver) generelt er søde og rare, jeg booker typisk ekstra tid og ekstra service. Du er en 30mins mand ikke ? så det er ikke dig de tjener på :P som sagt du har en kræmmer-mentalitet. :lol: 

Rejse er en god kunde - han bruger 10-15min og betaler for 30min :P

er det kræmmer at tage 30 min? Jeg troede kræmmer var hvis man forhandlede om prisen, hvilket jeg aldrig har prøvet på bordel ;-) Men jo kan jeg spare 10-30.000 kr på købet af en ny bil, så gør jeg da det. Bliver trods alt til en del penge over årene når man ikke vil køre i et gammelt lig. ( skifter ofte)

jo de tjener nu da på mig! Gør hun det godt får hun jo et rum mere. Det bestemmer hun selv. Men ellers skal det jo bare lykkedes hende at charmere 6 af min slags, så har hun et overskud den dag på 250 euro. Hvilket må siges at være pænt i en Tysk kontekst. Medregner man at skattevæsenet nok ikke hører alverden til hvad hun hygger sig med.. Ja så er det ligeledes en fin løn i en Dansk kontekst, hvis man formoder hun arbejder ca 20 dage i måneden.

og tænk sig hun er så heldig at få alt det gratis sex på arbejdet! og når jeg så tænker på hun har haft æren af mit fantastiske selvskab og nydt at have sex med mig... Ja så har hun da virkelig skudt papegøjen og tjent godt på det ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk lidt træls med de fyre, der konstant opholder sig der og hyggesnakker over hovedet på én, mens man står og pisser. Det eneste gode ved et job er, at pigerne bader det samme sted, for så har de da lidt at kigge på.

haha, kokken Hr. Rainer er rigtig flink, han hilser altid på mig og laver udmærket mad :D

Jeg tror det er trivielt at arbejde på en klub, personalet må ikke knalde pigerne alligevel. Jeg kender massøren hos Artemis, han masserer mange piger og kender mange af dem, men må ikke knalde dem, jeg mødte ham faktisk hos ERW, hvor han måtte knalde, hos Artemis måtte han ikke :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har slet ikke nok erfaring til at være med, men kan der være noget om at flatrate pigerne ikke er i så høj standard som fkk. Dvs for at kunne få sig et publikum er de jo nødt til at være lidt billigere, for at kunne konkurrere mod undertøjsmodellerne på fkk? havde de kørt med samme koncept og pris ville de være udkonkurreret måske?

hvad angår tips, det store hoved tipper altid den som rydder op efter mig, dreng el. pige om det er på hotelværelse eller på bordelværelse, især det bordelværelser hvor jeg skød til højre og venstre :grin: det lille hoved tipper hvis der har været ekstra god service 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det kræmmer at tage 30 min? Jeg troede kræmmer var hvis man forhandlede om prisen, hvilket jeg aldrig har prøvet på bordel ;-) Men jo kan jeg spare 10-30.000 kr på købet af en ny bil, så gør jeg da det. Bliver trods alt til en del penge over årene når man ikke vil køre i et gammelt lig. ( skifter ofte)

jo de tjener nu da på mig! Gør hun det godt får hun jo et rum mere. Det bestemmer hun selv. Men ellers skal det jo bare lykkedes hende at charmere 6 af min slags, så har hun et overskud den dag på 250 euro. Hvilket må siges at være pænt i en Tysk kontekst. Medregner man at skattevæsenet nok ikke hører alverden til hvad hun hygger sig med.. Ja så er det ligeledes en fin løn i en Dansk kontekst, hvis man formoder hun arbejder ca 20 dage i måneden.

og tænk sig hun er så heldig at få alt det gratis sex på arbejdet! og når jeg så tænker på hun har haft æren af mit fantastiske selvskab og nydt at have sex med mig... Ja så har hun da virkelig skudt papegøjen og tjent godt på det ;-) 

Pigerne burde betale dig for at massere og knalde dem :P

Pigerne betaler flatrate-skat som de betaler til klubben.

Du skal op i 300.000+ kr biler for at få 30K i rabat, jeg får ikke rabat jeg får ekstra-udstyr med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har slet ikke nok erfaring til at være med, men kan der være noget om at flatrate pigerne ikke er i så høj standard som fkk. Dvs for at kunne få sig et publikum er de jo nødt til at være lidt billigere, for at kunne konkurrere mod undertøjsmodellerne på fkk? havde de kørt med samme koncept og pris ville de være udkonkurreret måske?

hvad angår tips, det store hoved tipper altid den som rydder op efter mig, dreng el. pige om det er på hotelværelse eller på bordelværelse, især det bordelværelser hvor jeg skød til højre og venstre :grin: det lille hoved tipper hvis der har været ekstra god service 8-)

Pigerne på flatrates er generelt "grimmere og ikke så velholdte" som FKK-piger som kan sammenlignes med "toppen af poppen" med undtagelse af luksus escort-piger (men her er prisen en anden)

Piger som ikke kan arbejde på FKK søger til private lejligheder eller fx. flatrates. Der er FKK-klubber hvor pigerne står i kø for at arbejde, jeg har set flotte piger blevet afvist af receptionen på bla. Sharks, Artemis, Goldentime og Samya simpelthen fordi der var nok piger i klubben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

hører i lignende historier? Jeg vælger nu nok at betale prisen, synes det andet er en lidt akavet start... Om end jeg ville synes det er røv irriterende konstant at blive røvrendt fordi man er en blond Mand fra det høje nord :-D 

Jeg kom i tanke om at jeg fik fordelagtige priser på Goldentime og Livingroom tidligere, mine priser hos nogle af mine "faste" piger var 50+25+25+25+25, mens de tog 50+25+50+25 sågar 50+50+50+50 for andre gæster, nu er huspriserne 50+50+50 osv. så der er ikke noget at komme efter (det skete efter at Oceans åbnede og havde sat skub i prisudviklingen)..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille jeg må jo erkende at jeg ikke altid har givet tips til gulvfolket, det er noget jeg er begyndt på efter at have fulgt lidt med i hvor hvor lidt mange tjener, der knokler hårdt i Tyskland.

Om det er tilfældet i FKK klubber eller ikke ved jeg faktisk ikke, men jeg har givet tips til både mandlige og kvindelige gulvfolk, og gør ikke forskel efter køn, så det er nok lidt tilfældigt, jeg har bare mødt flest kvindelige gulv folk.

Og jeg giver jo ikke alle på min vej, i de store klubber møder man jo en del, og så kunne det være godt hvis dem der ikke får 5 euro af mig, de får af andre.

Prisen på sex  er generelt så høj i Tyskland, som i Danmark at jeg tror at inflationen spiller en mindre rolle, end den købekraft mændene udgør, og at prisen på grund af at vi ikke er nok der har bedre råd til at købe mere sex, end tilfældet er, der kan prisen ikke være højere.

Det der virkeligt ville betyde noget for pigerne, det ville være at de var færre om at dele den samme kage, men fordi pigerne flest kommer fra Rumænien og Bulgarien, der bliver de ved med at være for mange piger, fordi de penge de tjener trods alt rækker meget længere hjemme end de gør i Tyskland, hvis de skulle bo og leve der i hele tiden.

Jeg kan huske de første år jeg rejste til Tyskland, hvor prisen var den samme som i dag, hvor østpigerne kom fra de langt rigere øst lande Polen, Tjekkiet og Ungarn, og hvor der også var langt flere tyske piger.

Det har ændret sig i takt med at Rumænien og Bulgarien er blevet medlem af EU, og det forhold at langt flere piger derfra har søgt branchen i Tyskland, har givet mindre rum for at nok af de tidligere øst piger og tyske piger kan leve godt nok af at være sexarbejdere i Tyskland - jeg finder det personligt beklageligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille jeg må jo erkende at jeg ikke altid har givet tips til gulvfolket, det er noget jeg er begyndt på efter at have fulgt lidt med i hvor hvor lidt mange tjener, der knokler hårdt i Tyskland.

Om det er tilfældet i FKK klubber eller ikke ved jeg faktisk ikke, men jeg har givet tips til både mandlige og kvindelige gulvfolk, og gør ikke forskel efter køn, så det er nok lidt tilfældigt, jeg har bare mødt flest kvindelige gulv folk.

Og jeg giver jo ikke alle på min vej, i de store klubber møder man jo en del, og så kunne det være godt hvis dem der ikke får 5 euro af mig, de får af andre.

Prisen på sex  er generelt så høj i Tyskland, som i Danmark at jeg tror at inflationen spiller en mindre rolle, end den købekraft mændene udgør, og at prisen på grund af at vi ikke er nok der har bedre råd til at købe mere sex, end tilfældet er, der kan prisen ikke være højere.

Det der virkeligt ville betyde noget for pigerne, det ville være at de var færre om at dele den samme kage, men fordi pigerne flest kommer fra Rumænien og Bulgarien, der bliver de ved med at være for mange piger, fordi de penge de tjener trods alt rækker meget længere hjemme end de gør i Tyskland, hvis de skulle bo og leve der i hele tiden.

Jeg kan huske de første år jeg rejste til Tyskland, hvor prisen var den samme som i dag, hvor østpigerne kom fra de langt rigere øst lande Polen, Tjekkiet og Ungarn, og hvor der også var langt flere tyske piger.

Det har ændret sig i takt med at Rumænien og Bulgarien er blevet medlem af EU, og det forhold at langt flere piger derfra har søgt branchen i Tyskland, har givet mindre rum for at nok af de tidligere øst piger og tyske piger kan leve godt nok af at være sexarbejdere i Tyskland - jeg finder det personligt beklageligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Der er stadig tyske piger i klubberne, fx. GT og Artemis, de må leve med 50-60€ som de andre østpiger er det fair ?

Thakid beretter om græske piger, er det mon en ny tendens?

FKK er dyrt og er "toppen af poppen" de henvender sig absolut ikke til alle tyskere, jeg tror ikke den alm. tysk arbejder har råd til FKK, (der er alternativer som flatrates og discount klubberne)

Hvis du ligger mærke til alle de dyre biler (store Mercedes, Audi'er, sågar Ferrari'er) kunderne kommer i hos FKK-klubberne, så kan du se at kundesegmentet har mange penge. Når vi kommer i vores store lejet BMW, så ligner det vand ved siden af de andre biler :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...